Siójut
balazs177, 2010.06.03 09:18.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az oldalon található régi kép,Lovas Gyula,A bakterház című könyvében Siófok-Tisztviselőtelep egykori megállóhelyként szerepel!
|
|
Kárász-Köblény
Train Station, 2010.06.02 22:10.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Dombóvár-Bátaszék vonalon Dombóvár és Máza-Szászvár között vonatpótló buszok közlekednek. A buszok Mágocs-Alsómocsolád, Szalatnak, Kárász-Köblény, Szászvár településeket nem érinti, mivel közúton megközelíthetetlenné vált.
infó:http://mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=14c0552c35857f
|
|
Csikóstőttős
Train Station, 2010.06.02 22:05.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valószínűleg csúszni fog a Dombóvár-Mágocs-Alsómocsolád vonalrész üzembe állítása.Ma ugyanis a pálya menti patak elzárta a külvilágtól a falut.(Félő,hogy max. a nyári menetrend-váltás után utazhatunk leghamarabb IR-rel a teljes útvonalon.)
http://tv2.hu/tenyek/video/nem-birjak-a-gatak-tenyek-riport
|
|
Velencefürdő
Kenézy György, 2010.06.02 18:04.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néztem a tervrajzot, szép lesz az új állomásépület. Részletek: www.nif.hu
|
|
Velence
Kenézy György, 2010.06.02 18:01.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néztem a terv rajzot szépen fog kinézni állomás épület . Részletek : www.nif.hu
|
|
Agárd
Kenézy György, 2010.06.02 17:58.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néztem a tervrajzot szépen fog kinézni állomás épület. Részletek: www.nif.hu.
|
|
Kiskunfélegyháza
giovanni, 2010.06.02 17:10.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
„Kiskunfélegyházán az 1860-as évektől növekedett meg lényegesen a vasúti, személyi és teherforgalom, ezért szükségessé vált egy új állomásépület kialakítása. Bódi Elek, Eng Károly és Mayláth József mérnökök dolgoztak a terveken, s bár 1932-ben már átadták, teljesen csak 1936-ban készült el. A funkciójának tökéletesen megfelelő, leegyszerűsített formákat felmutató, tágas, levegős csarnokot magába foglaló épület az ország legmodernebb vasútállomása volt. Peronja szép, míves vasszerkezet volt, sajnos az 1970-es években lebontották”.
Forrás: Kiskunfélegyháza helyismereti könyve
|
|
Taszár
Robot222, 2010.06.02 09:50.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon szép az épület, jó újra látni. Itt voltam katona 22 évvel ezelőtt sok emlék fűz ide.
|
|
Püspökladány-Vásártér
Endre, 2010.06.01 23:42.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1955-ös dátumot a Debreceni Igazgatóság hivatalos irataiban találtam. A térkép meg csak egy térkép, amit vagy sikerül aktualizálni 3 év alatt, vagy nem. Szerintem.
|
|
Székesfehérvár
Veszprém27, 2010.06.01 17:50.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elnézést július 4-re gondoltam.Aznap 1 különvonat lesz, utána következő napon indul meg a forgalom.
|
|
Moha
Veszprém27, 2010.06.01 17:49.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elnézést július 4-re gondoltam.Aznap 1 különvonat lesz, utána következő napon indul meg a forgalom.
|
|
Moha
Veszprém27, 2010.06.01 17:44.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Többek között az indóház honlapjáról és a Bakony v. egy.-től.
|
|
Zichyújfalu
András, 2010.06.01 16:29.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a D55-ös örvendetes, csak kérdés, hogy miért egy ilyen 55 éves technikát építenek be, amikor ennél sokkal korszerűbb Alcatel és Siemens kisállomási berendezések is vannak már.
Vagy az történt, hogy máshonnan leszerelt, bontott alkatrészekből állították össze ?
|
|
Csikóstőttős
Train Station, 2010.06.01 15:48.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"Várhatóan június hetedikéig a bátaszéki vonalon Dombóvár és Mágocs-Alsómocsolád között is buszra kell szállni."
forrás:http://iho.hu
|
|
Alsóméntelek
siofok35, 2010.06.01 13:42.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Visszafestették Alsó-Méntelekre.
|
|
|
Balatonfenyves alsó
gulyapo, 2010.06.01 08:30.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valóban Balatonmária-felső volt az állomás neve. De volt még egy állomás Balatonfenyves és Balatonmária között: Balatonmária Szőlőtelep.
|
|
Drávaszabolcs
Tádé, 2010.06.01 07:45.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
M.T.-nek!köszönet a korrekcióért!Egyébként TE is arra a boltíves sárga házra gondolsz,vagy nem?Várjuk a képeket!
|
|
Zichyújfalu
Lennon15, 2010.05.31 21:59.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás D55 biztosítóberendezést kapott.
A 4 vágányból 3 épült újjá, kijárati fényjelzők is lettek telepítve.
Magasperon is épült.
|
|
Becske
Mária, 2010.05.31 21:11.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Örmmel tudatom, hogy a Vsútállomások Becske képhez írt hozzászólásom alapján hatvan év múltával megtaláltam első kis barátnőmet, a becskei állomásfőnök kislányát. Mária
|
|
Moha
fcs, 2010.05.31 20:20.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt az infót honnan vetted?
|
|
Püspökladány-Vásártér
Mi (M&C), 2010.05.31 16:29.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv!
Végül is eszembe jutott, h. miért kérdeztem, mert a Balla László 1958-as térképén nem szerepel, aminek a nagyobb verziója már nem érhető el,de itt volt:
http://sites.google.com/site/ballalaszlo/fali1958
én még letöltöttem és azon nincs rajta
(valamelyik akkor nem jó)
Üdv!
|
|
Budapest-Zugló
Mi (M&C), 2010.05.31 16:19.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A http://bptomegkozlekedes.gportal.hu/gindex.php?pg=29248970&nid=4821758
szerint a 273E (Pólus busz) másfél éve nem jár erre, meg másfelé se!
azért is irom mert a napokban én is kerestem, hogy miféle busz ez, mivel más járműveken még jelzik...
|
|
Drávaszabolcs
M.T., 2010.05.31 15:04.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tádénak üzenem. A könyvben elhibázták. Az a kép Beremend ma is álló épületét ábrázolja.
Drávaszabolcsot megtaláltam, lesz kép is!
|
|
Budapest-Zugló
prozak01, 2010.05.31 11:09.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A váró bejárata
|
|
|
Kalocsa
kreutzer Iván, 2010.05.31 10:23.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Május 29.én voltam Kalocsán Az állomás körbe van kerítve.
Az őr azt mondta, hogy csak így lehet meg óvni a vandáloktól.
Ugyan is 2007 márciusa óta nincsen rajta személyforgalom.
|
|
Budafok-Háros
M61021, 2010.05.31 09:33.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fényképek a Budafok-Hárosról kiágazó iparvágány hálózatról (2010. március):
http://picasaweb.google.hu/boemho/BudafokHarosIparvagany201003?authkey=Gv1sRgCN7C_--45ePy5QE#
Az élesztőgyár még használja...
|
|
Erdősmecske
Train Station, 2010.05.30 20:06.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Júniusban a kormány vizsgálja a 64-es vonal teljes hosszát.
Vajon közeledik "Csipkerózsika" felébredésének napja?
A hírt egy ismerősömtől kaptam.
|
|
Pécs-Gyárváros
Train Station, 2010.05.30 20:04.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az árvíz hozta hordalékok még mindig a pályán vannak.A 33-as szelvénykő alig látszik ki a mocsokból.
A vonalon műszaki szempontból fel vehető a forgalom.(a hirdi és hetényi kábel lopások nem akadályozzák a fogalom újraindítását!)
A képet az indexről szedtem le.
|
|
|
Szentlőrinc
Train Station, 2010.05.30 20:00.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás (és a Község) korábbi neve:Baranyaszentlőrinc.
|
|
Vízvár
Train Station, 2010.05.30 19:59.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Barcs-Gyékényes szakasz egyetlen állandó rakodó állomása Vízvár.Itt folyamatos a fafeladás.
(Időszakos rakodás még Babócsán van.Barcsról inkább Pécs felé mennek a teherek.)
|
|
|