Toponár
Varga Zoltán, 2007.06.06 15:18.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.05.18. Ez jelenleg Toponár megállóhely
|
|
|
Középrigóc
Varga Zoltán, 2007.06.06 15:11.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.03.01.
|
|
|
Drávacsepely
Varga Zoltán, 2007.06.06 15:05.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.02.07.
|
|
|
Drávacsepely
Varga Zoltán, 2007.06.06 15:02.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.02.07.
|
|
|
Drávacsepely
Varga Zoltán, 2007.06.06 14:59.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.01.22.
|
|
|
Beled
efl, 2007.06.06 07:51.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Engem szintén nagyon érdekelnének további fotók erről az állomásról, különösen 70-es évekbelikek. (A Beled-Csorna vonal is)
|
|
Kajdacs
Domi, 2007.06.04 10:12.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pótoltuk a hiányosságot!
|
|
Kajdacs
a23, 2007.06.03 12:23.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásnál az autóbusz csatlakozás jelét nem tüntették fel.Pedig az állomás közvetlen közeléban van csatlakozás.
|
|
Sajókaza
papa, 2007.06.02 20:21.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szégyen ,hogy igy nézki egy állomás . Lekellen inkább bontani . Egykor szebb napokat meg ért épületben sok utas megfordúlt .
|
|
Szárföld
Csoma Bence László, 2007.06.01 16:42.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
valaha 2 vágányos állomás volt. ahogy továbbhaladunk Kapuvár felé láthatjuk, hogy gyanúsan messze vannak a vasútilámpaoszlopok, előttük van a vágány helye.
|
|
Nagyrécse
Nagy Károly, 2007.06.01 13:10.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az oldalon ez a kis állomás még nem szerepel. Pedig az autópályához történő kőszállítás révén kapott most egy kis szerepet.
|
|
|
Csikóstőttős
Bajnóczi Zsolt, 2007.05.31 23:31.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csikóstőttős, 2007. május 31.
|
|
|
Kazincbarcika alsó
Domi, 2007.05.31 17:41.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép készítőjének üzenete (márc. 10-éről): A kép a 2005. november 16-ai állapotot mutatja, sajnálatos változás, hogy az esőbeálló azóta eltűnt (ellopták?).
|
|
Izsák
Vaki, 2007.05.31 16:19.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mért kellet bezárni? Pedig a vonat a legjobb módszer eljutni Izsákra!! ( Főleg nekem akinek a rokona a felvételi épület 1. emeletén lakik)
|
|
Sávoly
rail rider, 2007.05.31 16:10.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugyanaz a téma szemből.
|
|
|
Sávoly
rail rider, 2007.05.31 16:00.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha hiszitek, ha nem, ez egy szép állomás, olyan békebeli.
|
|
|
Búcsúszentlászló
Gene, 2007.05.30 01:19.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás Zalaszentmihály-Pacsa felőli kijárata. 2007.03.16.
|
|
|
Búcsúszentlászló
Gene, 2007.05.30 01:14.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Váróterem,jegypénztár. 2007.03.16.
|
|
|
Búcsúszentlászló
Gene, 2007.05.30 00:59.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás látképe Nagykapornak felé. 2007.03.16.
|
|
|
Nagykapornak
Gene, 2007.05.30 00:11.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Őrház Búcsúszentlászló felől 2007.03.16.
|
|
|
Nagykapornak
Gene, 2007.05.29 23:52.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagykapornak,2007.03.16
|
|
|
Pötréte
Gene, 2007.05.29 23:33.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pötréte,2007.03.16
|
|
|
Szarvas
Pref, 2007.05.29 17:31.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Nem túl jellegzetes, az annyit foglal magában hogy a fenyőfák nem túl jellegzetesek. Hidd el ha naponta látod az épület "fenekét" már jellegzetes
|
|
Darány
Kemény László, 2007.05.29 11:52.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon takaros Állomás,bárcsak ez lenne a jellemző. Szép fák és természeti
környezet. Gondos igényes vasutasok a gazdák.
|
|
Putnok
hacsesz, 2007.05.29 10:16.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007. május 26.
|
|
|
Bódvaszilas
Domi, 2007.05.28 22:32.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
István Máté kiegészítése a szöveghez: A Bódvaszilasról (jósvafő-aggteleki végén) kiágazó megszűnt szárnyvonal Bódvarákóról, az Esztramos-hegy lábától hozta be a mészkő őrleményt, melyet Sajókeresztúrba, illetve onnan tovább a Lenin Kohászati Művekbe Diósgyőrbe és Ózdra szállított a MÁV. Javítottuk továbbá, amit korábban tévesen, lignitbányának írtunk.
Köszönjük a hasznos információkat és helyreigazításokat!
|
|
Szendrőlád
Domi, 2007.05.28 21:47.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyik kedves látogatónk, olvasónk, István Máté észrevételeit tolmácsolom, melyet e-mailben kaptunk: Az állomás azért van több, mint egy kilométerre a falu központjától, mert a vasút építésekor a termőföld gazdája nem járult hozzá, hogy a területén legyen az állomás. Régen állomás volt Szendrőlád, a hetvenes évek közepéig teherforgalom is volt. Az erdészet hetente több vagon fát adott fel, sőt darabárú szállításra is volt mód, hiszen volt darabárú raktár. A WC-től 10 méterre Szendrő felé állt az épület. A második sínpárt a nyolcvanas évek közepén szedték fel. Az állomásépületet a kilencvenes évek közepén-végén bontotta el a MÁV, miután a szolgálati lakásban lakó (Szegedi nevű) házaspár férfi tagja elhalálozott, az özvegy pedig a nyírségi családi örökségbe költözött. Az épületet a miskolci vasutas turisták kulcsosháznak szerettték volna megmenteni, de a helyi etnikum hamar leamortizálta a magára hagyott ingatlant. Maradt a bontás... [...]
|
|
Búcsúszentlászló
Gene, 2007.05.28 20:32.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bú(u)csú(u)szentlászló 2007.03.16.
|
|
|
Tiszajenő-Vezseny
Domi, 2007.05.28 14:12.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csonka Tamás írta nekem Tiszajenő-Vezseny állomáshoz: Eredetileg egy kisvasút végállomása is volt itt, ami Ceglédről jött. A kisvasút végállomása a fénysorompó túloldalán volt. Az állomásépület és a fűtőház még a mai napig áll, a fordítókorong helye is kivehető. A két épület a vonatból is látszik, a megálló Lakitelek felöli végén, a faluval ellentétes oldalon.
|
|
Rudabánya
gergo3864, 2007.05.27 11:24.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Na, kókány elvtárs kinyírta a vasutat itt is, ennek annyi... :(
|
|