Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 149 ] [ 150 ] [ 151 ] [ 152 ] [ 153 ] [ 154 ] [ 155 ] [ 156 ] [ 157 ] ...   Utolsó Következő

Hegyfalu    Sanya, 2015.07.10 13:50.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép
 
Zugló    Julianna, 2015.07.10 08:13.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kel e sokat lépcsőzni a vonatvágánytól a helyi busz megálló-ig mert csomaggal nem könnyú
 
Békés    Bzmot302, 2015.07.10 00:18.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásról kiágazó tehervágányokat mára teljesen felszedték.

A vonalat a vpe mrh-nak jelöli.
 
Feketetó    Vonatguru, 2015.07.08 14:58.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
(Körös)Feketetóra érkezik a menetrend szerint itt is megálló TFG magántársaság személyvonata.
A megálló egyébként a körülményekhez képest rendezett, igaz a szokásos gazmennyiség itt is megtalálható. Van egy kis esőbeálló, le is lehet akár ülni.
 
Nagyvárad    Vonatguru, 2015.07.08 14:52.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Körülbelül egy éve kapott a nagyváradi állomás egy másik szoborgőzöst, az eddigi 142.044 pályaszámú mellé.
2014.07.21
 
Hegyfalu    Sanya, 2015.07.08 06:33.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
IC halad Hegyfalun. 2015 06 27.
 
Hegyfalu    Sanya, 2015.07.08 06:23.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép a közúti felüljáróról.
 
Gödöllő    Tastam, 2015.07.07 21:18.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Pest megyei Hírlap 1966. szeptember 23-iki kiadásában találtam:
"A gödöllői vasutasok bensőséges ünnepségen avatták fel a város új állomását. A baráti összejövetelt a szakszervezeti bizottság rendezte az új állomásépület tágas kultúrtermében. A városi tanácsot Gergely János vb-elnökhelyettes, a pártbizottságos Benkó László osztályvezető, az agráregyetemet Gödöllő országgyűlési képviselője, dr. Baskay Tóth Bertalan professzor képviselte. A házigazda tisztét Csiba József tanácstag, a szakszervezeti bizottság titkára töltötte be.
Az összejövetelt Rajhát Ferenc, a vasutas pártszervezet gödöllői titkára nyitotta meg, majd Berecz József állomásfőnök ismertette az építés történetét.
Nagy elismeréssel méltatta a gödöllői vasutasok önfeláldozó munkáját, amelynek eredményeképpen az állomás 1957 óta hétszer nyerte el az élüzem címet.
Nagy tetszéssel fogadták az összejövetel részvevői dr. Hasznos Józsefnek, a Közlekedés- és Postaügyi Minisztérium tanácsosának, a gödöllői állomás tizenkét éven át volt főnökének közvetlen hangú visszaemlékezéseit arra az időre, amikor vasutastársaival dolgozott az újjáépítésért és amely időszaknak sok kedves és tanulságos epizódját örökíti meg az állomás dolgozóinak gondosan megőrzött versenynaplója."

 
Aranyvölgy    ROCOman, 2015.07.06 06:13.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban érdemes lehet megkülönböztetni a kettőt, hisz ténylegesen megépült ez a megálló, vagyis amikor az oldalra felkerült még csak tervezett volt. No és vannak olyan megállóhelyek amiket csak tervezetek, de sosem épültek meg.
 
Aranyvölgy    Petrás Bence, 2015.07.05 22:31.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem a "sosem létezett" helyett inkább a "tervezett"-et kéne használni. Elnézést ha hülyeséget javasoltam volna.
 
Mágocs-Alsómocsolád    fizolt, 2015.07.04 19:38.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson három vonatfogadó vágány van. átmenő fővágánya a második vágány, a felvételi épülettől Máza-Szászvár felé az első vágányból mindkét végén bekötött rakodóvágány ágazik ki, illetve a Máza-Szászvár felőli oldalon a váltókörzetben rakodó csonkavágány ágazik ki, ez utóbbi vágányzáró sorompóval biztosított és jelenleg ki van zárva a forgalomból. A Máza-Szászvár felőli oldalon fénysorompóval és félsorompóval biztosított útátjáró található. Az állomáson váltózárkulcs-azomosító jelzőberendezés üzemel helyszíni állítású, váltózáras váltókkal, nem biztosított bejárati, Máza-Szászvár felé fénysorompót fedező, Dombóvár elágazás felé állomásköz fedező fényjelzővel. Az állomás két végén még állnak az egykori váltókezelői őrhelyek. Az állomáson forgalmi szolgálattevő teljesít szolgálatot.
 
Máza-Szászvár    fizolt, 2015.07.04 19:08.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Négyvágányos állomás, átmenő fővágánya a harmadik vágány, rakodóvágánya az első, ez a Hidas-Bonyhád felőli oldalon vágányzáró sorompóval biztosított. A második és harmadik vágány között széles peron van. A végpont felőli oldalon teljes csapórudas sorompóval biztosított útátjáró található. Az állomáson váltózárkulcs azonosító jelzőberendezés üzemel, helyszíni állítású, váltózáras váltókkal, nem biztosított alak bejárati, és Hidas-Bonyhád felé sorompófedező fényjelzővel (amit az alakjelzőkhöz hasonlóan állítóemeltyűvel kezelnek). Az állomás mindkét végén váltókezelői őrhelyek üzemelnek. A forgalmi szolgálattevő mellett egy váltókezelő teljesít szolgálatot.
 
Vörösvárbánya    ROCOman, 2015.07.03 19:49.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
https://hu.wikipedia.org/wiki/V%C3%B6r%C3%B6sv%C3%A1rb%C3%A1nya_meg%C3%A1ll%C3%B3hely
 
Püspökmolnári    kugi, 2015.07.02 22:55.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás épületét a GYSEV felújította. Fotókat az év elején küldtem róla, de valószínűleg elvesztek. Elküldeném még egyszer, de nem tudok regisztrálni (nem kapok megerősítő linket). Gyorsüzit is írtam erről a problémáról (bő egy hete), de még mindig nem kaptam rá választ...
Ha kapok egy e-mail címet, újra elküldöm a képeket!
 
Decs    fizolt, 2015.07.02 14:39.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson három vágány található, átmenő fővágánya a második, rakodóvágány az első, ez vágányzáró sorompókkal biztosított. A Szekszárd felőli oldalon fénysorompóval, a Bátaszék felőli oldalon teljes csapórudas sorompóval biztosított útátjáró található. Az állomáson váltózárkulcs azonosító jelzőberendezés üzemel, helyszíni állítású, váltózáras váltókkal, nem biztosított bejárati, illetve Szekszárd felé fénysorompót fedező fényjelzővel. Váltókezelői őrhelyek hiányában a váltókörzetek mellett található vasszekrényekben van a kulcsazonosító berendezés készüléke. A 2013-ban történt átépítéskor a második és a harmadik vágány közé széles, emelt peron épült, amit a vonat érkezése előtt a vágányt keresztezve lehet megközelíteni. A forgalmi szolgálattevőn kívül a teljes csapórudas sorompó kezelését is végző váltókezelő teljesít szolgálatot.
 
Hegyfalu    Sanya, 2015.07.01 13:57.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép a közúti felüljáróról.
 
Nyíradony    Zoli, 2015.06.30 19:02.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://aktiv-blog.net/belfold/vasuti-atjaro-csak-epp-sinek-nelkul-szabolcsban/
 
Dunaharaszti    Ripley, 2015.06.29 14:51.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az az egy szem távíróoszlop megvan még a harmadik vágány mellett?
 
Leperdpuszta    mazsoqq, 2015.06.29 14:32.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos nincs térkép, ami mutatná e megállót, így egy 1953-as M=1:25.000 méretarányú katonai térképmásolatra rajzoltam be a megálló helyét. Jobb szélen a 19/1. számú őrház, a pályaív túlvégén, az inflexiónál levő útátjárónál volt a megálló. Utasperonja a pálya jobboldalán, ahogy Palotabozsoké és Bátáé is.
 
Leperdpuszta    mazsoqq, 2015.06.29 14:20.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Leperdpuszta mh. az 1959/60-as MÁV menetrendben.
 
Károlyváros    Central, 2015.06.29 11:49.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület egy részlete a plitvicei nemzeti park felé menet.Sajnos csak autóbuszból fényképezve.2015.06.28.-án.
 
Tiszavárkony    interpici400, 2015.06.28 15:17.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2015. 06. 20-tól ismét megáll napi 3 pár vonat.
 
Dudarbánya    Adani, 2015.06.28 15:08.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nohab-Gm alapítvány szervezte, Nohabos különvonat volt Bp-Veszprém-Zirc-Bakonyszentlászló útvonalon és vissza a Cuha völgybe. Ráadásként volt a dudari betérés, eredetileg Nohabbal végig ,de nem engedték rá a Nohabot a pályára, pletykák szerint azért vonták vissza a kiadott engedélyt, mert előtte egy Csörgőt felküldtek és az siklott.
A lényeg ,hogy a különvonatot végül egy Dácsia vitte fel és hozta vissza.
 
Kecskemét KK    Petrás Bence, 2015.06.28 12:55.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
KGV felirat a tetőn.
2015. 05. 14.
 
Szentlélek tér    raps, 2015.06.28 11:29.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szentlélek tér. Felvételi épület. Fénykép készítésének dátuma: 2015.06.27.
 
Törökőr rendező pu.    raps, 2015.06.27 22:14.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Törökőr rendező pályaudvar felvételi épület. Makett. Városi Tömegközlekedési Múzeum Szentendre
 
Törökőr rendező pu.    raps, 2015.06.27 22:13.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Törökőr rendező pályaudvar felvételi épület. Makett. Városi Tömegközlekedési Múzeum Szentendre
 
Hevesi szőlők    raps, 2015.06.27 22:09.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hevesi szőlők 2. Fénykép készítés dátuma: 2015. 03.30
 
Hevesi szőlők    raps, 2015.06.27 22:08.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hevesi szőlők 1. Fénykép készítésének dátuma: 2015 03.30
 
Kecskemét KK    Petrás Bence, 2015.06.27 21:22.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bax kocsik.
2015. 05. 14.
 
Előző Első    ... [ 149 ] [ 150 ] [ 151 ] [ 152 ] [ 153 ] [ 154 ] [ 155 ] [ 156 ] [ 157 ] ...   Utolsó Következő