Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 140 ] [ 141 ] [ 142 ] [ 143 ] [ 144 ] [ 145 ] [ 146 ] [ 147 ] [ 148 ] ...   Utolsó Következő

Bakonypéterd    Bakonyi betyár, 2015.12.01 19:19.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet 2015 novemberének végén lebontották. A bontás előtt készült fényképek a www.facebook.com/Bakonyvasut oldalon fellelhetőek.
 
Soltvadkert    CzuPe, 2015.12.01 13:24.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az első új Flirt-ök a vonalon. (7937-es személy)
 
Lapistó    VT22, 2015.11.30 19:07.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely 1966 augusztusi légifelvételen:
http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/embed/view/50109
 
Kórógy    VT22, 2015.11.30 19:04.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely 1966 augusztusábahn. Látható az útátjáró Szentes felőli oldalán a (feltehetően régi teherkocsiból kialakított) esőbeálló, Fábiánsebestyén felé meg a rakodóvágány a két vágányzáró sorompóval:
http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/embed/view/50106
 
Tiszolc    Tastam, 2015.11.30 12:18.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szépen felújított régi mozdonyszín az állomásépülettel átellenben.
 
Harkány    Train Station, 2015.11.30 00:14.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútvonal megszüntetését az 1968-as közlekedéspolitikai koncepció mondta ki.[1] A vonal megszűnése előtt két szám alatt szerepelt a menetrendekben, 65-ös és 63-as menetrendi számmal.
A Harkány és Drávaszabolcs közötti, 65-ös számú, 7 km hosszú vasútvonalat 1971. július 1-jével szüntették meg, az utolsó vonat 1971. június 30-án közlekedett rajta.

A Pécs és Harkány közötti szakasz a Drávavölgyi HÉV által épített Harkány–Beremend vonalszakasszal kiegészítve a 63-as számot kapta.

A 32 km hosszú Pécs–Harkány vonalszakaszon 1976. szeptember 1-jével szűnt meg a vasúti forgalom, a vonalon az utolsó vonat 1976. augusztus 31-én közlekedett.

A vasútvonal megszüntetéséhez kapcsolódó beruházás volt a Villány–Kistapolca vonalszakasz megépítése 1969-ben. A Pécs–Harkány vonalszakasz bezárásával csak hatalmas kerülővel, Sellye felé lett volna elérhető a beremendi cementmű, mivel az egykori Drávavölgyi HÉV Harkány–Pélmonostor vonala Harkánytól keletre Beremend felé eredetileg zsákvonalként végződött. Ezért összekötő vonalat építettek Villány–Kistapolca között, így a párhuzamos Pécs–Villány-vasútvonal tudta pótolni a Pécs–Harkány-vasútvonal feladatát.

Az állomás leírását ez alapján,kérném javítani,amennyiben lehetséges.
Köszönöm
 
Drávaszabolcs    Cshaweska, 2015.11.29 20:07.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A határ (Donji Miholjac) felé is Bringa út épült.
(A Google Maps még nem jelöli)
2015.11.29
(Valamennyi kép SAJÁT kép)
 
Drávaszabolcs    Cshaweska, 2015.11.29 20:05.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Drávapalkonya felől érkezve,az állomásépület és a melléképületek.
(Az épület és udvara kamerával- és riasztóval védett)
2015.11.29
 
Drávaszabolcs    Cshaweska, 2015.11.29 20:04.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2012 óta a teljes Dráva part-Drávaszabolcs-Harkány (részben a) nyomvonalon kerékpárút épült ki.Itt Harkány (Drávapalkonya) felé nézünk.
2015.11.29
 
Drávaszabolcs    Cshaweska, 2015.11.29 20:03.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A melléképületek se maradtak érintetlenek.
A kocka épület talán az egykor utas WC lehet.
2015.11.29
 
Drávaszabolcs    Train Station, 2015.11.29 20:01.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2012-ben már kész volt az épület tatarozása.
Szép állapotban áll a falu szélén.
2015.11.29
 
Harkány    Train Station, 2015.11.29 19:53.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezt a jelzőt 2006 nyarán helyezték üzemben,kb fél évvel utána,eldöcögött az utolsó Bz is az Ormánság "fővonalán" és a Harkány-Vajszló szakasznak ezzel be is fellegzett (ahogy az index-en egy srác vonalbejárását végig néztem).
Kép:2015.11.29
 
Harkány    Train Station, 2015.11.29 19:33.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A harkányi elkerülő út (hivatalosan az 58-as főút) és az egykori 62-es átjárója.
Ahol 2006 nyarán kiépítették az új,LED-es fénysorompó rendszert (Harkány állomás páratlan végében lévővel egy időben),napjainkban így fest.
Jelzői leszerelve,fedőjelzők kibelezve,de a helyükön.A pályán Betonaljak keresztbe.(Háttérben a sárga fényt Harkány állomás előjelzője adja)
2015.11.29
 
Terehegy    Train Station, 2015.11.29 19:19.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykori bakterház Harkány felől,előtérben az egykori töltés sorompóval lezárva.
(Az állomásépület egy, a falu felé menve az első földúton érhető el.)
2015.11.29
 
Pellérd    Train Station, 2015.11.29 19:17.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pellérd egykori állomása a Vasút utca felől.
Szép,piros cserepekkel.
2015.11.29
 
Keresztespuszta    Train Station, 2015.11.29 19:16.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori átjáró őrhelye közelebbről.
2015.11.29
 
Keresztespuszta    Train Station, 2015.11.29 19:15.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 63-as vonal maradványai a Pécs-Görcsöny-Harkány műút alatt,Pellérd és Keresztespuszta között.
 
Keresztespuszta    Train Station, 2015.11.29 19:14.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Keresztespuszta és Pellérd közötti egykori átjáró.
A tuják mellet látható az egykori őrhely.
2015.11.29
 
Görcsöny    Train Station, 2015.11.29 19:13.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori élőállatrakodó maradványai.(Ahol sertéseket tartanak)
2015.11.29
 
Görcsöny    Train Station, 2015.11.29 19:12.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szemben a HÉV lll.osztályú állomásépület.
Jobbra az egykor Utas WC,mely fából készült,de még mindig egyben van.
2015.11.29
 
Görcsöny    Train Station, 2015.11.29 19:08.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület lakott,jó állapotban van.
2015.11.29
 
Görcsöny    Train Station, 2015.11.29 19:07.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori vágányok helyén állva.
22015.11.29
 
Görcsöny    Train Station, 2015.11.29 19:06.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Görcsöny bakterháza Pécs felől.(Lakott)
2015.11.29
 
Ócsárd    Train Station, 2015.11.29 17:44.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület,Harkány felől érkezve a műút felől.
(A sportpályán meccs volt,így az egykori pálya felől nem tudtam lefotózni.)
2015.11.29
 
Diósviszló    Train Station, 2015.11.29 17:42.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás épület a Pécs-Görcsöny-Harkány műút felől.
2015.11.29
 
Terehegy    Train Station, 2015.11.29 17:40.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2015.11.29
 
Harkány    Train Station, 2015.11.29 17:37.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2015.11.29.
 
Békés    Szota Bence, 2015.11.28 14:01.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néhány kép az állomás utolsó napjáról:
http://www.bekesmatrix.hu/cikk/9_a_media_is_bucsuzott/
 
Vasegerszeg    andras1, 2015.11.28 13:04.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Így a megállóhely közelebb került a faluhoz, illetve a falu központjához. Vélhetően ez utasszámnövekedéssel is jár majd.
 
Bánkút    Endre, 2015.11.27 21:08.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet ma lebontották...
 
Előző Első    ... [ 140 ] [ 141 ] [ 142 ] [ 143 ] [ 144 ] [ 145 ] [ 146 ] [ 147 ] [ 148 ] ...   Utolsó Következő