Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 243 ] [ 244 ] [ 245 ] [ 246 ] [ 247 ] [ 248 ] [ 249 ] [ 250 ] [ 251 ] ...   Utolsó Következő

Kónya    husonyiczagabor, 2013.03.22 15:03.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Elhurcoltak,szóljatok! Kónya,Borzas,Árkus,Recsk" és a "Vasutasok pokoljárása" c. könyvekből kiderül,hogy 1953.márc 25-e körül a különböző vasútigazgatóságok területéről kb 200 vasúti tisztet gyüjtöttek össze és már másnap a recski kényszermunkatáborba irányították őket! A hatvani vasutasok családjait Kónyára internálták.Kónyán a "Hotel Aranybirka!" rabszálló örökre emlékezetes maradt a számukra!Szabadulásuk után sok családnak csak "mankó "jutott.(mint a képen látható Kónya megállóhelynek!Számukra ugyan mit is jelenthetett ez a megállóhely?!
 
Jászkisér felső    Sünöcske, 2013.03.22 14:51.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhelyet kifejezetten a jászkiséri MÁV géptelep kiszolgálására építették, talán valamikor a '70-es években.

Jelenleg szinte kizárólag a MÁV FKG Kft. dolgozói használják - ebbe a cégbe szervezték ki a géptelepet.
 
Đurđevac    Balazs177, 2013.03.22 09:54.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Képek az állomásról:http://www.panoramio.com/photo/16602689
 
Normafa    siofok35, 2013.03.21 23:50.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló eredetileg nem itt volt, később helyezték ide.

http://gyermekvasut.hu/page.php?141
 
Orgonás    siofok35, 2013.03.21 22:11.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1987-ben itt volt a Fogas legsúlyosabb balesete.

http://hbweb.hu/fogas/19870111.htm
 
Verőce HR    Balazs177, 2013.03.21 21:29.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Google térképen remekül látszik az állomás Pitomaca felőli oldalán az egykori,Barcs állomás felé menő vonal(volt Barcs-pakráci HÉV)maradványa,amiből még egy viszonylag hosszú pályarész megvan,és iparvágányként egy üzemben,vagy telephelyen végződik.
 
Barcs    Balazs177, 2013.03.21 21:23.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Google térképen remekül látszik az állomás Babócsa felőli oldalán az egykori,Verőce állomás felé menő vonal(volt Barcs-pakráci HÉV) pályaívének helye,és az egykori Dráva híd egy pillérének maradványa is.
 
Budapest-Nyugati    Kenézy György, 2013.03.21 20:31.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Április 2-tól egészen Június 14 -ig Budapest Nyugati PU-Esztergom között közlekedni fognak Pótlóbuszok Árpád hid volánbusz pályaudvaról. E Árpád híd autóbusz állomás – Flórián tér – Óbudai temető – Üröm – Pilisvörösvár, orvosi
rendelő – Pázmáneum – Piliscsaba, iskola – Piliscsaba, Magdolnavölgy – Pilisjászfalu –
Piliscsév – Leányvár – Dorog – Esztergom-Kertváros – Esztergom

S Pótlóbusz : Árpád híd autóbusz állomás – Flórián tér – Óbudai temető – Üröm – Solymár, vasútállomás –
Solymár, temető – Pázmáneum – Piliscsaba, vasútállomás ! Z Pótlóbusz : Árpád híd autóbusz állomás – Flórián tér – Pilisvörösvár, orvosi rendelő – Pázmáneum –
Piliscsaba, vasútállomás

K Pótlóbusz : Szabadságliget – Pilisvörösvár, orvosi rendelő – Pázmáneum – Klotildliget !

830 volánbusz járat : Árpád híd autóbusz állomás – Flórián tér Óbudai temető Üröm Solymár, vasútállomás –
Solymár, temető – Pilisvörösvár, orvosi rendelő – Pilisvörösvár, Nyár utca (Szabadságliget)
M3 -as metróval Nyugati PU -Árpád Hid között 3 megálló vonatpótló végállomásik.
 
Leányvár    Kenézy György, 2013.03.21 20:08.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már vannak ezzen állomáson felsővezeték tartok!
 
Esztergom-Kertváros    Kenézy György, 2013.03.21 20:04.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már vannak felsővezeték tartok Esztergom - Leányvár között!
 
Hárshegy    Petrás Bence, 2013.03.21 18:25.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szépjuhászné és Hárshegy között a 77. számú szelvényben volt még egy megálló: Kis-Hárshegy!
Forrás: http://www.gyermekvasut.hu/page.php?133
 
Normafa    Petrás Bence, 2013.03.21 18:22.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályafenntartási raktárépület volt egykor a nyíltvonali sorompóőrhely.
Forrás: http://www.gyermekvasut.hu/page.php?134
 
Dorog    Edyboy, 2013.03.21 17:29.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy másik szögből
 
Dorog    Edyboy, 2013.03.21 17:26.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hatoska Dorogon.
No meg a Púpos :)
 
Kónya    QQriQ, 2013.03.21 15:34.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
\"A hatvani vasutasság \"hírhedt\" vasúti megállója.\"

Miért hírhedt?
 
Budatétény    Railwayman, 2013.03.21 11:31.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért az érem másik oldalát is nézd meg, miért alakult ki ez a szokás, hogy a kaller ad ki jegyet. Ugyanis a helyi pénztáros korábban (talán most is) igen gyakran kitette a rögtön jövök táblát, sokszor a vonat érkezéséig nem is ért vissza. Ezért ha mondtad a kalauznak, hogy a pénztárban nem volt éppen senki, kiadta a jegyet. Ezt mindig be lehet játszani. És nem feltétlenül a pénztáros a hibás. Egy tisztességes felvételi épület kellene, nem egy szűk konténer, mellékhelyiség nélkül.
 
Budafok    Peron, 2013.03.21 08:55.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ok, a téli időszak. Persze meg lehet építeni akkor is, de az drágább, le lett állítva, nem engedélyezték.
 
Pátka    2Kuvik, 2013.03.21 08:45.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mindenkinek szép napot!
A tegnapi szép időben megejtettem a fotózást, feltöltöttem őket, remélem majd meg is jelennek. Megvan a kút (tökéletes állapotban és vízzel, csak a lánc és a kerék hiányzik. A fő kérdésem azonban ez a melléképület. Mi a fene lehetett ez? Látom hogy maszek épület, de a kémény miatt totál meg vagyok keveredve... :D
A pince is különös, rémesen alacsony, nyirkos és pici. Jelen állapotában krumplitárolásra lenne csak alkalmas, ha ajtaja is lenne.
A képeken a hibák (fal felázása, leszakadt plafon) látszanak majd. Várok minden hozzászólást az alábbi témakörökben: besorolható -e valamilyen típusépületbe, hol lehetett átalakítás (a nagyszobai vakablak pl.).
Gergő
 
Budatétény    puma87, 2013.03.21 00:47.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely mindennapjaiból:
2013.02.26-án egy súlyosan sérült férfit talált az egyik tehervonat vezetője. A magatehetetlen ember a kifele tartó vágány melletti peronon feküdt. A vasutas azonnal nekilátott az elsősegély nyújtásnak, de mire a mentősök kiértek, a férfi elhunyt. Az eset máig tisztázatlan.
A történet hozadéka, hogy az életvédelmi kerítés - utasok által (a vágányokon való gyorsabb átjutás céljából) többször megrongált - egy részét a vasút szakemberei megjavították. Így a síneken való átrohanások megszűntek (máshol történik).

Peron:
Jegyet többnyire ugyanúgy tud az utas fia venni a kallertől is.

Eugene:
Igen, egyszerre futhatunk bele az 1, 2 és az A, B megnevezésbe. Nekem oké, mert csukott szemmel is mozgok a környéken, de a Campona (Tropicarium&CsoPa) látogatói felé néha durva szívatás.
 
Budafok    puma87, 2013.03.21 00:35.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
December 22.-e óta alig történt valami. A felújítás keretében az állomás ugyanolyan "félkész". Három hónap alatt lassan neki kezdtek a középső peron befejezésének, így az utasoknak csak a téli, jeges időben kellett a félkész peront igénybe venni. Ráadásul a munka tempót jól mutatja, hogy a középső peron építésében érdemi előrelépés kettő (!) hét alatt alig történt. A 40-es menti rész ugyanolyan. Hozzá se nyúltak. Tájékoztatás a nullát közelíti. Érdekes.
 
Albertfalva    puma87, 2013.03.21 00:31.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Magán, a megállóhelyen változás az elmúlt cca 4 hónapban nulla a változás. A felújítás keretében mindössze annyi történt(nik), hogy a mindenki számára zavaró (utas, lakos) zajvédőfalat kiépítik. Borzalmas. De legalább már összegányolták a graffitis idióták...
 
Maglódi Nyaraló    Train Station, 2013.03.20 20:26.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két megállóhelyen (Maglódi nyaraló, Szentmártonkáta) a meglévő épületeket teljesen elbontja és új utasfelvételi épületek épít, míg három helyszínen (Rákoshegy, Ecser, Pusztaszentistván) a meglévő épületeket emelt minőségben tatarozza a vasúttársaság.
forrás: http://www.mav.hu/hirek/hir.php?mid=14ffb01c708e1c
 
Szemeretelep    Adabi, 2013.03.20 20:15.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépületet is elekzdték szétverni és kifosztani, megszűnt a kocsma, nem tudni mikor tavaly még működött, akkor legalább vigyáztak az épületre, most nem, az eredmény is megvan. Ma jártam ott, siralmas állapotban van,
 
Bervavölgy    ROCOman, 2013.03.20 16:00.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
\"A bervai ipv-n volt személyszálltás, de nem volt meghírdetve civileknek lévén a Berva félig hadiüzem volt. (Lőpor, fegyver gyártás is volt) 1950 es évek végén helyezték üzembe egyik irányba Vmax 25 el tolt menetben történt a kiszolgálás.
Volt külön megállóhely is Berva mh néven. Eger, Tihamér, Egervár, Felnémet, Berva.
3 műszaknak megfelelően naponta 3 szor járt vonat.\"
Forrás: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=124437007&t=9166997
 
Verőce HR    Balazs177, 2013.03.20 08:13.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az emeletráépítéssel,kissé kiforgatták az épület arányait:http://i51.tinypic.com/14avuk6.jpg http://oi56.tinypic.com/2z7o381.jpg
 
Kőbánya felső    fizolt, 2013.03.19 14:58.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vágánytábla a forgalmi irodában.
 
Vértesacsa    dani, 2013.03.19 09:51.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem senki nem ilyen vasutat akar.Én meg csak próbáltam pozitívan gondolkodni.
 
Berente    siofok35, 2013.03.19 00:42.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/1/8/0/7/BIG_0011041807.jpg Egy régi kép a megállóról, amikor állt az állomásépület is még.
 
Vértesacsa    Magyarnaba, 2013.03.18 14:18.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
@dani 2013.03.01. 14:31.56

A legalább lesz az néhány vonatbaráton kívül nem jelent sok jós tenkinek. A falu határának egy részét leválasztja a vasútvonal, hiszen szintbeni átjáró nem nagyon épül majd. Állomás nem lesz, a vonatok csak átrobognak. A falubeliek része lesz a zaj, a felvert por, az építési forgalom, csak éppen a haszonból nem látnak semmit. Mert az a fuvarozóknál csapódik le gyorsabb fuvar formájában.

Nem ilyen vasútról ábrándozok.
 
Nagycsány    dani, 2013.03.18 09:32.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szervusztok!Valaki helyit kérdezek:Az épületről tud valaki friss infót?Vagy tegyen valaki egy helyzet jelentést.
-Lakott?
-Van-e ablaka,ajtaja?
stb...
 
Előző Első    ... [ 243 ] [ 244 ] [ 245 ] [ 246 ] [ 247 ] [ 248 ] [ 249 ] [ 250 ] [ 251 ] ...   Utolsó Következő