Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 256 ] [ 257 ] [ 258 ] [ 259 ] [ 260 ] [ 261 ] [ 262 ] [ 263 ] [ 264 ] ...   Utolsó Következő

Pozsonyligetfalu    Balazs177, 2013.02.06 19:18.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azok kb.annyira közvetlen vonatok,mintha Budapestre,csak Szombathelyen keresztül lehetne eljutni!Ha visszaállítanák az egykori Sopron-Pozsony útvonalat a Fertő keleti partján,az tényleg közvetlen viszonylat lenne!
 
Törökszentmiklós    KoNor, 2013.02.06 18:33.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Törökszentmiklóson hétfőn az I. és II. vágány fölött lévő felsővezeték bontásával elkezdődött az állomás átépítése. Itt is elvész a 100-s vonal számomra különleges hangulata...
Más: Hozzáértőktől kérdezném, hogy tudnak-e infóval szolgálni, hogy Szajol-Debrecen szakaszon mikor épült a második vágány? A villamosítás tudom, az '68-'70 között, az önműködő térközbiztosító berendezés később épült ki a bizt.berek "korszerűsítésével":
 
Pozsonyligetfalu    Gery, 2013.02.06 18:31.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Híradó tudósítás az új közvetlen Sopron - Pozsony vonatokról:
http://videotar.mtv.hu/Videok/2012/12/10/19/Uj_jarat_indul_Sopron_es_Pozsony_kozott.aspx
 
Széchenyi tér    Tastam, 2013.02.05 08:00.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mellékelt térképen jól látható, hogyan kanyarodott a vonal az állomás elé. Az engedélyokir megengedte a város területén - indokolt esetben - 200 méteres sugarú ív létesítését. Két ilyen éles kanyar volt a vonalon, melyek igencsak megviselték az utolsó években szolgálatba állított M32-eseket.
Megjegyzem, hogy a volt vasút környezete alaposan megváltozott az 1966-os térkép kiadása óta. Széchenyi tér megálló a kép alsó részén látható útkereszteződés északi oldalánál helyezkedett el, a térkép nem jelöli. A jobb oldali vasút a vezsenyi keskenynyomközű.
 
Szekszárd    prozak01, 2013.02.04 20:51.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A peron felől
 
Szekszárd    prozak01, 2013.02.04 20:50.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2013.02.03: az állomásépület a buszpályaudvar felől nézve
 
Papkeszi    dani, 2013.02.04 19:41.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát igen.Először a szfvár-komárom és a szfvár-sárbogárd vonalért aggódjunk.Ez a Fűzfő-vilonya szakasz nem is rossz,de inkább keneséről vagy csajágról induljon.És
szerintem nem lenne érdemes egy helyen sem megállni.Talán tripoliszban,esetleg.
Végül is reménykedünk.
 
Veszprémvarsány    Zoli, 2013.02.04 19:34.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt éltem 1946-1958-ig.Az állomásnak a Győr felöli oldalán még mindíg áll 8/a őrház.Abban laktunk a szülőkkel együtt nyolcan.Egy szobában.Mégis milyen tágas volt.Miénk volt az egész határ,és vele együtt az egész világ.Ez a 12 év egész életemet meghatározta.A szeretet ott volt közöttünk,és ez azóta sem mult el.Ezért szeretem ezt az állomást.Ez hiányzik nektek is mai fiúk lányok a szeretet és boldogság.
 
Széchenyi tér    QQriQ, 2013.02.03 19:10.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem is fordult be a hantházai vasút, mert a végállomása az állomásépület előtt (annak utca felőli oldalán) volt. Innen irányváltással volt elérhető a "nagy" vasútállomás 1. vágánya.
 
Széchenyi tér    András, 2013.02.03 17:55.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 35 évvel ezelőtti helyismerettel rendelkezőkhöz szól a kérdés, hogy tudott e vasútvonal becsatlakozni a ceglédi pályaudvarra? Ugyanis a Kossuth Ferenc utca az pont az állomással pont szemközt lévő és arra merőleges utca. Nem tudok elképzelni olyan éles pályaívet, amin a vonat be tudott volna járni a pályaudvarra.
 
Süttő    ROCOman, 2013.02.03 16:29.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Süttői Állami Erdei Vasút története Toporczer Zoltántól: http://vasutifilm.znet.hu/hajtanyok/egyeb%20temak/sp/saev.htm
 
Papkeszi    Veszprém27, 2013.02.03 14:03.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pillanatnyilag semmilyen kormányzati szándék nincsen egy mellékvonal újraindítására, ezért teljesen lehetetlen helyzetben van a dolog.Meg őszintén, szerintem, most a 2 vonatpáros vonalainkért kellene aggódni,nem pedig azért ahol már egyre halványul az esély az újraindulásra.Amit tehetünk, hogy járjuk a pályát, hogy ne tudják széjjel lopni ennél jobban, ahogy most van. Az ötleted nem elvetendő, de nem érdemes Papkesziben gondolkodni.Vilonya-Királyszentistvánnál a fűzfői átkötés lenne a legjobb, ennek a vonalnak a mentsvára pedig egy Veszprém-Siófok(-Kaposvár) regionális vasútvonal kialakítása lehetne.
 
Széchenyi tér    Tastam, 2013.02.03 08:20.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A ceglédi Kossuth Ferenc utca látképe a Széchenyi út sarkától a vasútállomás felé tekintve. Jól felismerhető a már felszedett vasút nyomvonala és a még kockaköves úttest, valamint jobbra a Kossuth gimnázium hátulsó kerítése. A kép előterében látható az egykori Széchenyi tér megálló helye, melynek emlékezetem szerint még állomásnév-táblája sem volt. A fotót Nagy Imre készítette valószínűleg 1979 nyarán, vagyis több, mint egy évvel a vasút megszüntetése után.
 
Tatabánya    Endre, 2013.02.03 01:02.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ráció valóban nem sok van benne, de megfelelő lobbierővel sok mindent el lehet érni. A két üzemképes Samuból az egyik jelenleg valóban forda szerint Tatabánya - Oroszlány között ingázik, betétkocsik nélkül, csak vezérlővel. Hétvégén Istvántelken karbantart.
 
Tatabánya    Lópikula, 2013.02.02 20:45.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Teljességgel logikátlan lenne Oroszlányba ilyen szerelvényt járatni... előbb át kell rágni a kapott infót.
 
Tatabánya    sinszeg97, 2013.02.02 20:35.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy hallottam, hogy Oroszlány felé Bv mot (Samu) közlekedik. Elmentem az egyik hétvégén hogy kipróbáljam, de Talent volt, nem pedíg Samu!!! :(
 
Fenékpuszta    Szergej, 2013.02.02 18:55.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kitérőre szükség van, ugyanis a pályafenntartás Ab motorral kijár Sármellékig, továbbá a gyomirtómenet is rendszeres!!
 
Papkeszi    dani, 2013.02.02 18:24.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Ém is azokat pártolom akik a vonal újranyitása mellett vannak.DE,mit gondoltok.Ha esetleg lenne egy nem is tudom:PAPKESZI-BALATONKENESE-(balatonalmádi)viszonylat,annak lenne utasforgalma?Gondoljatok itt a nyárra.
Egyébként e mellékvonal újranyitásához ennyi kell:minimum.60 km/h-s sebesség mindenhol,oda-vissza napi 7 vonat (ésszerűen átgondolt menetrenddel)!!!,és egy kis lelkesedés.Egyébként most mi lett az újranyitási tervvel?
 
Csajág    dani, 2013.02.02 12:45.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát ugye,nagyon régen amikor nem volt autó akkor mindenki csak ezzel tudott járni.Amikor még működött a 27-es vonal akkor a fővonali vonatról itt szálltak át az emberek.Viszont mikor még működött akkor sem volt a csajágiak részéről nagy forgalom,mert csajág-felső sokkal közelebb volt a településhez,és inkább ott szálltak fel.Mai állapot: Nyáron egy-két ember le-fel.Télen:Szinte teljesen üres.
 
Balatonkenese    dani, 2013.02.02 10:49.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Mit gondoltok ha esetleg nyitnának egy balatonkenese-papkeszi viszonylatot
annak lenne utasforgalma?legfőkébb nyáron?
 
Csermő    VT22, 2013.02.02 00:43.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A helyi erők elkezdték az épület végleges szétverését. Így pusztul el az ACSEV öröksége :(((

http://i1063.photobucket.com/albums/t518/alexandru550/cermei_zps097ad97f.jpg
 
Örkény    Magyarnaba, 2013.02.01 21:23.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnap újra hallattak magukról a 142-es vonal örkényi részén garázdálkodó "fiatalok". Egy vonatról leszálló nőt vertek meg és raboltak ki. Ilyen körülmények között teljesen el fog halni a személyforgalom (is).
 
Rudabánya    dani, 2013.02.01 14:56.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm.
 
Bakonytamási    Zolibácsi, 2013.02.01 11:35.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt éltek szüleim,testvéreim,leszerelésemig én is.A régi társak:Fodor Anikó,Lakatos Tuti,Erős Teri,Erős Józsi.Vági Zoli.Németh Erzsi,Sheck Zoli(20 évesen halt meg)a Szaller testvérek,És még sorolhatnám reggelig.Itt,ezen az állomáson találkoztunk reggelente pár percre nap mint nap.És már nem járnak a vonatok,csak az emlékek.Már azok sem sokáig.
 
Rudabánya    pezsman, 2013.02.01 11:13.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tudom, napi 5 pár volt.
 
Rudabánya    dani, 2013.01.31 18:35.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Nem tudná megmondani valaki hogy az utolsó menetrendben oda-vissza
napi hány vonat közlekedik?
 
Újszeged    Sanya, 2013.01.30 18:23.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm az információt.
 
Dénesfa    Macskabagoly, 2013.01.30 13:55.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2012. március 9-i idill. Az a bicikli akkor is az oszlopnak volt támasztva, mikor egy évvel korábban vonatoztam Szombathely felé.
 
Kunágota posta    kishazyzoltan, 2013.01.30 10:15.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Posta mh.
 
Kocsola    izcav, 2013.01.29 12:42.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nosztalgiát éleszt a nagy-körtefa lombja az állomásfőnöki ablak előtt!
 
Előző Első    ... [ 256 ] [ 257 ] [ 258 ] [ 259 ] [ 260 ] [ 261 ] [ 262 ] [ 263 ] [ 264 ] ...   Utolsó Következő