Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] [ 790 ] [ 791 ] [ 792 ] [ 793 ] [ 794 ] [ 795 ] ...   Utolsó Következő

Sajókaza    IvecC, 2008.06.09 16:10.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szánalmas ami itt megy... mennek és kirabolnak.. beléd kötnek.. leszúrnak, leütnek.. mi miért nem szúrhatjuk őket le? mi már akkor bűnösök vagyunk
szánalmas végig nézni, azt hogy bemész az állomásra jegyet venni és a padok kivannak szakítva ablakok betörve és egy pénztáros ül ott, mint valami lepratelep pedig kaza nem ezt érdemli
 
Záhony    András, 2008.06.09 14:31.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tudom, Záhonynál a villamos felsővezeték nincs átépítve a határon Azaz a hazai villamos gép leakad, diesel rá, átvonszolja az egyvágányú, kombinált ( széles és normál )vágányon Csapra, ott diesel leakad és ukrán villamos gép rá. Csap és a szlovák Tiszacsernyő állomás között persze duplavágányú, villamosított kapcsolat van, ugye??
A Google műholdképén úgy látszik, hogy ukrán területen közvetlen a vasúti hídig kétvágányos a vasútvonal. Ott leszűkül egyre, átjön a hídon és csak Záhonytól(? - korábban Tuzsértól ) kezdve válik csak ismét kétvágányúvá. Akik utaznak arra, tőlük megköszönnék egy pontos mai állapotközlést.
 
Rajka    András, 2008.06.09 14:26.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rajka határállomáson vasúton a 80-as évek végén mentem ki utoiljára az országból. Akkor - nyilván Trianon miatt - a két ország vasúti villamos rendszere még nem volt összekötve. Azaz rajka állomáson túl a határnál véget ért a mi felsővezetékünk, a szlovákoké Pozsonyból kiindulva a Duna-hídon még átjött és az után ért véget. A két ország között dieselek húzkodták a vonatokat. Úgy tudom, ezt már jó ideje felszámolták, a felsővezeték kiépült és villamos gépek is át tudnak járni. Tudna erről valaki pontos, tényszerű adatokkal szolgálni ? Mivel nincs már határellenőrzés, a magyar villamos gépeknek Pozsonyig meg sem kellene állniuk....


 
Ják-Balogunyom    Csoma Bence László, 2008.06.09 13:44.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
hát biztos nem szünt meg, mivel 1 hete vettem ott kéreg és reformjegyeket!
 
Szurdokpüspöki    Misi, 2008.06.09 12:28.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó kis megálló.
 
Sajókaza    András, 2008.06.09 11:01.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos itt az a gond, mint más nem felügyelt, nem lakott kisállomásokkal, megállóhelyekkel az országunk erősen cigányfertőzött részein: Kolompárék szétverik, lelakják, elhordják ( sokszor már a sínekkel, sorompókkal, vezetékekkel együtt, különösen a megszüntetett vonalakon ).
 
Sajókaza    IvecC, 2008.06.09 09:39.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajópart nyáron a hídról <3
 
Sajókaza    IvecC, 2008.06.09 09:36.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a temetője is szép
 
Sajókaza    IvecC, 2008.06.09 09:30.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
pff... tiszta csöves.. egyesek lerombolják kazát
pedig nagyon szép hely ám!! nagyon szeretem amikor csak tudok ott vagyok.. de ami ott van.. azt az állapotot megkéne szüntetni mert így SZÁNALMAS, és nem csak szerintem, hanem ha bárkit megkérdezünk a normálisak közül
 
Pózva    dezsõ, 2008.06.09 07:53.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az elbontott pózvai megállóhely épülete a község felől.
 
Pózva    dezsõ, 2008.06.09 07:39.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az elbontott pózvai megállóhely épülete a vágány felől.
 
Bonyhád    hayabusa, 2008.06.08 22:28.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bonyhádon a személyforgalom több, mint 40 éve megszűnt,az állomásépület még sokáig állt. Buszállomás is volt,az utóbbi évekre már teljesen átépült,élelmiszer és iparcikk áruház müködik benne.A teherrakodóból pedig ennyi maradt.
 
Tanakajd    hayabusa, 2008.06.08 22:16.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átépitett,felujitott épület,körbekeritve / a korábban itt müködő Posta sincs már/,előtte a korábbi nyomvonal Rum felé.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.08 20:44.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan igy akartam én is megcsinálni, de Zoltán barátunk ügyesebb volt.
Szép munka, még a szinek is olyanok ahogy én elképzeltem.
Ügyes vagy Zoli!!!

Macinet
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:24.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás angolváltója. A háttérben Res és Eas teherkocsik láthatóak.
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:22.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép az állomás végpont felőli váltókörzetétől
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:21.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A végpont (Kecskemét) felé nézve a raktárral
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:19.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felüljáróról a kezdőpont (Kőbánya-Kispest) felé nézve
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:17.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület a felüljáróról
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:03.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kispest állomás felvételi épülete
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:45.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. júnis 4.
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:44.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. június 4.
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:43.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. június 4.
 
Derecske    V43_1195, 2008.06.08 17:45.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Derecske
 
Derecske-Vásártér    V43_1195, 2008.06.08 17:44.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Derecske-Vásártér
 
Konyár    V43_1195, 2008.06.08 17:42.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Konyár
 
Konyári Sóstófürdő    V43_1195, 2008.06.08 17:41.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Konyári sóstófürdő mh.
 
Kocsola    pezsman, 2008.06.08 14:37.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Budapest-Pécs vonal már így is 28 km-el hosszabb, mint a 6-os út Bp-Pécs szakasza. Ha itt menne a vonal az sokkal hosszabb utat jelentene. Ennek a vonalnak viszont a Pécs-Győr kapcsolat szempontjából lenne nagy szerepe. Ez régen a Győr-Dombóvár vonal volt a 11-es és a 27-es vasútvonalakkal együtt. Ma ebből már csak a 11-es él.
 
Pásztó    Arvid, 2008.06.08 10:36.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Istenem, mennyit tudnék erről az állomásrol beszélni. Ez egy emlékhalmaz, mondhatni itt nőttem fel... a suli után a haverokkal az első utunk ide vezetett...
 
Zalaszentiván    Vilics Zoltán, 2008.06.07 18:00.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mivel az András által kért térképvázlatot én már elkészítettem, bátorkodom feltenni. A piros színű vonal a régi nyomvonalat mutatja, a zöld a jelenlegit. A térképvázlat a Google Earth segítségével készült. Érdekesség, hogy a Google-ban a régi nyomvonalak "rajz" nélkül is szépen kivehetők.
 
Előző Első    ... [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] [ 790 ] [ 791 ] [ 792 ] [ 793 ] [ 794 ] [ 795 ] ...   Utolsó Következő