Balatonföldvár
A, 2008.01.17 16:19.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem az ország legszebb vasútállomása.. Ha jól tudom, Ybl Miklós tervezte a mostani épületet
|
|
Méntelek
V43_1195, 2008.01.17 13:31.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület homlokzata, a vonatból fényképezve, 2007. december 29.én
|
|
|
Méntelek
V43_1195, 2008.01.17 13:29.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület a vonatból fényképezve, 2007. december 29.-én
|
|
|
Érdliget
athos, 2008.01.16 21:03.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdliget, 2008.01.14
|
|
|
Nagylapos
Adani, 2008.01.16 20:17.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Viszont ha megépül a 2. vágány akkor nemn állomás hanem megállóhely lesz, és akkor már nem biztos,h megmarad az állandó szolgálat. Csugarnál is ez történt, megállóhelyként ugyan megmaradt ( csak tudnám 8 emberért minek), de az új peron jóval messzebb van a régi állomásépülettől. Pusztapónál is van új peron, de az is megállóhely. Apropó Pusztapó régen, mikor egyvágányos pálya volt keresztezőállomás volt ?
|
|
Nagylapos
Ádám, 2008.01.16 14:23.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bence!
NE KERESD a kákán a csomót!!!!!
Nem mindegy??
Egyébbként olvastam a levledet Tolna-Mözs-nél, és igazad van.
|
|
Pásztó
Csoma Bence László, 2008.01.16 10:47.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
ez a legszebb állomás a vonalon!
|
|
Csurgó
Szûcs László, 2008.01.16 07:46.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!
Nem látom a múlt évben elküldött képeket és anyagot a honlapon. Talán nem volt megfelelő? A most küldött képen a készítés ideje is rajta van. Üdv: Szűcs László
|
|
|
Zalaszentiván
szvdom, 2008.01.16 01:28.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zsófia!
Köszönjük a pontosítást, fent is javítottam a nevet!
|
|
Vasas-Hird
alexejevics, 2008.01.15 21:58.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem azon a plusz másfél percen múlik, hogy igénybe veszik e, vagy sem. Azon viszont igenis sok múlik, hogy mekkora veszteséget produkál a vonal: s a személyzet létszámának csökkentésével igenis komoly megtakarítás érhető el. A 35-ös, 62-es, 87-es vonalakon működik/működött ez a dolog, itt miért ne tenné?
|
|
Zagyvarékas
Tóth Levente, 2008.01.15 19:28.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jó lenne ha telefonszámot is raknának ki mert néha fontos lenne.
|
|
Mátraverebély
Patrik, 2008.01.15 18:55.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
HÁLA ISTENNek itt még elfogadható az utasforgalom :) sőt, megállóhelyhez képest jó az utascsere
|
|
Nagylapos
Csoma Bence László, 2008.01.15 17:20.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ádám!
ne hagyd ki Nagyszentjánost, kisbért,tatát, budapest-soroksári utat, kisterenyét, sellyét és balástyát se!
|
|
Zalaszentiván
Pál Zsófi, 2008.01.15 16:47.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átépítés előtt, 2003.03.28.
|
|
|
Zalaszentiván
Pál Zsófi, 2008.01.15 16:44.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fénykép az épületről még az átépítés előtt. (2003.01.16)
Az épület tervezője a fentiekkel ellentétben, helyesen(!): Valkó Zoltán
|
|
|
Nagylapos
Ádám, 2008.01.15 14:20.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos ez van, de szerencsére vannak szépek is, pl.:Mártély, Szabadkígyós, Kétegy- és Lökösháza, Csárdaszállás.És ezt is lehtne folytatni.(bár nem olyan hosszan)
|
|
Balmazújváros
Andrasimre15, 2008.01.15 14:14.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyvonat várakozik az állomáson. Debrecen felé közlekedik.
|
|
|
Hortobágy
Andrasimre15, 2008.01.15 13:40.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás 3 vágányú, az első és második vágány között szélesperonnal (ami ezen a vonalon ritkaság) rendelkezeik. Mindkét oldalon bejárati fényjelzővel és Debrecen felől egy kihúzóvágánnyal rendelkezik.
|
|
Balmazújváros
Andrasimre15, 2008.01.15 13:37.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútállomás mindkét irányból bejárati karosjelzővel (amiket használnak is!) és a Füzesabony felöli végen kijárati fényjelzővel rendelkezik.
|
|
Ostffyasszonyfa
magno, 2008.01.15 01:17.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
de szeretnék itt laki :O
|
|
Nagylapos
Csoma Bence László, 2008.01.14 21:09.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a példák: Rábapordány, Galgahévíz, Marcaltő, Rudabánya, Mátraszőlős-Hasznos,Árpádszállás... és még sorolhatnám!
|
|
Nagylapos
Ádám, 2008.01.14 17:08.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az lehet, de ha bezárják és nem fog benne senki se lakni, akkor (ahogy én a vandálokat ismerem) szét fogják lopni,mint más állomásokat.A példákat pedig sorolhatnám!
|
|
Hortobágyi Halastó
Andrasimre15, 2008.01.14 14:58.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló mindkét oldalon bejárati fényjelzővel rendelkezik, amik folyamatosan szabad utat mutatnak. A felvételi épületben laknak, de a jegykiadás mára megszünt.
|
|
Kónya
Andrasimre15, 2008.01.14 14:55.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kónya megállóhely a gyökérkútihoz hasonlóan a semmi közepén van, Balmazújváros és Hortobágy között. Valamikor felvételi épülete is volt a megállóhelynek, ami mára eltünt. A megálló közelében található a Hortobágyhoz tartozó kis falucska, hol az ötvenes években internálótábor működött.
|
|
Gyökérkút
Andrasimre15, 2008.01.14 14:49.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyökérkút mh. a semmi közepén áll Ohat-pusztakócs és Hortobágy között. A felvételi épület az összeomlás szélén áll, a megálló közelében a Hortobágyhoz tartozó Árkus tanya található, ahol a kommunizmus időszakában internálótábor működött.
|
|
Macs
Andrasimre15, 2008.01.14 14:44.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Macs egy 3 vágányos vasútálomással rendelkezik, ami mára jelentősen lepusztult. A 3 vágányból csak egyet használnak, a másik két vágány és a felvételi épület (ahol már rég megszünt a jegykiadás) az enyészeté lett. Az állomás Debrecen felöli kijáratánál és mindkét bejáratánál fényjelző áll, ami folyamatosan szabad utat jelez. Az új menetrendben már Macson is napközben a balmazújvárosi betétjáratok állnak meg, munkaszüneti napokon csak a kora reggeli és a késő esti vonatok állnak meg azért, hogy Balmazújvároson és Tócóvölgyön kijöjjön a csatlakozás. Ezeket a problémákat macsi keresztel meg lehetne oldani, de ehhez fel kell újítani az egész állomásépületet,a peront és a vágányokat...
|
|
Nagyhát
Andrasimre15, 2008.01.14 14:35.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyhát megállóhely rendelkezik egy nagyon rövid, lezárt rakodóvágánnyal és a megállótól párszáz méterre egy lezárt iparvágány található. A jegykiadás mára megszünt, a felvételi épület üresen, de viszonylog stabilan áll. A megálló két bejárati jelzői karosjelzők, amiket már sajnos nem használnak. A megállótól kb. fél kilométerre található az alig száz lelekes falucska, ami közigazgatásilag Balmazújvároshoz tartozik.
|
|
Nagylapos
Adani, 2008.01.14 00:44.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elvileg megépítik ( avagy visza) a második vágányt a tervezett felújításnál, ugye Csugartól Tiszatenyőig már megépült, itt is meg fog remélhetőleg valamikor. Egyébként sztem azt az állmoást is nyugodtan be lehetne akkor zárni, hiszen se közel se távol nincs semmi utascserét se láttam még soha. De ha Csugar megmaradt ( laknak ott összesen 8-an) akkor ez is meg fog.
|
|
Kabókapuszta
Gábor15, 2008.01.13 17:27.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerencse hogy az épületet lakják!
Legalább ez megussza az enyészetet!
nem úgy mint a fürgedi felvételiépület!!
|
|
Báta
Karl, 2008.01.13 17:23.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gábor15,megkérdezhetem,Te hol laksz,hogy ennyire érdekel ez a vonal,ill. Báta?
|
|