Nagyicce
Adani, 2012.02.12 13:26.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépülettel majdnem szemben állt régen az a kocsma, amiről a nevét kapta az állomás. A patinás műemlék épületet 2002 körül bontották el a sok tiltakozás ellenére, a helyén autókereskedés van a mai napig.
|
|
Miskolc-Tiszai
konrad33, 2012.02.12 09:16.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az aluljáró (2011.11.04. 12:42)
|
|
|
Ózd
konrad33, 2012.02.12 08:56.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ózd (2011.11.04. 11:08)
|
|
|
Szőny-Déli
konrad33, 2012.02.12 08:51.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látkép Székesfehérvár felé. (2011.08.02. 17:18)
|
|
|
Bánréve
isti2000, 2012.02.11 22:40.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a bánrévei bakterház amely az útátjárónál van,oda szoktunk kimeeni mindig nyáron a rokonhoz.
|
|
Újszász
ROCOman, 2012.02.11 21:32.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.ujszasz.hu/bemutatkozas/varostorteneti-muzeum/17-janoska-antal-volt-egyszer-ket-lore
|
|
Miskolc-Tiszai
konrad33, 2012.02.11 13:33.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miskolc-Tiszai pályaudvar
|
|
|
Putnok
konrad33, 2012.02.11 13:25.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Putnok
|
|
|
Lillafüred
konrad33, 2012.02.11 13:19.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A peron
|
|
|
Lillafüred
konrad33, 2012.02.11 13:15.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lillafüred
|
|
|
Közép-Garadna
konrad33, 2012.02.11 13:13.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Közép-Garadna
|
|
|
Garadna
konrad33, 2012.02.11 13:10.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Garadna
|
|
|
Szalajka-Fátyolvízesés
konrad33, 2012.02.11 13:07.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonal vége.
|
|
|
Árpádföld
Grave, 2012.02.11 09:14.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épületnek 2011 decemberben már hűlt helye.
|
|
Kastély (Nagycenk)
Attesz, 2012.02.09 18:50.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Menetrend változás történt az új menetrend 2012 március 31-től érvényes.Idén lesz 40 éves a kisvasút.A menetrenddel és a díjszabással kapcsolatos kérdésekkel fodulj https://www.gysev.hu
|
|
Palotabozsok
karl, 2012.02.08 21:44.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mai kép:
|
|
|
Barcs felső
Train Station, 2012.02.08 20:11.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tegnap a 8906-al haza utazva a megállóban kinézve eszméltem arra,hogy ez az épület gyakorlatilag azonos a kisdobszai és nagypeterdi épületekkel csak fordított állásban,bevakolva.Illetve a pályatestre merőleges résszel.
|
|
Szigetvár
Train Station, 2012.02.08 20:07.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Január végén elbontották a ránézésre is életveszélyes raktárépületet.Csak a rámpa maradt meg.
|
|
Fonyód
lalaba, 2012.02.08 10:37.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1907 vasuti menetrend, Kaposvár -Fonyódi fürdőtelep.
|
|
|
Kaposvár
lalaba, 2012.02.07 15:30.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Olvasom Beles Lajos Fejezetek a dombovári gazdasági vasutak történetéből cimű könyvet. A könyv egy aránylag elfogatható térképet is bemutat, merre is ment a gazdasági vasut?
Tudom, hogy volt Kaposvárnak is egy gazdasági vasútja, MIR. üzemeltette,?- de nemtalálok térképet merre is volt a vonalvezetése? Tudna esetleg valaki segiteni, hogy láthassam is a vonalvezetést?
Köszönöm a segitséget.
|
|
Kóny
Ódor Ferencné Kati, 2012.02.06 22:52.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kóny állomáson a jegykiadás 2002 december 31.-el szünt meg, az utolsó szolgálat
2003 február 17.-én volt.
|
|
Meggyespele
paligabi11, 2012.02.06 22:07.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 2011-12. évi menetrendben hétköznaponként már csak minden második vonat (azok amelyek minden nap közlekednek) áll meg a megállóhelyen. Hétvégén minden vonat megáll.
|
|
Középmező
Konrád, 2012.02.06 18:13.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mohács előtti megállóhely. Középmező után található egy útátjáró és az után kezdődik Mohács rendezője aztán pedig személypályaudvara. A két állomás között 2km a távolság.
|
|
Piszke
Konrád, 2012.02.06 18:10.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Piszke megálló-rakodóhely
|
|
Zichyújfalu
ROCOman, 2012.02.06 18:02.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Minden állomásleírásunk azt az állapotot örökíti meg amikor ott jártunk. Ez egyfajta kordokumentumnak is felfogható. Természetsen az időközben történt változásokról is tudomást szerzünk, hogy mást ne mondjak az oldal látogatóitól, de természetesen számos más forrásból is dolgozunk. Az újabb történések bemutatására is van egy remek eszköz: a képriport. Ám az eredetileg felkerült leírásokon és fényképeken nem változtatunk.
|
|
Zichyújfalu
QQriQ, 2012.02.06 12:54.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Frissíteni kéne a leírást az oldalon, mert elavult, az átépítés előtti állapotot mutatja be. Örvendetes, hogy újra életet leheltek ebbe az állomásba.
|
|
Enying
Garamvölgyi Ádám, 2012.02.06 08:33.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én azt hallottam, hogy az IKR tulajdonában van a megmaradt szakasz, így nekik kellene gondoskodni a pálya rendbetételéről. Ehhez azonban vagy a pénz, vagy a szándék egyelőre hiányzik... Azt még hozzátenném, hogy ahhoz képest, amilyen pályaállapotok voltak már 2010 tavaszán is, csoda, hogy eddig engedték Enyingre a közlekedést... Nem volt ritka az sem, hogy 10 talpfa közül csak az elsőn és az utolsón volt leerősítés...
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 17:22.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nyugati irányba Muraszombat felé vezet a vágány. A képek a villamosítás előtt készültek, 2011.04.21-én.
|
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 17:20.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely közelebbről, nyugati irányba tekintve.
2011.04.21.
|
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 17:18.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A peron mögötti lépcső és akadálymentesített lejáró.
2011.04.21.
|
|
|