Körösnagyharsány
Oldalborda, 2009.11.13 21:19.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bz a végállomás - megállóhelyen, 2009. október 30.
|
|
|
Komádi
Oldalborda, 2009.11.13 21:13.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valójában két állomásépülettel rendelkezik; ez a jelenlegi, és ennek felújításakor építettek egy ideiglenest,a mai napig áll, jó állapotban.
|
|
Celldömölk-Rendező
dezso, 2009.11.13 17:10.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a felvételi épület
|
|
|
Szárazd
matteo, 2009.11.13 12:36.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lehet,hogy annak "maradványa" az eső beálló?
|
|
Csorna
kissb, 2009.11.13 01:22.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugyanazon iker BZ, 2009.04.13. A ferde képért elnézést...
|
|
|
Babócsa
kissb, 2009.11.13 01:19.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.04.08.
|
|
|
Sumony
kissb, 2009.11.13 01:13.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.06.24.
|
|
|
Berzence
kissb, 2009.11.13 01:08.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néhány életkép következik, melyek mobiltelefonnal készültek.
|
|
|
Sümegi bazaltbánya
tomicsek, 2009.11.12 22:09.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tetszenek a vonal kőburkolatú épületei,szebb megoldás mint a szürke cementhabarcs,és természetesebb is.
|
|
Jászapáti
bella, 2009.11.12 08:01.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves kis városom már nem az, mint gyermekkoromban volt. Van ugyan fejlődés, de vannak negatívumok is. Az állomás épülete nagyon lepusztult állapotban van, udvarán ócskavas telep csúfoskodik!
|
|
Nyírbátor
Lennon15, 2009.11.11 22:04.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nyíregyháza-Nyírbátor 38 km, a menetidő másfél óra!
Ennél még a 13-as vonalon is gyorsabban döcögött a Bézé!
|
|
Piliscsaba
martin254, 2009.11.11 20:25.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt forgatták a kisváros című sorozat
Túszdráma a vonaton című epizód egy részét a másikat a nyugatiban. A forgatáskor gyorsvonati kocsikkal forgattak és a 265-s szergejjel
|
|
Mezőkeresztes-Mezőnyárád
bartoksandor, 2009.11.11 20:01.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mezőkeresztes-Mezőnyárád takodó ill. raktár
|
|
|
Budapest-Keleti pu.
prozak01, 2009.11.11 18:26.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Freskó a felújított váróteremből
|
|
|
Budapest-Keleti pu.
prozak01, 2009.11.11 18:26.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A csarnok
|
|
|
Budapest-Keleti pu.
prozak01, 2009.11.11 18:25.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Utasellátó maradványai
|
|
|
Budapest-Keleti pu.
prozak01, 2009.11.11 18:24.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Kerepesi út felőli nem túl szívderítő állapotok (1.)
|
|
|
Mátranovák-Homokterenye
iJoe, 2009.11.11 17:18.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Voltaképpen a vonal nagy részét bontották el, és idén, 2009. májusában. A lakott területeken még megvannak a sínszálak és a betonaljak is csak ki vannak forgatva a földből.
Amúgy ilyen abszurd dolog, hogy a vasúti forgóvázakat kamionnal szállítja a Bombardier, miközben egy teherszállítással életképesen üzemeltethető, kulturált menetrenddel és normális csatlakozásokkal személyszállításra is remekül használható mellékvonalat felszednek, csak Magyarországon fordulhat elő. Eleve a Bombardiernek szerintem egy komoly imázsromboló tény, hogy az üzemcsarnokukban végződő 83-as vonalat minden szó nélkül hagyták elveszni az évek alatt...
|
|
Hejőkeresztúr
bartoksandor, 2009.11.10 12:05.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hejőkeresztúr állomás felvételi épülete
|
|
|
Kunbaja-Bácsalmási szőlők
Train Station, 2009.11.10 10:56.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nyomkereső!
A képeden nem a rámpa látható!Az az építőtábor felé a fák tövében látható.Nem régen jártam itt és onnan tudonm.A te képeden csak a rakodó teherautók használta résza látható és talán a felvételi épület helye is.
|
|
Kunbaja-Bácsalmási szőlők
Train Station, 2009.11.10 10:54.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Szabadka-Baja HÉV átadásakor Bácsalmási Szőlők néven szerepelt az állomás a "nyílvántartásban".
Forrás:INDÓHÁZ 2006 áprilisi száma.
|
|
Beremend
hayabusa, 2009.11.09 21:59.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület belső oldala.Lakott.
|
|
|
Magyarbóly
hayabusa, 2009.11.09 21:51.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyönyörü,tiszta állomás,udvarias szolgálattevővel.Érdemes megnézni.
|
|
|
Nagymányok
Train Station, 2009.11.09 18:25.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem az nem a Nagymányoki megállóban volt.Mert nem rég utaztam erre és a vágányok teljesen épek!Nem nyúltak hozzá.
|
|
Szentléránt
tomicsek, 2009.11.09 16:36.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajna egyre gyakrabban olvasni ezt.És még hol a vége...
|
|
Dömösi átkelés
zoli, 2009.11.09 16:04.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nekem nagyon teccik ez az oldal sokat járok erre felé sok rokon meg ismerősőm van ezen a kőrnyéken meg Szobon is
|
|
Bonyhád
Train Station, 2009.11.09 14:09.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Viszont akkor "gazdaságos" egy vonal ha kihasznált.A kihasználtsághoz pedig több vonat kell.És akkor már nem elég csak egy önműködő sorompó hanem kell jelző berendezés,rugós-váltó,stb.
|
|
Csókakő
prozak01, 2009.11.09 10:19.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnálattal olvastam, hogy megint napirenden van a Fehérvár-Komárom vonal megszűntetése. A kis pirossal rengetegszer jártam itt a csókakői megállónál, egyrészt OKT, másrészt más túrák kapcsán (a Gaja-szurdok, és a Vértes is a szívem csücske). Nagyon szeretném ha megmenekülne, csak nem tudom a magunkfajta átlagember mit tehet..
|
|
Kőszeg
prozak01, 2009.11.09 10:16.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009. november 8-án, zuhogó esőben.
|
|
|
Budapest-Ferencváros
M62_265, 2009.11.09 09:25.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nekem ez a kedvenc állomásom mert itt mindig történik valami. Ide járok fotózni, mert kevés idő alatt sok különleges gépet lehet fotózni. (MMV-s, Eurocom-os) Hangulatos és csendes hely ha épp nincsen semmi forgalom.
|
|
|