Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 165 ] [ 166 ] [ 167 ] [ 168 ] [ 169 ] [ 170 ] [ 171 ] [ 172 ] [ 173 ] ...   Utolsó Következő

Ceglédbercel-Cserő    Tastam, 2014.10.22 17:53.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Czegléd újság, 1886. április 5.: "Vasútállomás a Cserőben. A vallás- és közalapítványi uradalom a Cserőben építendő vasut állomáshoz már kiszállította a szükséges téglaanyagot. Ezen kívül, mint halljuk, még 3-4 ezer forintot is ad az államvasutaknak e czélra. Az épületek a nyár folyamán elkészülnek."
 
Ostffyasszonyfa    Harpi, 2014.10.22 09:24.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisiklott egy személyvonat Ostffyasszonyfánál:http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/kisiklott_vonat_sarvar
 
Berente    siofok35, 2014.10.21 22:25.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Berente állomás, gőzössel:

http://img.index.hu/imgfrm/6/0/8/8/IMG_0012476088.jpg
 
Szuhakálló-Múcsony    siofok35, 2014.10.21 22:23.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
egy régi kép:

http://img.index.hu/imgfrm/3/9/2/9/IMG_0012473929.jpg
 
Rákospalota-Iparvágány kiágazá    gksz, 2014.10.21 08:05.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én inkább arra tippelnék, hogy alakjelzők voltak...
 
Szentgotthárd    optimus, 2014.10.20 13:41.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem azért írtam,hogy megsértődj,de elég sok magyar ember tanulja az osztrák utasítást,és véletlenül itt meglátja az általad tévesen leírtakat és az marad meg benne,az senkinek sem jó.Szerintem ez egy nagyon jó,és precíz sok információval szolgáló honlap,így mi hozzászólók is próbáljunk precizek és tájékozottak lenni!
 
Szentgotthárd    Sanya, 2014.10.20 13:17.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a kioktatást. Tévedtem nem vitatom, ezért még nem kellene félrevezetőnek nevezni. Tudom "értékelni" azokat akik mindent tudnak.
 
Szentgotthárd    optimus, 2014.10.20 12:58.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem az a lényeg,hogy hol van a jelző,hanem,hogy mit jelent.Harpi tegnap belinkelte az osztrák V2 es jelzési utasítást abban le vagyon írva,hogy ezek amiket te lassúmenetjelzőknek nevezel milyen jelzők valójában,ha meg nem tudod elolvasni ne állíts valótlanságokat!
 
Szentgotthárd    Sanya, 2014.10.20 12:45.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a tábla már az ŐBB területén van. De mivel én hozzá nem értő, illetve félrevezető vagyok ezért nem kommentálom a tábla jelentését.
 
Szentgotthárd    Sanya, 2014.10.20 12:37.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kit vezettem félre.? Maga a 10 (100 as) Szentgotthárd iránya van, még az ŐBB területén.
 
Szentgotthárd    optimus, 2014.10.20 10:20.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
100-as lassújel,ez jó!Mikor tavasszal utaztam erre Nagyfalváig jó ha mentünk 80-nal de lehet,hogy még sokat is mondok.Ahhoz,hogy itt 100-as lassújel legyen minimum 110-esnek kéne lenni a pályasebességnek.Sanya légyszíves ne vezess félre senkit!
 
Szentgotthárd    Harpi, 2014.10.19 16:23.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a vörös 10-es számot ábrázoló jelző biztos,hogy langsamfahrtsignal (lassúmenetjelző) ? Szerintem nem ! Lásd:http://www.bahnstatistik.de/Signale/SB-OEBB_V2.pdf
 
Sárvár    ROCOman, 2014.10.19 15:28.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az áruraktár bontása 1. (A kép a készítő engedélyével és kérésére nevének mellőzésével került feltöltésre.)
 
Sárvár    ROCOman, 2014.10.19 15:27.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az áruraktár bontása 2. (A kép a készítő engedélyével és kérésére nevének mellőzésével került feltöltésre.)
 
Sárvár    ROCOman, 2014.10.19 15:26.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az áruraktár bontása 3. (A kép a készítő engedélyével és kérésére nevének mellőzésével került feltöltésre.)
 
Sárvár    ROCOman, 2014.10.19 15:25.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az áruraktár bontása 4. (A kép a készítő engedélyével és kérésére nevének mellőzésével került feltöltésre.)
 
Sárvár    ROCOman, 2014.10.19 15:24.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az áruraktár bontása 5. (A kép a készítő engedélyével és kérésére nevének mellőzésével került feltöltésre.)
 
Szentgotthárd    Sanya, 2014.10.19 15:16.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
100-as sebesség korlátozásra figyelmeztető tábla Osztrák oldalon, a határvonal előtt.
 
Szentgotthárd    Sanya, 2014.10.19 15:10.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A műszaki zárból megmaradt kapu oszlopok. Vonatmentes időben zárva volt. A zöld színű oszlopnál véget ér a felső vezeték.
 
Rákosszentmihály    Falurossza, 2014.10.19 10:22.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérem, azt mindenki vegye figyelembe, hogy Rákosszentmihálynak egykor 2 db vasútállomása volt ezen a néven. Ezért az ide töltött képek keverednek és mindkettőt ábrázolják. Az egyik a jelenleg is létező körvasúti, a másik az 1930 körül Nagyicce állomásra átkeresztelt HÉV állomás (ahova 1892-1912 között a lóvasút is járt ráhordó járatként). Ezt az eredeti oszlopsoros, beállós HÉV állomást -ekkor már Nagyicce állomást - 1950 körül elbontották, miközben felépült tőle 50 méterre keleti irányban a ma is álló épület, ami nem a képen látható 2000 körül elbontott Nagyicce vendéglővel volt már szemben.
 
Valkány    ozsebke, 2014.10.18 15:37.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És másik szemszögből...
 
Valkány    ozsebke, 2014.10.18 15:35.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás helye a román oldalról nézve...
 
Nagymányok-Brikettgyár    andras1, 2014.10.18 10:04.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kép 1981. májusában készült, vélhetően talán a mozdonyszín előtt.
 
Németújvár    Tastam, 2014.10.17 16:09.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori állomásépület ma lakóház. Kitűnő, az eredetihez közeli állapotban van, csak sajnos az utcáról a magasra növő növényzet miatt alig látszik. A legjobban a várból látni, az enyémnél jobb fényképezőgéppel alighanem kiváló felvételt lehetne róla készíteni.
 
Németújvár    Tastam, 2014.10.17 16:04.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom, eredeti-e az állomásépület melletti garázs, csak nagyon átalakították? Mindenesetre az oldalsó homlokzatára kikerült a régi, magyar feliratú állomásnév-tábla. Ezt csak akkor láthatjuk, ha az utca vonalából az udvar felé kissé beljebb lépünk.
 
Jászapáti    Greggg, 2014.10.15 13:16.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jászapáti vasúti járműmérleg és az élőállat rakodó hűlt helye
 
Ceglédbercel    Tastam, 2014.10.15 12:56.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A CZEGLÉD c. lap 1899. május 28-ai számában egy rövidhírben "Bercel (221. sz. őrhely) feltételes megálló" néven említi.
 
Ceglédbercel-Cserő    Tastam, 2014.10.15 12:55.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rövidhír a CZEGLÉD 1899. április 2-ikai kiadásából: "A m. kir. államvasutak a növekvő szükségletre való tekintettel a szomszédos Bercel-Cserőn új marharakodó állomást létesített."
 
Nagytétény    Lajos, 2014.10.14 21:16.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem nagyon hiányzik az állomás. Kár volt érte. Sokat jártam ki ide.
 
Bánréve    Rónaföldi Zoltán, 2014.10.14 19:09.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Magyar Elektronikus Könyvtárban olvashatók:

Múltba nézek. Adalékok Bánréve Történetéhez, 1944. november 14.
http://mek.oszk.hu/13200/13218/index.phtml

Kronológia. A borsodi és ózdvidéki szénbányászat fontosabb évszámai, eseményei.
http://mek.oszk.hu/12200/12230/

Múltba nézek...A borsodi - ózdvidéki ipar- és bányavasutak rövid története
http://mek.oszk.hu/12300/12362/index.phtml

 
Előző Első    ... [ 165 ] [ 166 ] [ 167 ] [ 168 ] [ 169 ] [ 170 ] [ 171 ] [ 172 ] [ 173 ] ...   Utolsó Következő