Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 795 ] [ 796 ] [ 797 ] [ 798 ] [ 799 ] [ 800 ] [ 801 ] [ 802 ] [ 803 ] ...   Utolsó Következő

Tarnaszentmária    V43_1195, 2008.05.28 20:05.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Észak (Kisterenye) felé tekintve
 
Tarnaszentmária    V43_1195, 2008.05.28 20:02.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dél (Kál-Kápolna) felé tekintve
 
Tarnaszentmária    V43_1195, 2008.05.28 19:56.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tarnaszentmária Siemens blokkja
 
Tarnaszentmária    V43_1195, 2008.05.28 19:53.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tarnaszentmária mh. 2008. május 24-én
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.05.28 19:39.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A deltavágányon lévő Zala-híd.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 19:26.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elfelejtettem csatolni a jelmagyarázatot a Zalaszentiván átépítése helyszín rajzhoz.
Sárga vonallal: megszüntetésre kerülő épület, vágány, peron.
Kék vonal: meglévő és maradó épület, vágány, peron.
Piros vonal: új vagy átépítésre kerülő épület, vágány vonal.
Természetesen a többi rajzra is ez a jelmagyarázat a helyes.
A feledékenységemért elnézést kérek mindenkitől.
Macinet.
 
Tata    Domján György, 2008.05.28 18:19.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem a Tata-rendezőpu. a mostani Alsógallán (régen Tatabánya-középső)készült. A háttérben lévő hegy pedig a felsőgallai (régen Tatabánya-felső)állomás mellett van
 
Pityur-rétje    Petrás Bence, 2008.05.28 16:09.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pityur-rétje
2006. 05. 13.
 
Godóvár    Petrás Bence, 2008.05.28 16:05.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Godóvár
2006. 05. 13.
 
Pécsvárad    pezsman, 2008.05.28 15:06.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Bátaszék- Mohács vonal egyenlő a Palotabozsok- Mohács vonallal. Bozsoknál ágazna ki a 64-esből. Csak ennyit tudok. Hát igen, azok a német példák..!:) Egyébként a minisztérium honlapján azt olvastam, hogy Pécs - Pécs- Külváros között villamosjárat menne, Pécsvárad felé pedig kerékpárút vezetne.
 
Mesterháza-Pórládony    András, 2008.05.28 14:09.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt van egy tévedés, kérem a szerkesztőket, hogy javítsák. Az állomás neve : Mesterháza - Tompaládony. Tompaládony községből Bükfürdő felé vezető kocsiúton ha haladunk kifele a faluból, ott lehet észrevenni az 1974-ben sajnos megszüntetett 14-es vasútvonal nyomát, az útátjáró helyén a kis bukkanót és a lassan a gaz és bokrok által teljesen benőtt töltést. A töltést sok helyen már egyáltalán nem lehet észrevenni, például Hegyfalunál sem, mivel művelt szántóföld, termőterület van a helyén.
 
Ágfalva    András, 2008.05.28 14:00.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás nincs halálra ítélve, sőt. Mivel megszűnt a határellenőrzés a két ország között, remélhetőleg ismételten felújítják majd a vasúti utasforgalmat Ágfalván is és Sopron-Déli pályaudvaron is. Úgy tudom, az önkormányzatnak vannak ezirányú törekvései.
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:47.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos a mérlegház itt is romos!
De szerencsére csak az üveget törték be!
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:45.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nemrégen felújított vízház!
Itt legalább ezt megőrzik az utókornak!:)
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:41.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy siló amihez iparvágány is vezet!
 
Almás    Gábor15, 2008.05.28 12:40.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hirdetmény a kisállomási jegykiadás megszünéséről!(Azóta a kocsma is megszünt!!)
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:39.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A MENETREND SZERINT CSAK 1-2 vonat használja a 2.vágányt.
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:37.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A FORGALMIIRODA!
A NEON kiírás már régóta kivilágítatlan.Régen rikító sárgával kanték be h látszódjon.Utána jött meg csak a MÁV-szabványtábla!
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:35.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2 sor szerb gabonaszállítókocsi volt a két rakodó vágányon.
Belgrád a honállomásuk.
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:33.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár hete jártam Bácsalmáson a nagyszüleimnél.Bringát is vittem (A halbikon is lehet szállítani!)így betudtam járni a várost!Természetesen a vasútállomás és a kismegálló sem marad6ott ki!íme néhány:

1.kép:Baloldalt az egykori regőczei HÉV csonkája jobboldalt a Baja felé menő vágány.
 
Pécsvárad    Adani, 2008.05.28 12:31.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De ha újramegnyitják, akkor sztem nyomvonalkorrekció is kll pár helyen, mert jelenlegi ökörhúgyozás mintázatú vonal 60 km/h-nál gyorsabb tempóra nem alkalmas. Ahol csak lehet ki kellene egyenesíteni egy Pécs-Szeged új pályának így lenne értelme. Bár a jelenlegi megoldásnál még a 60-as pálya is jobb lenne.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 10:41.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zalaegerszeg-Ukk szakasz állomásainak tervezett átalakítása a 2004-es torzított helyszínrajzok alapján. (Akit érdekel valamelyik szakasz, egyesével is ki tudom nagyítani.)
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 10:32.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Közben egy igéret András barátomnak. A MÁV promóciós anyaga 2004-ből. Zalaszentiván állomás átalakítási tervezete torzított helyszínrajz alapján.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:27.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a képen látható hogy az Ukk-Boba nyomvonalat mennyivel beljebb hozzák. A kép bal oldalában meg a régi ukki bevezető.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:21.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új Ukk-Boba nyomvonal bekötésének alágyazata, szintén Alibánfa határában.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:16.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt pedig már eg szakaszon a sinek is felkerültek az új ívre Alibánfa határában.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:05.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kanizsai vonal bevezető ive Alibánfa határában. A régi felszedett szakasz mellett már az új ivelés kavicságyazata.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:00.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Távlati kép a sümegi útról. Az alakuló új kanizsai bevezető ág.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 07:55.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Teljes alágyazat csere a keleti bejáró új nyomvonalain.
 
Pécsvárad    Karl, 2008.05.27 22:20.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én Bozsok-Mohácsról nem,de Bátaszék-Mohács vonalról hallottam,sőt abból elég sokat meg is építettek,csak hát a jugo szomszédok miatt,ugye,Mohács helyett Dunaújvárosban épűlt a kohó...így a vasútépítés is abbamaradt.De,ha tényleg volt ilyen terv Bozsokról,légyszi oszd meg velem,merre,mikor stb..
Ami a 64est illeti,én is nagyon bízom benne,hogy egy jobb időben még fog itt vonat járni,mert a síneket ugyan tényleg ellopták sokhelyen,de hát ugye,ezek már amúgy is cserére szorultak.. :)
Teljesen új pálya kéne!!
Vegyük,csak a német példát,ahol sok egykoron bezárt szakaszt nyitottak meg újra.Tehát,szerintem a remény hal meg utoljára...
 
Előző Első    ... [ 795 ] [ 796 ] [ 797 ] [ 798 ] [ 799 ] [ 800 ] [ 801 ] [ 802 ] [ 803 ] ...   Utolsó Következő