Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 549 ] [ 550 ] [ 551 ] [ 552 ] [ 553 ] [ 554 ] [ 555 ] [ 556 ] [ 557 ] ...   Utolsó Következő

Galambos    techstyl, 2009.11.05 20:40.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
KEZDÓPONT FELÉ JOBBRA A SZOLGÁLATI LAKÁS
 
Galambos    techstyl, 2009.11.05 20:34.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
GALAMBOS ÁLLOMÁS FELVÉTELI ÉPÜLETE
 
Murakeresztúr    Bozonth, 2009.11.05 16:41.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyékényes felé két ív van, csak a külső ívről lehet menni az 5. és a távolabbi vágányokra. Néha a személyvonat is a külső íven megy az 5.vágányra. 80-as váltóra nem emlékszem.
Az igaz, hogy a teherpályaudvar már a 60-as években megvolt, de az állomás, ahol a személyvonat megáll, 3 vágányos volt?
 
Perdócmajor    Bozonth, 2009.11.05 16:32.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt hiszem rosszul emlékeztem. A megálló valamikor a 80-as évek második felében szűnhetett meg, talán 1987-ben.
 
Hatvan    Train Station, 2009.11.05 15:04.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Személyvonat érkezett Somoskőújfaluról.Hatvan,Hatvan állomás.Köszöntjük Utasainkat!"
 
Selyp    Train Station, 2009.11.05 14:59.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Selyp állomás épülete (szintén Usgyiból fotózva)
 
Budapest-Kelenföld    beno, 2009.11.05 12:01.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A répavonat bejár az 1-2 valamelyikére aztán gondolom körüljár a gép.

vagy nem?
 
Budapest-Kelenföld    JabyGabi, 2009.11.05 10:48.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1-2, 7-10 vágányok utasforgalom elől el vannak zárva, így rendkívüli esetben sem használhatók ilyen célból, mivel nem megközelíthetőek. A répavonatot nem úgy tolták be oda, hanem oda járt be, ahogy most éjszaka az 1-re.
 
Ukk    norc, 2009.11.05 07:09.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A villamosítás egész jól halad.
 
Hont    András, 2009.11.05 03:41.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kár, hogy a táblán lévő szöveg nem olvasható. Ha esetleg még egyszer valaki arra jár, lefényképezhetné olvasható közelségből.
 
Karád    Train Station, 2009.11.04 20:47.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010-től ez lenne a vonal végállomása.
Remélhetőleg a teljes vonal megmarad!
 
Góla    Bozonth, 2009.11.04 18:44.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sínekhez nagyon közel van Góla falu. A vonatból csak azért nem látni, mert a fák már eltakarják.
 
Perdócmajor    Bozonth, 2009.11.04 18:37.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló 1991 körül szűnt meg. Egy őrbódé volt ott, meg egy konténer, mint váróterem. Valamikor - amikor még a falu is létezett - egy gyors is megállt ott, ami Gyékényes felé ment reggel fél nyolc körül.

 
Tárnok    ROCOman, 2009.11.04 17:28.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jelenlegi felújítás nem érinti az állomást.
 
Tiszajenő-Vezseny    M62191, 2009.11.04 15:14.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugyan az, de ez már fényvisszaverős kialakítású. F1 5.10.6. pontja szerint kiegészíthető Helyszíni örzés alatt nem álló, nem biztosított váltóra figyelmeztető jellel.
 
Komárom    martin, 2009.11.04 14:06.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia! Most sem jár személyvonat Révkomáromba és nem is tervezik visszaállítani a forgalmat!
 
Tárnok    Cseke Zoltán, 2009.11.04 00:46.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudja valaki, hogy ez az állomás fel lesz-e újítva és ha igen mikor? A választ előre is köszönöm!
 
Martonvásár    tothgabi, 2009.11.03 22:20.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az érdeklődőknek:
Az állomás épület marad a régi. A váróterem eddig is fűthető volt és az is marad, csak éppen a szolgáltatójuk a MÁV Start Zrt. nem akarja fűttetni. Aztán pedig a tisztaságról: az állomást minden reggel kitakarítják. Aztán jönnek az Európai uniós kultúrált kedves aranyos elszállításra váró utasok és nem találják a kihelyezett kb 10 darab szemétgyűjtőt és szanaszét pöckölgetik cigicsikkeiket meg eldobálják papír és egyébb szemeteiket. Aztán meg ugye nem gondolják komolyan, hogy azok a hülye vasutasok kimennek a váróba és össze-vissza festegetik a falakat, meg letépkedik a lambériát, meg összepiszkítják a mellékhelyiséget.
Kinek inge vegye magára, akinek meg nem, az adjon igazat nekem.
 
Szulimán    Szanda, 2009.11.03 19:31.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a fedett vasuti kocsi még ha jól emlékszem 1990-95 ben is ott volt , Nme ideiglenesen...
 
Bánhida    Joxy, 2009.11.03 19:09.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009-ben a Gerecse Vasútmodellező Közhasznú Egyesület megépítette a megálló és rakodóhely modelljét, H0 méretarányban, modul rendszerben.
 
Budapest-Kelenföld    beno, 2009.11.03 18:09.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem, személyvonatot nem fogadnak csak ,ha fennforgás van.

Répavonatot láttam a II.-on Kaposvárra indult gondolom ,valszeg csak "betolták" a másodikra.

Egyébként rém igénytelen lett a felújítás 3 különböző tábálát bírtak kitenni 3 peronra......

 
Budapest-Kelenföld    oroszlan96, 2009.11.03 17:54.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
és az első és második vágányt használják?
 
Budapest-Kelenföld    oroszlan96, 2009.11.03 17:33.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszi.
 
Pilis    laci, 2009.11.03 14:56.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nagyon szép lett az új állomás
 
Palotabozsok    Lennon15, 2009.11.03 12:59.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A másik 2 vonal a 48-as és a 49-es.

Azok is a pécsi igazgatósághoz tartoztak.
 
Palotabozsok    Train Station, 2009.11.03 11:01.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én csak 2 vonalról tudok.(64,62)
Mi a másik 2?
 
Tiszajenő-Vezseny    szvdom, 2009.11.02 17:32.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megnéztem a Jelzési utasitásban, a felvetés jogos, de egzaktul ezt a jelzést nem találtam meg benne, csak a forditottját: fekete alapon fehér V betű (amely a bejárati jelzővel nem rendelkező állomások és rakodóhelyek fékúttávolságban elhelyezett jelzőjét jelenti). Ez is az akar lenni?
 
Rajka    András, 2009.11.02 16:31.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A személyeskedést mellőzzük, mivel nem volt mindig így! Vonattal több, mint 20 éve jártam arra utoljára és nem kötelességem tudni, hogy azóta megépítették-e.

Nagyon sokáig nem volt villamosított határátmenet. Pozsonyban a Duna-hídon túlig volt levillamosítva, nálunk pont a határig és dieselek húzták a nemzetközi személy- és tehetvonatokat.
 
Rajka    Lennon15, 2009.11.02 14:54.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rajkától Pozsonyig villamosítva van a pálya.

Elég szomorú, hogy ezt nem tudtad.

Hát szerinted, hogyan jön át a szlovák villanygép Rajkára? Nem Szobnak...

Vagy hogyan tudtak volna átjárni anno a győri szilik személyvonatokkal ha nincs villamosítva?
 
Rajka    András, 2009.11.01 23:49.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Korábban már kérdeztem, de megismétlem: van-e villamosvasúti kapcsolat a szlovák és a magyar vasút között Rajkánál? Azaz ki tudnak-e menni a mi gépeink és a szlovákok át tudnak-e jönni, vagy most is dieselek húzzák át a határon a vonatokat ?
 
Előző Első    ... [ 549 ] [ 550 ] [ 551 ] [ 552 ] [ 553 ] [ 554 ] [ 555 ] [ 556 ] [ 557 ] ...   Utolsó Következő