Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 553 ] [ 554 ] [ 555 ] [ 556 ] [ 557 ] [ 558 ] [ 559 ] [ 560 ] [ 561 ] ...   Utolsó Következő

Ecser    Norbert1073, 2009.10.27 20:28.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ecser megállóhely épülete 2009. október 23-án.
 
Miskolc-Tiszai    Norbert1073, 2009.10.27 20:25.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
Az alábbi képpel gazdagítanám a pályaudvar fotóalbumát, melyet 2009. október 23-án készült egyik esti túrám során.
 
Kunmadaras    Miracala, 2009.10.27 18:29.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a vonalon Kunmadárig -amikor a régi reptéren gyorsulási verseny volt- gyakran utaztam. Sajnálattal tapasztalom hogy ez a vonal is felkerült a "halállistára". Pedig idén amikor utaztam rajta elég sokan voltak. Amúgy a reptéri kiágazást már benőtte a növényzet, alig látszik valami. Az iparágány mintegy 3km hosszú volt, a régi katonai reptérre szállítottak rajta üzemanyagot stb...
 
Szőreg    Miracala, 2009.10.27 17:10.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Újszeged-Kikinda-Temesvár vonal csonkavágányát a (volt) téglagyár használta, ami kb. Újszentivántól DK-re van. Az útátjáróban még megvoltak a sínek egy pár éve. Emlékeim szerint a 90-es évek közepéig tehervagonokat is tároltak ezen a részen.
 
Újszeged    Miracala, 2009.10.27 16:44.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Újszegedi állomás - a tőle délre lévő- volt kendergyár helyére (ahova még iparvágányok is vezettek) tervezett bevásárlóközpont miatt van halálra ítélve. Az állomásra vezető út melletti házakat (Gyimesi u.) már ledózerolták, de az építkezés egyenlőre megállt (valószínűleg a válság miatt). Egyébként a töltés Tisza felöli végén most a vízmű egyik tégla épülete áll, az Alsó-kikötő sor túloldalán pedig a vasúti-híd emlékműve.
 
Erdőkertes    Oldalborda, 2009.10.26 23:56.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2002-2003 környékén festették újra az épületet, a kép ekkor készült.
 
Veresegyház    Oldalborda, 2009.10.26 23:49.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó pár évvel korábban, mikor még nem voltak Desirók, német/osztrák próbavonat járt az állomáson (kb. 2002).
 
Dévaványa    Oldalborda, 2009.10.26 20:10.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zs. Sándor: azóta választ kaptam eme kérdésre egy fotósorozat formájában... köszönöm.
 
Dévaványa    Zsombok Sándor, 2009.10.26 18:21.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tomeee-nak:A vonal müködik, nem zárták be!
DearAbye-nak: Az ecsegi hidat lebontották! Szerintem ócskavas lett
belőlle!!
 
Nagyszénás    Kispala, 2009.10.26 17:42.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha csak ez kell, akkor mindjárt teszek fel néhányat. Voltam itt.
 
Palotabozsok    alexejevics, 2009.10.25 23:13.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pécsi üzemigazgatóság mindig is élenjárt a mellékvonalak tönkretételében. Azért az picit elgondolkodtató, hogy az 1990 és 2006 között műszaki okokból leállított 4 vonal közül valamennyi a pécsiek területére esett...
 
Nagylapos    Adani, 2009.10.25 22:05.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, már el is készült a két oldali peron közelebb került a megállóhely a házakhoz, a régi állomást teljesen felszedték az épületben még van szolgálat, de már csak a vonatoknak tiszteleg a bakter. Legalábbis látszólag, vonatot tuti nem meneszt.

Itt Csugarral ellentétben jó ötlet volt áthelyezni a peront. Mezőtúr felé pedig épült egy vágánykapcsolat hasonló mint Kétpónál, ez pedig már működik is.
 
Nemesgulács-Kisapáti    prozak01, 2009.10.25 21:21.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Takaros kis épület, amíg a fehérvári személyre vártam, egy kiscica jött elő az udvarból, akivel meg is osztottam utolsó szendvicsemet! :)
 
Tapolca    prozak01, 2009.10.25 21:19.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És az állomásépület
 
Tapolca    prozak01, 2009.10.25 21:18.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Életkép 2009.10.25-én.
 
Hosszúpereszteg    sziblerg, 2009.10.25 16:44.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hosszúpereszteg egykori állomása (utca felőli homlokzat)2009. szeptember
 
Sárvár    sziblerg, 2009.10.25 16:41.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárvár vasútállomás áruraktára 2009. október 25.
 
Sárvár    sziblerg, 2009.10.25 16:38.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárvár vasútállomás szép piros új tetővel 2009. október 25-én
 
Pilisvörösvár    matteo, 2009.10.25 16:22.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocsi...Rossz helyre írtam nem Csabán hanem Vörösváron.Ajkára mennek a kocsik amúgy azt,hogy mit rakodnak és ,hogy mi volt a kocsikban azt nem tudom.
 
Barcs    pezsman, 2009.10.25 13:25.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a korábbinál is rosszabb menetrend. Reggel 4 órás űr Pécs és Barcs között? Napközben Gyékényesre 6 órás? Jó, visszajön a Corvinus, de ez katasztrófa. Mondjuk örülhetünk, hogy nem szűnik meg...
 
Nagylapos    laci, 2009.10.25 12:14.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagylapos az megállóhely lett, ahogy a 46-os út a vasút mellé csatlakozik van egy sorompó(szintbeli útátjáró), ott épült 2 peron,lámpák,zajvédő falak ..stb..
 
Kisirtás-Csúcsfordító    nyomkeresõ, 2009.10.25 11:36.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
FIGYELEM régen Kisirtás egy nagy elágazás volt,ezek a vonalak ágaztak ki a gerincvonalból: Kisirtás-Ökörészkert,Kisirtás-Templomrét,Kisirtás-Kollár völgy,Kisirtás-Börzsöny patak-Kovács patak-Fagyosasszony valamint a már háromnegyedig fel szedett Kisirtás-Ipolypásztó(Pastovce).
 
Nagybörzsöny    nyomkeresõ, 2009.10.25 11:18.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
FIGYELEM ez a vonal valaha Ipolypásztó (Pastovce) nagy vasúti állomásig közlekedett.
 
Nagyszénás    gamar15, 2009.10.25 11:08.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem rég ismertem meg ezt az oldalt és szörnyűlködve látom, hogy erről az állomásról nem kerültek fel képek. 2000 májusától 2009 márciusáig dolgoztam itt és csak nálam tucatjával fotózták az állomást vasútbarátok, akik már a képeiket nem "tudták" feltenni az oldalra. Bátran, csak bátran a továbbiakban fiúk!!!
 
Barcs    pista87, 2009.10.25 08:31.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új menetrend: http://www.freeweb.hu/barcsvasut/menetrendr2009_2010.html
 
Gödöllő    hg7wgq, 2009.10.25 07:14.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos az Ő betűnek valaki segített meglazulni!
Mivel ilyen neoncsöveket már nem gyártanak, így a helyreállítás a teljes cserét jeleni a ma használatos kék-sárga táblára.
Nemsokára elkezdődik a királyi váróterem teljes rekonstrukciója is.

 
Kispest    judit, 2009.10.24 23:06.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
semmit se változott csak romlott siralmas a látvány valamikor itt dolgoztam
 
Dorog    Garamvölgyi Ádám, 2009.10.24 22:08.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dorogon van egy ócskavastelep is, rendszeres állítanak be oda Eas teherkocsikat.
 
Szob kisvasút    Petrás Bence, 2009.10.24 16:41.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új kisvasútállomás.
2009. 10. 24.
 
Szob kisvasút    Petrás Bence, 2009.10.24 16:37.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
UW villamosok a kisvasút telephelyén.
2009. 10. 24.
 
Előző Első    ... [ 553 ] [ 554 ] [ 555 ] [ 556 ] [ 557 ] [ 558 ] [ 559 ] [ 560 ] [ 561 ] ...   Utolsó Következő