Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 197 ] [ 198 ] [ 199 ] [ 200 ] [ 201 ] [ 202 ] [ 203 ] [ 204 ] [ 205 ] ...   Utolsó Következő

Diósgyőr LÁEV    MAVfan, 2014.01.26 12:44.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Innen is kiágazott egy szárnyvonal, kb. 1930-1933 között a megállói: Diósgyőr, Ládi rakodó.
Forrás: http://villamosok.hu/miskolc/menetrend/megallok.html#6
 
Lillafüred    MAVfan, 2014.01.26 12:41.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A már megszűnt, romos szárnyvonal a Kerekhegyi szárnyvonal, megállói kb. 1929-1941 között: Lillafüred, Lilla-szálló.
Forrás: http://villamosok.hu/miskolc/menetrend/megallok.html#6
 
Barosakna    MAVfan, 2014.01.26 12:38.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kb. 1890-19?? között a megállók: Barosakna, Pálinkás, Pereces, Erenyő, Bulgárföld, Vasgyár.
Forrás: http://villamosok.hu/miskolc/menetrend/megallok.html#6
 
Chinoin    MAVfan, 2014.01.26 12:34.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: http://villamosok.hu/miskolc/menetrend/megallok.html#6
 
Csanyik-Erdei iskola    MAVfan, 2014.01.26 12:33.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kb. 1930-2000 között Csanyik Erdészlak volt a neve.
Forrás: http://villamosok.hu/miskolc/menetrend/megallok.html#6
 
Chinoin    MAVfan, 2014.01.26 12:31.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kb. 1930-2000 között Injekciós üzem volt a neve.
 
Taksalápa    MAVfan, 2014.01.26 12:27.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrend alapján a vonatnak három végállomása volt: Farkasgödör, Taksalápa, és Mahóca.
 
Bük    lajos33, 2014.01.26 10:36.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Déli Vasúti tégla
 
Bük    lajos33, 2014.01.26 10:35.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Déli Vasútim tégla
 
Bük    lajos33, 2014.01.26 10:29.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bük állomásközeli, eredeti (1685-ös) "bakterházak" Délivasúti eredetű téglái, és egy határkő (Südbahn- Gesellschaft)
40-es sz. őrház: lócsi úti
43-as sz. őrház: csepregi úti Acsád felől
44-es sz. őrház: Ablánci útátjáró
A később megállóvá avanzsált bakterházak többszöri bővítéseiknek következtében álljon itt példaként az ugyancsak eldózerolt 38-as sz. őrház - Tormáspuszta megálló: 1882.03.15-től - melyből 14 eltérő monogrammu tégla került elő!
 
Rákoscsaba    fizolt, 2014.01.25 11:32.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rákoscsaba egykor megálló-rakodóhely volt, később a rakodóvágányt felszedték, a szolgálat megszűnt. A peron mellett önműködő térközjelzők üzemelnek. Az egykori állomásépület lakóházként funkcionál.
 
Rákoscsaba    Imike, 2014.01.24 21:53.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van a felvételi épületben szolgálat?
 
Zólyom régi    ROCOman, 2014.01.24 21:41.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönjük szépen. Kérlek, töltsd fel a "Képfeltöltés" menüpont segítségével.
 
Zólyom régi    atidas, 2014.01.24 21:03.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fotómat felhasználhatjátok az állomás adatlapjához!
 
Seregélyes    VT22, 2014.01.24 20:49.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem 2013 márciusából van képem. Akkor úgy nézett ki a MÁV igyekezett valamennyire elejét venni a rongálásnak OSB lapok felszerelésével.
 
Seregélyes    nerno, 2014.01.24 12:04.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hogy néz ki jelenleg az állomás? Rosszabb, mint a képeken? Az épület helyiségei (pl. forgalmi iroda) tárva nyitva, ablakok kitörve? Váróterem?
 
Váchartyán    Éva, 2014.01.24 11:55.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
14 éve költöztem Váchartyánba naponta jártam be dolgozni és amíg a vonatra vártam addig gyönyörködtem a látványba amit a falu és környéke jelentett mindegy ,hogy tél vagy nyár volt mindig lenyűgözött a látvány..sajnos pár éve valami szerelő műhelyt építettek ami megzavarja ezt a csodálatos látványt ..Nagyon sajnálom ...régebben úgy tudom azért ilyesmire is figyeltek.
 
Murasiklós    VT22, 2014.01.24 11:47.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nagyon jó hír! Amikor arra jártam, nem jósoltam sok jövőt neki, főleg a hétvégi 3 pár vonatos menetrenddel.
 
Murasiklós    ROCOman, 2014.01.24 06:26.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jelenleg zajlik a vonal felújítása.
 
Murasiklós    VT22, 2014.01.24 02:22.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látom új a peron. Hozzányúltak a nyíltvonalhoz is? 2 éve jártam arra, akkor a vonalszakasz felső fele 20-szal volt csak járható.
 
Hatvan    Petrás Bence, 2014.01.23 11:58.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták 1966-ban a Princ, a katona című sorozat Bernáth tizedes menyasszonyai című epizódjának egyik jelenetét, továbbá egy jelenetet az egri állomáson is.
 
Inárcs-Kakucs    Adani, 2014.01.22 21:31.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kakucshoz tényleg nme sok köze van az állomásnak
 
Alibánfa    Capras Dávid, 2014.01.21 23:09.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Végre megtaláltam! (Egyszer már kerestem egy kört a képek alapján, de akkor még a Zrínyi Miklós utcára tippeltem a nyomvonalat.)

Az épület: http://goo.gl/maps/akbje
és az elbontott melléképület: http://goo.gl/maps/boR7w

Tegyük hozzá, segített a tízezres topó: http://tajertektar.hu
 
Inárcs-Kakucs    magyarnaba, 2014.01.21 13:08.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Inárcs önkormányzata hivatalosan kezdeményezte, hogy az állomás nevét "kakucstalanítsák" és csak Inárcs legyen.

http://www.inarcs.hu/jegyzok/159_2013.pdf
 
Kincsesbánya    olika, 2014.01.20 18:54.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kicsesbánya régi vasútállomása 2012-ben.A képen jobbra az almafa alatti lépcsőn lehetett lejutni a vágányokhoz.1972-ben megszünt a vasút.Ma már az állomás épülete sem látható,tavaly elbontották.
 
Tiszajenő-Vezseny KCK    Csonka Tamás, 2014.01.19 19:03.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képeket 2007-ben készítettem. Az épület felújítása, átépítése nem sokkal utána kezdődött, így szerencsém volt, hogy még eredeti formában sikerült lefényképeznem. Amikor 2008-ban feltöltöttem ide, már nem így nézett ki.
 
Seregélyes    dani, 2014.01.19 08:23.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nézd,szerintem nem változott semmi,csak annyi hogy válság van.egyre kevesebbek a vasúti dolgozók,így persze a vasúti karbantartók is.szerintem egyszerűen csak annyi a történet,hogy a máv lassan már a fővonalait sem tudja fenntartani,nem hogy még a mellékvonalak környezetével törődjön.de amúgy ez nem csak a mellékvonalakon van így.nézz meg bármelyik fővonali megállót vagy állomást,azok se a szebbek.
 
Szigetszentmiklós-Gyártelep    fizolt, 2014.01.18 23:22.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson hat vágány található, átmenő fővágány a második és a harmadik. A 4/a, az 1. valamint az abból kiágazó 5. vágány a forgalpmból ki van zárva, a negyedik vágány pedig a kezdőpont felőli oldalról nem megközelíthető, mert az ide vezető 14-es számú váltó-a legtöbb járhatatlan vágányra vezető váltóhoz hasonlóan- ki van szögelve. A Dunharszti felőli oldalon a vonal vágányaival párhuzamosan egy kihúzóvágány vezet, amiről három iparvágány ágazik le. Az itteni váltókörzet mellett egy megszűnt váltóállító központ található. A Tököl felőli oldalon fénysorompó üzemel, amin jelentős a közúti forgalom.
 
Szenta    Józsi, 2014.01.18 22:13.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A leírásban érdekes szóhasználattal lehet találkozni: 1. helyi állítású váltó - igazából vonóvezetékes központi állítású váltó van, 2. pályalakások kifejezés valószínűleg az egyébként mindenki által ismert szolgálati lakást akarja jelenteni?
Na de nem akarok kötözködni :-)
 
Zichyújfalu    pitbikeracing, 2014.01.18 17:51.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pedig a Flirtek a legjobb vonatok, amik napjainkban közlekednek Magyarországon, nem tudom mi bajod van velük. Csodálom és imádom azt a technológiát. :-) A Bhv és társai számítanak inkább a hulladéknak; energiazabáló szörnyetegek. Remélem 1-2 évtizeden belül kivonják a forgalomból – bár Magyarországot ismerve beletelik az több időbe is.
A villamosítás tényleg nem ártana a vonalra, elvileg azt írták, hogy terveben van már. Bár ebből mi igaz azt nem tudni. Amit Barnaby írt azzal én is egyetértek. :-)
 
Előző Első    ... [ 197 ] [ 198 ] [ 199 ] [ 200 ] [ 201 ] [ 202 ] [ 203 ] [ 204 ] [ 205 ] ...   Utolsó Következő