Vízvár
Train Station, 2010.05.30 19:59.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Barcs-Gyékényes szakasz egyetlen állandó rakodó állomása Vízvár.Itt folyamatos a fafeladás.
(Időszakos rakodás még Babócsán van.Barcsról inkább Pécs felé mennek a teherek.)
|
|
|
Vízvár
Train Station, 2010.05.30 19:57.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.29.06:47.
|
|
|
Szigetvár
Train Station, 2010.05.30 19:08.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.29.21:00.
|
|
|
Ferenctelep
Train Station, 2010.05.30 19:05.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ferenctelep,2010.05.29-én.
|
|
|
Kisbér
Veszprém27, 2010.05.30 18:55.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 5-ös számú,Székesfehérvár-Komárom vasútvonalon június 4-étől a személyforgalom újra indul.
A 100-as sebességet egy korábbi baleset miatt "vették le a vonalról."Egyenlőre a tavalyi menetrendel indul a forgalom,de majd a Bakonyvasút szövetséggel nyújtunk be menetrendet.
|
|
Székesfehérvár
Veszprém27, 2010.05.30 18:46.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 5-ös számú,Székesfehérvár-Komárom vasútvonalon június 4-étől a személyforgalom újra indul.
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 14:53.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29. Nagyrákos
Kedves Vasút- és Alagútbarátok!
Az emlékezésem szerint (amiben már az avatás óta eltelt tíz év után nem vagyok biztos) a bányászati technológiával épült Balla-hegyi (Zsuzsa) alagút átadásakor a bányászok védőszentje (Szent Borbála) szobrának avatása is megtörtént, az alagút névadója (Göncz Árpádné) Zsuzsa Asszony közreműködésével. Keresem az információm cáfolatát, vagy a hitelességének megerősítését, illetve ha igaz, akkor a szobor fellelhetőségének a helyét, hogy kiadványban (fotóval) megjelenhessen a Szent Borbála ábrázolás!!!
Üdvözlettel: Retrocsufi
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 14:05.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 13:59.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 13:51.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 13:36.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 13:35.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Püspökladány-Vásártér
Mi (M&C), 2010.05.30 10:29.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon köszönöm a választ
2 év után meg különösen jó látni, hogy siekrült megtudni, csak már nemtom miért érdekelt :D
Köszi! Üdv!
|
|
Gyöngyöshermán
central, 2010.05.29 13:15.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyöngyöshermán megállóhely a Déli Vasút 58.-as vonalőrházánál létesült.A számtábla ma is megvan.
|
|
|
Molvány
Train Station, 2010.05.29 08:25.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Molvány és Nemeske között egy rövid szakaszon 20km/h-s sebességkorlátozás van érvényben.
|
|
Cserepes
Endre, 2010.05.28 15:08.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1892-es helyszínrajzon mint "Cserepes rakodó állomás" szerepel. A pálya jobb oldalán, (a felvételi épület felől) helyezkedett el a mintegy 200 méter hosszú rakodóvágány.
|
|
Püspökladány-Vásártér
Endre, 2010.05.28 14:36.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1955. április 15.-én helyezték forgalomba, feltételes, táblás megállóként.
|
|
Kisszekeres
Endre, 2010.05.28 14:29.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megnyílt 1954.11.28.-án, feltételes, táblás megállóként.
|
|
Veszprém
Veszprém27, 2010.05.27 20:28.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Veszprém belső állomás a BALATON PLAZA mellett áll,most újították fel nem rég.Veszprém után az első megálló Meggyespuszta volt.A vonalon Meggyespuszta és Káptalanfüred között 1969-ben állt le a forgalom,Veszprém külső és Meggyespuszta között 1972-ben állt le a személyforgalom.A VIDEOTON iparvágányáról 1974-ig szállítottak árút,majd 1974 nyarán felszedték a síneket.
|
|
Pomogy
central, 2010.05.27 12:10.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi képek az állomásról:http://www.bundesbahnzeit.de/DSo-Beitraege/HS2009-11-22_GySEV-70.htm
|
|
Vulkapordány
central, 2010.05.27 12:00.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi képek az állomásról:http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/4330013358/
|
|
Győri ipartelepek
Oldalborda, 2010.05.26 22:39.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Győrnél találtam egy ide vonatkozó hozzászólást...
"2009.12.03. 16:15.37
Győr ipartelepek működik, Győr-Rendező néven. A másik két állomást már nem használják tudomásom szerint."
|
|
Győr
Oldalborda, 2010.05.26 22:39.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás végén, a vontatási telepnél a vágányokra merőlegesen vezet egy sínpár, arra merőlegesen pedig (azaz a fővonallal párhuzamosan) egy garázsféleségbe három vágányszerűség fut be. Erről mit lehet tudni?
|
|
Balatonakali-Dörgicse
Pest301, 2010.05.26 16:38.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mostanában kerültek kihelyezésre ezek az új narancssárga színű "székek". Egy kicsit talán kényelmesebbek mint a hagyományos kék fehér fapadok - de viszont annál csúszósabbak!! :D
Apropó, a falon az óra alatt eddig ki volt rakva az érkező és induló vonatok rendes,nagy üvegtáblája - pedig úgy volt az igazi...
2010 május 24.
|
|
|
Balatonakali-Dörgicse
Pest301, 2010.05.26 16:31.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás váróterme 2010 május 24.én
|
|
|
Báránd
takacs951010, 2010.05.25 16:10.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 5. (Ahogy mi nevezzük)
|
|
|
Báránd
takacs951010, 2010.05.25 15:09.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugyanez, csak a vágányokon "nézve"
|
|
|
Báránd
takacs951010, 2010.05.25 15:07.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Püspökladány felőli váltó
|
|
|
Báránd
takacs951010, 2010.05.25 15:05.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
115-ös szelvény
|
|
|
Báránd
takacs951010, 2010.05.25 14:34.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kijárat Sáp felé
|
|
|