Püspökladány-Vásártér
Mi (M&C), 2010.05.31 16:29.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv!
Végül is eszembe jutott, h. miért kérdeztem, mert a Balla László 1958-as térképén nem szerepel, aminek a nagyobb verziója már nem érhető el,de itt volt:
http://sites.google.com/site/ballalaszlo/fali1958
én még letöltöttem és azon nincs rajta
(valamelyik akkor nem jó)
Üdv!
|
|
Budapest-Zugló
Mi (M&C), 2010.05.31 16:19.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A http://bptomegkozlekedes.gportal.hu/gindex.php?pg=29248970&nid=4821758
szerint a 273E (Pólus busz) másfél éve nem jár erre, meg másfelé se!
azért is irom mert a napokban én is kerestem, hogy miféle busz ez, mivel más járműveken még jelzik...
|
|
Drávaszabolcs
M.T., 2010.05.31 15:04.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tádénak üzenem. A könyvben elhibázták. Az a kép Beremend ma is álló épületét ábrázolja.
Drávaszabolcsot megtaláltam, lesz kép is!
|
|
Budapest-Zugló
prozak01, 2010.05.31 11:09.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A váró bejárata
|
|
|
Kalocsa
kreutzer Iván, 2010.05.31 10:23.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Május 29.én voltam Kalocsán Az állomás körbe van kerítve.
Az őr azt mondta, hogy csak így lehet meg óvni a vandáloktól.
Ugyan is 2007 márciusa óta nincsen rajta személyforgalom.
|
|
Budafok-Háros
M61021, 2010.05.31 09:33.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fényképek a Budafok-Hárosról kiágazó iparvágány hálózatról (2010. március):
http://picasaweb.google.hu/boemho/BudafokHarosIparvagany201003?authkey=Gv1sRgCN7C_--45ePy5QE#
Az élesztőgyár még használja...
|
|
Erdősmecske
Train Station, 2010.05.30 20:06.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Júniusban a kormány vizsgálja a 64-es vonal teljes hosszát.
Vajon közeledik "Csipkerózsika" felébredésének napja?
A hírt egy ismerősömtől kaptam.
|
|
Pécs-Gyárváros
Train Station, 2010.05.30 20:04.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az árvíz hozta hordalékok még mindig a pályán vannak.A 33-as szelvénykő alig látszik ki a mocsokból.
A vonalon műszaki szempontból fel vehető a forgalom.(a hirdi és hetényi kábel lopások nem akadályozzák a fogalom újraindítását!)
A képet az indexről szedtem le.
|
|
|
Szentlőrinc
Train Station, 2010.05.30 20:00.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás (és a Község) korábbi neve:Baranyaszentlőrinc.
|
|
Vízvár
Train Station, 2010.05.30 19:59.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Barcs-Gyékényes szakasz egyetlen állandó rakodó állomása Vízvár.Itt folyamatos a fafeladás.
(Időszakos rakodás még Babócsán van.Barcsról inkább Pécs felé mennek a teherek.)
|
|
|
Vízvár
Train Station, 2010.05.30 19:57.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.29.06:47.
|
|
|
Szigetvár
Train Station, 2010.05.30 19:08.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.29.21:00.
|
|
|
Ferenctelep
Train Station, 2010.05.30 19:05.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ferenctelep,2010.05.29-én.
|
|
|
Kisbér
Veszprém27, 2010.05.30 18:55.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 5-ös számú,Székesfehérvár-Komárom vasútvonalon június 4-étől a személyforgalom újra indul.
A 100-as sebességet egy korábbi baleset miatt "vették le a vonalról."Egyenlőre a tavalyi menetrendel indul a forgalom,de majd a Bakonyvasút szövetséggel nyújtunk be menetrendet.
|
|
Székesfehérvár
Veszprém27, 2010.05.30 18:46.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 5-ös számú,Székesfehérvár-Komárom vasútvonalon június 4-étől a személyforgalom újra indul.
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 14:53.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29. Nagyrákos
Kedves Vasút- és Alagútbarátok!
Az emlékezésem szerint (amiben már az avatás óta eltelt tíz év után nem vagyok biztos) a bányászati technológiával épült Balla-hegyi (Zsuzsa) alagút átadásakor a bányászok védőszentje (Szent Borbála) szobrának avatása is megtörtént, az alagút névadója (Göncz Árpádné) Zsuzsa Asszony közreműködésével. Keresem az információm cáfolatát, vagy a hitelességének megerősítését, illetve ha igaz, akkor a szobor fellelhetőségének a helyét, hogy kiadványban (fotóval) megjelenhessen a Szent Borbála ábrázolás!!!
Üdvözlettel: Retrocsufi
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 14:05.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 13:59.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 13:51.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 13:36.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Nagyrákos
Retrocsufi, 2010.05.30 13:35.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. 05. 29.
|
|
|
Püspökladány-Vásártér
Mi (M&C), 2010.05.30 10:29.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon köszönöm a választ
2 év után meg különösen jó látni, hogy siekrült megtudni, csak már nemtom miért érdekelt :D
Köszi! Üdv!
|
|
Gyöngyöshermán
central, 2010.05.29 13:15.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyöngyöshermán megállóhely a Déli Vasút 58.-as vonalőrházánál létesült.A számtábla ma is megvan.
|
|
|
Molvány
Train Station, 2010.05.29 08:25.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Molvány és Nemeske között egy rövid szakaszon 20km/h-s sebességkorlátozás van érvényben.
|
|
Cserepes
Endre, 2010.05.28 15:08.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1892-es helyszínrajzon mint "Cserepes rakodó állomás" szerepel. A pálya jobb oldalán, (a felvételi épület felől) helyezkedett el a mintegy 200 méter hosszú rakodóvágány.
|
|
Püspökladány-Vásártér
Endre, 2010.05.28 14:36.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1955. április 15.-én helyezték forgalomba, feltételes, táblás megállóként.
|
|
Kisszekeres
Endre, 2010.05.28 14:29.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megnyílt 1954.11.28.-án, feltételes, táblás megállóként.
|
|
Veszprém
Veszprém27, 2010.05.27 20:28.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Veszprém belső állomás a BALATON PLAZA mellett áll,most újították fel nem rég.Veszprém után az első megálló Meggyespuszta volt.A vonalon Meggyespuszta és Káptalanfüred között 1969-ben állt le a forgalom,Veszprém külső és Meggyespuszta között 1972-ben állt le a személyforgalom.A VIDEOTON iparvágányáról 1974-ig szállítottak árút,majd 1974 nyarán felszedték a síneket.
|
|
Pomogy
central, 2010.05.27 12:10.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi képek az állomásról:http://www.bundesbahnzeit.de/DSo-Beitraege/HS2009-11-22_GySEV-70.htm
|
|
Vulkapordány
central, 2010.05.27 12:00.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi képek az állomásról:http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/4330013358/
|
|