Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 704 ] [ 705 ] [ 706 ] [ 707 ] [ 708 ] [ 709 ] [ 710 ] [ 711 ] [ 712 ] ...   Utolsó Következő

Szombathely    ádám, 2008.11.21 18:34.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha valaki be akar jutni a belvárosba, nincs nehéz dolga. Amint kilép az állomás épületéből, ott találja a helyi járatos buszpályaudvart. Buszok, amelyek megállnak itt: 1,1A,1C,1U,2A,2C,3,3A,5,
6,7A,7C,7,8,9,21,25,
27
Ezek közül szinte mindegyik megáll a távolsági buszpályaudvaron. (Ady tér)
További info: www.vasivolan.hu
 
Pötréte    Ihászné Maris, 2008.11.21 18:27.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én ismertem a régi állomás épületet is,mert nagyon sokat utaztam vonattal Zalaegerszegre.Szép kis épület volt,amire már nincs szükség mint annyi másra sem a mai világban.Mára teljesen tönkre ment sajnos,pedig sok sok utasnak adott helyet a várakozás idején.
 
Magyarszék    AndrewJr, 2008.11.21 16:55.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A napokban elkezdték építeni a fénysorompót, és már állnak a sorompót biztosító jelzőlámpák. Hamarosan már egyáltalán nem lesz itt sem szolgálat!
 
Pilis    kukac, 2008.11.21 02:00.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kiskunfélegyházára? Mikor és miért járt Kiskunfélegyházán Flirt?
 
Gárdony    Lani, 2008.11.20 23:30.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan milyen tipusú volt a mozdony az állomáson?
 
Verpelét    yanezttrain, 2008.11.20 22:40.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, lenne igény a személyforgalomra, mint ahogy volt is. Az elmúlt télen az első kis havazásnál megálltak a volánbuszok Gyöngyös és Eger irányába, mert nem tudtak felmenni a havas emelkedőkön. Hókotró persze nem járt arra napokig. Egyedül a kápolna irányába közlekedő busz tudott menni, mert ott szinte semmi emelkedő nincs az útban. El lehet képzelni mi volt a tágas nagy befogadóképességű buszon. Gondolom az idei tél sem lesz más, tömeg, kényelmetlenség késések, idegeskedés. Ne felejtsük el azt sem, hogy ezen a vonalon található Parádfürdő és Recsk, mindkettőnek van turisztikai jelentősége, ahol ugye a minél jobb megközelíthetőség nem utolsó szempont.
 
Budapest-Zugló    Brigi, 2008.11.20 21:53.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hogyan és kb.mennyi idő alatt tudok eljutni Budapest-Zugló-ból a Fogarasi úti Tesco-hoz?
 
Pilis    Gerulata, 2008.11.20 20:51.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 3-as Flirt áthalad kb 10:30-kor, s halad tovább Kiskunfélegyházára.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:40.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az átjáró régi,és új sorompója a peron felől.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:35.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely peronja a rakodóvágány felől.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:31.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fővágány,és a rakodóvágány képe Fertőszentmiklós irányából.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:28.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos nemcsak a csapórudas sorompó szűnik meg,hanem a rakodóvágány is.A vágányok látképe Fertőújlak irányából.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:22.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely névtáblája közelebbről.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:20.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az őrház homlokzatán még ma is látható,hogy egykor a Fertővidéki HÉV 13.-as vonalőrháza volt.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:17.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Fertővidéki HÉV által épített őrházat,ami jellegében megegyezett az azóta már elbontott sarródi őrházzal remélhetően meghagyják.
 
Novajidrány    Zsolesz, 2008.11.20 19:16.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem Garatna hanem Garadna ami Novaj mellett egy falu, akkoriban ott volt egy állomás nem pedig Novajban!
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:11.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A csapórudas sorompó mechanikus hajtóművét is leszerelik.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:07.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az átjáró Fertőszéplak felől,Fertőd irányába fotózva.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 19:03.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A leendő félsorompóval kiegészített fénysorompó oszlopait már felállították.
 
Fertőszéplak-Fertőd    Central, 2008.11.20 18:59.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fertőszéplak-Fertőd megállóhely teljes csapórudas sorompója,a megszüntetése előtt pár nappal.A kép hátterében Fertőszéplak község jellegzetes kéttornyú temploma látható.
 
Szeged    kukac, 2008.11.20 09:24.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyrészt nincs is már pálya az általad említett szakaszon, másrészről a meglévő részeken is annyira katasztrófális állapotú, hogy gyalog gyorsabban elviszek Neked bármit. :) Szeged és Baja között a legésszerűbb útvonal Kiskunfélegyházán - Kiskunhalason át vinni, 182 km, röpke 3 óra.
 
Tokod    raps, 2008.11.19 20:14.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az észrevételek biztosan jogosak. Gondoljunk csak abba, hogy anno az 50-es években - amikor virágzott a bányászat - a bányákból a szenet vasúton szállították minden felé. Ez nemcsak Tokod és környékén volt így.... Miskolcon hasonlóképpen működött, de Salgótarjánban is teljesen hasonló volt a helyzet... Persze a bányák kiürűltek, bezárták őket, a vasutakat is megszüntették...... Ez a Tokod egy érdekes téma. Biztos hogy a környéken - Csolnok, Sárisáp, Ebszőnybánya - sok iparvasút - főként bányavasút volt... Itt szeretném megjegyezni hogy a térkép amit Benbe felrakott nagyon nagyszerű. Köszönet érte, így legalább ténylegesen is meg tudom mutatni egy-egy megszűnt vagy nem személyforgalmú állomás pontos helyét.( Pl: Miskolc-Repülőtér, Berente Szénpályaudvar, Sajóbábony, Bp. Északi teher pu, stb. )
 
Pári    Ben, 2008.11.19 16:52.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem értem,hogy az embereknek miért baj ez a kerékpár út?!Ha már egyszer a vasutat megszüntették,miért ne lehetne a helyén más?Inkább hagyni kéne ezt is kárbaveszni?Örüljünk neki,hogy legalább történik valami!Én momentán örülök hogy lesz !Úgy gondolom,lesz az is aki használja.Pári egy nagyon szép hely,ez az út pedig egy jó hely lehet a kikapcsolódáshoz is akár!!Köszönöm.
 
Szeged    dgfsdfz, 2008.11.19 11:54.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha az osztrákok Sopronon keresztül bonyolítják a vasúti forgalmat Sopronkeresztúr és Bécsújhely között, akkor a magyarok miért nem tudják ezt Szabadkán keresztül bonyolítani Szeged és Baja között. Persze Bácsalmás és Szabadka között, lehet, hogy már sínek sincsenek, egyébként egykor Ausztria ellenséges kapitalista ország volt, Jugoszlávia pedig velünk együtt a szocialista táborba tartozott.
 
Tokod    Kami, 2008.11.18 23:12.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt egy vasútvonal Tokodról-Annavölgyre tudomásom szerint ezen volt személyszállítás is.A vonalat 1976-ban felszámolták ha tud valaki erről bővebben,kérem írja meg.
 
Karácsond    Kolonics Zsolt, 2008.11.18 20:05.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a legalsó képen a jobboldalon a peron véi utolsó T-oszlopon én cseréltem kb egy hónapja a felső szigetelőt tartóbakkal együtt:D (fölsővezeték szerő Hatvani alállomás) Vámosgyörk - Ludas Állomás közt van Karácsond:)van ennél kutyább Megállóhely és Állomás is...
 
Paks    CSabi, 2008.11.18 13:57.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ne haragudjon senki hogy beleszólok,de Mo.-n már Trianon óta(ez volt a kezdet) a Horthy-korszak kivételével tudatosan züllesztik le a vasutat, mint minden más egyebet.
A vonalbezárások meg úgy mennek ahogy nagyon helyesen már itt is többen megírták, hogy csinálnak egy szar, ritka menetrendet, utána utasszámlálás--> nem gazdaságos, "nem éri meg"--> bezárás.
Ennyi.
El kéne gondolkodni, hogy a vasútnak kellene lenni az emberekért, vagy fordítva.
Teljes szemléletváltásra van szükség!!!
 
Fertőszéplak-Fertőd    Pisti, 2008.11.17 19:43.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igyekezzetek megnézni eredeti formájában ezt a sorompót.2008.11.28-tól egy S-B fél és fénysorompó fog működni.
 
Dombay-tó    Gábor16, 2008.11.17 16:02.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha már megálló bezárás akkor legalább NE azt a megállót szüntessék meg ami a lakóövezetben van.Hanem azokat amik a semmy közepén vannak!pl:Pécsújhegy,Hosszúhetény.
De mondom ezzel NEM fog gyorsabban menni a Buzenyka!Csak hamarabb ér az eggyes lassításokhoz.(H.Hetény,Pécsvárad)
 
Sopron    tau280, 2008.11.17 14:03.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A gőzös:
 
Előző Első    ... [ 704 ] [ 705 ] [ 706 ] [ 707 ] [ 708 ] [ 709 ] [ 710 ] [ 711 ] [ 712 ] ...   Utolsó Következő