Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 623 ] [ 624 ] [ 625 ] [ 626 ] [ 627 ] [ 628 ] [ 629 ] [ 630 ] [ 631 ] ...   Utolsó Következő

Szokolya-Riezner    szvdom, 2009.04.26 20:02.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nem egészen így van, mert a menetrendekben eddig Szokolya felső néven futott.
 
Feketebézseny    1047, 2009.04.26 18:13.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
HOL ITT A PERON?????? KÉRDEM ÉN!
 
Tamási    Trexler Máté, 2009.04.26 17:05.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 20-30 km/h-s sebesség Lepsénytől 200 m-ig érvényes,eddig lett felújítva.
 
Tamási    Trexler Máté, 2009.04.26 17:02.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utána néztem a Lepsény-Enying szakasznk.Lehet hogy megengednék,mert Dudarra és Lovasberénybe is megengedték.A mávnak minden fillérre szüksége van.Egy próbát megér.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:19.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás másik végén két rakodóvágány van. Itt rakodják a bauxitot, amit teherautókkal szállítanak ide egy közeli bányából, továbbá erre folytatódott volna a vonal Mór felé. Balinkabányán a pálya végén lévő utolsó szelvénykő a Zirctől való távolságot mutatja.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:15.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás Zirc felőli végén lévő siklasztó saru, az állomáson lévő kocsik megfutamodásának megakadályozására.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:13.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás vágányainak nagy részét felszedték, csak az I.-II.-III. vágány van használatban.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:11.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Zirc felőli váltókezelői őrhely.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:10.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás Zirc felőli végén lévő rakodóvágány. Itt fát rakodnak.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:07.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Bz az egykori váróteremből fotózva.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:05.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tegnapi Zirc - Dudarbánya különvonat.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:03.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Íme az A26-os. A kép tegnap készült.
 
Királyegyháza-Rigópuszta    cshaweska, 2009.04.25 22:02.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Építik már a STRABAG iparvágányát?Vagy annak a "talpfái" vannak Szentlőrincen a Pécs felőli váltó körzetnél?
 
Börgönd    András, 2009.04.25 21:33.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha ez igaz, az örvendetes. Gondolom a Szabadbattyán - Börgönd járhatóvá tétele és a Börgönd - Pusztaszabolcs felújítása összefügghet azzal, hogy a Budapest - Székesfehérvár vonalon sok vágányzár van készülődőben a leendő felújítások miatt és a vonatok egy része így el tudja kerülni Székesfehérvárt és az egész 30a vonalat.
 
Börgönd    Lennon15, 2009.04.25 21:01.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felújítás van, 40 km/h-ról 80 km/h-ra emelik a pályasebességet. Villamosítás viszont nem lesz! Csak felújítás folyik. Börgönd-Szabadbattyán vonalat is kiganézzák végre. Börgönd és Pusztaszabolcs között pályafelújítás 40-ről 80-ra és felépítménycsere. Szabadbattyán és Börgönd között alépítménycsere folyik. A hír tehát nem kacsa, csak a villamosítás nem igaz belőle. Az infók egy vasútbarát Sárkeresztúri ismerősömtől valók.
 
Börgönd    pezsman, 2009.04.25 17:25.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi értelme villamosítani ezt a vonalat? Fővonalak vannak ennél sokkal rosszabb helyzetben. Azt sem értem, hogy Börgönd és Szabadbattyán között miért kell felújítani azt a pályát, amit ma semmire sem használnak.
 
Börgönd    András, 2009.04.25 12:32.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tévedés : Gyékényesen Domino 70 van, Murakesztúron fényjelzők vannak és tudtommal Kaposvár - Gyékényes között is. Budapest - Nyugatiban valóban egy elavult fényjelzős mechanika van, de nem mindenhol. A Börgöndöt érintő vasútvonalak felújítása és különösen a villamosításának ötlete nem tudom honnét származik, előttem mese-mese-mátkának tűnik.
 
Börgönd    raps, 2009.04.25 12:05.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép napot!

"Volt egy teherkocsi tele betontalpfákkal."
Ilyen NINCS!!!!!

Van betonalj.
Ez betonból készül. A gyártástechnológia során egy sablonban feszítőhuzalt megfeszítenek majd a sablonba betont öntenek. A vége pedig a BETONALJ. - nagyon leegyszerűsítve - .

És van faalj - azaz talpfa.
Ez pedig valamilyen faanyagból készül, védőbevonattal ellátva. - leegyszerűsítve a történetet.

A beton talpfa kb. olyan, mint fából vaskarika!!!!!!
 
Börgönd    petike10024, 2009.04.25 09:41.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen csak ez egy mellékvonal ......
Tegnap jártam az állomáson és ahogy látom keződnek a felujitások mert Zichyújfaluban a 2. vágányon volt egy teherkocsi tele beton talpfákkal ahogy Börgöndön is le is fényképeztem de majd csak pár nap mulva tudom feltölteni a képeket

mellesleg még mindig van olyan fővonal ahol majdnem az egész pályán alakjelő van
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2009.04.25 08:43.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utóbbi képek április 9-10.-én készültek.
 
Berzence    pista87, 2009.04.25 07:32.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lehet, hogy csapórudat szerelnek az Sr-hez.
 
Aba-Sárkeresztúr    neodd, 2009.04.24 17:52.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aba-Sárkeresztúr felvételi épülete.
 
Zalabesenyő    touareg, 2009.04.24 17:15.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
és ez is
 
Zalaegerszeg    touareg, 2009.04.24 17:12.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ugyanez az átkelöről nézzve jobb illettve balrol.....
 
Zalabesenyő    touareg, 2009.04.24 17:07.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én utánna kérdeztem vol állomás egy 2szobás szolgálati lakással és jegy kiadással,de valamikór 59-60tályán mikor megindult a busz közlekedés leállt és a házat pár éven belül elbontották az átkelö mellet a fák helyén állt
 
Kondoros    jannisz, 2009.04.24 15:11.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Na.Tegnapi Xempont és Házon kívül után vonal bezárva....
 
Börgönd    Domján György, 2009.04.24 13:25.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kaposvár és Gyékényes között is számos állomáson alakjelzők működnek (lehet, hogy még Gyékényesen is, de Murakeresztúron biztosan)Sőt ha jól tudom Pesten a Nyugatiban is vonóvezetékes váltó állítás van.
 
Börgönd    Adani, 2009.04.24 09:55.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez igaz, de ahogy ezt egy fórumon láttam leírva, szép dolog az alakjelző, a tekerős sorompó, a vonóvezetékes váltóállítás, de nem egy fővonalon van a helyük hanem a múzeumban.


 
Barcs felső    pista87, 2009.04.24 09:29.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az szeszgyár volt.

A parkettagyár (fűrészüzem) még működik.
 
Börgönd    petike10024, 2009.04.23 22:30.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem csak Pusztaszabolcs - Székesfehérvár hanem Börgöd - Szabadbattyán útvonalat is felújítják és villamosítják is

Nagyon szeretem az alakjelzőket mert van egy nagyon jó hangulata van de legalább biztonsálgosabban és gyorsabban lehet majd közlekedni ezen az elavult pályán
 
Előző Első    ... [ 623 ] [ 624 ] [ 625 ] [ 626 ] [ 627 ] [ 628 ] [ 629 ] [ 630 ] [ 631 ] ...   Utolsó Következő