|
Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája
80 Budapest-Hatvan- Miskolc-Sátoraljaújhely
Budapest-Keleti (1, 120, 150, 273)
Kőbánya felső (120, 273)
Rákos (120)
Budapest-Városszéli telep
Akadémiaújtelep
Rákoskeresztúr
Rákosliget
Rákoscsaba-Újtelep
Rákoscsaba
Pécel
Isaszeg
Gödöllő-Állami telepek
Gödöllő (972)
Máriabesnyő
Máriabesnyő régi
Máriabesnyői kolostor
Bag
Aszód (77, 78)
Hévízgyörk
Galgahévíz
Tura
Hatvan Rendező pu.
Hatvan (81, 82)
Óhatvan
Hatvani vásártér
Hort-Csány
Vámosgyörk (85, 86)
Adács
Karácsond
Ludas
Nagyút (280S)
Kál-Kápolna (102, 84)
Füzesabony (108, 87a)
Szihalom
Mezőkövesd-Hőfürdő
Mezőkövesd
Mezőkövesd felső
Klementina
Mezőkeresztes-Mezőnyárád (280q)
Csincse
Emőd
Nyékládháza (88, 89)
Kistokaj (88, 89)
Miskolc-Rendező pu. (202, 293k)
Miskolc-Tiszai (202, 88, 89, 90, 92, 94)
Felsőzsolca (90)
Hernádnémeti-Bőcs
Tiszalúc
Taktaharkány (490)
Taktaszada
Szerencs (100c, 491, 98)
Mezőzombor (100c)
Bodrogkeresztúr
Szegi
Erdőbénye
Olaszliszka-Tolcsva
Bodrogolaszi
Sárospatak (433, 434, 436)
Sátoraljaújhely (689, 690, 691)
|
|
|
|
Képek a netről
Képtár
Hozzászólások
Bag
A megállóhely 2018 szeptemberben.
2018.09.13.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]
A vasútvonal a települést nagyjából egyharmad-kétharmad arányban osztja ketté. Maga a megálló egy bevágásban helyezkedik el, ahová mindkét oldalról keskeny gyalogút vezet le a peronokhoz. Esőbeálló, váróterem, korlátozott időtartamú forgalmi szolgálat és menetjegykiadás van. A két vágány között kerítés húzódik.
A peronok egyik végét kiépített gyalogjárda köti össze, azaz átjárni a pályatesten keresztül lehet és kell a másik oldalra. Az infrastruktúra meglehetősen szegényes. A két emeltszintű, de meglehetősen keskeny peron csúszásmentes járólapokkal van burkolva. A biztonsági sáv a megszokott vöröses színű. A váróterem ablakai kitörve, ajtaja hiányzik, falait összefirkálták, s a padlón is látszik, hogy régóta nem mosta fel senki. Fűtés nincs és lehetőség sincs rá kályha hiányában. Ezen kívül az utazók kényelmét egy mobil WC, egy nagyméretű szemétgyűjtő és néhány lepukkant pad hivatott szolgálni. Kár ezért az épületért! Némi ráfordítással szép, hangulatos megállóhelye lehetne a vonalnak. (képek és szöveg: Sándor Antal)
|
|
|