Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 563 ] [ 564 ] [ 565 ] [ 566 ] [ 567 ] [ 568 ] [ 569 ] [ 570 ] [ 571 ] ...   Utolsó Következő

Nagypeterd    pezsman, 2009.09.18 17:42.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lassan tényleg pusztul. Már nincs arra utaló jel, hogy lakják.
 
Középrigóc    pezsman, 2009.09.18 17:39.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néha rakodás is van az első vágányon.
 
Barcs felső    pezsman, 2009.09.18 17:37.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Így van. A szeszgyár leégett és ezért lebontották. (Egyesek biztosítási csalásról beszélnek, mert a gyár magánkézben volt.) A gyár mögött található egyébként a Kremsier-kastély, szintén magántulajdonban és szintén lepusztultan. Az állomás utáni rész (Belcsapuszta) Barcs egyik legelhanyagoltabb része, ahol a házak már majdnem összedőlnek, de még lakottak. Az állomás előtt pedig nagyon régen egy tó volt, ott ahol az új 6-os út van most.
 
Őzedmajor    matteo, 2009.09.18 16:55.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a '83/84-es menetrendben nem szerepel.
 
Nagyállás    matteo, 2009.09.18 16:54.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a '83/84-es menetrendben még szerepel.1 vonat(7.19)állt meg Gyoma felé.4 pedig szeghalom felé(4.53,6.29,15.51,17.46).
 
Álomzúg    matteo, 2009.09.18 16:50.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a '83/84-es menetrendben nem szerepel.
 
Füzesgyarmatfürdő    matteo, 2009.09.18 16:49.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a '83/84-es menetrendben nem szerepel.
 
Füzesgyarmat-Téglagyár    matteo, 2009.09.18 16:48.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a '83/84-es menetrendben még szerepel.
 
Gyula-Jánoszug    matteo, 2009.09.18 16:46.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A '83/84-es még menetrendben szerepel.
 
Püspökladány    landsmann, 2009.09.18 12:42.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A talpfatelítő üzem területén volt. Nem közforgalmú, hanem ipari.
 
Bágyogszovát    András, 2009.09.17 23:37.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem értem, miért kellett szétverni ezt az újonnan felújítottnak tűnt kis állomást. A GySEV most sportot csinál az állomásépületek lerombolásából ? Veszkény után ez is.
 
Püspökladány    Oldalborda, 2009.09.17 20:52.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt itt kisvasút is??
 
Püspökladány    ROCOman, 2009.09.17 19:23.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A püspökladányi talpfatelítőt jelenleg bontják. Az épületek jó része már eltűnt a föld színéről, a kisvasút vágányait felszedték, a nagyvasúti iparvágányon jelenleg magánvasúti kocsik bértárolását végzik.

 
Nagynyárád    matteo, 2009.09.17 18:25.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt volt kisvasút?Mert a képen látható átjáróban egy keskeny nyomközű sínpár van.
 
Bágyogszovát    Lennon15, 2009.09.17 18:25.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet ma és tegnap lebontották. A jegyesszekrényt sikerült megmentenem.
 
Szeged-Rókus    atosz66, 2009.09.17 16:36.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az M41 2115 vontatta 2 kocsis (B+A) személyvonat kicsi füsttel elhalad Szeged Rókus állomás bejárati előjelzője mellet Szeged felé. [Bcsaba-Szeged 7723]
A természet nagy úr, az űrszelvényt már kezdi meghódítani!
[Foto: 2009. szeptember 13.]

 
Kistelek    atosz66, 2009.09.17 16:32.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A harmadik szerelvény 11 óra 33 perckor gördült be az állomás 2.vágányára Nyíregyházáról, melynek vonógépe a V43 1166 volt. A három szerelvény a visszaindulásukig Szeged-Rendező Pu-n pihent.
 
Kistelek    atosz66, 2009.09.17 16:28.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
10 óra 55 perckor érkezett szintén a 3. vágányra a második szerelvény, mely a V43 2235 vontatta különvonat volt Nagykátáról.
 
Kistelek    atosz66, 2009.09.17 16:23.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. szeptember 6-án három NOE különvonat érkezett Kistelek állomásra. A népes utazókat különjáratú buszokkal vitték el Ópusztaszerre a Nemzeti Történeti Emlékparkaba. Az első szerelvényt a V43 1120-as Szili vontatta, mely Pécsről érkezett a 3. vágányra 10 óra után nem sokkal.
 
Újkótaj    Rácz Gergely, 2009.09.17 14:45.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újkótaj mh. a vonatból 1993. április 5-én. A gólyafészek már akkor is ott volt.
 
Herminatanya    Rácz Gergely, 2009.09.17 14:43.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már csak emlék: Mk45 2009 Herminatanya állomáson, 1993.04.05.
 
Balsa    Lennon15, 2009.09.17 10:40.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balsa-Herminatanya és Dombrád között "ideiglenesen" szünetel a forgalom mától. A vonatok helyett buszok közlekednek.
 
Pápa    Lennon15, 2009.09.17 10:38.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Veszélyben a Győr-Celldömölk vasútvonal is!
 
Bicere    Kispala, 2009.09.17 10:30.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom. Ezt a hírt az egyik ott dolgozó forgalmistától tudom, és nyomtatványt is mutatott az új menetrendről. Majd utánna nézek.
 
Nemeske    pezsman, 2009.09.16 20:45.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Így van, tényleg jobb lenne odafesteni. Viszont látszik, hogy törődnek a beállóval, mert a graffitiket rendszeresen letakarítják a falról.
 
Dombrád    Lennon15, 2009.09.16 20:16.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Holnaptól szünetel a forgalom Dombrád és Herminatanya között.

A vonatok helyett vonatpótló buszok közlekednek.
 
Balatonrendes    mapper, 2009.09.16 19:34.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Varoterem regebben volt (~25 eve?). de be lett falazva, mert nagyon lepusztult. Az ajto a pad helyen volt, es belul volt a pad, meg egy menetrend.
 
Vésztő    landsmann, 2009.09.16 16:59.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kép ma, azaz 2009 szeptember 16-án készült. Mint látható, a sín már a kis hídra lett rakva. Hétfőn még nem volt rajta. A jobb oldalon látható földkupacra nem emlékszek, hogy reggel még ott lett volna. De 10:49-kor, amikor a kép készült, már ott volt.
 
Vésztő    landsmann, 2009.09.16 16:41.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valamikor a nyár elején ígértem képeket a kis hídról és a töltés maradványáról. Elsőként a töltés lehetséges helye látszik a kép felső részén. Már fával, bokorral vastagon benőve. 2009 május 23-án készült a felvétel.
 
Palkonya    Palkonyai Vikcsike, 2009.09.16 15:38.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves joci!! Palkonyán lakom, és tudom, hogy mi, meg hogy és mikor.....Én sem örülök a fénysorompónak, mert nem nagyon illik a tájképbe, nem is biztonságos, és ráadásul nem is mindig működik!!!Ami pedig a lepusztultságot illeti, nem mindig üres az állomás...Főleg hajnali órákban nem, mert akkor mennek dolgozni az emberek, így én is.
Cshaweska ez sajnos nem igaz....Mert kivonják őket, legalább is a Pécs-Villány-Mohács vonalról. Helyettük ezeket a BZmot-okat rakják be.De hogy miért?? Nem értem, amikor abban csak megdögleni lehet....
 
Előző Első    ... [ 563 ] [ 564 ] [ 565 ] [ 566 ] [ 567 ] [ 568 ] [ 569 ] [ 570 ] [ 571 ] ...   Utolsó Következő