Nagycsány
dani, 2013.03.18 09:32.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szervusztok!Valaki helyit kérdezek:Az épületről tud valaki friss infót?Vagy tegyen valaki egy helyzet jelentést.
-Lakott?
-Van-e ablaka,ajtaja?
stb...
|
|
Somogytarnóca
Train Station, 2013.03.17 22:04.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás a falun át haladó Barcs-Nagyatád útról elérhető?
Ha igen hol és hogyan?
|
|
Dunavarsány
Kohán József, 2013.03.17 12:53.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az őrház sorszáma tudtommal 17-es.
|
|
Tokod
Faragó Ferenc, 2013.03.16 22:42.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2013. 03. 16. A reggeli hókotró menet után már könnyedén közlekedett a délutáni személyvonat. A képen Esztergom-Kertváros felől jár be az állomásra.
|
|
|
Felsőlászló
elefant, 2013.03.16 15:54.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Akkor a tolatós Keresztúrig,a személyvonatok szintén Keresztúrig,illetve egyes esetben Nyékig közlekednek,és ezért tekintik megszűntnek a Nyék-Felsőlászló szakaszt.Most már világos.Köszönöm a válaszodat!
|
|
Felsőlászló
Pista, 2013.03.16 14:52.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elefánt! Nagyon nullszaldós sem lesz az a különvonat! Igen lehetne gőzöst hozni és erre szervezni, csak akkor nem ennyi lesz a jegy ára.
Deutschkreutzban rakodják a fát. Többnyire púpossal megy ki értük a GYSEV.
|
|
Horgos
bnvczltn, 2013.03.16 14:25.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"m" karakter nincs a cirillben, az az м. Az š az ш.
|
|
Mezőhídvég
dani, 2013.03.16 14:18.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
De érdekes hogy a menetrend pusztaszentmihályfát nem említi.
|
|
Gárdony
roli12, 2013.03.16 13:27.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáson milyen biztosítóberendezés található?
|
|
Felsőlászló
elefant, 2013.03.16 12:19.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az üres fás kocsikat nem hinném,hogy Keresztúrban rakják!Vagy talán tagja vagy a tolatócsapatnak,és tutira tudod?
|
|
Felsőlászló
Gery, 2013.03.16 11:59.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tudom honnan veszed, hogy van még teherforgalom végig. Jelenleg már csak Deutschkreutzig járnak tehervonatok, illetve Neckenmarkt-Hortischonig a személyek. Egy 5047 motorvonat pedig igazán "egzotikus" járműnek számíthat Oberloisdorfban...
|
|
Csallóközaranyos
siofok35, 2013.03.15 23:07.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Magyar táblát is kitettek, az állomás melletti magánterületre.
http://www.mkp.sk/cikkek/hirek/2013/03/07/csallokozaranyoson-magyar-nyelvu-vasuti-tablat-allitottunk
|
|
Mezőhídvég
fizolt, 2013.03.15 21:42.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Küldj csak nyugodtan!
|
|
Zalaegerszeg
Sanya, 2013.03.15 18:50.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zalaegerszegi fűtőház.
|
|
|
Zalaszentiván
Sanya, 2013.03.15 18:46.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Esti fények
|
|
|
Csemő
János, 2013.03.15 17:24.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt egy kicsi tévedés van: a Végh-telep nem azonos a Csemői állomással. Az egykori Végh-telep Balla dűlő megálló és Csemő állomás között volt. Nagyjából a Gyurka-domb "tövében" volt ez az állomás. A hozzá tartozó épületek beton-torzói sokáig meg is voltak ezen a helyen.
|
|
Mezőhídvég
dani, 2013.03.15 12:57.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm,én elhiszem de azért lehet hogy küldök egy képet a mailedre.
|
|
Bodajk
2Kuvik, 2013.03.15 11:17.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"Csütörtökön kora este megindult a szülés egy kismamánál Bodajkon, a magzat farfekvéses volt. A nőt a katasztrófavédelem székesfehérvári hivatásos tűzoltóegysége a bodajki vasútállomásra szállította, onnan a MÁV együttműködésével Székesfehérvárra vitte egy mozdony, majd a mentőszolgálat a Fejér Megyei Szent György Kórházba szállította. A kismama és kisbabája is jól van."
2013. március 14...
|
|
Mezőhídvég
fizolt, 2013.03.15 09:42.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A MÁV által közlekedtetett vonatpótló autóbuszok menetrendje lehetett.
2007-ig több vonalon vonatpótló autóbuszok jártak, amelyek menetrendje a hivatalos vasúti menetrendben is szerepelt.
|
|
Mezőhídvég
dani, 2013.03.15 07:55.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm,de van egy érdekes sztorim.Nagymamámnál kutakodtam a régi fejér megyei hírlapok között.Egyszer az egyik újságban találtam egy mellékletet:VASÚTI MENETREND 2005.TÉL.Belelapozgattam,és az egyik oldalán megpillantottam egy ilyet: LEPSÉNY-MEZŐHÍDVÉG napi 7 vonatpárral .Úgyhogy én ezt nem értem.
ÖSSZEGEZVE:HA az utolsó vonat 1999-ben ment el,hogy lehetséges hogy a 2005-ös menetrendben szerepel???
|
|
Szent Imre tér
siofok35, 2013.03.15 01:03.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.europhoto.eu.com/RenderFullScreenImage.aspx?fIn=MTI_M___R_____565120n.jpg Egy régi fotó.
|
|
Kovászna
fizolt, 2013.03.14 23:05.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A bkiiktatott rendelkezőkészüléket ruhafogasnak használják...
|
|
|
Felsőlászló
elefant, 2013.03.14 18:04.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezek az utolsó vonatok másról nem szólnak mint a pénzről!Ha már beszedik érte a horribilis jegyárat legalább ne ezt az unalmas motort indítanák,hanem mondjuk egy gőzmozdonyt nosztalgia kocsikkal.Egyébként valaki árulja már el,hogy ezt a vonalat miért tekintik megszűntnek?Egyes személyvonatok Nyékig továbbra is lejárnak,a tolatós teher is közlekedik még Felsőlászlóig!
|
|
Bize
mazsoqq, 2013.03.14 17:58.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mellékelt irat szerint változott Gyóta mrh. neve Bizére. 1953.XI.18-án határozat született, miszerint a rakvágány Mesztegnyő felőli kiágazó váltóját és néhány métert elbontanak a rakvágányból (az anyag kellett máshová). Eredetileg 1953. elején az egész rakvágány elbontását tervezte a KPM, de az erdészet ragaszkodott hozzá, az erdei kisvasút által hozott anyag átrakása miatt. 1963.II.8-i levelében a KPM felhívja az erdészet figyelmét, hogy a kisvasút üzemengedélye lejárt. Vagy újítsa meg, vagy bontsa el a kisvasutat (1963.III.15-ig). Ez az utolsó irat, ami szól arról, hogy Bize megálló rakodóhely. 1965.V.30-tól érvényes menetrend szerint már csak megállóhely.
|
|
|
Mezőhídvég
Endre, 2013.03.14 15:58.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1999 június:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=91181000&t=9101631
http://hu.wikipedia.org/wiki/Domb%C3%B3v%C3%A1r%E2%80%93Leps%C3%A9ny-vas%C3%BAtvonal
|
|
Mezőhídvég
dani, 2013.03.14 15:29.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szervusztok!Gyors kérdés:LEPSÉNY-MEZŐHÍDVÉG ÁLLOMÁSOK között mikor szűnt meg a személyforgalom?
|
|
Tolmács
dani, 2013.03.14 15:11.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm,de mégegy kérdés:Akkor mért kergettek el lepsényben.Végeztem a fotózással,VASUTAS JELENLÉTE NÉLKÜL,ami azt jelenti hogy nem vettem fel.És elkezdett velem üvöltözni: Mit képzelek magamról,ehhez engedély kell.De tényleg mégegyszer köszi az infókat.
|
|
Felsőlászló
Gery, 2013.03.14 14:37.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2013.03.17.-én újra (és valószínűleg utoljára) különvonat közlekedik Sopron és Felsőlászló között. További infó az alábbi cikkben: http://www.ikvahir.eu/?p=3053
|
|
|
Tolmács
Railwayman, 2013.03.14 10:37.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútállomások, megállóhelyek nem közterületek! Nyilvános magánterület a besorolásuk. Azért nem közterület, mert közterület csak az lehet, amit az ingatlan-nyilvántartás közterületként tart nyilván. Márpedig meg lehet nézni, nem szerepel ilyen bejegyzés egyetlen helyen sem. Nyilvános magánterület a magánterületnek a közforgalom számára a tulajdonos, illetve használó által megnyitott és kijelölt része, illetve azon magánterület, amelyet azonos feltételekkel bárki használhat. Az ilyen helyen történő fényképezés, videózás mindaddig nem kifogásolható, amíg a felvétel készítésének célja nem a rajta szereplő személyek egyéniesített bemutatása. Az épületet tehát nyugodtan fotózhatja bárki.
|
|
Tolmács
dani, 2013.03.14 10:11.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épületet megvásárolták,vagy milyen okból lakják?
|
|