Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 877 ] [ 878 ] [ 879 ] [ 880 ] [ 881 ] [ 882 ] [ 883 ] [ 884 ] [ 885 ] ...   Utolsó Következő

Kapuvár    Gene, 2007.07.30 23:01.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás utca felőli képe.
2007.07.18.
 
Kapuvár    Gene, 2007.07.30 22:53.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kapuvár,2007.07.18.
 
Kapuvár    Gene, 2007.07.30 22:37.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kapuvár,2007.07.18.
 
Kazincbarcika    ZombiSat, 2007.07.30 22:20.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv!

Jelenleg is (viszonylag) jó állapotban lévő állomás. Kár, hogy Barcika legszélén van, a központtól messze. Ennek ellenére számottevő utasforgalmat bonyolÍt le.
[...]

 
Csorna    Gene, 2007.07.30 20:52.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csorna, 2007.07.17.
 
Csorna    Gene, 2007.07.30 20:47.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csorna, 2007.07.17.
 
Petőháza    Gene, 2007.07.30 20:11.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Petőháza, 2007.07.17.
 
Petőháza    Gene, 2007.07.30 20:05.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Petőháza, 2007.07.17.
 
Petőháza    Gene, 2007.07.30 20:03.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Petőháza, 2007.07.17.
 
Kapuvár    Gene, 2007.07.30 19:49.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kapuvár, 2007.07.18.
 
Vitnyéd-Csermajor    Gene, 2007.07.30 19:41.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vitnyéd-Csermajor, 2007.07.18.
 
Vitnyéd-Csermajor    Gene, 2007.07.30 19:38.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vitnyéd-Csermajor, 2007.07.18.
 
Nemeskeresztúr    Kertész Róbert, 2007.07.29 23:19.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos az állomás épülete-legalább is egy része- a vasútvillamosítás áldozatául esett.

 
Vácrátót    Utasinformátor, 2007.07.29 22:26.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az nem feltétlenül igaz, hogy az Aszód-Galgamácsa felől érkező vonatok innen tovább nem közlekednek Vácra, sőt a napi 6 pár 77-es vonalon közlekedő vonatból csak kettő nem megy el Vácig, tessék megnézni a menetrendben, ha valaki nem hiszi! A lényeg az, hogy a 77-es vonal tulajdonképpen hivatalosan Vácrátót és Galgamácsa között van és csak két közbenső megállója van: Kisnémedi és Váckisújfalu. AZ egy másik dolog, hogy az ezena vonalon közlekedő napi hat pár vonat legtöbbje Aszódról indul és Vácig közlekedik. Egy-két vonat indul csak Galgamácsáról vagy közlekedik Aszódról csak Vácrátótig (de azokhoz is van csatlakozás tovább Vácra, ill. Aszódra). Ezt a kis 77-es szárnyvonalat eredetileg a katonai szállítmányok miatt építettték, hogy a keletről érkező nyugat felé tartó tehervonatok lerövidítsék az útjukat, ne kelljen bemenniük Budapestre és mozdonycsere sem kell Aszódon, mert a 77-es vonal villamosított. Még valamivácrátóthoz: hiába elágazó állomás, azért nincsen jegypénztár, mert az állomás baromi messze (kb. 2 kilométerre) van a falu legutolsó épületétől is, a le és felszálló utasok száma elhanyagolhatóan kicsi itt.

 
Pereszteg    Gene, 2007.07.29 21:23.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pereszteg,2007.07.16.
 
Pereszteg    Gene, 2007.07.29 21:21.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pereszteg,2007.07.16.
 
Pereszteg    Gene, 2007.07.29 21:15.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pereszteg, 2007.07.16.
 
Pusztaszentmihályfa    Face, 2007.07.29 17:39.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szomorú, hogy ennyire foglalkoznak a magyar mellékvonalakkal.

 
Tápiószecső    Németh Mihály, 2007.07.29 12:39.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tápiószecső állomásról küldök képet, mert még nem találtam!
 
Rudnaykert    Utasinformátor, 2007.07.28 20:02.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, végülis Váchartyánnak 2 vasúti megállója is van, de a 77-es Vácrátót-Galgamácsa-Aszód mellékvonal Kisnémedi megállója tulajdonképpen még Váchartyán mellett van (akinek van Útinfó progija, nézze meg Váchartyán térképén), mert Kisnémedi jóvan több kilométerrel északabbra van egy dombon. Ezek után joggal mondhatjuk, hogy Váchartyánnak összesen három darab vasúti megállója is van, ahhoz képest, hogy egy kis falu.

 
Máriaudvar    Utasinformátor, 2007.07.28 19:49.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Vácrátót felőli végen a bal irányú kitérő egy volt laktanyába vezet. Ott állítólag főként üzemanyagokat esetleg még vegyianyagokat tároltak, tehát inkább egy katonai logisztikai állomás volt. Én három-négy évvel ezelőtt még láttam ott a kerítésen túl tartálykocsikat. Hogy csak ott felejtették vagy használják őket, nem tudom, de a katonai állomás a rendszerváltás után már nem üzemelt, az biztos. Az biztos, hogy pl az Aszód-Vácrátót kis szárnyvonalat kimondottan azért hozták létre, hogy elkerüljék Budapestet a Szovjetunió felől érkező vonatok, melyek nyugat felé tartottak. Vélhetően a Szovjetunióból szállítottak a katonai ide a támaszpontra üzemanyagokat vagy vegyi anyagokat.

 
Szob    Utasinformátor, 2007.07.28 19:26.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mivel határállomás, nagy ritkán előfodrulnak itt szlovák mozdonyok is, főleg az a nagyon furcsa kinézetű, 240-es számú, leginkább szovjet sci-fi filmeket idéző piros-sárga festésű állítólag speciális műanyag borítású mozdony, sőt, azt a pletykát is hallottam, hogy egyszer búvár is megfordult itt. Bár azt a napi pár darab nemzetközi vonatot skoda-mozdony hozza rendszeresen, de azok nem állnak meg itt.

 
Beremendi Cementmű    P, 2007.07.27 13:22.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, sajons itt is lopják. Jó pénzt hoz... Elvileg persze őrzik. Németországban viszont újjáélesztik a régebben megszűntetett mellékvonalakat. Lehet, hogy majd egy jobb időszakban itt is ez lesz? Állítólag újjáéleszteni egy vonalat sokkal drágább, mint megtartani. De talán sikerül, ha a nép akarja, talán...

 
Újszeged    Fekete Dani, 2007.07.26 10:26.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kétegyháza felé nézünk, nem sokkal a felvételi épület után. 2007. 06. 23.
 
Újszeged    Fekete Dani, 2007.07.26 10:22.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újszeged vége, az állomásra tekintünk vissza (Kétegyháza felé). A kép 2007. június 23-án készült.
 
Újszeged    Fekete Dani, 2007.07.26 10:19.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újszeged - állomásnak alig nevezhető, kétvágányos valamicske, a kétegyházi végében rugós kitérővel, megkönnyítendő a körüljárást (már amikor itt körüljárnak), szintén ebben a végében egyetlen MERÁFI-jelzőt helyeztek el. A két vágányt sajnos erősen benőtte a gaz. A kép 2007. június 23-án készült, 9.24-kor.
 
Győr GySEV    raaberbahner, 2007.07.25 15:47.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Győrszabadhegy állomással nem volt sosem összekötve. Stratégiai okoból épült Gyszh-re egy csonkavágány, amit sokáig szénrakodónak használtak, amely csonkavágányt viszonlag rövid idő alatt össze lehetett volna kötni a Győr-Gysev kihúzóvágányával, ha a gonosz imperialisták le találták volna bombázni Győr állomást, és így kerülni kellett volna erre.

 
Balassagyarmat    galervin93, 2007.07.25 12:11.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balassagyarmat állomás főbb adatai:
Vágányzat:
I. 321m Raktári rakodó/30m/
II. 375m Fővágányok (személy)
III. 375m (személy)
IV. 375m (személy)
V. 325m (személy)
VI. 262m (teher)
VII. 198m (teher)
VIII. 252m mérleg és rakodó vágány
IX. 210m rakodó csonka vágány

Vontatási vágányok:
X. 90m homlokrakodó
XI. 20m szertári lefejtő
XII. 50m műhelyi cstorna
XIII. 30m mosó/tisztító vágány
XIV. 30m
XV. 75m mosó vágány
XVI. 140m javítóvágány

Balassagyarmat állomást a három vonalszakasz felől nem biztosított fény. bejárati és előjelzők fedezik. A vonatok megállási helye céljából a IV. é V. vágány között megállás helye jelző van, melyek érvényesek a II. és V. vágányokra.
 
Balassagyarmat    galervin93, 2007.07.25 11:31.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balassagyarmat fontos mellékvonali csomópont. Itt találkoznak az Ipolytartnóc-Balassagyarmat(78), Vác-Balassagyarmat(75) és Aszód-Balassagyarmat(78) vasútvonalak. Személyforgalmára jellemző:
Ipolytarnóc: napi 11 pár személyvonat
Vác: napi 11 pár személyvonat
Aszód: napi 12 pár személyvonat
Az állomáson így napi 68 személyvonat fordul meg.(Bz szerelvények)
Összeállításuk:
Bgy/Ipolytarnóc: Bzmot(1)
Bgy/Vác: Bzmot(1)+Bzx(2)
Bgy/Aszód: Bzmot(1)+Bzx(2)
Bgy/Aszód/Bp.Keleti:Bzmot(2)+Bzx(2)
Teherforgalom:
Bgy/Diósjenő/Romhány 1,3,5.
Bgy/Szécsény rendelésre 1,3,5.
Bgy/Nógrádkövesd/Aszód 1,3,5,7.
A tehervonatok Diósjenő/Romhány felé általában fás kocsikat visznek.
Szécsénybe csak fát visznek.
Aszódra tartálykocsi, fa, tőzeg(Romhány felől), kábel(Balassagyarmat Kábel Művek).
Teherforgalom ingadozó: volt olyan hét, hogy az egész állomásaon össz-vissz 4(!) kocsi fordult meg, de volt olyan is, hogy a tehervonat, mely 27 kocsiból állt, nem fért el az állomás leghosszabb vágányára, a 4.-re(375m).
 
Esztergom-Kertváros    Garamvölgyi Ádám, 2007.07.24 07:22.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy távlati kép az állomásról
 
Előző Első    ... [ 877 ] [ 878 ] [ 879 ] [ 880 ] [ 881 ] [ 882 ] [ 883 ] [ 884 ] [ 885 ] ...   Utolsó Következő