Dombay-tó
Train Station, 2010.09.05 14:35.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pécsvárad (Bátaszék felől) érkezve.
2009.10.23.
|
|
|
Hosszúhetény
Train Station, 2010.09.05 14:32.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.12.12.
Eléggé aggasztó képet mutat az épület vasút felöli oldala,annak ellenére hogy lakott.
Nem lenne felesleges a vonal újra nyitása.De újításra (Pl:felesleges megállások) szükség lesz.
|
|
|
Pécs
Train Station, 2010.09.05 14:27.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyszer nélkülünk megy a vonat tovább,
És az állomáson állunk, ahol integetni kell,
De a búcsúra csak pár ember figyel.
|
|
|
Pécsvárad
Train Station, 2010.09.05 12:27.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.április
A Pft épp vonalbejárás céljából érkezet a pécsi PGK-val.
|
|
|
Ravazd
Veszprém 27, 2010.09.05 10:49.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csakhogy itt az állomás után/előtt nem megy át a vasút a falu közepén mint Eplényben.
|
|
Győrasszonyfa
Veszprém27, 2010.09.05 10:48.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Abszurdum,hogy ez a megálló hogy néz ki.Már jeleztem a MÁVnak,hogy a szétcsúszott peron akár az ember testi épségét is veszélyezteti.
|
|
Veszprémvarsány
Veszprém27, 2010.09.05 10:45.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Talán még az idén utazhatnak majd az emberek Pápa felé.Tatabányára már nemigen.Talán Kisbérig.
|
|
Porva-Csesznek
Veszprém27, 2010.09.05 10:42.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miért kéne azt bántani?100 éve az a neve,én szerintem maradjon is az.Porva felől pedig meg kéne oldani az odajutás lehetőségét,de úgy,hogy a természetet minnél kevésbé háborítsuk.
|
|
Zirc
Veszprém27, 2010.09.05 10:40.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010 nyarától a Dudarról közlekedő bauxit vonatok nem közlekednek.A pályán heti 1 szerelvénynél több nem közlekedik.
|
|
Sáta
hlavi, 2010.09.04 23:22.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És kiskapud felől
|
|
|
Sáta
hlavi, 2010.09.04 23:20.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sátai alagút bejárata Sáta felől
|
|
|
Kiskapud
hlavi, 2010.09.04 23:18.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bár még lesz mit csinálni
|
|
|
Kiskapud
hlavi, 2010.09.04 23:16.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy mai kép a megtisztított pályáról :)
|
|
|
Kiskapud
interpici400, 2010.09.04 22:17.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerencsére folyamatosan dolgoznak rajta, takarítják el a földet.
|
|
Lovasberény
Útember, 2010.09.04 21:21.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon nagyon ritkán szokott Székesfehérvár Lovasberény útvonalon közlekedni egy (Nosztalgia vonat)ha annak lehet nevezni egy két Bhv kocsiból álló szerelvényt!!
|
|
Alsósomlyó
Útember, 2010.09.04 20:37.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megerősítem hogy Alsósomlyó Mh.igen is létezett!Ígérem a közel jövőben dobok fel pár képet.Legalábbis ahol régen állt,és ami meg maradt belőle!!
|
|
Bakonybánk
ROCOman, 2010.09.04 20:01.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Képek az állomásról 2008 tavaszáról: http://www.turazas.eoldal.hu/cikkek/vasutallomasok/a-bakonybanki-vasutallomas-2008-tavasz
|
|
Seregélyes-Szőlőhegy
Útember, 2010.09.04 19:59.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azért nem szabad elfelejteni azt hogyha nincs a Budapest-Székesfehérvár vonal felujítása akkor talán ez a vonal is az enyészeté lehetett volna!!Ám hála az égnek nem így történt!!
|
|
Baja
Train Station, 2010.09.04 17:38.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az augusztus 25-én lefotózott Duo másik végéből fotózva,szintén Baján.
|
|
|
Kiskapud
Train Station, 2010.09.04 16:59.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem akarok senkit se elkeseríteni,de (szerintem) az elöttem feltöltött kép alapján nem tartom valószínűnek a vonal újra nyitását.Főleg azon a részen ahol a kép is készült.Szinte egy hegy csúszott a pályatestre.
De a remény hal meg utoljára!
|
|
Budapest-Soroksári út
matteo, 2010.09.04 12:54.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás érdekessége,hogy kísérleti jelleggel elektromosan állított alakjelzői is voltak.Mivel ugyanannyiba kerül egy ilyen alakjelző mint egy fényjelző ezért nem alkalmazták.
|
|
Mátészalka
Puposfan, 2010.09.04 11:35.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekes,hogy ekkora állomása van,és még sincs sehol se villamosítva...
|
|
Cegléd
ROCOman, 2010.09.04 08:09.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
„Cegléd város keskenytávu vasútja. Cegléd rendezett tanácsú város élőmunkálati engedélyt nyert a cegléd-törtel-jászkarajenő és cegléd-sőreg-tápiószentmárton-tápióbicskei h. é. keskenyvágányu vasút megvalósítására, sőt ezen vonalak meghosszabbítását Nagykátáig, illetve Tisza-Vezsenyig is tervbe vette. A vonalhossz mintegy 67km. A tervezési és építési munkálatokkal Vadas Jenő bpesti mérnököt bízta meg.”
Megjelent: Elektrotechnika VIII. évfolyam, 1. szám, 12. oldal, Budapest, 1915. évi március hó 1-én.
|
|
Chernelházadamonya
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.09.03 20:05.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Chernelházadamonya megálló helyen, volt egy másik épület, ( Mesterháza felől) amit szolgálati lakásnak használtak. Sajnos a lebontást ez sem kerülte el.
|
|
Miskolc-Tiszai
hlavi, 2010.09.03 18:41.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy tudom, hogy az a mozdony (376-613)lett átadva a Horvát közlekedési múzeumnak, a 377-443al együtt, cserébe a 424-001 ért
|
|
Balatonalmádi-Remetevölgy
siofok35, 2010.09.03 14:52.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pad. A vasút helyén földút van.
|
|
|
Balatonalmádi-Remetevölgy
siofok35, 2010.09.03 14:50.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egykori lakóőrház a megállóhely közelében.
|
|
|
Ódinnyés forgalmi kitérő
siofok35, 2010.09.03 14:46.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Váróterem.
|
|
|
Nagyicce
siofok35, 2010.09.03 14:40.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A delta vége után található a megszűnt vonal egyik megállóhelyi épülete.
|
|
|
Sashalom
siofok35, 2010.09.03 14:37.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sashalom állomása. Váróterem és szolgálat nincs, a peronokon van jegyautomata.
|
|
|