Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 294 ] [ 295 ] [ 296 ] [ 297 ] [ 298 ] [ 299 ] [ 300 ] [ 301 ] [ 302 ] ...   Utolsó Következő

Tétényliget    lukacsvendi, 2012.07.18 16:03.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon közel van a megálló Nagytétény állomáshoz. Mire bemondja a FLIRT, hogy "Nagytétény állomás következik", már ott is van a vonat, ezért nem kell már azt mondania, hogy"Nagytétény állomás".
 
Érd alsó    lukacsvendi, 2012.07.18 15:56.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, igen. Az épület nemhogy balesetveszélyes, de kissé elavult és BORZALMASAN CSÚNYA is.
 
Martonvásár    lukacsvendi, 2012.07.18 15:52.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az aluljárós megoldásnak sok hátránya is van. Például az, hogy ha valaki az autóbuszközlekedést választja, és hogy ha a vonat késik és mire az ember lemegy a föld alá, meg föl jön a föld alól, félő, hogy el megy a busz. Ezt a legtöbben úgy oldják meg (még az idősebb korosztály is!), hogy leugranak a szigetperonról és átmásznak a korláton. Persze ennek a állomásfőnök nem örül, s ilyenkor szupererős hangerővel bemondja, hogy "az autóbuszmegálló, illetve a peronok megközelítésecsak az aluljárón keresztül lehetséges.
A másik hátrány az, hogy ha az ember kijön az aluljáróból, akkor még gyalogolhat egy csomót a szigetperonon, mert a vonat (leginkább a martonvásárig, és onnan visszaközlekedő) előrehúz és a jármű vége ott a lakás és az állomásépület között van.
 
Tárnok    lukacsvendi, 2012.07.18 15:33.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Most így, a felújítási munkálatok alatt a 019-es Nohab is itt szokott dolgozni az állomás vágányain.
 
Albertfalva    lukacsvendi, 2012.07.18 15:26.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem méltó ez az állomás a magyar vasúthoz. Maga az épület nem lenne csúnya, ha fel lenne újítva. Rossz dolog, hogy ezeket a "disznóólakat" vasútállomásnak hívják.
 
Karcag    QQriQ, 2012.07.18 14:57.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A java még hátra van, az aluljáró-magasperon építés. Építenek egy jó nagy akadályt az utasoknak, amit lehet majd akadálymentesíteni.
 
Hűvösvölgy    cd196, 2012.07.17 20:41.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szamárköhögés alagutas jelenete egy kamu kézihajtánnyal: http://www.youtube.com/watch?v=6Qm4vWv0Aqw&feature=BFa&list=ULk56KqVwpwUQ
 
Karcag    Bzmot 383, 2012.07.17 16:08.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A karcagi állomás jelenleg felújítás alatt van. Ha kész lesz, akkor nagyon jól fog kinézni.
 
Ágfalva    Gothpaladinus, 2012.07.17 15:45.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Oxy: amíg egyvágányú egy vasúti megállóhely, nem nevezhető állomásnak. Ilyen módon teljesen rendjén van, hogy megszűnt megállóhelyként van itt írva.
 
Bikács    Gothpaladinus, 2012.07.17 15:27.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vajta és Nagydorog között volt valaha megálló? WOW... Mondjuk az igaz, hogy ez a mintegy 10 km-es állomásköz jelenleg a leghosszabb a 46-oson, szóval el tudom képzelni, hogy félúton a kettő között lehetett korábban megállás, de ha volt is, ma már biztos teljesen elenyészett, nyoma sincs... Gondolom, a falutól való túlzott távolság, ilyen módon nulla utasforgalom lett a megszűnése oka, mert nem mintha a vonatok túl közel kanyarognának Bikácshoz, sőt...
 
Sárbogárd    Gothpaladinus, 2012.07.17 15:07.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A leírásban az autóbusz kapcsolatnál be kéne csillagozni Abát és Belsőbárándot is, azoknál a településeknél megállnak a még létező fehérvári vonatok...
 
Bánhalma-Halastó    VT22, 2012.07.16 22:48.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"komoly biztonság berendezési felújításokat végeznek a fent leírt vasútvonalon több száz millió forint beruházással"

Amennyire ismerem a helyzetet, a MÁV ezt a pénzt nem a vasútvonal tényleges fejlesztésére fogja költeni (pl. pálya átépítés, sebesség emelés) hanem a következőkre:
- iparvágányok, rakodóvágányok (minden ami épp használaton kívül van) felszedése
- rugós váltók telepítése oda, ahol a jelenlegi menetrend épp megköveteli a keresztezést
- állomási személyzet által kezelt sorompók kiváltása vonat által kezelt sorompókra
- használaton kívüli vagy fölösleges (vonatkeresztezést nem bonyolító) állomások elbontása
- használaton kívüli épületek elbontása

Nem lepne meg, ha a nagy "fejlesztés" áldozatául esnének Erdőtelek, Abádszalók állomási vágányai, de az üzemelő állomások közül is eltűnne egy-kettő.

A környező mellékvonalakon sorra ezeket a folyamatokat lehet tapasztalni.
 
Ágfalva    djlacee, 2012.07.16 21:59.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lakóőrháznak nyoma veszett!
 
Dunaharaszti alsó    dasmodul, 2012.07.16 14:27.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem a képeken nem a Dunaharaszti alsó megálló van, én 1965 óta utazom azon a vonalon.Sokat szálltam le ott, mert rokonaim élnek Dunaharasztiban.Nem volt váltó és csak egy kis váróterem,forgalmi és egy WC volt. Nagyon tetszett, mert pici "aranyos" állomás volt.
 
Ágfalva    marczy, 2012.07.16 14:24.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek az állomásnak az újbóli beüzemelése égető. Ilyen-olyan ügyekben elég sokat járkáltam ki Ausztriába, főleg persze vonattal. A Somfalva felőli utat újabban nehéz járművek is használják, de az ingázók is rengetegen vannak. Az ágfalviak útdíj bevezetését fontolgatják...
 
Bánhalma-Halastó    Tóth Zoltán, 2012.07.16 14:05.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Fórumozók!
Szeretnék egy pár gondolatot én is hozzáfűzni az előző bejegyzésekhez.
Az állomáshoz tartozó és fővonalból kiágazó iparvágányok bontását a MÁV kezdeményezte és Ö pályáztatta meg. 2013 év végéig komoly biztonság berendezési felújításokat végeznek a fent leírt vasútvonalon több száz millió forint beruházással. Mivel az elbontott iparvágányoknak már évek óta nem volt iparvágány használati szerződése, és erről a korábbi bérlő is úgy nyilatkozott hogy nem kívánnak újabb használati szerződéstkötni, ezért a MÁV úgy döntött, hogy elbontatja a két iparvágányt még az átépítés megkezdése elött.
Tisztelettel: Tóth Zoltán
 
Pellérd    ballpen, 2012.07.15 13:57.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécs-Harkány vonal darabja (Pécs, Füzes dülő) keleti irányba, Pécs felé.
 
Pellérd    ballpen, 2012.07.15 13:57.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécs-Harkány vonal darabja (Pécs, Füzes dülő) nyugati irányba, Pellérd felé.
 
Pellérd    ballpen, 2012.07.15 13:55.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Pécs-Harkány vonal még meglévő egy darabja közelről.
 
Pellérd    ballpen, 2012.07.15 13:53.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécs és Pellérd között még megtalálható egy darabja a harkányi vonalnak. Az alábbi kép a Füzes dülő végében található, a Nyugati-elkerülő út mellett.
 
Nagytétény    fcs, 2012.07.15 13:44.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elkezdték bontani az állomás épületeit. A szolgálati lakást és szfv-i bejáratnál álló őrházat már elbontották.
 
Battonya    Dr.Jánosik Bertalan, 2012.07.14 21:55.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néhány éve készített képet tudok küldeni,melyen az elmondottak /és még más épület is jól láthjató.

 
Battonya    Bertalan, 2012.07.14 21:47.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisgyermekkoromban a 30-as évek végén még átjött a román vonat, és az állomás bal
szélén látható ki épületben volt a vámhivatal. A jelenleg is meglévő zászlórúdon pedig
nemzeti zászló lengett /határállomás/.

 
Gyál    fizolt, 2012.07.14 18:37.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt milyen bizt. ber van?

 
Tab    fizolt, 2012.07.14 18:21.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van valakinek fényképe a Bizt.ber.-ről?
 
Jankovich-telep    andrás, 2012.07.13 21:26.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Évtizedek óta helyben (a B.Boglári Jankovich telepen nyaralóktól tudom, hogy az állomáson a hatvanas évek elején még álltak meg vonatok.
Az épület (ma fotóztam) két éve lakatlan és pusztul, a környezetével együtt. :(
 
Nagylaki Kendergyár    Kurunczi Zoltán, 2012.07.13 21:16.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Nagylaki Kendergyárnál születtem 1944-ben, a 4.esen /egy lakótelep volt/.Ma már sajnos nyoma sincs.
 
Celldömölk    Sanya, 2012.07.12 20:51.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2012 07 12. a reggeli órákban egy daruskocsi beszorult a közúti aluljáróban, amely a hídszerkezetet megrongálta.
 
Badacsony    prozak01, 2012.07.12 17:14.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jellegzetes faragott padok
 
Badacsony    prozak01, 2012.07.12 17:13.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vasúti műemlék
 
Előző Első    ... [ 294 ] [ 295 ] [ 296 ] [ 297 ] [ 298 ] [ 299 ] [ 300 ] [ 301 ] [ 302 ] ...   Utolsó Következő