Tiszajenő-Vezseny KCK
Csonka Tamás, 2008.06.11 22:06.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület és a mozdonyszín a fénysorompó felől. A két épület jelenleg egy magánvállalkozó tulajdonában van, a mozdonyszínben kamionokat tárolnak.
|
|
|
Tiszajenő-Vezseny KCK
Csonka Tamás, 2008.06.11 21:59.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kisvasút állomásépülete, háttérben a fénysorompó egy Usgyival.
|
|
|
Tiszajenő-Vezseny KCK
Csonka Tamás, 2008.06.11 21:56.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kisvasút állomásépülete.
|
|
|
Pápa
Petrás Bence, 2008.06.11 15:25.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Csorna-Pápa viszonylatban közlekedő Bzmot 278-as Pápán.
2007. 03. 03.
|
|
|
Salgótarján
Hoki, 2008.06.11 14:18.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Salgótarján egy megyeszékhely tudtommal és mégis ennyire lerobbant a vasútállomása. Ez hihetetlen.
|
|
Mezőhídvég
Rácz Gergely, 2008.06.11 12:52.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1997-ben még voltak a hídon sínek is. Annak az évnek a végén szedték fel a pályát Felsőnyék felé.
Péter! Jók a képek! Talán környékbeli vagy? :-)
|
|
Vitézipuszta
pezsman, 2008.06.11 12:11.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A borzalmas magyar valóság... Ezek a vonalak, az épületek többsége, az egész magyar vasút az állam tulajdona. Látjuk, hogy esnek szét az állomások, tűnnek el a sínek, korhadnak szét a talpfák. Közben megy a bőgés, hogy az adófizetők pénzét nem akarják kihasználatlan vonalakra pazarolni. Az nem pazarlás, hogy így néz ki a legtöbb állomás? Minden egyes lehullott vakolat, rozsdásodó sín az állam kára! Ez a közvagyon tipikus elherdálása. És a "szüneteltetés" tudjuk, hogy ide vezet. Ez az igazi veszteség! Ettől lesz szegényebb az állam, nem attól, megy- e vonat ezeken a vonalakon.
|
|
Mezőhídvég
hayabusa, 2008.06.11 08:25.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ma ez a hid már igy néz ki,sajnos.
|
|
|
Mezőhídvég
Péter, 2008.06.11 00:30.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugyancsak 1997. június 1.-én készült fotó a mezőkomáromi vasúti Sió-hídról
|
|
|
Mezőhídvég
Péter, 2008.06.11 00:27.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mezőhidvégi vasútállomás részlete.
A felvételt 1997. június 1.-én készítettem.
|
|
|
Erdőtelek
Péter, 2008.06.11 00:16.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy másik, ugyancsak 2006. május 10.én készült kép (Erdőtelek vasútállomás)
|
|
|
Erdőtelek
Péter, 2008.06.11 00:14.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2006. május 10-én készítettem a csatolt fotót Erdőtelek vasútállomásáról.
|
|
|
Tamási
Karl, 2008.06.10 20:40.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ennél a szakasznál,mi volt a hivatalos indok a megszüntetésre?És a 20as lassujel, valóban szükséges volt?Mert ahogy látom,nem volt olyan rossz állapotban a pálya.Persze mihez képest...
|
|
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta
dezsõ, 2008.06.10 17:04.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta őrház átalakítva
|
|
|
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta
dezsõ, 2008.06.10 17:02.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta felvételi épület erősen átalakítva 2
|
|
|
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta
dezsõ, 2008.06.10 16:59.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kisfaludpuszta felvételi épület erősen átalakítva 1
|
|
|
Budafok-Albertfalva
CoolJan, 2008.06.10 10:11.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Utálom Albertfalvát!!!! Miért van elsőbbsége mindig egy ... kis elővárosi személyvonatnak egy Zalaegerszegről induló gyorsvonattal vagy IC-vel szemben???? Mindig várni kell a személyvonatra, hogy belépjünk Kelenföldre :S
|
|
Vasvár
CoolJan, 2008.06.10 09:59.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bocsi, az előbb tévesen írtam, az az északi oldal volt, a déli oldala ezen a képen látható.
|
|
|
Vasvár
CoolJan, 2008.06.10 09:57.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vasváron, a 14-es tó felett átívelő új vasúti híd (átadás éve 2006. v 2007. ???) déli oldalról.
|
|
|
Vasvár
CoolJan, 2008.06.10 09:46.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hú, nekem van egy képeslapom Vasvár Vasútállomásról még a 20. század elejében
|
|
Zalaegerszeg
CoolJan, 2008.06.10 09:15.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 25-ös vasútvonal rekonstrukciója
Forrás: shrani.si/f/2a/5u/3OjE28rh/zalalovo.jpg
|
|
|
Kastélyosdombó
hayabusa, 2008.06.09 22:50.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Még mindig az egyik legjobb állapotu épület és legápoltabb állomás a vonalon.
|
|
|
Vitézipuszta
hayabusa, 2008.06.09 22:45.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lakatlan épület,rossz állapot,betört ablakok...Kisforgalmu,de nagyon hangulatos állomás volt.
|
|
|
Vitézipuszta
hayabusa, 2008.06.09 22:42.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület vasút felőli oldala.
|
|
|
Barcs
pezsman, 2008.06.09 20:14.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát igen, korábban 4-gyel több irányba lehetett innen vasúton eljutni. De az állomás különleges helyzetéből adódóan (a határtól néhány méterre van) is átélt néhány furcsa dolgot. A síneken nem lehetett átmenni a Drávához, csak határmegközelítési engedéllyel. Sőt, rakétasort is szereltek fel ide, és ha valaki vagy valami állat arra ment, akkor repült felfelé a piros tüzijáték.
A Verőce (Virovitica) felé vezető Dráva-híd romjai egyébként még látszanak, ha a folyó vízszintje alacsony.
A képen a Barcsi kikötő látható az állomástól néhány méterre, háttérben pedig a közúti híd.
|
|
|
Hidas-Bonyhád
alexejevics, 2008.06.09 18:13.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha újraindítanák a bonyhádi szárnyon a forgalmat, volna szerintetek rajta utas?
|
|
Ópaks
alexejevics, 2008.06.09 18:04.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt volt a fűtőházról egy kép, vagy én emléxem rosszul?
|
|
Dunakömlőd
alexejevics, 2008.06.09 18:03.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem ez a megálló nagyon rossz helyen van. Tipikus esete annak, hogy a vasút még ott sem áll meg jó helyen, ahol egészen közel megy a lakott területekhez. Ha kb. 1 km-rel lejjebb állna meg, ott lennénk a falu közepe mellett.
|
|
Bölcske
alexejevics, 2008.06.09 17:57.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azért érthető ez. Az épület állaga erősen leromlott, felújítása egy csomó pénzbe került volna. Ott áll a semmi közepén, potenciális felhasználási lehetőségeinek száma nulla. A környéken egykor lehetett élet, de én a közeli majorsági épületek sincs már se kép, se hang. Az ilyen állomásokon vagy be kell falazni a nyílásokat - ahogy Németországban is szokták ilyen esetben - vagy le kell őket bontani. Bármennyire szép is volt ez az épület, be kell látni, hogy ez van.
|
|
Sajókaza
IvecC, 2008.06.09 16:10.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szánalmas ami itt megy... mennek és kirabolnak.. beléd kötnek.. leszúrnak, leütnek.. mi miért nem szúrhatjuk őket le? mi már akkor bűnösök vagyunk
szánalmas végig nézni, azt hogy bemész az állomásra jegyet venni és a padok kivannak szakítva ablakok betörve és egy pénztáros ül ott, mint valami lepratelep pedig kaza nem ezt érdemli
|
|