Nagyatád
mark_015, 2013.03.10 19:12.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyatát?:) 2013.02.23
|
|
|
Nagyatád
mark_015, 2013.03.10 19:10.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érkezik az MMv,2013.02.23
|
|
|
Ötvöskónyi
mark_015, 2013.03.10 19:08.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2013.03.10
|
|
|
Marcali
mark_015, 2013.03.10 19:07.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sorompó,2013.03.10
|
|
|
Marcali
mark_015, 2013.03.10 19:06.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2013.03.10
|
|
|
Csisztagyógyfürdő
mark_015, 2013.03.10 19:05.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A padok a bozótosban Csiszta megállóhelyen,2013.03.08
|
|
|
Csisztagyógyfürdő
mark_015, 2013.03.10 19:04.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kérném felvenni Csiszta megállóhelyet...2013.03.08
|
|
|
Csisztagyógyfürdő
mark_015, 2013.03.10 19:02.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átjáró és a vízdaru,2013.03.08
|
|
|
Csisztagyógyfürdő
mark_015, 2013.03.10 19:00.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt váltót,nem kell már állítani,2013.03.08
|
|
|
Csisztagyógyfürdő
mark_015, 2013.03.10 18:58.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az utasperon,2013.03.08
|
|
|
Csisztagyógyfürdő
mark_015, 2013.03.10 18:57.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás,2013.03.08
|
|
|
Táska
mark_015, 2013.03.10 18:56.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt már belelopva a pályába,2013.03.08
|
|
|
Táska
mark_015, 2013.03.10 18:55.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az útátjáró,2013.03.08
|
|
|
Táska
mark_015, 2013.03.10 18:54.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt pedig a másik,jól benőtte a gaz,2013.03.08
|
|
|
Táska
mark_015, 2013.03.10 18:52.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás bejárati váltója,2013.03.08
|
|
|
Táska
mark_015, 2013.03.10 18:50.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás padjai,és a háttérben az elbontott épülete?
2013.02.08
|
|
|
Lengyeltóti
mark_015, 2013.03.10 18:48.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület,2013.03.08.-án
|
|
|
Nick
djlacee, 2013.03.10 18:07.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy darabon kitisztították a töltést, így kiválóan megfigyelhető, merre is haladt a vasútvonal
|
|
Rőtfalva
djlacee, 2013.03.10 17:27.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos, az őrházépületet bontják, már csak az egyik fala áll :(
|
|
Romhány
dani, 2013.03.10 12:30.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!Akit érdekel,elkészült a bezárt vicinálisok című videoklipp sorozat 2.része,amely ezzel a vonallal foglalkozok.
youtube:bezárt vicinálisok (2013) 2.rész diósjenő-romhány
|
|
Gelse
Harpi, 2013.03.10 12:19.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mostani felv.épület a háború után épült.Nem a régi épület átépítésével,max annak megmaradt használható tégláinak felhasználásával!Ugyanis ez az állomás a II.világháborúban súlyosan sérült állomások közé tartozott.Elpusztult a régi fa áruraktár,az állítóközpont,és a felvételi épület is súlyos károkat szenvedett!
|
|
Sepsibükszád
fizolt, 2013.03.10 11:51.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kezelőfelület alapkoncepciója ugyanaz(négyzetekből összeállított, tehát könnyen "átrendezhető"). Úgy tudom, hogy ezt is Dominónak hívják (inkább a D70-re hasonlít,mert kezel tolatóvágányutat).
(Bocs a képek minőségéért)
|
|
|
Sepsibükszád
Balazs177, 2013.03.10 10:11.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez biztos,hogy Dominó?Szerintem más típus!
|
|
Drávaszabolcs
Tádé, 2013.03.10 07:37.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"A sík- és dombvidéki vasút építése jelentős földmunkával járt, legnagyobb műtárgya a 310,5 m hosszú, háromnyílású, vasszerkezetű híd volt a Dráva felett. A híd a közúti forgalmat is kiszolgálta. A felépítmény 23,6 kg/fm tömegű, „i” jelű sínekből épült, Pécs állomás környékén 28,0 kg/fm tömegű, „j” jelű síneket is beépítettek."
Forrás:Wikipédia
|
|
Csucsa
fizolt, 2013.03.09 20:44.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
látkép
|
|
|
Szolnok-Alcsi
Tastam, 2013.03.09 16:24.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen már magam is többször elgondolkodtam, mivel a két vágány között felvezető lépcsőnek semmi nyoma, pedig azt utólag így nem lehetett volna eltüntetni. Nekem sajnos csak ez az egy forrásom van, menetrendjeim ssincsenek, hogy utánanézhetnék. Apám mesélte, hogy a megálló megépült, de - bár ez nem jellemző - ő is tévedhet. Sajnos megkérdezni tőle már nem áll módomban, egyszóval elképzelhető, hogy Neked van igazad.
|
|
Normafa
Petrás Bence, 2013.03.09 14:49.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Remot Mk45-2004 Normafán.
2013. 03. 09.
|
|
|
Csucsa
fizolt, 2013.03.09 14:47.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület télen
|
|
|
Szabadka
Studiolum, 2013.03.09 13:48.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1911-12-es helyi újságcikkek (és képeslapok) a szabadkai állomásról: http://wangfolyo.blogspot.hu/2012/09/hatartalan-szabadka-3-mar-olyan-ronda.html
|
|
Sepsibükszád
fizolt, 2013.03.09 12:39.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jelzők
|
|
|