Szajol
Kispala, 2009.04.28 17:22.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rossz hírek!
A végpont felöli lapostetős váltóállító tornyot, és az állomást elkerülő delta 120-as vonali őrhelyét elbontották.
|
|
Szeged-Tisza
1047, 2009.04.28 13:17.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tom de ott volt egy nagy rakodó vagy másnéven RoLa terminál!!
|
|
Babócsa
pista87, 2009.04.28 09:50.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
8939-8920, II.-III. vágány.
|
|
Bánokszentgyörgyi elágazás
blzs, 2009.04.28 09:48.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008 nyarán.
|
|
|
Berzence
pista87, 2009.04.28 09:47.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen.
|
|
Mecsekalja-Cserkút
Cshaweska, 2009.04.28 09:47.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyforgalma minimális.A házak eléggé messze vannak.A közelben található a pellérdi szennyvíztelep ezért érezhető néha eléggé kellemetlen buké az állomáson.
|
|
Babócsa
Cshaweska, 2009.04.28 09:44.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt milyen vonatok és mikor kereszteznek?És melyik 2 vágányt használják?
|
|
Berzence
Cshaweska, 2009.04.28 09:43.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha jól értem, akkor a fénysorompó kap félsorompós kiegészítést?Mert az tényleg nem ártana.
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:41.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Siklóstól Harkányig a vonalat iparvágányként hagyták meg.Mint például a 6-os vonalból Lovasberény-Székesfehérvár szakasz.Igaz itt még ritkábbak a tehervonatok!
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:40.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Expresz resti és étterem.Inmár bezárva.De ki is enne itt ha már nincs mire várni.
|
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:33.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Inmáron a 62-es vonal sinjei között.
Apám volt az útitársam.
|
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:31.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A drávaszabolcsi csonkról nézünk vissza az állomás felé.
|
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:30.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jobbra a Vajszlóra vezető vágány látható.Előttünk pedig a 63-as vonal megmaradt szakasza látható(lenne).
Drávaszabolcs felé nézünk.
|
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:28.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt is nagy volt a kapkodás a bezárással.A képen a 4-es kitérő kulcsa látható a váltóban.
|
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:27.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A II-es bakterház.Miután a régiben laknak egy új kis épület épült az állomáson.
|
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:24.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A tároló házikó az 1.vágány mellet
|
|
|
Bokod
Blzs, 2009.04.28 09:06.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tatabánya-Bokod távolsága.
|
|
|
Bokod
Blzs, 2009.04.28 09:00.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bejárati jelző az elveszett állomás előtti ívben.
|
|
|
Bokod
Blzs, 2009.04.28 08:53.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megtaláltam az elveszett megállót, a főútról egy kis földesút vezet be hozzá. A régi álomás helye teljesen jól kivehető, mára ugyan benőtte már a gaz és a fák is az égig érnek. A régi peron szépen látható.
|
|
|
Berzence
Fülüs, 2009.04.27 16:05.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A berzencei vasútállomás nagyon jó hely!
Ezt már csak azért is merem állítani,mert már itt élek 12 éve.Nagyon sok munkám fekszik abban,hogy az állomás képe jelentősen meg változott(szebb lett):)
Bár a vonat közlekedés egyre rosszabb,de amíg a 60-as vasút vonal létezik addig a berzencei vasútállomás örök és elpusztíthatatlan!!!
|
|
Budapest-Angyalföld
Dávid, 2009.04.27 15:44.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bobók gyakran előfordultak a vonalon, de nem személyvonatok élén. Ekkoriban annyira problémás volt a járműhelyzet, hogy időnként valamelyik rákosrendezői tartalék segítségét is igénybe kellett venni. Már csak a három fényből is látszik, hogy M44 428 nem tolat, hanem vonatként indul Angyalföldről Esztergom irányába!
Forrás: trains.hu
|
|
|
Budapest-Angyalföld
Dávid, 2009.04.27 15:39.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás a sztrájk idején(2008 februárjában).Forrás trains.hu
|
|
|
Székesfehérvár
Dávid, 2009.04.27 15:30.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy gyönyörű eső utáni panoráma az állomásról. A kép 2008.július 14.én készült.
|
|
|
Székesfehérvár
Dávid, 2009.04.27 15:25.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyorsvonat érkezett az állomásra. A vonat a Balaton északi partján és Szombathelyen át Bécsbe, közlekedett(a bécsi kocsikat itt Székesfehérváron kapcsolták a többihez, nem Budapesten). A kép 2008.július 10.én.
|
|
|
Rákosrendező
Dávid, 2009.04.27 15:13.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás a Tahi utcai gyalogos felüljáróból. 2008.július 9.én.
|
|
|
Börgönd
Domján György, 2009.04.27 15:04.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Andrásnak üzenem, hogy üljön fel egy vonatra és nézze meg, hogy milyen jelzőket lát Kaposmérő,Jákó-Nagybajom, Szenta, Csurgó és Murakeresztúr Csáktornya felőli kijáratánál (nem hinném hogy tavaly tavasz óta lecserélték volna az alakjelzőket.)
|
|
Balatonudvari
Dávid, 2009.04.27 14:56.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy balatonfüredig közlekedő személyvonat az állomáson.
|
|
|
Balatonkenese-Üdülőtelep
Dávid, 2009.04.27 14:51.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép 2008.július 31.én készült.
|
|
|
Palotabozsok
Cshaweska, 2009.04.27 14:37.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
karlnak:Palotabozsok állomás felvételi épülete az eladó listán nem szerepel de apám még utána néz hát ha.
De a Véménd felöli váltókörzet bakterháza ELADÓ!De az 100%!!
|
|
Zalaegerszeg
pinyoka, 2009.04.27 14:35.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Mesy!
Válaszolnék kérdéseidre:
Mindkét deltakiágazásnál van egy-egy őrhely, ami tulajdonképpen egy fém konténer, melyben Domino rendszerű biztosítóberendezés működik. Innen kezeli a váltókat a váltóőr.
A deltavágányról érkező vonat mozdonyvezetője egy fedezőjelzővel találkozik még a vágányfonódás előtt természetesen. Ez biztosított jelző, tehát függésben van a kitérők állásával. A kaszaházi híd mellett lévő "csomópont" előtt felállított fedezőjelző egyben az útátjárót is fedezi. Ez a fedezőjelző -emlékeim szerint- kétfényű; nem ad sebességcsökkentésre utaló jelzést, mivel a deltakiágazásban nagysebességű kitérők vannak beépítve. Így csak Megállj-, illetve Szabad jelzést ad. Ha Szabad, akkor a pályára engedélyezett legnagyobb sebességgel haladhat a vonattal a vezér.
Remélem, pontos voltam. Ha mégsem, akkor javítsanak ki a szakavatottabb "kollegák" :)
|
|