Tolna-Mözs
Ledneczki István, 2007.07.18 11:25.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás valóban 3 vágányos volt, peron nélkül, 2004 őszén építették át, a Tolna-Mözs - Szekszárd szakasz felújításával egyidőben. A magas peront az egykori 2. vágány helyére építették. Emlékeim szerint az iparvágány az 1. vágányból ágazik ki (már amennyiben a tolnai egykori szovjet laktanya felé irányuló iparvágányról beszélünk... a 2. vágányból az egykori Zöldért és Agrokémia felé irányuló iparvágányok ágaznak ki). A mai csonka mellett volt mégegy csonka vágány, ami az ÁFOR-telep mellé vezetett, a 80-as években itt mindig tartálykocsik álltak. Ezt is a 2004-es felújítás során bontották el, csakúgy, mint az egykori 2. vágányt. Valahol láttam róla térképet is, de szerencsére bennem még él az emlék is az egykori állomásról... A Szekszárd felőli be/kijárat ma már fényjelzős. Egyébként Szekszárd felé valóban állomásközi közlekedés van, viszont Nagydorog felé 2 térközre van osztva a vonal.
|
|
Vízvár
szmarika, 2007.07.17 21:28.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2006.03.06, 18.55-kor készítettem a képet ennek a Drápa partján álló gyönyörű településnek a vasútállomásáról. Mesés hely kirándulóknak, túristáknak:-)
|
|
|
Vác
Utasinformátor, 2007.07.17 14:32.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos a MÁV vagy Vác városa még egy darab emléktáblát sem helyezett ki az állomáson annak emlékére, hogy itt volt az ország legelső vasútvonalának végállomása.
|
|
Dombay-tó
Kovács Gábor, 2007.07.17 10:35.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dombay tó megállóhely!
1997-óta erőteljesen leromlott az esőbeálló állapota!
2000-ben még jóállapotú volt!
Manapság csak idősebb emberek szállnak fel itt a Bz-re!
Sokan szoktak ide menni fürödni;horgászni;kikapcsolódni!
Képeel sajnos most se tudok szolgálni!:-(
|
|
Regöly
Bajnóczi Zsolt, 2007.07.16 23:25.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Regöly, 2007. július 16.
|
|
|
Nyírmihálydi
kincsjani, 2007.07.16 19:43.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a megállóhely gyerekkoromban még vasútállomás volt,egy iparvágánnyal,közelében működő tejüzemmel, ahonnan a tejet Budapestre szállították vasúti tartálykocsival. A volt vasútállomás,ma megállóhely félúton helyezkedik el Debrecen és Mátészalka között.
|
|
Körösnagyharsány
Fekete Dani, 2007.07.15 19:00.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egész biztos az a 10 km/h-s sebesség? A menetrendi segédkönyv innen Komádiig 30-as, onnan Vésztőig 40-es tempót említ.
|
|
Kaposfüred
Smith, 2007.07.13 12:00.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.05.29.
|
|
|
Porva-Csesznek
Szabó Péter, 2007.07.12 17:33.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Porva-Csesznek - 2007. 06. 23.
|
|
|
Balatonkenese
Szabó Péter, 2007.07.12 17:30.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
IC érkezik Kenesére...
|
|
|
Alsórönök
Szibler Gábor, 2007.07.12 15:38.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykor szebb napokat látott alsórönöki vasútállomás épülete. Remélem a GySEV felújítja majd! 2007. június 16.
|
|
|
Karcag
Gyõri János, 2007.07.11 12:58.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Karcag állomás.
|
|
|
Budafok-Háros
Bajnóczi Zsolt, 2007.07.09 22:48.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budafok-Háros, 2007.07.06.
|
|
|
Nyárlőrinci szőlők
Rbatka, 2007.07.09 13:35.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy pici helyesbítéss, ha nem baj: mozdonyok 40, motorvonatok 50 km/h, de mivel itt csak motorvonat jár ezért a személyvonatok 50-nel mennek.
|
|
Mindszent
laca, 2007.07.08 20:54.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép 2007.július 7-én készült.
|
|
|
Zákány
Pref, 2007.07.08 18:13.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyébként Őrtilos állomás közelebb van Zákányhoz(mármint a falu)
|
|
Szarvas
Novodonszki András, 2007.07.08 14:42.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szarvas állomás 2007.07. 06 reggel
|
|
|
Budaörs
vasutas, 2007.07.06 17:55.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos nagyon le van pukkanva az egész állomás területe. Szerintem, ha felújítanák a raktár épületet,az állomás épületet, peronokat, padokat, lámpákat, járdákat akkor egy nagyon szép állomás lenne. A hajléktalanokat ki lehtne telepíteni onnan, no meg az évek óta ott álló cementes kocsikat visszajuttatni a honállomásra!
|
|
Kilimán
Gene, 2007.07.06 08:45.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.03.17.
|
|
|
Zalaszentmihály-Pacsa
Gene, 2007.07.06 08:28.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.03.16.
|
|
|
Zalaszentmihály-Pacsa
Gene, 2007.07.06 08:24.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kijárat Búcsúszentlászló felé. 2007.03.16.
|
|
|
Alsónemesapáti
Gene, 2007.07.06 08:11.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.03.16.
|
|
|
Kőbánya-Hízlaló
Bolla András Cellbuborék, 2007.07.04 19:48.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elég furcsa látvány az állomás épülete előtt közvetlen BKV vágányt látni
|
|
Kőbánya-Hízlaló
Bolla Endréné, 2007.07.04 19:47.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állapotokból ítélve itt néha van azért vonatközlekedés vagy tolatás. Ami megszűnt, az nem így szokott kinézni...
|
|
Veresegyház
Dr Hack Frigyes, 2007.07.04 12:08.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy melléképület maradványa
|
|
|
Rákospalota-Újpest
Dr Hack Frigyes, 2007.07.04 11:59.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az állomás déli bejárata (Nyugati PU felöl), a bejárati váltómező és a bakterház. A megszünt Árpád úti közúti átjáró helyén gyalogos átjáró.
|
|
|
Budapest-Nyugati pu.
Dr Hack Frigyes, 2007.07.04 11:50.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A csarnok utasok nélkül
|
|
|
Budapest-Nyugati pu.
Dr Hack Frigyes, 2007.07.04 11:44.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Ferdinánd híd É oldalán, a Béke úti raktárak bontás UTÁN
|
|
|
Budapest-Nyugati pu.
Dr Hack Frigyes, 2007.07.04 11:42.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Ferdinánd híd É oldalán, a Béke úti raktárak bontás alatt (2005 tavasz)
|
|
|
Rákosrendező
Dr Hack Frigyes, 2007.07.04 11:36.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Tahi utcától É-ra néz a fotó. Az épület a hajdani gurítódomb vezérlője.
|
|
|