Góla
Bozonth, 2009.11.04 18:44.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sínekhez nagyon közel van Góla falu. A vonatból csak azért nem látni, mert a fák már eltakarják.
|
|
Perdócmajor
Bozonth, 2009.11.04 18:37.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló 1991 körül szűnt meg. Egy őrbódé volt ott, meg egy konténer, mint váróterem. Valamikor - amikor még a falu is létezett - egy gyors is megállt ott, ami Gyékényes felé ment reggel fél nyolc körül.
|
|
Tárnok
ROCOman, 2009.11.04 17:28.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A jelenlegi felújítás nem érinti az állomást.
|
|
Tiszajenő-Vezseny
M62191, 2009.11.04 15:14.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugyan az, de ez már fényvisszaverős kialakítású. F1 5.10.6. pontja szerint kiegészíthető Helyszíni örzés alatt nem álló, nem biztosított váltóra figyelmeztető jellel.
|
|
Komárom
martin, 2009.11.04 14:06.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia! Most sem jár személyvonat Révkomáromba és nem is tervezik visszaállítani a forgalmat!
|
|
Tárnok
Cseke Zoltán, 2009.11.04 00:46.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tudja valaki, hogy ez az állomás fel lesz-e újítva és ha igen mikor? A választ előre is köszönöm!
|
|
Martonvásár
tothgabi, 2009.11.03 22:20.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az érdeklődőknek:
Az állomás épület marad a régi. A váróterem eddig is fűthető volt és az is marad, csak éppen a szolgáltatójuk a MÁV Start Zrt. nem akarja fűttetni. Aztán pedig a tisztaságról: az állomást minden reggel kitakarítják. Aztán jönnek az Európai uniós kultúrált kedves aranyos elszállításra váró utasok és nem találják a kihelyezett kb 10 darab szemétgyűjtőt és szanaszét pöckölgetik cigicsikkeiket meg eldobálják papír és egyébb szemeteiket. Aztán meg ugye nem gondolják komolyan, hogy azok a hülye vasutasok kimennek a váróba és össze-vissza festegetik a falakat, meg letépkedik a lambériát, meg összepiszkítják a mellékhelyiséget.
Kinek inge vegye magára, akinek meg nem, az adjon igazat nekem.
|
|
|
Szulimán
Szanda, 2009.11.03 19:31.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az a fedett vasuti kocsi még ha jól emlékszem 1990-95 ben is ott volt , Nme ideiglenesen...
|
|
Bánhida
Joxy, 2009.11.03 19:09.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009-ben a Gerecse Vasútmodellező Közhasznú Egyesület megépítette a megálló és rakodóhely modelljét, H0 méretarányban, modul rendszerben.
|
|
|
Budapest-Kelenföld
beno, 2009.11.03 18:09.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem, személyvonatot nem fogadnak csak ,ha fennforgás van.
Répavonatot láttam a II.-on Kaposvárra indult gondolom ,valszeg csak "betolták" a másodikra.
Egyébként rém igénytelen lett a felújítás 3 különböző tábálát bírtak kitenni 3 peronra......
|
|
Budapest-Kelenföld
oroszlan96, 2009.11.03 17:54.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
és az első és második vágányt használják?
|
|
Budapest-Kelenföld
oroszlan96, 2009.11.03 17:33.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszi.
|
|
Pilis
laci, 2009.11.03 14:56.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nagyon szép lett az új állomás
|
|
Palotabozsok
Lennon15, 2009.11.03 12:59.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A másik 2 vonal a 48-as és a 49-es.
Azok is a pécsi igazgatósághoz tartoztak.
|
|
Palotabozsok
Train Station, 2009.11.03 11:01.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én csak 2 vonalról tudok.(64,62)
Mi a másik 2?
|
|
Tiszajenő-Vezseny
szvdom, 2009.11.02 17:32.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megnéztem a Jelzési utasitásban, a felvetés jogos, de egzaktul ezt a jelzést nem találtam meg benne, csak a forditottját: fekete alapon fehér V betű (amely a bejárati jelzővel nem rendelkező állomások és rakodóhelyek fékúttávolságban elhelyezett jelzőjét jelenti). Ez is az akar lenni?
|
|
Rajka
András, 2009.11.02 16:31.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A személyeskedést mellőzzük, mivel nem volt mindig így! Vonattal több, mint 20 éve jártam arra utoljára és nem kötelességem tudni, hogy azóta megépítették-e.
Nagyon sokáig nem volt villamosított határátmenet. Pozsonyban a Duna-hídon túlig volt levillamosítva, nálunk pont a határig és dieselek húzták a nemzetközi személy- és tehetvonatokat.
|
|
Rajka
Lennon15, 2009.11.02 14:54.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rajkától Pozsonyig villamosítva van a pálya.
Elég szomorú, hogy ezt nem tudtad.
Hát szerinted, hogyan jön át a szlovák villanygép Rajkára? Nem Szobnak...
Vagy hogyan tudtak volna átjárni anno a győri szilik személyvonatokkal ha nincs villamosítva?
|
|
Rajka
András, 2009.11.01 23:49.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Korábban már kérdeztem, de megismétlem: van-e villamosvasúti kapcsolat a szlovák és a magyar vasút között Rajkánál? Azaz ki tudnak-e menni a mi gépeink és a szlovákok át tudnak-e jönni, vagy most is dieselek húzzák át a határon a vonatokat ?
|
|
Sopron-Déli
Petrás Bence, 2009.11.01 20:53.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az ÖBB 5047 054-1-es halad át az állomáson.
2009. 10. 25.
|
|
|
Pécs-Gyárváros
Train Station, 2009.11.01 19:02.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pécs-Gyárváros 2009.Október.23-án
|
|
|
Komárom
GnA, 2009.11.01 18:45.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lessz még Révkomáromba személy közlekedés?
|
|
Sárszentmiklós
matteo, 2009.11.01 18:43.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás behatárolása:Sárbogárd határán belül az utolsó útátjáró és az mellett egy rózsaszín ház tipikus vasúti kőkerítéssel.Na állítólag az volt a megálló.
|
|
Balatonszentgyörgy
Blasius, 2009.11.01 16:23.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, volt mozdonyjavító csarnok. Volt egy mozdonyfordító is. Édesapám (Waginger István)volt az állomásfőnök 1939 novemberéig. Az állomásépület földszintjén volt a lakásunk(1935 január havában
születtem).Darvas Ottó volt a játszópajtásom, az állomási borbélymesternek a fia, aki később osztálytársam lett a keszthelyi gimnáziumban, majd ő is állomásfőnök Balatonszentgyörgyön.
|
|
Nyíregyháza NyK
atis, 2009.11.01 16:07.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vajon él-e még Papp János bácsi egykori főpályamester? 1989 május 13-i Képes Újság címlapján Ő szerepel ,a C 50-es mellett. 1999-ben(?) szintén olvastam a MÁV-os újságban róla. Nyilatkozott, de kép a cikkben akkor nem volt.
|
|
Budaörs
beno, 2009.11.01 11:53.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megszépül az állomás környéke, hála a Budaörsi Kertbarátok egyesületének.
Amik megvalósulnak,ill mrgvalósultak:
- A felvételiépület környékének
kipucolása
- füvesítés,virág és cserjeültetés,MÁV logó,felirat virágból
- szökőkút felújítása,térkőburkolat kialakítása
- padok felújítása,festése
Jövőhéten kedden újra üzembehelyezésre kerül a BUDAÖRS neon állomásnév felirat!!! Jól fog kinézni :) !
|
|
Rajka
Lennon15, 2009.11.01 08:47.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáson van teherforgalom.
Utasforgalma sem elhanyagolható, hiszen busz szinte nincs is Rajkára.
Naponta egyetlen busz van Rajkára Győrből. A busz 1 óra 13 perc alatt teszi meg az utat.
A vonat pedig 51 perc alatt!!!
Rajkáról Győrbe napi 1 közvetlen busz van.
Hol van itt a párhuzamosság???
|
|
Rajka
Lennon15, 2009.11.01 08:41.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rajka hatalmas, nagyrészt funkcióit vesztett állomásépülete.
|
|
|
Rajka
Lennon15, 2009.11.01 08:39.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A váróterem tiszta.
|
|
|
Rajka
Lennon15, 2009.11.01 08:37.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emléktáblák a váróteremben.
|
|
|