Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 133 ] [ 134 ] [ 135 ] [ 136 ] [ 137 ] [ 138 ] [ 139 ] [ 140 ] [ 141 ] ...   Utolsó Következő

Tesöld    Capras Dávid, 2016.04.26 14:22.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A távolság 1,7 km. http://mapire.eu/hu/synchron/surveys/?bbox=2358882.5227375478%2C5731370.202336345%2C2363311.09306382%2C5735655.453234583
 
Vértesszőlős    torokcs, 2016.04.25 19:00.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van valakinek képe még az állomás épületéről a "fénykórból"? Eredeti tervrajzot vajon lehet e találni még valahol?
 
Millér    ROCOman, 2016.04.24 13:44.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Tisza-híd cseréje Halász Péter 2014-es fotóján.
 
Szolnok    ROCOman, 2016.04.24 13:42.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Zagyva-híd még felújítás előtt Halász Péter 2014-es fotóján.
 
Árvaváralja    Tastam, 2016.04.24 13:09.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület megjelenése jócskán megváltozott az utóbbi évtizedekben, azonban rendezett, tiszta, hangulatos. Ottjártunkkor a rakodóvágányon tehervagonok álltak, a placcra feltehetően berakáshoz előkészített farönkök várakoztak. A háttérben látható a település fő vonzereje, Szlovákia egyik legépebben ránk maradt és talán a legszebb erődítménye, Árva vára, mely az állomástól rövid sétával megközelíthető.
 
Nizsna    Tastam, 2016.04.24 13:04.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás nem túl fantáziadús felvételi épületének a vágányok felőli homlokzata.
 
Balatonfüred    Train Station, 2016.04.23 20:12.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valakinek van képe,hogy hol tart az állomás és környékének átépítése,felújítása?
Vagy készen van?
 
Besztercebánya Szentjános    Tastam, 2016.04.22 14:30.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Így látja a megállóhelyet az, aki a vasúttal nagyjából párhuzamos Garam folyó hídján érkezik a város felől.
 
Besztercebánya Szentjános    Tastam, 2016.04.22 14:24.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1891-ben nyitották meg, nevét a közeli, Szent János tiszteletére szentelt kápolnáról kapta. Ez a jobb sorsra érdemes kápolna a kép előterében látható. A peron eredetileg a város felőli oldalon helyezkedett el, a váróhelyiség 1892-ben épült. A váróteremben pénztár működik, de elhelyeztek ott egy kávéautomatát is. A vonattal érkező a várost a sínek alatt átvezető aluljárón közelítheti meg, a főtér szűk fél kilométerre van.
 
Őrihódos    packaa, 2016.04.22 09:36.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásnévtáblákon másodikként található "Hodos" magyar megnevezés többszörösen is eltér a hivatalostól (Őri- előtag hiánya, rövid o), de helyben szinte kizárólagosan használt forma.
 
Őrihódos    packaa, 2016.04.22 08:23.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
eleem: A gr. kiegészítés nem a határállomást hanem a határpontot jelöli, ahol a vágányok és a határvonal metszik egymást. Jelen esetben a kettő között van kb. 1 km.
Az állomás neve simán Hodoš.
 
Csorna    andras1, 2016.04.21 20:17.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
További hiányosság és félmunkára enged következtetni, hogy nem találunk egyetlen legalább 80 km/h sebességgel járható hosszú váltót, sem a pályaudvaron, sőt mi több: nem számolták fel az angol váltókat sem, amelyeken mindössze 40 km/h sebeséggel tudnak áthaladni az IC-k is Szombathely felől / felé. Sajnos ugyanez megtalálható Porpác állomáson is, oda sem éptettek be hosszú váltót az állomás Szombathely felőli oldalán, így az IC-knek ott is lassítaniuk kell Csorna felé menet.
 
Csorna    alexejevics, 2016.04.21 08:48.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Arról miért nincs itt hozzászólás, hogy mennyire brutálisan igénytelen, minősíthetetlen módon lett kivitelezve a csornai állomás bővítése? Gyakorlatilag hazavágták építészetileg kőgazdag GYSEV-ék egy fontos dunántúli város egyik fő építészeti elemét. De néztem a Kisalföld c. újság internetes oldalát is, ott sem háborodott ezen fel senki. Ezek szerint rendben van így, ha holnap a Jézus Szíve templomot is nyakonküldenénk egy bútoráruházzal, akkor az is oké lenne. Ébresztő, emberek!
 
Mokraď    Tastam, 2016.04.20 13:55.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akárcsak idehaza: elhagyott indóház bedeszkázott ablakokkal, berácsozott ajtókkal, graffitis falakkal...
 
Párnica    Tastam, 2016.04.20 13:52.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Parnica tisztán, rendben tartott, virágos állomása.
 
Rudabánya-Teher pu.    ROCOman, 2016.04.19 16:36.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia!

Pontosan mi az ami miatt Rudabánya-Vasérctelepet külön állomásként kellene felvennünk? Kérlek, küldj erről egy e-mailt! Köszönöm.
 
Kraľovany zastávka    Tastam, 2016.04.19 06:16.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szebb napokat is látott megállóhely lakatlan vidéken található, csupán néhány turistaút indul a közeléből.
 
Kralován    Tastam, 2016.04.19 06:15.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás a település északi szélén helyezkedik el, Kassa felé vezető végénél ömlik a Vág folyóba az Árva. Itt ágazik ki az Árvanádasdra vezető mellékvonal, az oda tartó vonatok a felvételi épülettel szemközt, az állomás túlsó oldalán kiképzett szigetperonról indulnak.
 
Kralován    Tastam, 2016.04.19 06:14.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az árvanádasdi vonalra induló személyvonatok szigetperonja, melyet a felvételi épülettel aluljáró köt össze.
 
Rudabánya-Teher pu.    raps, 2016.04.18 19:08.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Szerkesztők!

A Husonyicza Gábortól kapott információk alapján kérném új megszűnt állomásnak felvenni Rudabánya-Vasérctelepet.

Az általam Rudabánya-Teher Pu.-hoz feltett képet kérném Rudabánya-Vasérctelep állomáshoz beilleszteni. Az ugyanis ott készült - mint azt megtudtam.


 
Kén utca    raps, 2016.04.18 18:59.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kén utca. 2.
 
Kén utca    raps, 2016.04.18 18:57.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kén utca. 1. Kép készítés dátuma: 2016. 03. 12.
 
Beöthy utca    raps, 2016.04.18 18:55.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Beöthy utca. Időszakos megállóhely. 2.
 
Beöthy utca    raps, 2016.04.18 18:54.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Beöthy utca. Időszakos megállóhely. 1. Kép készítés dátuma: 2016. 03.12.
 
Timót utca    raps, 2016.04.18 18:50.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Timót utca. Időszakos megállóhely. 3.
 
Timót utca    raps, 2016.04.18 18:47.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Timót utca. Időszakos megállóhely. 2.
 
Timót utca    raps, 2016.04.18 18:45.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Timót utca. Időszakos megállóhely. 1. Kép készítés dátuma: 2016.03.12.
 
Zalaszentgrót    Pisti, 2016.04.17 19:48.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Fizolt! Valószínűleg elnéztem az F.1-ben! Üdv.: Pisti
 
Zalaszentgrót    fizolt, 2016.04.17 18:24.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egyik 2016.04.16-án készült kép alatt az alábbi felirat olvasható. ""K" jelű, nem biztosított fény kijárati jelző" Zalabér-Batyk felőli kijárat" " Valójában a jelző árbocának színezése egyértelműen utal arra, hogy a jelző biztosított, emellett nem kijárati, hanem az állomásközt fedező jelzőről van szó.
 
Selyp    38-as őr, 2016.04.17 15:35.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"a második vágányt stratégiai okokból szedették fel Hatvan és az országhatár között a győztesek,"

Salgótarján-alsókülső és az Országhatár között bizonyosan volt második vágány?
 
Előző Első    ... [ 133 ] [ 134 ] [ 135 ] [ 136 ] [ 137 ] [ 138 ] [ 139 ] [ 140 ] [ 141 ] ...   Utolsó Következő