Tótkomlós
fizolt, 2013.07.09 23:08.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy 2008-ban készült videó az állomásról: https://www.youtube.com/watch?v=Hdqs5IloCL4
|
|
Körösnagyharsány régi
dani, 2013.07.09 16:22.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mikor indul újra a forgalom rajta?Már elmúlt július 1?
|
|
Körösnagyharsány régi
Capars Dávid, 2013.07.09 11:38.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Apám! Nem hittem volna, hogy a világ végénél is van végebb.
Egyébként Körösnagyharsánynál a vonatból látszik Körösszeg várának 24 m magas lakótornya: https://maps.google.hu/maps?ll=47.042975,21.671423&spn=0.006171,0.016512&t=h&z=17&lci=com.panoramio.all
És Nagyvárad felől Körösszegig újraindulhat a vasút napi 5 párral: http://tren.transira.ro/Noutati/Noutati.htm
|
|
Pápa
tiborneboda, 2013.07.08 19:22.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
villamosítsátok már pápa vasútját.
|
|
Sopronkeresztúr
tornádó, 2013.07.05 18:54.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt azért nem mondanám.Ezek a szerkesztők által készített képek komoly objektívekkel készülnek,amelyek nem igazán alkalmasak épületek torzításmentes fotózására,hanem sok minden egyébre.pld.természetfotó,kiragadott csoportkép szuper közeli képek stb,készítésére.Ha megfigyeljük az ilyen objektívekkel készült épületfotókat hát igencsak nagy torzítású képeket láthatunk,míg egy szerényebb objektívvel készült kép szinte tökéletesen visszaadja az eredeti hatást.
|
|
Petárda
cd196, 2013.07.05 16:44.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez nem vasúti épület, ugye? http://goo.gl/maps/hJxDF Hasonló arányai vannak, de nagyobb az alapterülete, mint a felvételi épületé.
|
|
Sopronkeresztúr
gáborka, 2013.07.05 15:33.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szuper lett a kezdőkép,ahogy a többi most lecserélt is!
|
|
Fürged
cd196, 2013.07.05 10:01.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Imre/budaimi!
A Freeweb elpucolt minden oldalt, ami nem reagált valami ócska konverziójukra. Légyszi, töltsd föl egy komolyabb helyre a képeket!
|
|
Felsőnyék
cd196, 2013.07.05 09:59.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület két nagy fa mögött állt, amik a ma látható Bing- és Google-műholdfotóról (utóbbi: 2011. máj. 14.) is látszanak.
Az épületről a kivilágítható névtábla a 2000-es évek közepén tűnt el, jóval a bontás előtt.
|
|
Pozsony
Balazs177, 2013.07.05 09:01.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A POHÉV története:http://www.pozsonyikifli.sk/hu/Friss-kifli/Tortenelem/Becsi-villamos-P-O-H-E-V-tortenete.html
|
|
Tátrafüredek
ROCOman, 2013.07.05 05:41.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1918. évi hivatalos menetrendben Tátrafüredek néven szerepel.
|
|
Tátrafüredek
atidas, 2013.07.04 21:26.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás neve TÁTRAFÜRED! Nem értem a többesszámot "Tátrafüredek" (?) nem is hangzik jól! Egyébként én térképek szerint eddig Ótátrafüred-nek ismertem.
|
|
Lepsény felső
ROCOman, 2013.07.03 19:36.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vörös László képei az egykori megállóhelyről:
https://picasaweb.google.com/117980746194049678437/LepsenyFelso?noredirect=1
|
|
Érd felső
Adani, 2013.07.03 15:10.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jobb később mint soha, Barosstelepnél már elkéstek, azt a megállót már teljesenszétverték.
|
|
Kecskemét-Máriaváros
Markus, 2013.07.03 14:39.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
@Magyarnaba: Már csak egy peronszerűség kellene, hogy ne a Bz hasa alól kelljen felmászni.
|
|
Lajosmizse alsó
Markus, 2013.07.03 14:34.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóban új, korszerű térvilágítást telepítettek 2013 júniusában.
|
|
Nagymaros
dani, 2013.07.03 11:14.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.youtube.com/watch?v=0wGtzcJA_Bw
A nagymarosi vasúti baleset.
|
|
Kőszeg-Sörgyár
dezso, 2013.07.03 08:36.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az útburkolatban a régi vasútvonal beaszfaltozott síne látható (az egyszerűség kedvéért itt nem szedték fel)
|
|
Érd felső
puma87, 2013.07.03 07:01.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy hallom végre elkezdték itt (és Érdligeten, valamint Barostelepen) a térfigyelő kamerák felszerelését. Igaz ez? Értelmes és jó lépés lenne!
|
|
Kőszeg-Sörgyár
elefant, 2013.07.02 21:13.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy kis írás a kőszegi vízgyógyintézetről,ami állítólagosan a megálló neve is volt:http://www.hegyhatikneippterseg.hu/kneipp/tortenet/
|
|
Csisztagyógyfürdő
Petrás Bence, 2013.07.02 19:19.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 2001/2002-es és a 2004/2005-ös menetrend szerint Csiszta megállóhely Táskai elágazás és Csisztagyógyfürdő között volt, Táskai elágazástól 5 km-re, Csisztagyógyfürdőtől 1 km-re, Balatonfenyvestől pedig 14 km-re.
|
|
Somogyszentpál
Petrás Bence, 2013.07.02 19:09.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
GV 5733-as C50-es az állomáson.
2013. 06. 29.
|
|
|
Székesfehérvár
Zsolt80, 2013.07.02 18:57.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rosszul van írva a szelvény az egyik vonalnál: a 45. Sárbogárdi vonal kezdőpontja Börgöndön van, Székesfehérváron a 44. Székesfehérvár - Pusztaszabolcs vonal kezdőpontja van.
|
|
Kőszeg-Sörgyár
djlacee, 2013.07.01 22:33.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kicsit távolabb a határ felé ilyen dolgok vannak az egyik keresztutca burkolatában
|
|
|
Kőszeg
djlacee, 2013.07.01 22:30.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lett egy kis Európa is az állomáson
|
|
|
Pálmatér
Adani, 2013.07.01 14:30.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, a "nyilas tábla" sincs már kint, sok évig feleslegesen lassítottak itt a vonatok a nem őrzött váltó miatt.
|
|
Lajosmizse
fizolt, 2013.06.30 12:44.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásnak négy átmenővágánya van, átmenő fővágánya a második, a kezdőpont felőli oldalon három csonkavágány van, valamint itt található a tekerős sorompó, amit a kettes őrhely váltókezelője működtet. Az állomáson váltózárkulcs-azonosító biztosító berendezés van, nem biztosított alak bejárati jelzőkkel. A végpont felőli oldalon, de a bejrati jelzőn kívül fénysorompó üzemel, ami az állomás felől fényjelzővel van fedezve. Jelenleg a Budapest felőli vonatok kitérőbe, a harmadik vágányra, míg a Kercskemét felőliek egyenesbe, a második vágányra jönnek.
Az állomáson egy vízdaru maradványai, és egy víztorony mellett a Kocsiszolgálat épülete is megtalálható.
|
|
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta
ROCOman, 2013.06.30 11:20.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás helyszínrajza. Megjelent a Vasút&Modell című újság 2013. évi tavaszi számában.
|
|
|
Kecskemét alsó
fizolt, 2013.06.30 00:42.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáson nyolc vágány van, átmenő fővágány (Kecskemét-Fülöpszállás) a negyedik. az állomáson váltózárkulcs-azonosító öszvér berendezés üzemel, biztosított fény bejárati, és közös kijárati jelzőkkel, amiket a váltókezelői őrhelyekről állítanak. A kezdőpont(ok) felőli oldalon az állomás fölött közúti felüljáró, a végpont felőli oldalon fény, és fénysorompóval biztosított útátjáró van. Az egykori nagy tehetrforgalom miatt az állomásépülettől Kecskemét felé gyalogos felüljáró van, amit rossz állapota és kihasználatlansága miatt lezártak. Tehervonati kiszolgálás általában hétfőn, szerdán és pénteken van, egyébként az állomás kihalt. Az állomásépület jó állapotban van, a váróteremre is igaz ez, amit a nap nagy részében zárva tartanak. Az állomás épületei mellett rakodóterület van, ahonnan több csatornafedőt is elloptak. Az állomáson forgalmi szolgálattevő és két váltókezelő teljesít szolgálatot.
|
|
Klábertelep
fizolt, 2013.06.29 22:02.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A váltókat kibontották, a figyelmeztető jeleket eltávolították, a rakodóvágány maradványait és egy vágányzáró sorompót meghagytak.
|
|