Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] [ 624 ] [ 625 ] [ 626 ] [ 627 ] [ 628 ] [ 629 ] ...   Utolsó Következő

Túrkeve    raps, 2009.04.30 16:07.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor ott jártam 4 embertől is megkérdeztem - függetlenül egymástól. Mind a 4-en ugyanazt az épületet jelölték meg nekem.......
 
Enying    1047, 2009.04.30 13:10.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Figyeljen midenki aki azt állítja hogy felszedték a síneket Enying és Lepsény közt!! Itt nem szedték fel mert a tehervonatok a mai napig járnak!!4
 
Túrkeve    Felek Ferenc, 2009.04.30 12:48.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen nem a MÁV, hanem a GV felvételi épület látható.
 
Szajol    András, 2009.04.30 06:17.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyetlen apró hiányossága van ezen szépen összeállított oldalnak: egy átnézeti térkép, ami megmutatja, hogy mi volt eredetileg és az átépítés után mi lesz. Akinek ilyen térkép rendelkezésére áll, kérném, töltse fel.

Ha jól veszem ki a képekből, nagy sebességre alkalmas váltókat a végponti oldalon a Békéscsabáról bejövő vágány végződéseként a Debrecen felé menő vágányba, illetve a Szolnok felőli oldalon a Szolnokról bejövő és a Békéscsabára induló vágány kezdőpontjába, illetve a Szolnokról jövő helytelen és helyes vágány közé építettek, azaz összesen négy ilyen váltóról van szó. Az állomáson területén így a Békéscsabáról bejövő vonatok nagy sebességgel a Debrecen felé átmenő (helytelen) fővágányon közlekedhetnek.
 
Egyed-Rábacsanak    Lennon15, 2009.04.29 22:11.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fájdalommal, könnyes szemekkel tudatom, hogy Egyed-Rábacsanak épülete 113 év után félig lebontásra került. A tető és az épület hátulja hiányzik.
Érdemes lenne gyűjtést szervezni az épület helyreállításáért!
 
Szajol    András, 2009.04.29 17:10.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nem feltétlenül rossz hír, legfeljebb vasúttörténeti szempontból. Annak kifejezetten örülni kell, hogy lassan 15 évvel a nagy baleset után végre kap korszerű biztosítóberendezést az állomás a régi ótvar fényjelzős mechanika helyett és ezen előbbi hozzászólásban szereplő váltóállítást is az fogja kezelni. A váltókezelő torony, mint szolgálati hely megtartása ezek miatt felesleges, ha nem bontották volna el, előbb-utóbb a cigányok hordták volna szét. Jó lenne erről mielőbb Törökszentmiklós, Fegyvernek és Karcag esetében is olvasni, de ezen állomások és biztosítóberendezések felújításáról még nincs hír.
 
Börgönd    Rácz Gergely, 2009.04.29 14:28.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én úgy tudom, hogy pénzhiányra hivatkozva lemondták a felújítást (nem csak ezen a vonalon). Sajnos :-(
 
Bakonyszentlászló    kisttesó, 2009.04.29 11:10.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "fura átjáró" című képhez a magyarázat: az átjáró a téglagyári iparvágányban van, a "3" sínszál hivatott azt a célt szolgálni, hogy ha nagy eső van, akkor a dombról lezúduló vízet ez a "csatorna" vezesse le, a hordalékát is itt tegye le... Sajnos az iparvágányon már nincs forgalom...
 
Börgönd    joc84, 2009.04.29 10:20.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De ahhoz h kicseréljék a felépítményt a közlekedés közútra terelése szükséges, de ennek eddig a MÁV honlapján nyoma sincs, se annak h a 30a-n kezdenének vmibe...
Kiványcsi leszek h fognak így végezni 2012-re. Sehogy.
 
Sóshalom    Kispala, 2009.04.28 20:14.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kis pontosítás.
A megálló a 2000-2001-es Dél-Kelet Magyarországi Menetrendben (érvényes: 2000.05.28.-2001.06.09.)is szerepel. Szeged felé 2 (6:28, 12:16), Békéscsaba felé 4 (10:06, 11:59, 16:00, 18:44) vonat állt meg.
 
Szajol    Kispala, 2009.04.28 17:22.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rossz hírek!
A végpont felöli lapostetős váltóállító tornyot, és az állomást elkerülő delta 120-as vonali őrhelyét elbontották.
 
Szeged-Tisza    1047, 2009.04.28 13:17.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tom de ott volt egy nagy rakodó vagy másnéven RoLa terminál!!
 
Babócsa    pista87, 2009.04.28 09:50.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
8939-8920, II.-III. vágány.
 
Bánokszentgyörgyi elágazás    blzs, 2009.04.28 09:48.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008 nyarán.
 
Berzence    pista87, 2009.04.28 09:47.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen.
 
Mecsekalja-Cserkút    Cshaweska, 2009.04.28 09:47.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Személyforgalma minimális.A házak eléggé messze vannak.A közelben található a pellérdi szennyvíztelep ezért érezhető néha eléggé kellemetlen buké az állomáson.
 
Babócsa    Cshaweska, 2009.04.28 09:44.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt milyen vonatok és mikor kereszteznek?És melyik 2 vágányt használják?
 
Berzence    Cshaweska, 2009.04.28 09:43.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha jól értem, akkor a fénysorompó kap félsorompós kiegészítést?Mert az tényleg nem ártana.
 
Harkány    Cshaweska, 2009.04.28 09:41.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Siklóstól Harkányig a vonalat iparvágányként hagyták meg.Mint például a 6-os vonalból Lovasberény-Székesfehérvár szakasz.Igaz itt még ritkábbak a tehervonatok!
 
Harkány    Cshaweska, 2009.04.28 09:40.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Expresz resti és étterem.Inmár bezárva.De ki is enne itt ha már nincs mire várni.
 
Harkány    Cshaweska, 2009.04.28 09:33.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Inmáron a 62-es vonal sinjei között.
Apám volt az útitársam.
 
Harkány    Cshaweska, 2009.04.28 09:31.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A drávaszabolcsi csonkról nézünk vissza az állomás felé.
 
Harkány    Cshaweska, 2009.04.28 09:30.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jobbra a Vajszlóra vezető vágány látható.Előttünk pedig a 63-as vonal megmaradt szakasza látható(lenne).
Drávaszabolcs felé nézünk.
 
Harkány    Cshaweska, 2009.04.28 09:28.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt is nagy volt a kapkodás a bezárással.A képen a 4-es kitérő kulcsa látható a váltóban.
 
Harkány    Cshaweska, 2009.04.28 09:27.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A II-es bakterház.Miután a régiben laknak egy új kis épület épült az állomáson.
 
Harkány    Cshaweska, 2009.04.28 09:24.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tároló házikó az 1.vágány mellet
 
Bokod    Blzs, 2009.04.28 09:06.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tatabánya-Bokod távolsága.
 
Bokod    Blzs, 2009.04.28 09:00.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bejárati jelző az elveszett állomás előtti ívben.
 
Bokod    Blzs, 2009.04.28 08:53.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megtaláltam az elveszett megállót, a főútról egy kis földesút vezet be hozzá. A régi álomás helye teljesen jól kivehető, mára ugyan benőtte már a gaz és a fák is az égig érnek. A régi peron szépen látható.
 
Berzence    Fülüs, 2009.04.27 16:05.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A berzencei vasútállomás nagyon jó hely!
Ezt már csak azért is merem állítani,mert már itt élek 12 éve.Nagyon sok munkám fekszik abban,hogy az állomás képe jelentősen meg változott(szebb lett):)
Bár a vonat közlekedés egyre rosszabb,de amíg a 60-as vasút vonal létezik addig a berzencei vasútállomás örök és elpusztíthatatlan!!!
 
Előző Első    ... [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] [ 624 ] [ 625 ] [ 626 ] [ 627 ] [ 628 ] [ 629 ] ...   Utolsó Következő