Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 245 ] [ 246 ] [ 247 ] [ 248 ] [ 249 ] [ 250 ] [ 251 ] [ 252 ] [ 253 ] ...   Utolsó Következő

Tolmács    dani, 2013.03.14 10:11.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet megvásárolták,vagy milyen okból lakják?
 
Füzesgyarmat-Macskás    mazsoqq, 2013.03.13 16:31.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Macskás mrh. építési terve. Az átrakónál ábrázolja Schwarcz F. 600mm nyomközű kisvasútja csatlakozását.
 
Füzesgyarmat-Macskás    mazsoqq, 2013.03.13 16:24.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Macskás mrh. 1949-es katonai térképen. Az átrakónál ekkor még jelentős kisvasúti hálózat csatlakozott. A vonalhálózat 1km oldalú négyzethálózatot jelent.
 
Füzesgyarmat-Macskás    mazsoqq, 2013.03.13 16:15.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Macskás megálló rakodóhely 1966-os katonai térképen. Az átrakótól a major és környékéig még működött a kisvasút. A vonalhálózat 1km távolságot jelent.
 
Kishagymás    mazsoqq, 2013.03.13 16:09.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Építési tervrajz, ami Blankenstein gróf 600mm nyomközű kisvasútja csatlakozását is ábrázolja.
 
Tolmács    dani, 2013.03.13 16:09.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nosakkor.Én csak az épületet akartam fotózni.Nem a belsejét.Sajnos mostmár mindegy.Köszönöm petya az infókat.
 
Kishagymás    mazsoqq, 2013.03.13 16:03.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kishagymás megálló rakodóhely 1949-es katonai térképen. A vonalhálózat 1km-es oldalú négyzethálózat. A szolgálati hely egyben jelentős kisvasúti hálózat átrakója is volt.
 
Kishagymás    mazsoqq, 2013.03.13 15:57.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kishagymás nyíltvonali rakodóhely 1966-os katonai térképen.
 
Kishagymás    mazsoqq, 2013.03.13 01:43.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló-rakodónak egyetlen épülete volt, egy mérlegház. A képen látszó illesztés mögött, irányban, ahol a gaz ritkul, a pályára merőlegesen a vonali vágánytól kb. 15m-re állt a mérlegház.
 
Kishagymás    mazsoqq, 2013.03.13 01:27.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló-rakodó helye 2012.03.19-én. A kép aljától számítva a 3. és 4. alj közti illesztéstől indult a kitérő (rakodó) vágány északi kiágazó váltója jobbra, a nyugati pályaoldal felé.
 
Bize    mazsoqq, 2013.03.13 01:11.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló 2007.11.30-án. A kép jobb szélén a póznán levő rozsdás tábla mutatja a megálló nevét. Némi gazolás után lett ennyire látható. Másik fotón a névtábla közelről.
 
Bize    mazsoqq, 2013.03.13 01:08.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen a póznán levő rozsdás tábla mutatja a megálló nevét.
 
Tolmács    KériPetya, 2013.03.12 23:51.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt azért tisztázzuk, hogy hova is szeretnél bemenni...? Az állomás területére, vagy az épületbe?
Az állomás területe nem magánterület, hiszen egykor ugye utasok által használt terület volt...
Az épület nyilván magánterületnek számít.
Én körbefotóztam az épületet, és a kutya nem foglalkozott vele, mit csinálok éppen (közterületen ugye).
 
Tolmács    dani, 2013.03.12 13:09.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Semmi gond.Köszönjük hogy elmodtad.Én csak azért nem mentem be,mert azt hittem magánterület.Ha már itt tartunk ,mért ne lenne magánterület.Lakják,ugyanúgy mint rétságot,meg romhányt.
 
Csáktornya    Balazs177, 2013.03.12 10:26.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás állítóközpontjai megegyeznek Sopron Déli pu.és Barcs állomás állítóközpontjaival.http://newikis.com/en/commons_File:%C5%BDeljezni%C4%8Dki_kolodvor_%C4%8Cakovec_-_istok.jpg.html
 
Zagreb Samoborski Kolodvor    Balazs177, 2013.03.12 10:01.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rengeteg kép:http://blog.dnevnik.hr/nepoznatizagreb/2010/02/index.html
 
Tolmács    KériPetya, 2013.03.11 21:01.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs, hogy beleszólok, de nekem nem volt semmi gondom velük, nem is láttam őket - egyébként meg úgy mászkál ott az ember, ahogyan akar, nem magánterület.
 
Csisztagyógyfürdő    mark_015, 2013.03.11 20:20.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Goglé mapson,jelöli a megállót,annyit kell beírnod hogy Csiszta és már oda is dob...:)
 
Sepsibükszád    fizolt, 2013.03.11 18:46.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két okból: Régen nagy áruforgalom lehetett(a két kiágazás a közeli kőbányákba vezet).
Másrészt úgy tűnik,hogy csak ilyeneket telepítettek:Tusnádfürdőn is ilyen van, pedig ott összvissz 2 vágány, meg egy csonka van.
 
Zajta    V43_1195, 2013.03.11 16:55.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Cseke Zoltán!

Így van, vasárnaponként a 16305-ös vonat gépe a harmadik vágányon jár körül. Előtte (a tavaly áprilisi vonatritkításoknak köszönhetően) szerelvényvonatként érkezik Zajtára.
 
Gelse    Central, 2013.03.11 14:31.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a választ!Az állomás történetéről olvastam Lovas Gyula könyveiből,de az állomásépület története nem volt egyértelmű.
 
Csisztagyógyfürdő    szvdom, 2013.03.11 12:54.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Márk!
Hol volt ez a Csiszta megállóhely?
Mely két állomás között? Milyen távol egyiktől-másiktól? Esetleg GPS koordinátákat tudnál küldeni?
 
Tiszalúc    GyimesiL, 2013.03.11 11:39.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csernátony Lajos hozzászólásából kiderül, hogy az állomás az alábbi időben
Tisza-Lucz-Királytelek néven szerepel. (,,299. országos ülés 1871. márczius 2-kán")

http://www.tiszaluc.hu/honlap/tortenete/lucz.png (link csak időlegesen él)


 
Sepsibükszád    Balazs177, 2013.03.11 06:22.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lehet,hogy ez is Integra licensz alapján készült.Gondolom egy román cég terméke.Azért a kezelőgombok teljesen másként néznek ki mint egy D 70-esen.Ekkora állomásra minek tolatóvágányutas berendezés?
 
Nyársapát    ogvmodellbahn, 2013.03.10 20:24.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
még egy kép
 
Nyársapát    ogvmodellbahn, 2013.03.10 20:22.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár kép az általam készített modellről.
 
Nagyatád    mark_015, 2013.03.10 20:20.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2013.01.27.-én
 
Nagyatád    mark_015, 2013.03.10 20:13.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
13kocsis gabonavonat a dolga...2013.02.23
 
Nagyatád    mark_015, 2013.03.10 20:12.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyatát?:) 2013.02.23
 
Nagyatád    mark_015, 2013.03.10 20:10.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érkezik az MMv,2013.02.23
 
Előző Első    ... [ 245 ] [ 246 ] [ 247 ] [ 248 ] [ 249 ] [ 250 ] [ 251 ] [ 252 ] [ 253 ] ...   Utolsó Következő