Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 575 ] [ 576 ] [ 577 ] [ 578 ] [ 579 ] [ 580 ] [ 581 ] [ 582 ] [ 583 ] ...   Utolsó Következő

Pörböly felső    nyomkeresõ, 2009.08.21 12:23.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az én nagymamám tántija lakott valaha az épületben és az ő férje volt a szolgálat tevő.
 
Mór-Sporttelep    pocs, 2009.08.21 12:23.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
mór sporttelep mh.
 
Mátramindszent    bakosphoto, 2009.08.21 11:25.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://trains.hu/action/09_recsk/index.html
Részletes infók
 
Pusztaecseg    markusl, 2009.08.20 23:31.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csobay László fotoja, 2004 tavaszán.
Forrás: Panoramio
A talpfák láthatóan nagyon jó állapotban voltak. Vesd össze Vidovenyetz Zsolt fotóival, azok 2007-ben, a bontás elött készültek!
 
Pusztaecseg    Márkus László, 2009.08.20 23:26.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez is Vidovenyetz Zsolt fotója, a hid néhány (talán csa nekem?) érdekes részletét kinagyitottam.
 
Pusztaecseg    Márkus László, 2009.08.20 23:23.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vidovenyetz Zsolt fotója, Körösök Völgye Turistaegyesület.
Érdemes megnézni a honlapjukat is, a túraleírások között remek fényképek vannak a régi vasútvonal nyomvonaláról is... kedvet kaptok kicsit sétálni!
 
Kisszénás    atis, 2009.08.20 18:53.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már itt is van a bélistázás, Te tudsz erről valamit?
 
Csajta    oli_b, 2009.08.20 18:29.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Osztrák név: Schachendorf
Horvát név: Čajta

 
Csanádpalota    cshaweska, 2009.08.20 17:07.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csodás ez az épület!Maradjon még sokáig ilyen gyönyörű!!!
 
Lengyeltóti    cshaweska, 2009.08.20 16:32.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sokáig az állomás nevében szerepelt Buzsák név.
 
Kisszénás    Endre, 2009.08.20 14:08.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nincs teherforgalom.
A kondorosi vonal bezárása után vélhetően a szolgálat is megszűnik majd.
 
Csikéria    Endre, 2009.08.20 13:54.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Trianon után Csikéria - Szabadka átmenetben a vasúti forgalom megszünt. Az országhatárhoz vezető pályát a JDZ elbontotta.
A Délvidék visszacsatolása (1941) után a MÁV a mintegy 6 kilométernyi szakaszt újjáépítette, a forgalmat felvette.
1944 őszén a trianoni határokat ismét lezárták, a forgalom megszünt.
Hogy ezután újra megnyitották-e, azt nem tudom, de a negyvenes évek végén Jugoszláviával megromlott a viszony, a pályát Szabadka felől a JDZ, Csikéria felől a MÁV felszedte.
 
Kisszénás    Joci, 2009.08.20 12:28.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi itt a teherforgalom? Gondoltam a semmi közepén nem kell teher... Eddig azt hittem, hogy ha bezàrjàk a kondorosi vonalat, akkor nem lesz szolgàlat, de ha van teherforgalom, nem tudom. Mit tudtok/ gondoltok? Köszi!
 
Kismicske    Szili, 2009.08.20 11:59.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Íme egy kép a Kismicske megállóhelyről.Elég volt megtalálni ezt a helyet,mivel 4-es útról is elég nehéz megközelíteni,csak útalan utak vezetnek oda.Újfehértó és Téglás között félúton.De tény hogy a felsővezeték tartó oszlopok jóval kintebb helyezkednek el még mindig mint egy átlagos nyílt pályán.Sőt még a vágányokat elválasztó kerités betontuskói is még megtalálhatók.
 
Dinnyés    hj1984, 2009.08.20 11:59.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jegykiadás 2009 május 26-án megszűnt.
 
Rátót    Lennon15, 2009.08.20 11:47.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia Central!

Az épület belsejéről(váróterem) nincs képed?
 
Pécsújhegy    Zoli, 2009.08.20 01:11.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 90-es közepén a Panelem gyár túloldalán volt egy fatelep, oda volt egy leágazó még láttam is rajta fával rakott vagonokat. A panelgyárnál leágazója viszont a 64-es vonalról volt! Még most is megvannak a váltók ott. A Pécsbányra tartó vonalról azért nem lehetett leágazó, mert nagy volt ott a szintkülönbség. Jártam ott mikor még működött a vonal és szinte biztos, hogy nem volt arra leágazó onnan.
A híd alatti őrház még megvan, csak türelmi zónaként üzemel.
A Szénmosót gőzerővel bontják. A környékén lévő összes vasútvonalat teljesen felszedték, nincs belőle semmi.
 
Veszprém    Bontóka, 2009.08.20 00:56.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Halihó. Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy az állomásról még több képet lássak? :-) Nagyon megköszönném.
 
Mőcsény    oli_b, 2009.08.19 22:18.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
alagútfotó
 
Mőcsény    oli_b, 2009.08.19 22:16.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kérdéses "megszűnt nyomvonal" (?) alatt ilyen alagút vezet át
 
Mórágy    oli_b, 2009.08.19 22:14.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kismórágyon nem volt soha semmi megálló?
Találtam egy gyanús épületet, ami olyan mint egy régi, pusztulófélben levő megállóépület.
A helye: itt van ni: http://turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=46.237656&lon=18.639787&zoom=128&arrow=1
És így néz ki, mint a csatolt fotón.
 
Mőcsény    oli_b, 2009.08.19 22:01.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A közelben nyaraltam, megnéztem az alagutat, is meg a közelben levő Zsibrik nevű zsákfalut.
A közelben láttam valamit.
Jelenleg ugye itt
http://turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=46.255000&lon=18.582774&zoom=128&arrow=1
kanyarodik a vasút a mőcsényi alagút után.
Csakhogy Zsibrik meglátogatása közben ezen a helyen
http://turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=46.241927&lon=18.580183&zoom=128&arrow=1
felfedeztünk egy magas töltésen menő poros utat, ami úgy tűnt, mintha valami egykori nyomvonal lenne. Akkora töltés, hogy még alagút is vezet alatta egy helyen.
Lehetséges, hogy régen itt ment a vasút? Miért kerülte meg a tavat?
Érinteni akarta Zsibriket? Vagy mert így ment párhuzamosan a szintvonalakkal?
 
Sióvölgy    siofok35, 2009.08.19 20:58.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1984-ben már megvolt. Viszont pénztár nem volt soha.
 
Kaposszentjakab    siofok35, 2009.08.19 20:51.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2001-ben volt itt egy MÁV-szabványos üveg esőbeálló. 2005-re eltűnt.
 
Somogyaszaló    siofok35, 2009.08.19 20:45.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2001-ben már nem állt a régi épület. Úgy tudom, hogy a régi épület nem a mai megálló helyén állt, hanem attól kicsit Siófok felé. Volt itt gőzmozdonyoknak "vízdaru".
 
Somodor    siofok35, 2009.08.19 20:42.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1962 és 1984 közt létesült valamikor. Most épp új esőbeállót építenek, téglából. Nagy forgalma van ennek a kis megállónak.
 
Felsőmocsolád    siofok35, 2009.08.19 20:41.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eltűnt az állomásnév-tábla.
 
Bábonymegyer    siofok35, 2009.08.19 20:37.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos már rozsdás a rakodóvágány és farönk-hegyek sincsenek... :-(
 
Som-Nagyberény    siofok35, 2009.08.19 20:33.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1990-ben még korlátozott jegykiadás (KM) működött itt. 1994-ben már nem volt pénztár.
 
Siójut    siofok35, 2009.08.19 20:26.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Legutóbb a padokat is lefestették... jó látni, hogy gondozzák. 1962-ben még volt jegykiadás, 1984-ben már nem. Hajdan kétvágányos megálló-rakodóhely volt. A felvételi épülettől Kaposvár felé áll egy őrház is, melyben egy nyugdíjas vasutas lakik. Van még egy hajdani pft-raktár épület és egy wc. A wc mögött 2001-ben még állt a sertésól.
 
Előző Első    ... [ 575 ] [ 576 ] [ 577 ] [ 578 ] [ 579 ] [ 580 ] [ 581 ] [ 582 ] [ 583 ] ...   Utolsó Következő