|
Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája
80 Budapest-Hatvan- Miskolc-Sátoraljaújhely
Budapest-Keleti (1, 120, 150, 273)
Kőbánya felső (120, 273)
Rákos (120)
Budapest-Városszéli telep
Akadémiaújtelep
Rákoskeresztúr
Rákosliget
Rákoscsaba-Újtelep
Rákoscsaba
Pécel
Isaszeg
Gödöllő-Állami telepek
Gödöllő (972)
Máriabesnyő
Máriabesnyő régi
Máriabesnyői kolostor
Bag
Aszód (77, 78)
Hévízgyörk
Galgahévíz
Tura
Hatvan Rendező pu.
Hatvan (81, 82)
Óhatvan
Hatvani vásártér
Hort-Csány
Vámosgyörk (85, 86)
Adács
Karácsond
Ludas
Nagyút (280S)
Kál-Kápolna (102, 84)
Füzesabony (108, 87a)
Szihalom
Mezőkövesd-Hőfürdő
Mezőkövesd
Mezőkövesd felső
Klementina
Mezőkeresztes-Mezőnyárád (280q)
Csincse
Emőd
Nyékládháza (88, 89)
Kistokaj (88, 89)
Miskolc-Rendező pu. (202, 293k)
Miskolc-Tiszai (202, 88, 89, 90, 92, 94)
Felsőzsolca (90)
Hernádnémeti-Bőcs
Tiszalúc
Taktaharkány (490)
Taktaszada
Szerencs (100c, 491, 98)
Mezőzombor (100c)
Bodrogkeresztúr
Szegi
Erdőbénye
Olaszliszka-Tolcsva
Bodrogolaszi
Sárospatak (433, 434, 436)
Sátoraljaújhely (689, 690, 691)
|
|
|
|
Képtár
Hatvani vásártér
Ezt az állomást még nem fényképeztük le. Küldj be egy fényképet róla!.
A megálló a közeli vásártér és Hatvan növekvő utasforgalmi igényeinek kiszolgálására történő létesítését 1911-ben kezdeményezték, melyre a kereskedelmi miniszter 1913-ban meg is adta az engedélyt. Az építkezéshez szükséges pénz folyósítását az I. világháború kitörése akadályozta meg.
A későbbi években a megálló létesítésére további törekvéseket tettek, melyek azonban sorra meghiúsultak. 1914-től egészen 1935-ig a vasúti menetrendek is jelölik a megállót "a megnyitástól" megjegyzéssel. A megálló ennek ellenére végül sosem épült meg. A vasúti megálló igényét távolsági autóbusz megállóval elégítették ki. [1]
Irodalom
|
|
|