Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 62 ] [ 63 ] [ 64 ] [ 65 ] [ 66 ] [ 67 ] [ 68 ] [ 69 ] [ 70 ] ...   Utolsó Következő

Gyimesbükk    ROCOman, 2020.02.23 17:33.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épületet a MÁV egykori főépítésze Pfaff Ferenc tervezte. A forgalmat 1897. április 04-én vették fel.
 
Predeal    ROCOman, 2020.02.23 17:29.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület pont a vízválasztón épült meg anno. Az egyik fele Magyarországhoz, míg a másik fele Romániához tartozott. A forgalom 1879. július 10-én indult meg.
 
Nyírlak    Hofer, 2020.02.23 16:33.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2019. december 15 óta nem állnak meg itt a vonatok.
 
Sümeg    Hofer, 2020.02.23 16:30.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "Vasúti Szűzanya" az állomásépület sínek felőli részén.
2020. 02. 22.
 
Ceglédbercel    VT22, 2020.02.23 10:39.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bontják az épületet.
 
Ratosnya    fizolt, 2020.02.19 16:47.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Négyvágányos állomás, átmenő fővágánya a harmadik. Az első, rakodó, és a a második vágány a jelenleg nincs használatban. A második vágányból egy iparvágány ágazik le Palotailva felé, ez a közeli fatelepig tart. A Palotailva felőli oldalon a váltókörzet közelében egy aluljárón, a bejárati jelző közelében pedig egy fénysorompóval biztosított útátjárón átkelve lehet átjutni a vasút túloldalára. Domino CR2 típusú egyközpontos, tolatóvágányutas, jelfogófüggéses biztosítóberendezés üzemel központi állítású váltókkal és fényjelzőkkel, a szomszédos állomások felé BLSAR utolérést és ellenmenetet kizáró berendezéssel, térközök nélkül. A jelenlegi felvételi épület a biztosítóberendezés cseréjekor épülhetett, rossz állapotban, de még megvan a korábbi felvételi épület, és a váltókörzetekben a két állítóközpont. Forgalmi szolgálattevő teljesít szolgálatot, aki jegykiadást is végez. 
 
Pestújhely    VT22, 2020.02.09 21:31.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tehát úgy néz ki a régi Pestújhely mh épül vissza Újpalotaként, az új Pestújhely mh meg arrébb, valahol az erzsébet királyné útja keresztezésénél lesz.
 
Pestújhely    VT22, 2020.02.09 21:24.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan! Elkezdték építeni Újpalota megállóhelyet, tervben van Pestúíhely és Rákosfalva:
https://ktenet.hu/uploads/Uj megoldasok 2019/Dr_Kormanyos Laszlo.pdf
 
Pestújhely    raps, 2020.02.09 13:28.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újra megnyitják? Vagy valami más készülődik? A felüljáróról úgy tűnik, mintha peron készülne...
 
Čunovo    cd196, 2020.02.08 18:01.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nem egy településnévtáras honlap, tök másik tárca.
 
Méhkerék    VT22, 2020.02.02 21:41.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet 2018-ban már elbontották
 
Kaposfő    Hofer, 2020.02.02 19:43.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az őrháztól néhány méterre egy régi szolgálati lakás is található.
2020. 02. 01.
 
Kaposfő    Hofer, 2020.02.02 19:40.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szakállas sorompó a másik irányból és az őrház hátulja.
2020. 02. 01.
 
Kaposfő    Hofer, 2020.02.02 19:39.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sorompó tekerője.
2020. 02. 01.
 
Kaposfő    Hofer, 2020.02.02 19:38.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az őrház az évtizedek óta zárva lévő szakállas sorompóval. Itt keresztezi a Kéktúra a vasutat.
2020. 02. 01.
 
Kaposfő    Hofer, 2020.02.02 19:37.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Romos őrház Kaposmérő és Kaposfő között.
2020. 02. 01.
 
Kaposmérő    Hofer, 2020.02.02 19:35.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A egykori barcsi vonalon lévő régi őrház régi póznával a Cingetői út és a Rákóczi út (610-es út) sarkán.
2020. 02. 01.
 
Gyóta-Busvár    Hofer, 2020.02.02 18:14.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekesség: Gyóta-Busvár és Felsőkak között a Rockenbauer Pál Dél-Dunántúli Kéktúra útvonala végig párhuzamosan halad a kisvasút nyomvonalával, és bizony jó néhány helyen csak a síneken lehet gyalogolni.
 
Ménfőcsanak    fcs, 2020.01.31 09:11.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2019/2020-as menetrend szerint az állomáson a vonatok nem állnak meg.
 
Pinkaóvár    Zoli1601, 2020.01.29 11:28.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Medicopter117
 
Kisilva m.h.    cd196, 2020.01.28 15:27.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Viszont 1943-ban nem szerepel a menetrendben: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Elek    cd196, 2020.01.28 15:22.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1943-ban idáig voltak feltüntetve a magyar személyszállító vonatok, határállomásként nem volt megjelölve (Battonya igen): http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Gyulavári    cd196, 2020.01.28 15:20.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1943-ban idáig voltak feltüntetve a személyszállító vonatok Gyuláról: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Uzon    cd196, 2020.01.28 15:19.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A II. bécsi-belvederei döntés után Kökös megállóhelyig voltak feltüntetve a személyszállító vonatok, határállomásként Uzon állomás megjelölve: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Kökös    cd196, 2020.01.28 15:18.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A II. bécsi-belvederei döntés után idáig voltak feltüntetve a személyszállító vonatok, határállomásként Uzon állomás megjelölve: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Ormosbánya    cd196, 2020.01.28 15:14.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1943-ban idáig jártak a személyszállító vonatok: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Luciabánya    cd196, 2020.01.28 15:13.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az I. bécsi-belvederei döntés nyomán visszatért: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Mecenzéf    cd196, 2020.01.28 15:13.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az I. bécsi-belvederei döntés után, határállomásként megjelölve: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Ferenctelep SK    cd196, 2020.01.28 15:12.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az I. bécsi-belvederei döntés után, határállomásként megjelölve: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Királyhelmec    cd196, 2020.01.28 15:11.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A prebenyiki állomásig jártak a személyszállító vonatok 1943-ban: http://web.archive.org/web/20171125185309/http://diesirae.atw.hu/menetrend/1943/menetrend_1943.htm
 
Előző Első    ... [ 62 ] [ 63 ] [ 64 ] [ 65 ] [ 66 ] [ 67 ] [ 68 ] [ 69 ] [ 70 ] ...   Utolsó Következő