Zichyújfalu
Leopardok111, 2009.11.07 19:17.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A szépen felújított seregélyesi kijárat. a kép bal oldalán látható az iparvágány.
|
|
|
Zichyújfalu
Leopardok111, 2009.11.07 19:16.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látkép Pusztaszabolcs felé a peronokról, az újonnan felújított vágányokkal. Gyönyörűen felújították a vonalat.
|
|
|
Zichyújfalu
Leopardok111, 2009.11.07 19:13.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látkép Pusztaszabolcs felé. Az újonnan felújított vonal.
|
|
|
Adony
Leopardok111, 2009.11.07 19:12.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pusztaszabolcsi bejárat. A képen az új M6-os felüljáró látható a vasút felett.
|
|
|
Adony
Leopardok111, 2009.11.07 19:10.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látkép Kulcs felé. Két mozdony látható a képen. Ritka pillanatot próbáltam megörökíteni.
|
|
|
Kulcs
Leopardok111, 2009.11.07 19:06.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely épülete.
|
|
|
Dunaújváros külső
Leopardok111, 2009.11.07 19:02.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely túloldala. A vonallal párhuzamos, a dunaújvárosi kikötőbe vezető iparvágány látható. Látkép Rácalmás felé.
|
|
|
Ohat-Pusztakócs
Andrasimre15, 2009.11.07 10:53.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyszer felmerült az az ötlet, hogy Ohat-pusztakócstól új vonalat építenek Tisza-híddal Miskolc felé. Ha ezt hozzákapcsolnák a Mezőcsát-Miskolc vonalhoz, akkor nemcsak egy sor településen éledne fel újra a vsaút, hanem egy közvetlen Debrecen-Miskolc vonalat is létre lehetne hozni.
|
|
Tiszafüred
Andrasimre15, 2009.11.07 10:50.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bezárják a karcagi vonalat is. Pedig szerintem még mindig szükség van a Bzx-ekre is a vonatokon. Értelmetlen. Inkább az ohatival együtt fel kellene újítani. A 108-ast pedig villamosítani.
|
|
Ohat-Pusztakócs
Andrasimre15, 2009.11.07 10:48.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bezárják a tiszalöki vonalat. Ezzel Ohat-pusztakócs sorsa is megpecsételődik, hisz így csak egyszerűen megállóhellyé válik.
|
|
Karád
Joci, 2009.11.06 20:20.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 2009-2010 -es menetrendben benne van az egész vonal, ùgyhogy marad a személyszàllìtàs!
|
|
Újszeged
asztalosdani, 2009.11.06 16:39.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv mindenkinek!
Elhatároztam, hogy megépítem Újszeged állomást TT-ben. Tehát ha bárkinek bármi infója (akár szöveges, akár képi), és megosztaná velem email-ben, akkor azt nagyon szívesen venném.
Üdv: Dani
http://tt.gportal.hu
|
|
Gyóta-Busvár
Train Station, 2009.11.06 14:02.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyóta-Busvár megálló után van egy tó amely végénél ágazik ki a soponyai szárnyvonal.Személyforgalma NINCS tehervonatok járnak arra.
|
|
Dunai Finomító
horvatics, 2009.11.06 10:51.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen az állomáson Dominó 55-ös berendezés üzemel. Átmenő fővágányok: I. és II. Az állomás tulajdonképpen egy teherpályaudvar, a MOL Rt. olajfinomítóját innen szolgálják ki, ezért forgalma jelentős.
|
|
Százhalombatta
horvatics, 2009.11.06 10:49.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáson SH berendzés üzemel. Az átmenő vágányok: IV. és V. Ezenkívül a III. és VI. vágányokat használják.
|
|
Galambos
techstyl, 2009.11.05 20:49.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
VÁRÓTEREM FELÖL
|
|
|
Galambos
techstyl, 2009.11.05 20:47.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
GALAMBOS ÁLLOMÁS A SZOLGÁLATI LAKÁSSAL
|
|
|
Galambos
techstyl, 2009.11.05 20:44.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
VÉGPONT FELÉ
|
|
|
Galambos
techstyl, 2009.11.05 20:40.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
KEZDÓPONT FELÉ JOBBRA A SZOLGÁLATI LAKÁS
|
|
|
Galambos
techstyl, 2009.11.05 20:34.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
GALAMBOS ÁLLOMÁS FELVÉTELI ÉPÜLETE
|
|
|
Murakeresztúr
Bozonth, 2009.11.05 16:41.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyékényes felé két ív van, csak a külső ívről lehet menni az 5. és a távolabbi vágányokra. Néha a személyvonat is a külső íven megy az 5.vágányra. 80-as váltóra nem emlékszem.
Az igaz, hogy a teherpályaudvar már a 60-as években megvolt, de az állomás, ahol a személyvonat megáll, 3 vágányos volt?
|
|
Perdócmajor
Bozonth, 2009.11.05 16:32.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azt hiszem rosszul emlékeztem. A megálló valamikor a 80-as évek második felében szűnhetett meg, talán 1987-ben.
|
|
Hatvan
Train Station, 2009.11.05 15:04.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"Személyvonat érkezett Somoskőújfaluról.Hatvan,Hatvan állomás.Köszöntjük Utasainkat!"
|
|
|
Selyp
Train Station, 2009.11.05 14:59.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Selyp állomás épülete (szintén Usgyiból fotózva)
|
|
|
Budapest-Kelenföld
beno, 2009.11.05 12:01.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A répavonat bejár az 1-2 valamelyikére aztán gondolom körüljár a gép.
vagy nem?
|
|
Budapest-Kelenföld
JabyGabi, 2009.11.05 10:48.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1-2, 7-10 vágányok utasforgalom elől el vannak zárva, így rendkívüli esetben sem használhatók ilyen célból, mivel nem megközelíthetőek. A répavonatot nem úgy tolták be oda, hanem oda járt be, ahogy most éjszaka az 1-re.
|
|
Ukk
norc, 2009.11.05 07:09.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A villamosítás egész jól halad.
|
|
|
Hont
András, 2009.11.05 03:41.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kár, hogy a táblán lévő szöveg nem olvasható. Ha esetleg még egyszer valaki arra jár, lefényképezhetné olvasható közelségből.
|
|
Karád
Train Station, 2009.11.04 20:47.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010-től ez lenne a vonal végállomása.
Remélhetőleg a teljes vonal megmarad!
|
|
Góla
Bozonth, 2009.11.04 18:44.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sínekhez nagyon közel van Góla falu. A vonatból csak azért nem látni, mert a fák már eltakarják.
|
|