Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 225 ] [ 226 ] [ 227 ] [ 228 ] [ 229 ] [ 230 ] [ 231 ] [ 232 ] [ 233 ] ...   Utolsó Következő

Tótkomlós    fizolt, 2013.07.09 23:08.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy 2008-ban készült videó az állomásról: https://www.youtube.com/watch?v=Hdqs5IloCL4
 
Körösnagyharsány régi    dani, 2013.07.09 16:22.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikor indul újra a forgalom rajta?Már elmúlt július 1?
 
Körösnagyharsány régi    Capars Dávid, 2013.07.09 11:38.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Apám! Nem hittem volna, hogy a világ végénél is van végebb.

Egyébként Körösnagyharsánynál a vonatból látszik Körösszeg várának 24 m magas lakótornya: https://maps.google.hu/maps?ll=47.042975,21.671423&spn=0.006171,0.016512&t=h&z=17&lci=com.panoramio.all

És Nagyvárad felől Körösszegig újraindulhat a vasút napi 5 párral: http://tren.transira.ro/Noutati/Noutati.htm
 
Pápa    tiborneboda, 2013.07.08 19:22.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
villamosítsátok már pápa vasútját.
 
Sopronkeresztúr    tornádó, 2013.07.05 18:54.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezt azért nem mondanám.Ezek a szerkesztők által készített képek komoly objektívekkel készülnek,amelyek nem igazán alkalmasak épületek torzításmentes fotózására,hanem sok minden egyébre.pld.természetfotó,kiragadott csoportkép szuper közeli képek stb,készítésére.Ha megfigyeljük az ilyen objektívekkel készült épületfotókat hát igencsak nagy torzítású képeket láthatunk,míg egy szerényebb objektívvel készült kép szinte tökéletesen visszaadja az eredeti hatást.
 
Petárda    cd196, 2013.07.05 16:44.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nem vasúti épület, ugye? http://goo.gl/maps/hJxDF Hasonló arányai vannak, de nagyobb az alapterülete, mint a felvételi épületé.
 
Sopronkeresztúr    gáborka, 2013.07.05 15:33.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szuper lett a kezdőkép,ahogy a többi most lecserélt is!
 
Fürged    cd196, 2013.07.05 10:01.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Imre/budaimi!
A Freeweb elpucolt minden oldalt, ami nem reagált valami ócska konverziójukra. Légyszi, töltsd föl egy komolyabb helyre a képeket!
 
Felsőnyék    cd196, 2013.07.05 09:59.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület két nagy fa mögött állt, amik a ma látható Bing- és Google-műholdfotóról (utóbbi: 2011. máj. 14.) is látszanak.
Az épületről a kivilágítható névtábla a 2000-es évek közepén tűnt el, jóval a bontás előtt.
 
Pozsony    Balazs177, 2013.07.05 09:01.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A POHÉV története:http://www.pozsonyikifli.sk/hu/Friss-kifli/Tortenelem/Becsi-villamos-P-O-H-E-V-tortenete.html
 
Tátrafüredek    ROCOman, 2013.07.05 05:41.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1918. évi hivatalos menetrendben Tátrafüredek néven szerepel.
 
Tátrafüredek    atidas, 2013.07.04 21:26.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás neve TÁTRAFÜRED! Nem értem a többesszámot "Tátrafüredek" (?) nem is hangzik jól! Egyébként én térképek szerint eddig Ótátrafüred-nek ismertem.
 
Lepsény felső    ROCOman, 2013.07.03 19:36.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vörös László képei az egykori megállóhelyről:
https://picasaweb.google.com/117980746194049678437/LepsenyFelso?noredirect=1

 
Érd felső    Adani, 2013.07.03 15:10.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jobb később mint soha, Barosstelepnél már elkéstek, azt a megállót már teljesenszétverték.
 
Kecskemét-Máriaváros    Markus, 2013.07.03 14:39.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
@Magyarnaba: Már csak egy peronszerűség kellene, hogy ne a Bz hasa alól kelljen felmászni.
 
Lajosmizse alsó    Markus, 2013.07.03 14:34.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóban új, korszerű térvilágítást telepítettek 2013 júniusában.
 
Nagymaros    dani, 2013.07.03 11:14.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.youtube.com/watch?v=0wGtzcJA_Bw
A nagymarosi vasúti baleset.
 
Kőszeg-Sörgyár    dezso, 2013.07.03 08:36.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az útburkolatban a régi vasútvonal beaszfaltozott síne látható (az egyszerűség kedvéért itt nem szedték fel)
 
Érd felső    puma87, 2013.07.03 07:01.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy hallom végre elkezdték itt (és Érdligeten, valamint Barostelepen) a térfigyelő kamerák felszerelését. Igaz ez? Értelmes és jó lépés lenne!
 
Kőszeg-Sörgyár    elefant, 2013.07.02 21:13.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kis írás a kőszegi vízgyógyintézetről,ami állítólagosan a megálló neve is volt:http://www.hegyhatikneippterseg.hu/kneipp/tortenet/
 
Csisztagyógyfürdő    Petrás Bence, 2013.07.02 19:19.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 2001/2002-es és a 2004/2005-ös menetrend szerint Csiszta megállóhely Táskai elágazás és Csisztagyógyfürdő között volt, Táskai elágazástól 5 km-re, Csisztagyógyfürdőtől 1 km-re, Balatonfenyvestől pedig 14 km-re.
 
Somogyszentpál    Petrás Bence, 2013.07.02 19:09.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
GV 5733-as C50-es az állomáson.
2013. 06. 29.
 
Székesfehérvár    Zsolt80, 2013.07.02 18:57.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rosszul van írva a szelvény az egyik vonalnál: a 45. Sárbogárdi vonal kezdőpontja Börgöndön van, Székesfehérváron a 44. Székesfehérvár - Pusztaszabolcs vonal kezdőpontja van.
 
Kőszeg-Sörgyár    djlacee, 2013.07.01 22:33.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kicsit távolabb a határ felé ilyen dolgok vannak az egyik keresztutca burkolatában
 
Kőszeg    djlacee, 2013.07.01 22:30.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lett egy kis Európa is az állomáson
 
Pálmatér    Adani, 2013.07.01 14:30.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, a "nyilas tábla" sincs már kint, sok évig feleslegesen lassítottak itt a vonatok a nem őrzött váltó miatt.
 
Lajosmizse    fizolt, 2013.06.30 12:44.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásnak négy átmenővágánya van, átmenő fővágánya a második, a kezdőpont felőli oldalon három csonkavágány van, valamint itt található a tekerős sorompó, amit a kettes őrhely váltókezelője működtet. Az állomáson váltózárkulcs-azonosító biztosító berendezés van, nem biztosított alak bejárati jelzőkkel. A végpont felőli oldalon, de a bejrati jelzőn kívül fénysorompó üzemel, ami az állomás felől fényjelzővel van fedezve. Jelenleg a Budapest felőli vonatok kitérőbe, a harmadik vágányra, míg a Kercskemét felőliek egyenesbe, a második vágányra jönnek.
Az állomáson egy vízdaru maradványai, és egy víztorony mellett a Kocsiszolgálat épülete is megtalálható.
 
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta    ROCOman, 2013.06.30 11:20.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás helyszínrajza. Megjelent a Vasút&Modell című újság 2013. évi tavaszi számában.
 
Kecskemét alsó    fizolt, 2013.06.30 00:42.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson nyolc vágány van, átmenő fővágány (Kecskemét-Fülöpszállás) a negyedik. az állomáson váltózárkulcs-azonosító öszvér berendezés üzemel, biztosított fény bejárati, és közös kijárati jelzőkkel, amiket a váltókezelői őrhelyekről állítanak. A kezdőpont(ok) felőli oldalon az állomás fölött közúti felüljáró, a végpont felőli oldalon fény, és fénysorompóval biztosított útátjáró van. Az egykori nagy tehetrforgalom miatt az állomásépülettől Kecskemét felé gyalogos felüljáró van, amit rossz állapota és kihasználatlansága miatt lezártak. Tehervonati kiszolgálás általában hétfőn, szerdán és pénteken van, egyébként az állomás kihalt. Az állomásépület jó állapotban van, a váróteremre is igaz ez, amit a nap nagy részében zárva tartanak. Az állomás épületei mellett rakodóterület van, ahonnan több csatornafedőt is elloptak. Az állomáson forgalmi szolgálattevő és két váltókezelő teljesít szolgálatot.
 
Klábertelep    fizolt, 2013.06.29 22:02.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A váltókat kibontották, a figyelmeztető jeleket eltávolították, a rakodóvágány maradványait és egy vágányzáró sorompót meghagytak.
 
Előző Első    ... [ 225 ] [ 226 ] [ 227 ] [ 228 ] [ 229 ] [ 230 ] [ 231 ] [ 232 ] [ 233 ] ...   Utolsó Következő