Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 820 ] [ 821 ] [ 822 ] [ 823 ] [ 824 ] [ 825 ] [ 826 ] [ 827 ] [ 828 ] ...   Utolsó Következő

Csörög    István, 2008.03.19 07:57.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem sokkal előtte...
Nem bírt megegyezni a MÁV és az önkormányzat... A MÁV nem akarta ingyen adni, az önkormányzatnak meg sajna nemigen van pénze.
 
Erdősmecske    hayabusa, 2008.03.18 23:02.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A www.sin-ter.hu oldalon a hajtány mappában kiváló videó látható a vonalról.Nem 1997-es,de nagyon izgalmas.
 
Szekszárd    Führer, 2008.03.18 21:12.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
IP érkezik bajáról
 
Szekszárd    Führer, 2008.03.18 21:10.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
:
 
Szekszárd    Führer, 2008.03.18 21:06.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárbogárd felé
 
Szekszárd    Führer, 2008.03.18 21:05.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tehervagonok
 
Palotabozsok    Führer, 2008.03.18 20:54.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Gábor15!
Ahogy olvastam a hozzászólásaidat, nekem úgy tűnt, hogy elég sokat dudsz a magyar vasútról.Ezért ha vannak képeid a 46,49 és a 64-es vonalról vagy 1995-1996 évi ill. korábbi menetrendjeid kérlek írj az e-mail címemre.
Fáradozásodat előre is köszönöm.
 
Báta    Führer, 2008.03.18 20:25.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha valaki tud erről a vonalról régi menetrendeket azt kérem küldje el az e-mail címemre.
Köszönöm.
 
Mezőhídvég    Führer, 2008.03.18 20:18.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajos sosem jártam ennek a vonalnak a közelébe és tulajdonképpen nem is sokat tudok róla.De azért tudom, hogy ezt és a többi megszüntetett vonalat is újra kellene indítani, sőt új vonalakat kéne építeni mert ugyanis a vonat a jővő járműve nem pedig a busz.Én egy tipikus buszutálló vasútbarát vagyok hiszen születésem óta élek-halok a vonatokért.Szerintem a vonat több szempontból előnyösebb mint a busz pl.:több a hely,van wc(igaz nem túl higénikus),ha jó a pálya állapota akkor gyorsabb is és nem egy ajtón tódul föl a nép tolakodva jegyvételért mint a buszokon.Van egy elméletem, mégpedig: "Ahova jár vonat oda ne menjen busz!". Mondok egy példát: Szekszárdról Bátaszékre szinte majdhogynem fél óránként járnak buszok.Mi a francnak oda annyi hülye busz amikor vonat is jár arra.Ha ez így lenne akkor a vonatokon több utas lenne és nem lenne szükség járatcsökkentésre és vonalbezárásra és ez környezetbarát is lenne.Nem is szaporítanám tovább a szót mert amikor ilyenekről írok/beszélek mindig csak felidegesítem magam.
Ha valaki tud erről a vonalról egy akkori menetrendet és némi történetet azt kérem küldje el az e-mail címemre.Előre is köszönöm.
 
Pécs-Vasas    Gábor15, 2008.03.18 20:06.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2005-ös kép!
Ekkor még állt a wc!
Biztos h elbontották??
Valaki küldjön már róla képet!!!!!
 
Véménd    András, 2008.03.18 19:29.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Véméndi állomás elött Palotabozsok felől vasuti átjáró a faluban. Gondoltam ezt is megmutatom,szerintem nagyon hangulatos vonalszakasz. :-)
 
Véménd    András, 2008.03.18 19:27.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Meglepően jó állapotu az épület, valaki gondozza a környezetét is. Nagyon hangulatos.
 
Véménd    András, 2008.03.18 19:25.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szebény felé
 
Véménd    András, 2008.03.18 19:25.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez van bátaszék felé! Bocs!
 
Báta    András, 2008.03.18 19:21.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennyi maradt az állomásból. Szinte alig van nyoma! Bátaszék felé, nagyon sok sint eloptak, szinte csak az üres töltés van.
 
Bicske    Domján György, 2008.03.18 16:53.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aki nem látta a régi felvételiépületet az mejen el Tatára, ugyanaz a típus volt mindkettő, csak annyi különbséggel, hogy a tatait felújították a bicskeit meg lebontották. A tatai sokkal rosszabb állapotban volt amikor tatarozni kezdték, mint amikor a bicskeit végleg lebontották, pedig az félig lebontva is állt még vagy 15 évig. Nagyon szép volt benne az emeletre vezető lépcső, volt még ezenkívül dohányzó és nem dohányzó váróterem, resti, és tarfik, ahol lángost is lehetett kapni. A mostani állomáson se resti, se trafik, a telefon is csak néha működik, a váróteremről meg inkább ne beszéljünk, mert az nem nevezhető annak, pedig a forgalom alapján (a környékbeli buszok is innét indulnak) az utasok többet és Bicske is többet érdemelne. Biztos annak idején valakinek a tervét muszáj volt megépíteni, és Bicskére esett a választás. Kár volt. Egyébként a régi épület helyén néha 1,5-2 m magas gaz áll, ha valaki a sok szemetet a lábával elkotorja még a régi járólapokat is felfedezheti abban az állapotban, ahogyan kb. 100 évvel ezelőtt lehetet. Az állomási melléképületek közül nem régen (2006) bontottak el egy emeletes szolgálati lakást a felüljáró mellett, máshol a felvételi épület nincs akkora, mint ez volt. Összességében a jelenlegi állomás és a környéke kritikán aluli.

 
Acsád    Central, 2008.03.18 14:30.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A büki oldali bejárat előjelzőjén jól látható a fényvisszaverő fólia.
 
Hosszúpereszteg    kempelen, 2008.03.18 13:06.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori rakodó egy "árván" maradt oszloppal 2002 júliusában...
 
Mesterháza-Pórládony    kempelen, 2008.03.18 13:04.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykori sorompóőrház az utátjáró mellett. Szintén 2001 novemberi kép. Akkor egy kedves idős néni lakott benne.
 
Mesterháza-Pórládony    kempelen, 2008.03.18 13:02.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület utca felöli homlokzata.
 
Mesterháza-Pórládony    kempelen, 2008.03.18 13:00.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2001 novemberi felvétel az utolsó lakóval, aki egyben az állomás utolsó állomásfőnöke volt. Akkor még egyben volt az épület és nem voltak kiverve az ablakok sem.
 
Bicske    kempelen, 2008.03.18 12:51.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elmúlt év májusi kép a VIII. vágányon "veszteglő" 1116 065-2 pályaszámú GYSEV mozdonyról, hosszú tehervonatával... A "nyolcadik" akkor még müködött.
 
Bicske    kempelen, 2008.03.18 12:47.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bicske állomás 2008. március 15.-én. Már "csak" az első hat vágányon és az állomásépület oldalán lévő rakodóvágányokon zajlik a forgalom. A VII, VIII és a C vágány forgalomból kizárva.
 
Bicske    kempelen, 2008.03.18 12:40.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bicske állomás víztornya. Ablakjai kiverve, feljáróajtó nyitva-tárva. Megépítése után szolgálati lakásokat építettek mindkét oldalához.
 
Pincehely    timbuk, 2008.03.18 11:09.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képhez: tavaly tavasszal készült, amikor az állomás láthatóan virágba borult! :)
 
Pincehely    timbuk, 2008.03.18 11:08.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás az idősek rémálma! A vonatról 1 métert kell lépni a peronra. Én néha ugrottam inkább..:(
 
Fornád-Kecsege    timbuk, 2008.03.18 11:03.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csak a pontosítás miatt írtam, mert Fornád és Kecsege nem tartoznak egybe. Bár mindkettő Tamási külterülete.
Egyébként nagyon mesés tájon haladt ez a vonal, ahogy az elbeszélésekből hallom, meg ahogy látom. Kár érte valóban.
 
Fornád-Kecsege    timbuk, 2008.03.18 11:00.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fornád és Kecsege két külön puszta, kb 5 km-re egymástól. Ez az átjáró nagyjából Fornád után (Kecsege felé) 1 km-re van, a halászat mellett. Minden nap itt járok, tudom :).
Fürged innen még elég messze van több, mint 10 km közúton.
 
Tamási    Timbuk, 2008.03.18 10:56.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hihetetlen, hogy egy városnak nincs működő vasútállomása, és vasúton nem lehet megközelíteni. Utazzon az ember a legközelebbi faluig, majd onnan vonatozhat... A halálom volt, míg vonattal közlekedtem.
Rettentően elszomorít, hogy mindent hagynak tönkremenni.
 
Hatvan    fcs, 2008.03.18 09:57.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Az állomásépület mellett a régi szép raktár épület tetőszerkezetét megkezdte az időjárás vagy a helyi "erő". Nem nagyon törekednek az épület megvédésére!!!!Aki arra jár kérem fotózza le és küldje el ide a hozzászólásokba. Köszönjük előre is!!
 
Előző Első    ... [ 820 ] [ 821 ] [ 822 ] [ 823 ] [ 824 ] [ 825 ] [ 826 ] [ 827 ] [ 828 ] ...   Utolsó Következő