Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 793 ] [ 794 ] [ 795 ] [ 796 ] [ 797 ] [ 798 ] [ 799 ] [ 800 ] [ 801 ] ...   Utolsó Következő

Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:37.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A FORGALMIIRODA!
A NEON kiírás már régóta kivilágítatlan.Régen rikító sárgával kanték be h látszódjon.Utána jött meg csak a MÁV-szabványtábla!
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:35.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2 sor szerb gabonaszállítókocsi volt a két rakodó vágányon.
Belgrád a honállomásuk.
 
Bácsalmás    Gábor15, 2008.05.28 12:33.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár hete jártam Bácsalmáson a nagyszüleimnél.Bringát is vittem (A halbikon is lehet szállítani!)így betudtam járni a várost!Természetesen a vasútállomás és a kismegálló sem marad6ott ki!íme néhány:

1.kép:Baloldalt az egykori regőczei HÉV csonkája jobboldalt a Baja felé menő vágány.
 
Pécsvárad    Adani, 2008.05.28 12:31.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De ha újramegnyitják, akkor sztem nyomvonalkorrekció is kll pár helyen, mert jelenlegi ökörhúgyozás mintázatú vonal 60 km/h-nál gyorsabb tempóra nem alkalmas. Ahol csak lehet ki kellene egyenesíteni egy Pécs-Szeged új pályának így lenne értelme. Bár a jelenlegi megoldásnál még a 60-as pálya is jobb lenne.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 10:41.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zalaegerszeg-Ukk szakasz állomásainak tervezett átalakítása a 2004-es torzított helyszínrajzok alapján. (Akit érdekel valamelyik szakasz, egyesével is ki tudom nagyítani.)
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 10:32.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Közben egy igéret András barátomnak. A MÁV promóciós anyaga 2004-ből. Zalaszentiván állomás átalakítási tervezete torzított helyszínrajz alapján.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:27.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a képen látható hogy az Ukk-Boba nyomvonalat mennyivel beljebb hozzák. A kép bal oldalában meg a régi ukki bevezető.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:21.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új Ukk-Boba nyomvonal bekötésének alágyazata, szintén Alibánfa határában.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:16.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt pedig már eg szakaszon a sinek is felkerültek az új ívre Alibánfa határában.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:05.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kanizsai vonal bevezető ive Alibánfa határában. A régi felszedett szakasz mellett már az új ivelés kavicságyazata.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 08:00.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Távlati kép a sümegi útról. Az alakuló új kanizsai bevezető ág.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.28 07:55.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Teljes alágyazat csere a keleti bejáró új nyomvonalain.
 
Pécsvárad    Karl, 2008.05.27 22:20.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én Bozsok-Mohácsról nem,de Bátaszék-Mohács vonalról hallottam,sőt abból elég sokat meg is építettek,csak hát a jugo szomszédok miatt,ugye,Mohács helyett Dunaújvárosban épűlt a kohó...így a vasútépítés is abbamaradt.De,ha tényleg volt ilyen terv Bozsokról,légyszi oszd meg velem,merre,mikor stb..
Ami a 64est illeti,én is nagyon bízom benne,hogy egy jobb időben még fog itt vonat járni,mert a síneket ugyan tényleg ellopták sokhelyen,de hát ugye,ezek már amúgy is cserére szorultak.. :)
Teljesen új pálya kéne!!
Vegyük,csak a német példát,ahol sok egykoron bezárt szakaszt nyitottak meg újra.Tehát,szerintem a remény hal meg utoljára...
 
Szany-Rábaszentandrás    Cellbuborék Andrew, 2008.05.27 15:29.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én pár hónapja még "viccből" raktam fel azt a térképet, hogy még jó hogy nem adnak ki ilyen térképet a valóságban. EZ A TÉRKÉP MÁR NEM VICC! Komolyan megjelent a legújabb MÁV-START agyrém térkép, ezek a vonalak nélkül (arról nem is beszélve hogy a vasútvonalakat eszerint osztályozza: komfortos, mellékvonal és egyéb (Celldömölkön pl. nincs komfortos vonal)). A kormány közben azzal indokolja az újabb bezárásokat, hogy túl sűrű a hálózat. Na most nekem van otthon egy ugyanakkora 1958-as térképem, mint a MÁV-Startos agyrém, és mikor egymás mellé raktam, nem tudtam, sírjak vagy röhögjek? Ha ilyen jól haladnak, pár év múlva már nem marad személyszállításos mellékvonal, és azt hiszem, hogy a fővanalak is leépülnek ilyen téren.
 
Véménd    Gábor15, 2008.05.27 15:21.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ne az alacsony utas forgalom miatt zártákbe a Pécsvárad-Palotabozsok szakaszt,hanem a 20km/h-ás tempó miatt!Ugyan is az "i" rendszerü sinek nem nsgyon birták a nyomást!Szebény és Feked között nem 1× volt h a Bbmot csak utas nélkül mehetett mert nem bírta a pálya a terhelést!Palotabozsok-Bátaszék szakaszon a Bz-k tengelytörései miatt szünt meg a forgalom (igaz a Bz Palotabozsok és Bátaszék között nem állt meg)A jelenleg üzemelő részen már csak Hird és Hosszúhetény mh-k között van 1 szakaszon "i" rendszerü sin.Hallottam h a pálya (a bezárt részen) Nem bírta ki még az M43-sokat se!
 
Putnok    V43_1195, 2008.05.27 14:43.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A rendhagyó öszeállítású személyvonat a 87b vonalról Putnokon (Királdnál említettem).
 
Királd    V43_1195, 2008.05.27 14:37.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, így volt. A Bz (Bzmot 176)után volt kapcsolva egy mellékkocsi (Bzx 562-2). Egy diákcsoportot hoztak le a mellékkel Putnok felől. Vissza pedig mellékkocsi nélkül mentek, elfértek a Bz-n, ami dugig volt :-)
 
Bagimajor    Yeti, 2008.05.27 13:06.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azér ha fűtést meg légkondit nem szerelnek be. Legalább be üvegeztethetnék.
 
Türje    kempelen, 2008.05.26 22:34.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"A vasútvonal korszerüsítése 1968-69. évek között történt meg 48kg-os sínekkel, betonaljakkal, hézagnélküli kivitelben. A korszerüsítéssel egy időben több korrekciót hajtottak végre a nyomvonalban, egyesítették Zalabér és Türje állomásokat, négy km új vonal épült Zalabértől Zalaszentgrót elágazás között"

Magyar Vasúttörténet hatodik kötet.
 
Kistótfalu    siofok35, 2008.05.26 21:32.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nem értem hogy a MÁV nál miért nem szűnik meg semmi???? Minden csak "szünetel"...
 
Pamhagen    Pref., 2008.05.26 21:27.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az E betűt nehéz lenyomni. Szóval: Kenézy György
 
Pamhagen    Pref., 2008.05.26 21:25.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tdom ki hogy van vele, de engem Knézy György kezd ku**ára idegesíteni. (Félmondatokat ír rádásulezeknek a fele hülyeség)
 
Dad    pezsman, 2008.05.26 20:39.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De, sajnos hiányzik. Megtalálták a tetteseket, sőt az ellopott sín is megvan, a MÁV azonban nem pótolta a felszedett 2 km-t.
 
Dad    Cellbuborék, 2008.05.26 19:53.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt kizártnak tartom, hogy hiányozna ott a pálya, mivel az egy létező vasútvonal, egy dolog, hogy nem járnak nagyon személyvonatok. Különben megkellene hozni végre a törvényt, hogy a MÉH-telepeken felírják a az adatait annak, aki leadja a cuccot!!! A színesfémgyűjtők már fővonalon is balesetveszélyt okoznak, tűrhetetlen!
 
Szárazrét    Domján György, 2008.05.26 18:16.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fehérvári MÁVCARGO-soktól hallottam:"azelőtt laktak benne és virágos volt a környezete, de aztán a kérések ellenére sem utalták ki senkinek sem lakásként, most már olyan, hogy az illegális lakóira kellene csak robbantani". Mindez elhangzott a lovasberényi állomáson, akkor amikor bejelentették, hogy "B" betűs állomás lesz, és a fuvarleveleket ezután Székesfehérváron lehet leadni. A vasutas hölgy párhuzamot vont Szárazrét és Lovasberény között, hogy az utóbbinak várhatóan mi lesz a sorsa. Ezidáig szerencsére nem lett igaza, mert Berényben az emeleten laknak, állítólag több mint 100 m2-es lakás van az emleten, és mindez épült 1898 táján.
 
Verpelét    V43_1195, 2008.05.26 17:33.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Verpelét állomás az útról (elnézést kérek a kép minőségéért, de autóból készült, menet közben)
 
Verpelét    V43_1195, 2008.05.26 17:31.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás előtti sorompó az útról nézve
 
Füzesgyarmat-Macskás    Endre, 2008.05.26 16:58.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Macskás megállóhelyen 1977.05.22.-én 0 órától (menetrendváltástól) szünt meg az utasforgalom.
Szintén Biharnagybajom és Füzesgyarmat között volt (előbbitől 3, utóbbitól 9 km távolságra, a 258-262 szelvények között) Csillagtanya megállóhely, eredetileg megálló-rakodóhely.
9 méter hosszú "i" sínekből álló rakodóvágányát (a szerepivel és sárrétudvarival együtt)1975-ben bontották el, majd megszünt a szolgálat, a felvételi épületet elbontották, végül 1979.01.08.-án 0 órától Csillagtanya táblás mh. is megszünt létezni.
 
Novajidrány    alex_86, 2008.05.26 12:39.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás korábbi neve Garadna volt, a szomszédos település.
 
Budapest-Keleti pu.    Ábrók Miklós, 2008.05.26 11:20.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Keleti pályaudvar 1997-ben
 
Előző Első    ... [ 793 ] [ 794 ] [ 795 ] [ 796 ] [ 797 ] [ 798 ] [ 799 ] [ 800 ] [ 801 ] ...   Utolsó Következő