Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 264 ] [ 265 ] [ 266 ] [ 267 ] [ 268 ] [ 269 ] [ 270 ] [ 271 ] [ 272 ] ...   Utolsó Következő

Kisszénás    dani, 2012.12.13 15:55.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan ebben a percben, 3 évvel ezelőtt ment el kondoros irányába az utolsó vonat.
2009.12.13. 15:55 perckor,
 
Körösnagyharsány    dani, 2012.12.13 14:02.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kicsit összevagyok zavarodva.A utolsó vonat 12.-én vagy 13.-án este ment el.
 
Kisszénás    dani, 2012.12.13 13:53.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vajon hogy nézhet ki most az állomás?
 
Szent Imre tér    siofok35, 2012.12.13 13:46.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://budapestcity.uw.hu/11-egyeb/kozlekedes/3-hev/images/hev-anno-szent-imre-ter.jpg

"Imre-tér megállóhely", valamikor régen.
 
Egyetemi Tangazdaság    siofok35, 2012.12.13 13:44.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Külön kérésre néha most is megáll.

http://www.youtube.com/watch?v=VzoTLpI5Mt8
 
Nemeskér-Egyházasfalu    djlacee, 2012.12.12 20:49.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt sem áll már meg semmi :(
 
Pereszteg    djlacee, 2012.12.12 20:48.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt már nem áll meg semmi
 
Városlőd-Kislőd    Veszprém27, 2012.12.12 18:31.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen,jól tudod,egy nagyobb busz már nem fér át a híd alatt.Amióta megszűnt a bánya,azóta valóban nem volt jelentős az utasforgalom,viszont a kalandparkba rengetegen jöttek vonattal.Látván,hogy a megállás megszűnésre került, megkérdeztem az RKI-t,akik válaszukban azzal indokoltak,hogy csoportok számára (kis plusz költségért) meg áll majd a vonat.
 
Görögszállás    Tibi1227, 2012.12.12 17:22.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt, nagyon régen egy deltavágány is működött, ami a tiszalöki és a szerencsi vonalat kötötte össze. Felszedésének dátumát nem tudom sajnos, de 1946-ban üzemen kívül volt helyezve (Ezt viszont, egy nyolcvanas évekbeli VASÚT újságban olvastam...).
 
Császárszállás    Tibi1227, 2012.12.12 16:41.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a deltavágány még 1970/71-ben biztosan megvolt, de hogy használták-e még akkoriban, azt nem tudom. Az ott szolgálatot teljesítő dolgozó Nyíregyháza és Nagykálló között vonatjelentő őri szolgálatot is ellátott. Ezt arra alapozom, hogy egy 1971. évi szolgálati menetrendkönyvben a mai 113-as vonal Ni-Nagykálló közötti követési rendje vonatjelentő őri közlekedést ír, azt hiszem 41/42 sz. kiágazás néven, az pedig nagyjából arra a területre esik...

A 100-as vonalon, a Debrecen felőli alak előjelzője a császárszállási állomás utáni ívben volt, nem sokkal a vasúti átjáró után. Megszűnésének dátuma még számomra is rejtély, de én személy szerint olyan 1972-73 közé tenném, ugyanis nagyjából akkor kezdhették felszerelni a Ni-Db szakaszon az önműködő térközjelzőket, illetve a szovjet típusú, állomási, tolatóvágányutas biztosítóberendezéseket. De, ez csak az én elméletem...
 
Városlőd-Kislőd    szabopeteke1, 2012.12.12 13:58.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"megszűnésre ítélve" ... Sajnos.. Nem kellene hogy így legyen.. Meg lehetne oldani, hogy több utas legyen...csak ha épeszű menetrendet csinálnának, akkor is eltellne idő, mire kialakulna egy új utazó-közönség.. Illetve időszakosan, mikor üzemel a Kislődi kalandpark, akkor pozitívum lenne, mivel a kalandpark a vasutállomáshoz van a legközelebb..Illetve azt hiszem, busszal problémás a Kalandparkhoz jutni, mert alacsony a híd.. Jól tudom?
 
Körösnagyharsány    Adani, 2012.12.12 11:53.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009. decemberében ment el az utolsó vonat 2009. szeptemberében még utaztam.
 
Pécs    Cshaweska, 2012.12.12 11:52.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Horvátországgal kötött megállapodás alapján személyi igazolvány elégséges a határátlépéshez.
Családommal 2005-ben így mentünk ki Barcsnál.
 
Körösnagyharsány    dani, 2012.12.12 10:23.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan 3 éve zárták be,a körösnagyharsány-vésztő vonalszakaszt.
 
Pécs    QQriQ, 2012.12.11 23:46.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
HR nem januar 1-tol lesz EU tag hanem kb fel evvel kesobb. De ettol meg ugyanugy kell majd szemelyi vagy utlevel a hataron mint most.
A \"tragikus allapotu 60-ason\" meg tovabbra is ott vannak a tavolsagi vonatok pecs-szhely kozott eleg jo szolgaltatast nyujtva, szoval nem ertem mi a kifogasod a corvinus ellen.
 
Börgönd    QQriQ, 2012.12.11 23:41.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrendváltás óta nem éllnak meg itt a vonatok.
 
Pécs    pezsman, 2012.12.11 21:14.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A világ szégyene, ami Pécsen és környékén történik a vasúttal kapcsolatban. Azt hiszem, ennél már tényleg nincs lejjebb. Régebben Eszékre járt személyvonat, most már Pélmonostorba sem... Itt törik meg egyébként véglegesen az EU-val kapcsolatos illúzió, hiszen Horvátország január 1-től teljes jogú tag. A Corvinus eleve nevetséges volt, a tragikus állapotú 60-ason nem lehet távolsági forgalmat bonyolítani, pláne ennyi megállással. Mi jöhet még? Mi szűnhet még meg?
 
Táskai elágazás    Roland25, 2012.12.11 17:47.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
balatonfenyvesen egy bácsi mondta aki kisvasútnál dolgozot, Fenékpuszta volt a neve nem fehérvízpuszta
 
Szedres    Pretz Veronika, 2012.12.11 09:16.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon szomorú vagyok ettől a látványtól. Édesapám mint forgalmista innen indult minden nap munkába a Tolna-Mözsi vasútállomásra. Én három évig vonatoztam innen iskolába minden nap Mözsre. Nagyon szép idők voltak, édesapám és az én fiatalságom is. Apukám élete volt a vasút, első munkahelyként több mint 40 évet állt a MÁV szolgálatában. Maholnap 80 éves hála a teremtőnek, egészséges és a mai napig emlegeti a vasutas szép időket. Egyébként ettől a vasútállomástól kb. 2 km-re lakik, ott ahol született Tengelic Vadászmajorban.
 
Kenderföldek    siofok35, 2012.12.10 23:44.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Földrajzilag közelben.
 
Acsa-Erdőkürt    fizolt, 2012.12.10 16:58.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nógrádi hálózat kiváló volt vaúti oktatófilmek készítésére, amit a 80'-as években ki is használtak. Azóta a vonalhálózat visszafejlődött, és sok szolgálati hely megszűnt. Az egyszerűsített szolgálat bevezetése óta ezen az állomáson sincs már szolgálat.
 
Balffürdő    djlacee, 2012.12.10 16:56.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem is érdemes lenne ezt üzemeltetni, de nem Balffürdő néven, hanem mondjuk Kópháza-felső, ugyanis Kópháza kb 10m-re van, Balf meg többszáz méterre
 
Ferencváros    sziblerg, 2012.12.10 15:38.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://ebolt.afoldgomb.hu/index.php?option=com_virtuemart&category_id=1&Itemid=2&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=151

Cikk a ferencvárosi pályaudvarról A Földgömb magazin decemberi számában.
 
Balffürdő    Peron, 2012.12.10 13:20.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor ha szerény mértékben is, de lenne igény a vonatokra. Pl ha naponta nem két (reggel ,este) személyvonat állna meg, hanem mondjuk 5-6, lehetne az utasszámot növelni.
Még nincs minden veszve! Elég lenne egy menetrendi módosítás!
 
Ludad    Adani_, 2012.12.10 12:56.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyalog is jó, de sokáig tart, és biztosan nem fér bele egy napba, motorral is lehet lassan menni és meg-megállni ha valami érdekeset látsz.
 
Hidas-Bonyhád    Attis, 2012.12.10 12:01.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új menetrendben itt vannak a keresztek.
 
Balffürdő    djlacee, 2012.12.10 11:26.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy leszálló volt, meg egy felszálló (én)
 
Balffürdő    Peron, 2012.12.10 08:28.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hány le és felszálló utas volt az utolsó conaton? És amúgy mennyi szokott lenni ?
 
Szentgál    dani, 2012.12.10 08:12.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a pont. a menetrend.Ha a máv csak egy kicsivel több időt szánna a menetrend készítésére,(talán) még triplájára is nőne az utasforgalom.
 
Ludad    KeriPetya, 2012.12.10 01:05.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nevem alatti mail - cím a hiteles: keripetyaa@gmail.com
Áprilisra készen kell lennem a dolgozattal, így annál hamarabb mennék; Ludadra márciusban, Vizesfásra, Ludadpusztára, Bélmegyerre január vége - február vége között. Illetve hát most ez a terv... aztán majd meglátjuk. Bár én gyaloglást preferálom, több dologra oda tud figyelni az ember...
 
Előző Első    ... [ 264 ] [ 265 ] [ 266 ] [ 267 ] [ 268 ] [ 269 ] [ 270 ] [ 271 ] [ 272 ] ...   Utolsó Következő