Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 662 ] [ 663 ] [ 664 ] [ 665 ] [ 666 ] [ 667 ] [ 668 ] [ 669 ] [ 670 ] ...   Utolsó Következő

Solt    Hentes, 2009.02.02 22:04.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szomorú ez a Solt után kitett vörös tábla. Az is szomorú, hogy elloptak néhány hevedert és a bejárati jelző ellensúlyát is.
További képek:
http://www.hentes.net/vasut/public/151/2009_01_04/thumb.html
 
Állampuszta    Hentes, 2009.02.02 21:52.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hartáról Állampusztára a sínek mellett egy jól kivehető "kerékpárút" található. Az út kifejezés talán túlzás, fogalmazzunk úgy, hogy csapásnyom. A képen jobb oldalon látható. Szemben épp egy "rabomobil" keresztezi a vasutat. A vonal bezárás után hamar leszoktak a keresztező forgalomról, mert a járművek gyakorlatilag lassítás nélkül a STOP táblát figyelmen kívül hagyva hajtanak át.
Kép készítésének ideje: 2009 január
 
Állampuszta    Hentes, 2009.02.02 21:47.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állampusztai bevezető út. Kép készítésének időponja: 2009 január.
 
Solt    Hentes, 2009.02.02 21:43.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Másik kép a solti állomásról a 151-es vonal bejárása során. Kunszentmiklós irányába nézve, az indulási engedély előtt pár perccel.
A kép készítésének ideje: 2008 február
 
Solt    Hentes, 2009.02.02 21:40.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kép a solti állomásról a 151-es vonal bejárása során.
A kép készítésének ideje: 2008 február
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 20:45.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagymartonból történik a vonal osztrák területén lévő állomások távvezérlése.Tulajdonképpen ez az állomás a vonal központja.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Central, 2009.02.02 20:41.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás területét annak idején szinte kettévágták a Trianoni határvonallal.Az Ágfalva felé eső oldalának legvége,illetve a vonal általános fékúttávolságának megfelelően a bejárati jelző,illetve annak előjelzője,már Magyarország területén található.
 
Nagyér    Gepeszke, 2009.02.02 20:36.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv! Köszi Endre a hasznos információkat. Nagyon örülök hogy ilyen szakszerűen tájékoztattál. Megkérdeztem Apámat hogy emlékszik e rá mert ő 1970-ben már elég nagyfiú volt de mondta hogy kitérőre vagy normális váróteremre nem emlékszik bár nem is igazán figyelte. Van egy bácsi jó ismerősöm 82 éves mozdonyvezető volt végig a hegyesi fűtőháznál szolgált gyanítom ő még tolatott is Nagymajláton. Majd ha nála járok megkérdezem. A felvételi épülettel kapcsolatban annyit hogy akkor IV. osztályú lehetett mint Kardoskúton. Valamilyen szabványépületnek lennie kellett. Nővérem a Nagyéri önkormányzatnál dolgozik majd megkérdezem hogy nincs e kép róla véletlenül valahol. Üdv: Rakonczai István
 
Bécsújhely (A)    Central, 2009.02.02 20:23.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bejárat Lajtaszentmiklós irányából.
 
Lajtaszentmiklós (A)    Central, 2009.02.02 20:13.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lajtaszentmiklósi téli látkép.
 
Pusztalánc    Tomasz, 2009.02.02 20:09.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ne higyetek a szemeteknek a ház környékén is történtek nagy változtatások a táblarendezés és a meliorációs munkálatok alatt!Akkor tűnt el a töltés többi része is!
 
Pusztalánc    Tomasz, 2009.02.02 20:07.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Sinek keletre voltak az épülettől ott megtalálhatjátok a peronvilágítás oszlopainak csonkjait is!Amugy van a családba 5 ember aki valamikor vonattal járt Pusztaláncról Káldra iskolába és sárvárra.Ők is így mesélték .Tehát ha sárvár felől jöttök az épület jobra van a sinektől.(Vagyis lenne ha lennének sinek).
 
Paks    Leopardok111, 2009.02.02 18:18.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönettel olvastam kedves petike10024 a válaszod. Valóban pályafelújításra volna szükség ahhoz, hogy az általad felsorolt Bhv és By típ. kocsik Paksig tudjanak közlekedni. A jelen pillanatban meglévő sebességkorlátozáshoz a vonalon elegendőek a most futó Bzmot-ok is.
A mostani 2008/2009-es menetrendben viszonylag relatív a csatlakozási lehetőség Pakstól Budapestig.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    tau280, 2009.02.02 17:46.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Egy éjjeli kép:
 
Rétfalu-Siklósd (A)    Central, 2009.02.02 16:22.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rétfalu-Siklósd megállóhely ÖBB szabványú névtáblája.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:19.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nagymartoni viaduktról páratlan kilátás nyílik a településre.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:16.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület Savanyúkút felől fotózva.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:14.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép Savanyúkút felé.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:11.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Gysev egyik vonata indulóban Lépesfalva-Somfalva felé.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:07.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagymarton állomásépületét is a Sopron-Németújhelyi vasút emelte.1902 előtt Sopron Déli pályaudvaron is a nagymartonival teljesen megegyező épület állt amit később kibővítettek.
 
Márczfalva-Fraknónádasd (A)    Central, 2009.02.02 16:00.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Márczfalva-Fraknónádasd megállóhely egyszerű,ámde rendezett tiszta épülete,és peronja.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.02 15:56.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lépesfalva-Somfalva és
Márczfalva-Fraknónádasd között készült ez a kép 2008 november 2.-án. Az osztrák gőzös a Sopron-Kőszeg HÉV 100 éves évfordulójára sietett. Április 5.-én ismét ezen az útvonalon újabb gőzös nosztalgia vonat fog közlekedni.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.02 15:52.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy tipikus osztrák átjáró az állomás bécsújhelyi végén.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.02 15:50.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy érdekesség: az állomás Ágfalva felőli bejárati jelzője Magyarországon található.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Central, 2009.02.02 15:49.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nézet,Nagymarton irányából.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Central, 2009.02.02 15:46.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás ÖBB szabványú névtáblája.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Central, 2009.02.02 15:44.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekessége az állomás épületnek,hogy a magas vasúti töltés mellé épült.A váróterem,és a peron lépcsőn át közelíthető meg.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.02 15:44.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás amugy nagyon közel van az osztrák-magyar határhoz. Igazából egy osztrák nyúlványon van.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.02 15:42.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútállomás bécsújhelyi bejárata, a tipikus osztrák állomásnév táblával.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.02 15:40.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rakodóvágány és egy modern fűtőház is található az állomás bécsújhelyi végén.
 
Előző Első    ... [ 662 ] [ 663 ] [ 664 ] [ 665 ] [ 666 ] [ 667 ] [ 668 ] [ 669 ] [ 670 ] ...   Utolsó Következő