Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 246 ] [ 247 ] [ 248 ] [ 249 ] [ 250 ] [ 251 ] [ 252 ] [ 253 ] [ 254 ] ...   Utolsó Következő

Nagyatád    mark_015, 2013.03.10 20:10.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érkezik az MMv,2013.02.23
 
Ötvöskónyi    mark_015, 2013.03.10 20:08.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2013.03.10
 
Marcali    mark_015, 2013.03.10 20:07.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sorompó,2013.03.10
 
Marcali    mark_015, 2013.03.10 20:06.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2013.03.10
 
Csisztagyógyfürdő    mark_015, 2013.03.10 20:05.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A padok a bozótosban Csiszta megállóhelyen,2013.03.08
 
Csisztagyógyfürdő    mark_015, 2013.03.10 20:04.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérném felvenni Csiszta megállóhelyet...2013.03.08
 
Csisztagyógyfürdő    mark_015, 2013.03.10 20:02.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az átjáró és a vízdaru,2013.03.08
 
Csisztagyógyfürdő    mark_015, 2013.03.10 20:00.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt váltót,nem kell már állítani,2013.03.08
 
Csisztagyógyfürdő    mark_015, 2013.03.10 19:58.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utasperon,2013.03.08
 
Csisztagyógyfürdő    mark_015, 2013.03.10 19:57.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás,2013.03.08
 
Táska    mark_015, 2013.03.10 19:56.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt már belelopva a pályába,2013.03.08
 
Táska    mark_015, 2013.03.10 19:55.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az útátjáró,2013.03.08
 
Táska    mark_015, 2013.03.10 19:54.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt pedig a másik,jól benőtte a gaz,2013.03.08
 
Táska    mark_015, 2013.03.10 19:52.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás bejárati váltója,2013.03.08
 
Táska    mark_015, 2013.03.10 19:50.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás padjai,és a háttérben az elbontott épülete?
2013.02.08
 
Lengyeltóti    mark_015, 2013.03.10 19:48.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület,2013.03.08.-án
 
Nick    djlacee, 2013.03.10 19:07.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy darabon kitisztították a töltést, így kiválóan megfigyelhető, merre is haladt a vasútvonal
 
Rőtfalva    djlacee, 2013.03.10 18:27.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos, az őrházépületet bontják, már csak az egyik fala áll :(
 
Romhány    dani, 2013.03.10 13:30.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Akit érdekel,elkészült a bezárt vicinálisok című videoklipp sorozat 2.része,amely ezzel a vonallal foglalkozok.
youtube:bezárt vicinálisok (2013) 2.rész diósjenő-romhány
 
Gelse    Harpi, 2013.03.10 13:19.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mostani felv.épület a háború után épült.Nem a régi épület átépítésével,max annak megmaradt használható tégláinak felhasználásával!Ugyanis ez az állomás a II.világháborúban súlyosan sérült állomások közé tartozott.Elpusztult a régi fa áruraktár,az állítóközpont,és a felvételi épület is súlyos károkat szenvedett!
 
Sepsibükszád    fizolt, 2013.03.10 12:51.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kezelőfelület alapkoncepciója ugyanaz(négyzetekből összeállított, tehát könnyen "átrendezhető"). Úgy tudom, hogy ezt is Dominónak hívják (inkább a D70-re hasonlít,mert kezel tolatóvágányutat).
(Bocs a képek minőségéért)
 
Sepsibükszád    Balazs177, 2013.03.10 11:11.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez biztos,hogy Dominó?Szerintem más típus!
 
Drávaszabolcs    Tádé, 2013.03.10 08:37.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"A sík- és dombvidéki vasút építése jelentős földmunkával járt, legnagyobb műtárgya a 310,5 m hosszú, háromnyílású, vasszerkezetű híd volt a Dráva felett. A híd a közúti forgalmat is kiszolgálta. A felépítmény 23,6 kg/fm tömegű, „i” jelű sínekből épült, Pécs állomás környékén 28,0 kg/fm tömegű, „j” jelű síneket is beépítettek."
Forrás:Wikipédia
 
Csucsa    fizolt, 2013.03.09 21:44.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
látkép
 
Szolnok-Alcsi    Tastam, 2013.03.09 17:24.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen már magam is többször elgondolkodtam, mivel a két vágány között felvezető lépcsőnek semmi nyoma, pedig azt utólag így nem lehetett volna eltüntetni. Nekem sajnos csak ez az egy forrásom van, menetrendjeim ssincsenek, hogy utánanézhetnék. Apám mesélte, hogy a megálló megépült, de - bár ez nem jellemző - ő is tévedhet. Sajnos megkérdezni tőle már nem áll módomban, egyszóval elképzelhető, hogy Neked van igazad.
 
Normafa    Petrás Bence, 2013.03.09 15:49.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Remot Mk45-2004 Normafán.
2013. 03. 09.
 
Csucsa    fizolt, 2013.03.09 15:47.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület télen
 
Szabadka    Studiolum, 2013.03.09 14:48.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1911-12-es helyi újságcikkek (és képeslapok) a szabadkai állomásról: http://wangfolyo.blogspot.hu/2012/09/hatartalan-szabadka-3-mar-olyan-ronda.html
 
Sepsibükszád    fizolt, 2013.03.09 13:39.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jelzők
 
Sepsibükszád    fizolt, 2013.03.09 13:36.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a nyíltvonali elágazás kezelője
 
Előző Első    ... [ 246 ] [ 247 ] [ 248 ] [ 249 ] [ 250 ] [ 251 ] [ 252 ] [ 253 ] [ 254 ] ...   Utolsó Következő