Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 211 ] [ 212 ] [ 213 ] [ 214 ] [ 215 ] [ 216 ] [ 217 ] [ 218 ] [ 219 ] ...   Utolsó Következő

Bag    prozak01, 2013.10.08 19:13.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Váróterem
 
Bag    prozak01, 2013.10.08 19:13.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Picit közelebbről
 
Bag    prozak01, 2013.10.08 19:12.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai pillanatképek: az állomásépület
 
Tura    prozak01, 2013.10.08 19:10.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma délelőtti pillanatkép
 
Gödöllő-Állami telepek    SZALAROAA, 2013.10.07 20:46.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hogy kell a megállóhely nevét helyesen írni? A vadonatúj MÁV-logós táblán "Gödöllő Állami Telepek", a FLIRT kijelzőjén "Gödöllő-Állami telepek", az Elvirán pedig "Gödöllő Állami telepek" van. Amógy szerintem "Gödöllő, állami telepek" lenne a helyes.
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:37.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Szépsége" nézőpont kérdése is lehet, de legalább nem az enyézeté.
Nem kell mindenhová Stadiont építeni, de legalább a sportolni vágyókat szolgálja.
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:31.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tábla jelöli az állam határt és itt ér véget a nyomvonal, amely idáig járható (személygépkocsival nem ajánlott)
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:27.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a helyen keresztezte a Vasfüggöny a jobb oldali ág, (SZ 100-as jelzőrendszer) a vágány nélküli nyomvonalat.
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:23.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A betonozott részen volt a kihúzó vágány vége. (Osztrák oldalon)
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:21.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hajdani őrház a csepregi oldalon.
 
Pusztakettős    Mopat, 2013.10.07 11:41.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Pusztakettősön "állomásozó" Csörgővel történt az alábbi baleset:
http://www.lococlub.hu/baleset.php?id=694
Ha jól olvastam az előző hozzászólásokat, azután selejtezték!
Sós János
 
Körösnagyharsány    Adani, 2013.10.07 11:07.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Na igen 260 milliót ha a pályára költenék akkor meg is lenne az a 80-as vonal a határig lazán. Manapság nem megy semmi, mert évekig kotlanak rajta drága pénzen ,hogy így megvalósíthatóság meg úgy pályázat. Régebben meg egy kérdés volt csak. Van-e még csákány meg lapát. Igaza volt Moldova által is megírt öreg PFT-snek a vasúthoz józan paraszti ész kell nem mérnökök. Ugye a híres mondása, hogy most megmutatom hol fog menni a vasút, de aztán ide ne engedjetek egy mérnököt. Meg is épült a vasút. Szeghalmon is épült kisvasút a háború után szétbombázott maradványokból pár centis darabokból összetákolva is, társadalmi munkában
 
Mahóca    daemon20, 2013.10.06 23:40.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tünik a helyzet nem reménytelen, az Indóház vasúti hírportál szerint az Északerdő jövőre elvégzi a vonal felujítását! A tervek szerint nyáron ismét közlekedhetnek vonatok Mahócáig. Remélem így lesz és vissza változtathatják az állomás megszünt státuszát működőre.
 
Körösnagyharsány    VT22, 2013.10.06 05:23.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez csak egy megvalósíthatósági tanulmány, ami nem jelent semmit.
Akárki írhat-írattathat ilyet. A MÁV is, Vésztő is, én is, te is.

Battonyán is az volt a szokás, hogy Karsai 4 évente írattatott egyet, igaz csak 10 millió Ft körüli összegből, aztán választások előtt lehetett lobogtatni, hogy de-mostmár-tényleg-lesz-vasút-aradra. Persze nem lett, és most már a matematikai esély is lenullázódott hogy legyen, mivel az arad-nagylak autópálya keresztbe épült a nyomvonalon, így maximum felüljáróval mehetne át ott vasút.

Szóval, megvalósíthatósági tanulmányt írattathat akárki, a papír elbír mindent, aztán jön a következő lépés, hogy ha meg is kéne valósítani, ki fogja az egészet finanszírozni? Ez az amit Vésztő, Komádi, Vizesgyán, stb. települések önerőből sohasem fognak kivitelezni. A MÁV-ra nem számíthatnak hogy rendbe rakja nekik a pályát. A magyar állam szintén nem kíván egy fillért sem biztosítani vasúti infrastruktúrára. Irány az EU. Az EU-nak két kalapja van, az KözOP és a Regionális OP "térségi elérhetőség fejlesztése", előbbiben az országos közlekedési fejlesztések, utóbbiban a térségi fejlesztések. Utóbbiból a vasút ki van zárva. Nesze neked vasútbarát közlekedéspolitika, a térségi elérhetőséget csakis közúton lehet fejleszteni. Ezért van az, hogy 0 forgalmú mellékutakon kint figyel az EU-s projekttábla, míg forgalamsabb mellékvonalaknál sem látni semmilyen fejlesztést. Marad a KözOp kalap, de ott igencsak leszűkült a közlekedésfejlesztési keret a következő EU ciklusra, emellett országos érdekű, nagypolitika által támogatott projektekkel szemben nincs esélye a térségi vésztői projektnek. (Pl. a szeged-hmvhely tram-train is ide várakozik).

Persze a mostani 265 milliót jó lenne a pályára költeni, de nem arra adta a pénzt az EU. Az egészből csak a pályázatíró cégek járnak jól, letesznek az asztalra valami 40-60 milliárdos tervet, 100-as pályával Nagyváradtól Gyomáig, ők is tudják hogy sose valósul meg, de legalább nagyot álmodtak és a pénzt is megkapták. Vésztő meg lobogtathatja, pár évig, aztán ha úgy gondolja írattat egy újat. Hatékonytalan az egész mint maga az EU.
 
Miskolc-Dorottya utca    Petrás Bence, 2013.10.05 20:49.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
D02-501 Mk48-as az állomáson.
2013. 10. 05.
 
Diósgyőr LÁEV    Petrás Bence, 2013.10.05 20:48.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új névtábla.
2013. 10. 05.
 
Diósgyőr-Majláth    Petrás Bence, 2013.10.05 20:47.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
447, 401 (Lilla) kiállítva.
2013. 10. 05.
 
Papírgyár    Petrás Bence, 2013.10.05 20:45.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új névtábla.
2013. 10. 05.
 
Puskaporos    Petrás Bence, 2013.10.05 20:44.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új névtábla.
2013. 10. 05.
 
Puskaporos    Petrás Bence, 2013.10.05 20:42.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
D02-506 Mk48-as Puskaporos állomáson.
2013. 10. 05.
 
Közép-Garadna    Petrás Bence, 2013.10.05 20:41.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új névtábla.
2013. 10. 05.
 
Garadna    Petrás Bence, 2013.10.05 20:40.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
D02-501 Mk48-as Garadnán.
2013. 10. 05.
 
Jászberény    ROCOman, 2013.10.05 18:29.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Berakodásra váró cukorrépa hegyek. Rég volt ilyen látványban része a berényieknek.
 
Jászberény    ROCOman, 2013.10.05 18:28.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Múlt héten csütörtökön érkezett egy vonatnyi kőszállítmány aminek a kirakodásához hozzá is kezdtek és folytatták még ma is.
 
Jászberény    ROCOman, 2013.10.05 18:26.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kirakott és kirakodás alatt lévő kocsik a Szatmári-féle malom telephelyén.
 
Kastélypark    VT22, 2013.10.05 14:36.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem elhamarkodott még megítélni mennyire jó vagy rossz választás ez a hely. 1-2 év múlva már meg lehet mondani.
 
Körösnagyharsány    QQriQ, 2013.10.05 14:30.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Komolytalan cikk egy komolytalan kezdeményezésről.
 
Körösnagyharsány    dani, 2013.10.05 08:46.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hátha:
http://iho.hu/hir/vicivel-vesztorol-varadig-131003
 
Sárvár    Sanya, 2013.10.05 08:25.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hajdanán a sárvári cukorgyárat szolgálta.
 
Kastélypark    puma87, 2013.10.05 00:22.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekes helyre, érdekes módon épült megállóhely. Mind a saját, mind az ismerőseim benyomása az átadása óta eltelt idő tapasztalatai alapján az, hogy megállóhelyet "erőltetők" valamit rendesen benéztek. Az utasforgalom meglepően alacsony, sőt az előzetes - igen negatív - várakozásaimat is alulmúlták (itt a csúcsidőre - reggel 6 és 7 óra idejére - gondolok és értelemszerűen nem a jóval nagyobb forgalmú Budatétényhez, hanem a kisebb Barosstelephez hasonlítva!).
A jövőben, mikor a 30a vonalon csúcsban 20 percezés lesz (két martonvásári és egy székesfehérvári vonat / óra) véleményem szerint bőven elég lesz csak egy vonatot megállítani itt.
További negatív véleményt szül a megálló megközelítése a Nagytétényi út és a BKK buszjáratai (33, 133E) felől.
Összegzésként pedig: Nagytétény megszűnését megértem. Rózsakert mh (Növény utca) meg nem épülését inkább nem kommentálom, mert nem hiszek a hivatalos magyarázatnak. Ez a megálló pedig a két szék közül a totális földre esés.
 
Előző Első    ... [ 211 ] [ 212 ] [ 213 ] [ 214 ] [ 215 ] [ 216 ] [ 217 ] [ 218 ] [ 219 ] ...   Utolsó Következő