Pécsújhegy
Train Station, 2010.09.05 21:59.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az elágazás kibontott váltója.Célszerűbb let volna a váltó maradvnyát is eltüntetni.
|
|
|
Pécsújhegy
Train Station, 2010.09.05 21:58.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Balra a Pécsbánya-Rendező felé menő iparvágány maradványa.Jobbra a 64-es kanyarodik Pécs-Gyárváros felé.
|
|
|
Pécsújhegy
Train Station, 2010.09.05 21:55.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az elágazás fedőjelzője szintén Gyárváros felől.
|
|
|
Pécsújhegy
Train Station, 2010.09.05 21:54.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az újhegyi elágazás előjelzője Pécs-Gyárváros felől.
|
|
|
Pécs-Gyárváros
Train Station, 2010.09.05 21:54.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az iparvágány kiágazásoknál még látszanak a védelmi munkák nyomai.
Homokzsákokkal védték a pályát.(A homok végül a pályán kötött ki.)
Háttérben az újhegyi elágazás előjelzője.
|
|
|
Győrszabadhegy
Rácz Gergely, 2010.09.05 19:28.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Győr - Celldömölk vasútvonal 3/a számú őrháza az állomás kezdőpontjánál az útátjáró mellett.
|
|
|
Győrszabadhegy
Rácz Gergely, 2010.09.05 19:27.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A melléképület; ha jól látom, az Eplényben is látható típusépület kibővített változata.
|
|
|
Győrszabadhegy
Rácz Gergely, 2010.09.05 19:25.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás Győr felől nézve.
|
|
|
Győrszabadhegy
Rácz Gergely, 2010.09.05 19:23.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület utca felőli oldala.
|
|
|
Győrszabadhegy
Rácz Gergely, 2010.09.05 19:22.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Győrszabadhegy állomás 2010. szeptember 4-én.
|
|
|
Dombay-tó
Train Station, 2010.09.05 14:35.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pécsvárad (Bátaszék felől) érkezve.
2009.10.23.
|
|
|
Hosszúhetény
Train Station, 2010.09.05 14:32.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.12.12.
Eléggé aggasztó képet mutat az épület vasút felöli oldala,annak ellenére hogy lakott.
Nem lenne felesleges a vonal újra nyitása.De újításra (Pl:felesleges megállások) szükség lesz.
|
|
|
Pécs
Train Station, 2010.09.05 14:27.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyszer nélkülünk megy a vonat tovább,
És az állomáson állunk, ahol integetni kell,
De a búcsúra csak pár ember figyel.
|
|
|
Pécsvárad
Train Station, 2010.09.05 12:27.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.április
A Pft épp vonalbejárás céljából érkezet a pécsi PGK-val.
|
|
|
Ravazd
Veszprém 27, 2010.09.05 10:49.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csakhogy itt az állomás után/előtt nem megy át a vasút a falu közepén mint Eplényben.
|
|
Győrasszonyfa
Veszprém27, 2010.09.05 10:48.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Abszurdum,hogy ez a megálló hogy néz ki.Már jeleztem a MÁVnak,hogy a szétcsúszott peron akár az ember testi épségét is veszélyezteti.
|
|
Veszprémvarsány
Veszprém27, 2010.09.05 10:45.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Talán még az idén utazhatnak majd az emberek Pápa felé.Tatabányára már nemigen.Talán Kisbérig.
|
|
Porva-Csesznek
Veszprém27, 2010.09.05 10:42.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miért kéne azt bántani?100 éve az a neve,én szerintem maradjon is az.Porva felől pedig meg kéne oldani az odajutás lehetőségét,de úgy,hogy a természetet minnél kevésbé háborítsuk.
|
|
Zirc
Veszprém27, 2010.09.05 10:40.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010 nyarától a Dudarról közlekedő bauxit vonatok nem közlekednek.A pályán heti 1 szerelvénynél több nem közlekedik.
|
|
Sáta
hlavi, 2010.09.04 23:22.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És kiskapud felől
|
|
|
Sáta
hlavi, 2010.09.04 23:20.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sátai alagút bejárata Sáta felől
|
|
|
Kiskapud
hlavi, 2010.09.04 23:18.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bár még lesz mit csinálni
|
|
|
Kiskapud
hlavi, 2010.09.04 23:16.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy mai kép a megtisztított pályáról :)
|
|
|
Kiskapud
interpici400, 2010.09.04 22:17.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerencsére folyamatosan dolgoznak rajta, takarítják el a földet.
|
|
Lovasberény
Útember, 2010.09.04 21:21.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon nagyon ritkán szokott Székesfehérvár Lovasberény útvonalon közlekedni egy (Nosztalgia vonat)ha annak lehet nevezni egy két Bhv kocsiból álló szerelvényt!!
|
|
Alsósomlyó
Útember, 2010.09.04 20:37.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megerősítem hogy Alsósomlyó Mh.igen is létezett!Ígérem a közel jövőben dobok fel pár képet.Legalábbis ahol régen állt,és ami meg maradt belőle!!
|
|
Bakonybánk
ROCOman, 2010.09.04 20:01.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Képek az állomásról 2008 tavaszáról: http://www.turazas.eoldal.hu/cikkek/vasutallomasok/a-bakonybanki-vasutallomas-2008-tavasz
|
|
Seregélyes-Szőlőhegy
Útember, 2010.09.04 19:59.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azért nem szabad elfelejteni azt hogyha nincs a Budapest-Székesfehérvár vonal felujítása akkor talán ez a vonal is az enyészeté lehetett volna!!Ám hála az égnek nem így történt!!
|
|
Baja
Train Station, 2010.09.04 17:38.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az augusztus 25-én lefotózott Duo másik végéből fotózva,szintén Baján.
|
|
|
Kiskapud
Train Station, 2010.09.04 16:59.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem akarok senkit se elkeseríteni,de (szerintem) az elöttem feltöltött kép alapján nem tartom valószínűnek a vonal újra nyitását.Főleg azon a részen ahol a kép is készült.Szinte egy hegy csúszott a pályatestre.
De a remény hal meg utoljára!
|
|