Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 799 ] [ 800 ] [ 801 ] [ 802 ] [ 803 ] [ 804 ] [ 805 ] [ 806 ] [ 807 ] ...   Utolsó Következő

Nagybátony    Patrik, 2008.05.18 20:38.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon szép képek...Kár hogy többé ilyen már nem lessz :-(
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.18 17:43.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kanizsai bejövő ág nyomvonal módosításának első jelei az alibánfai (keleti) bejárónál.
 
Pécs-Vasas    grozo, 2008.05.18 13:32.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008pünkösd
 
Pécs felső    grozo, 2008.05.18 13:30.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
tavasz a 4 sz vágány mellett:)
 
Mezőhídvég    gábor, 2008.05.18 13:27.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miközben a vasútvonalakat számolja fel a \"kormány\" a közutat 40-60 tonnás kamionok teszik tönkre, (járhatatlanná) repedeznek a házak épületek falai óriási a kár. Közúton 10x költségesebb a szállítás nembeszélve a környezeti károkról, mégis a vasutat számolják fel. Ki érti ezt?
 
Gór    Petrás Bence, 2008.05.18 11:29.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bük és Acsád között található a sajnos már megszűntetett Gór megállóhely!!!
 
Sopron    conglomo, 2008.05.16 20:36.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
gery: azt nem tudod véletlenül, melyik vonattal jön idefele a csörgő? este fél 11-kor, vagy hajnali 4-kor?
 
Martonvásár    benya, 2008.05.16 17:55.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
igen ez így van sajnos, énis martoni vagyok és különben már nincs kéregjegy
kb. 2hónapja van meg a jegykiadó automata
a vasorrú bába hát.... :D
igen ő mondjuk úgy hogy takarít, de ténbyleg inkább pletíózik :D
 
Vicziántelep    Zotya, 2008.05.16 10:37.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a kép.
 
Mezőberény    Adani, 2008.05.15 23:20.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Arra én is kíváncsi leszek. De nem mostanában lesz az még. Gyomáig 2009-ben ér el a felújítás majd utána haladnak lefelé. Még M?ezőtúrt sem kezdték el csinálni. Először a pályát újítják, azt se vmi hű, de gyorsan. Mezőtúr-Nagylapos között pár nap alatt felszedték az egyik vágányt, de még mindig nem sikerült visszaépíteni. Gyománál is csak felszedték a vésztői vonal sínjeit a leendő nyíltvonali becsatlakozásig, de visszaépíteni már majd 2 hónap is kevés volt.
 
Mátranovák-Homokterenye    Komár Gyuri, 2008.05.15 21:29.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban volt közvetlen vonat Mátranovák-Salgótarján között.
1986...87-ben még biztosan,hogy pontosan mikor szűnt meg,arra nem emlékszem,de napi két,inkább három vonatpár létezett. Utána kell olvass a korabeli menetrendben,nekem nincsen meg.
Panni robogó az nem volt,ahogy emlékszem eleinte kéttengelyes régi típusú (Ba?)kocsik voltak 375 mozdonyokkal,később Bhv-k. Rövid időre a 375-öket leváltották ami éppen kéznél volt Kisterenyén (424,411,324-bár ez utóbbi kettő inkább csak Kisterenye-Novák közt járt),majd jöttek a Bz vonatok. Előbb a Tarján-Novák járatok szűntek meg,utána a kisterenyeiek.
Nem volt ritka látvány a nováki "pályaudvaron" hajnalban két 424 vonattal,menetkészen;az egyik (a tarjáni 4:45-kor,a másik 6:00-kor indult azt hiszem,de ennek többis mint húsz éve).
 
Mezőberény    Bátori Péter, 2008.05.15 19:16.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mezőberényi állomást nemsokára felújítják,átépítik.Jó lenne az előtetőt helyreállítani a sínek felőli oldalon,az eső ellen és a meleg ellen is védelmet nyújtana.Köszönöm.Péter
 
Szikra    siofok35, 2008.05.15 19:09.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kaedvencem a "megállóhely" felirat a tetején :-DDD
 
Kocsord    jack, 2008.05.15 18:00.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Faxa 1 épület csak má' non nem ilyen
azóta lehullott majdnem az összes vakolat:D
 
Balatonederics    kisszoli, 2008.05.15 11:43.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1999 nyara egy borongósabb napon. A főszereplő szintén a 10-es Nohab és a kaposvári sebes. Ebből kiderül -ami a többi képen nem látszik- hogy Balatonederics egy kitérővel rendelkező állomás.
 
Balatonederics    kisszoli, 2008.05.15 11:33.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 90-es éveg végén a Nohab vontatta szerelvények még mindennapos vendégnek számítottak Edericsen. Ez a fél kilences Szombathely-Kaposvár sebes, élén a Tizeskével.
 
Szikra    Híd Eta, 2008.05.15 11:17.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az épület 35 éve így áll.Miért nem kezdenek vele valamit? Csak a beleépített klinker tégla egy fél vagyont ér. Némi átalakítással lakásnak is használható lenne. Akkor legalább gondozná valaki.
 
Sülysáp    Bozsik Tibor, 2008.05.15 09:32.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdvözlöm a szerkesztőséget és az idelátogatókat !
Ha valakinek birtokában vannak régi, képek a sülysápi vasútállomásról szívesen fogadom, a bozsiktibor@freemail.hu címre. Ugyanis az épületben lakom !
Tisztelettel B.T.

 
Alsónyék    Gábor15, 2008.05.14 19:58.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a wc-t megszüntették? Mert ahol régen volt, ott más nincs semmi. Amúgy a melléképület (wc) lett az állomásépület?
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2008.05.14 19:54.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A friss főműhelyes 256-os Bz kijár Orosháza felé 2008 május 14-én.
 
Uzsa    CzuPe, 2008.05.14 17:30.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pünkösdhétfőn a 9628-as Tapolca-Ukk személyünk Bzmot 326-os motorja kigyulladt itt. Vártunk is 3/4 órát, mire leért a bobai segélygép, egy remot Szergej (M62 306). Így meglovasítva hajtottuk be Ukkra. Kép sajna nincs. :(
 
Nagykereki    V43_1195, 2008.05.14 13:26.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A földkúpon túl: itt folytatódott tovább a vonal régen
 
Nagykereki    V43_1195, 2008.05.14 13:25.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vágányzáró földkúp teljesen gazosan
 
Nagykereki    V43_1195, 2008.05.14 13:23.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal utolsó néhány métere
 
Nagykereki    V43_1195, 2008.05.14 13:20.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori raktár épülete. Állítólag még nagyon régen fűtőház is volt az állomáson.
 
Nagykereki    V43_1195, 2008.05.14 13:18.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épületben lévő bizber a vágányzáró sorompók, kisiklasztó saruk, váltók kulcsaival ill. kulcshelyeivel és a bejárati jelző és annak előjelzőjének állítóemeltyűjeivel
 
Nagykereki    V43_1195, 2008.05.14 13:15.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás torzított helyszínrajza
 
Nagykereki    V43_1195 (Sereg János), 2008.05.14 13:14.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki felvételi épülete
 
Kismarja    V43_1195, 2008.05.14 13:11.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kismarja mrh. II.
 
Kismarja    V43_1195, 2008.05.14 13:09.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kismarja mrh.
 
Előző Első    ... [ 799 ] [ 800 ] [ 801 ] [ 802 ] [ 803 ] [ 804 ] [ 805 ] [ 806 ] [ 807 ] ...   Utolsó Következő