Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 212 ] [ 213 ] [ 214 ] [ 215 ] [ 216 ] [ 217 ] [ 218 ] [ 219 ] [ 220 ] ...   Utolsó Következő

Kastélypark    puma87, 2013.10.05 00:22.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekes helyre, érdekes módon épült megállóhely. Mind a saját, mind az ismerőseim benyomása az átadása óta eltelt idő tapasztalatai alapján az, hogy megállóhelyet "erőltetők" valamit rendesen benéztek. Az utasforgalom meglepően alacsony, sőt az előzetes - igen negatív - várakozásaimat is alulmúlták (itt a csúcsidőre - reggel 6 és 7 óra idejére - gondolok és értelemszerűen nem a jóval nagyobb forgalmú Budatétényhez, hanem a kisebb Barosstelephez hasonlítva!).
A jövőben, mikor a 30a vonalon csúcsban 20 percezés lesz (két martonvásári és egy székesfehérvári vonat / óra) véleményem szerint bőven elég lesz csak egy vonatot megállítani itt.
További negatív véleményt szül a megálló megközelítése a Nagytétényi út és a BKK buszjáratai (33, 133E) felől.
Összegzésként pedig: Nagytétény megszűnését megértem. Rózsakert mh (Növény utca) meg nem épülését inkább nem kommentálom, mert nem hiszek a hivatalos magyarázatnak. Ez a megálló pedig a két szék közül a totális földre esés.
 
Polgárdi-Ipartelepek    Kati, 2013.10.04 08:40.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1964-1966-ig laktam az AUV-telephelyén, innen jártam iskolába Szfv-ra. Az akkori állomásfőnök Fekete úr volt, a fia Fekete László akkor jó pajtásom volt. 1966-ban aztán elköltöztünk más városba, de nagyon sok szép emléket őrzök arról az időszakról! Köztük nem egyszer a barátokkal szenes vagont is kilapátoltunk. Ott ismertem meg Mészáros Ágnest is, akivel jól összebarátkoztunk. Az élet aztán elsodort engem ezektől a barátoktól de szívesen gondolok rájuk.
 
Hajdúszentgyörgy    Mopat, 2013.10.03 20:27.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdvözlet!
Ahogy én láttam a helyszínen, az állomás mellékvágánya nem igazán mellékvágány. Hanem egy iparvágány. A kiágazása az állomás Hajdúböszörményi végében van. Látható is az egyik képen egy fényjelző, na attól mondjuk száz méterre ott a váltó, a jelzőtől jól láttam. A váltó másik felében is is van egy ellentétes irányú fényjelző. Ebből arra merek gondolni, hogy ez nem egy be és kijárati jelzőpáros, hanem az iparvágányi váltót fedezték annó! Debrecen felé tekintve ugyanis nem látok másik jelzőket, jó a pálya ívben van. Az útátjárót ábrázoló fotó jobb szélén látszik egy drótkerítés. Nos, az egy telephely kerítése! Oda megy be a vágány, igaz, eltűnik a gazban...A telephely le volt betonozva annó és lámpákkal ki lehetett viágítani, relatíve kevés az épület...olyan fatelep vagy tüzéptelep lehetett valaha! Most üresen áll...
Legközelebb fényképezőgépet is viszek, ha arra járok!
Sós János
 
Bánréve    Mopat, 2013.10.03 11:17.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gratulálok RZoltánnak a tartalmas hozzászólásokért!
A két cikk elolvasása is igencsak tanulságos volt számomra!
Szépen összeszedett írások!
Sós János

 
Aba-Sárkeresztúr    dani, 2013.10.01 17:47.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ebben egyetértek bodakajtor kivételével.De ugyanezt belehetne hozni a komáromi vonalon :-)
 
Aba-Sárkeresztúr    fizolt, 2013.10.01 15:33.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a vonalon is be lehetne vezetni a feltételes megállást (ami hivatalos, valamint a menetrendben is benne van).
 
Aba-Sárkeresztúr    dani, 2013.10.01 14:02.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ebben igazad van.A "reklámozás"-sal kapcsolatban,én nem akartam senkinek rosszat okozni,nem is reklámozás céljára írtam.Szóval sajnálom ha valakinek rosszat okoztam vele,ha kell módosítsák a hozzászólást.A megállásokkal kapcsolatban,ezen a vonalon bodakajtor kivételével egyetértek.Minden település közel van a megállóhoz,azon én még sosem láttam utast.Bár őszintén megmondom lenne rá forgalom mindenhol,pl:4 nap alatt forgattam le a filmet,mind a négyszer sárkeresztúron mentünk át.Mindig a vonat, a falun áthaladási idejében dugig tömött volt a falu mindkét buszmegállója,szóval lenne rá kereslet.
 
Aba-Sárkeresztúr    QQriQ, 2013.10.01 11:42.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezt azért nem kéne reklámozni hogy vannak ilyen megállások...
Egyébként teljesen hülyeség 2 pár vonatnál nem megállni mindenhol. Hasonlóan a komáromi vonalon is.
 
Széchenyihegy    Petrás Bence, 2013.10.01 09:46.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták 1949-ben a Janika című filmet.
 
Pokoltanya    lánya, 2013.10.01 07:46.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem a nagypapám lakott Pokoltanyán . Őcsak gyalogosan ment Tápiógyörgyére .
 
Aba-Sárkeresztúr    dani, 2013.10.01 07:26.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia fizolt!
Nos igen,hétköznap tényleg dugig van,de hétvégén volt hogy a kétkocsis cirkált üresen.Nyáron sztem azért nincsenek sokan mert az utasok nagyrésze diák volt.Felsőkörtvélyesről annyit hogy nemcsak itt hanem sárszentágotán is gyakori a megállás.A mozdonyvezetőt meglehet kérni hogy lassítson,mégcsak megsem áll leugrik és megy tovább.Mer most az hogy húúú itt nem szebad megállni mer mer tartani kell a menetrendet.Elárulom ezen a vonalon a menetrendtartás az nem olyan hogy:"egy percet késel kivagy rúgva".De mégis dzerintem nagyon jó vonal :-)
 
Aba-Sárkeresztúr    fizolt, 2013.10.01 00:32.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A videóhoz: Jó olvasni, hogy azért előfordulnak tömegek a vonaton(bár amikor én utaztam nyáron szinte üres volt). Viszont feltűnt, hogy Felsőkörtvélyesen is megállt a vonat.
 
Aba-Sárkeresztúr    dani, 2013.09.30 20:46.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
Tudom ez nem egy videó megosztó portál,de mégis ez a kedvenc vasútvonalam és egy szebb képet adó kamerával újra készítettem egy másik felvételt a vonalról :-).
http://www.youtube.com/watch?v=BGSfiMoKCw8
 
Márczfalva-Fraknónádasd    Harpi, 2013.09.30 14:58.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valakinek van infója,hogy itt mikor bontották le az eredeti állomásépületet?
 
Homokszentgyörgy    Rinyai Istvan, 2013.09.30 01:59.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Homokszentgyorgy allamas a legkedvesebb gyerekkori emlekeim egyike. Ugyanis 1545-ben abban a kis faluban lattam meg a napvilagot egesz veletlennul, mivel anyam ket noveremmel odamenekult a Budapesti bombazasok miatt. Apam aztan ott talalkozott veluk a haboru befejezese utan. Sajnos 3 eveig nem tudtunk Budapestre visszatelepulni, de meg emlekszem amikor a kis vonaton utaztunk haza. Utana minden evben utaztam a vonattal Kaposvarrol, mivel a nyari szuneteinket ott toltottunk nagyszuleimnel.

Most 7.000 km tavolsagbol irok, mivel mar regota Torontoban elek Kandaban. Jeleneleg egy regenyt irok es ehez kutatok regi dolgokat.
 
Kerekdomb    dr. Tomi, 2013.09.29 15:14.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kár, hogy hagyták és hagyják így tönkremenni az állomás épületét. Gazdátlanul üresen áll. Az átjáróban az út is rettenet, na meg az is ahogyan kátyúzták. 1 éve lakok a településen, Tiszakécske mostohagyermeke, pedig az üdülőöveset nem kis pénzt hozhat a városnak. A fürdő felújítása örvendetes, csak hát ugye az is magánkezekben van, de az már nem ide tartozik ... Szóval jó lenne egy bakter oda az állomásépületbe, rendbetenni, megélhetést és lakhelyet adni egy családnak ...
 
Zichyújfalu    davesz, 2013.09.27 14:16.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát nem tudom, én már nem nagyon reménykedem a villamosításban... Egyébként az a két állomás elég nagy. Börgöndnek 7 vágánya van, Zichyújfalunak pedig 4, emellett van egy kiágazó iparvágánya is...
De reméljük a legjobbakat (a villamosítással kapcs.). Amúgy én nem nagyon örülnék azoknak a hulladék FLIRT-eknek, sokkal jobb valamilyen "nyitható" vonattal utazni (lásd: Bhv, By, még a Halbi is elmegy)
 
Becske alsó    prozak01, 2013.09.26 22:47.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy mai felvétel: nem igazán bonyolíthat nagy utasforgalmat ez a megállóhely, eléggé ki is esik a község központjától.
 
Aszód    prozak01, 2013.09.26 22:44.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma délelőtti pillanatkép
 
Turgony    38-as õr, 2013.09.26 15:26.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomás volt, egészen a villamosításig. Bartával, Karcagi Pusztával, Apavárával együtt megállóhelyesítették.
 
Hűvösvölgy    Petrás Bence, 2013.09.26 14:55.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták 2010-ben a Vasút kincse című filmet, aminek a forgatókönyvét két Gyermekvasutas írta.
 
Rétfalu-Siklósd    djlacee, 2013.09.25 21:55.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A rakodóvágányból már nem sok minden van meg, ellenben a környéken mindenhol felszedett sínek vannak
 
Szolnok-Alcsi régi    Pátkai andrás, 2013.09.25 18:27.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én egészen a megszüntetéséig innen utaztam majdnem minden héten Tiszaföldvárra a nagyszülőkhöz, mert ott laktunk az akkori Áchim úton és ez az állomás volt közel nekem.
 
Turgony    fizolt, 2013.09.24 22:32.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykor állomás lehetett: A Munkamódszerek a tolatóvonatoknál címő oktatófilmben szerepel az állomás.
 
Galgaguta    Vazul, 2013.09.24 13:10.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért nekem még így is szívem csücske ez a megálló. Istenem, mennyit vártuk ott a vonatot és a fütty után megjelent a gőzmozdony! Aztán felszálltunk a vagonokba, ami tényleg fapados volt.
 
Zichyújfalu    Barnaby, 2013.09.24 10:44.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én úgy tudom, hogy tényleg készülnek a villamosításra, ami ezen vonal esetén nem is túl bonyolult, ugyanis csak két állomás van (azok se nagyok), a többi egyszerű hosszlánc és új alállomásra sincs szükség.
Számítások szerint meg is térülne, mivel több vonatot (tehervonatokat is) lehetne erre közlekedtetni, jelentős időmegtakarítással. További érv még, hogy a FLIRT motorvonatok fordulóit is gazdaságosabban meg lehet szervezni (pl: szerelvénymenetnek nem kell Fehérvárról Kelenföldön keresztül mennie a Szabolcsi bázisra.), illetve Bz-k helyett is dolgozhatnának (pl: Szfvár-Pszab-Bp-déli).
Ami a bizbereket illeti, a felújításkor csak Zichy kapott D55-t, mivel akkor már a tervekben szerepelt, hogy Fehérvár felújítása után az új elektronikus bizber Börgöndöt is kezelni fogja.
 
Vámospércs    Mopat, 2013.09.24 08:37.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vámospércsi állomásról hónapokkal ezelőtt eltűntek az üresen árválkodó teherkocsik!
Méghozzá igen szép vasúti seregszemle keretében! Ugyanis tolatást végzett két egybekapcsolt magánvasutas zöld Bobo(nem találtam hirtelen kié lehetett) meg az MMV narancs-fehér-fekete Sulzer dízele is...éppen menetrend szerinti tehervonat is állt az állomáson, azt hozhatta a Sulzer...gondolom abba a vonatba is soroztak kocsikat, meg vittek a Bobók is! Sajnos nem volt nálam fényképező masina, éppen a létai úti sorompónál álltam autóval...
A nyár folyamán kétszer is láttam UDJ vontatta pályafenntartási szerelvényt, "sínenjáró" markológéppel és rakoncás kocsikkal. Az állomási rakodó térre szép kupac öreg talpfát termeltek ki. Először azt hittem, bontják az egykori fatelepi iparvágányt-de az köszöni, megvan a gazban-így valószínűleg a vonalon zajlott talpfacsere...
Sós János
 
Nagycsere    Mopat, 2013.09.24 08:25.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem csak az épület körüli fák hiányoznak már...
Ugyanis kivágták a 48-as utat a vasútállomással összekötő rövid bekötőút mindkét oldalán a nagy nyárfákat, illetve az állomási rakodó háta mögötti fákat is a közút felől! Az erdészeti rakodó területén pedig átépítés zajlik: egy jókora víztároló medencét(vagy ún. áztató/telítő medencét?) építettek az állomási töltés mellé!
 
Tar    Fruzsi, 2013.09.23 23:57.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Én egy furcsa kéréssel/ kérdéssel fordulok hozzátok.
Szeretnék tudni, a régi tari vasúti őrházról információkat.
Ha valakinek van képe, annak nagyon örülnék.
Tudom, hogy már nincs meg az épület, de számomra fontos lenne.
Nagyon szépen kérlek segítsetek. Köszönöm!
U.I.: életem kezdete 1988 ehhez az épülethez fűződnek, ez volt az otthonom, és szeretném tudni mi lett vele,hogy nézett ki.
 
Körösnagyharsány    dani, 2013.09.23 21:06.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen mert találtam benne hibát és leszedtem,ha az előbbi írásomat beírod youtubba,vagy azt hogy Komlódy Dániel akkor ott lesz :)
 
Előző Első    ... [ 212 ] [ 213 ] [ 214 ] [ 215 ] [ 216 ] [ 217 ] [ 218 ] [ 219 ] [ 220 ] ...   Utolsó Következő