Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 283 ] [ 284 ] [ 285 ] [ 286 ] [ 287 ] [ 288 ] [ 289 ] [ 290 ] [ 291 ] ...   Utolsó Következő

Aquincum felső    siofok35, 2012.09.13 13:30.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Így nézett ki a régi megálló:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/255197_346958955380947_185888277_n.jpg
 
Kőszeg    Balazs177, 2012.09.12 13:09.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az újságcikk kb.olyan,mint az évekkel ezelőtt,a szombathelyi villamos visszaállításával foglalkozó!
 
Kőszeg    Balazs177, 2012.09.12 13:06.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha egy kis fantáziát láttak volna a dologban az Osztrákok nem szüntették volna meg a személyforgalmat a még nemrég működő Friedberg-Felsőőr szakaszon,és az évekkel ezelőtt megszüntetett Sopronnyék-Felsőpulya szakaszon sem!
 
Helvécia    Markus, 2012.09.12 11:39.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma reggel átautóztam Helvécián. Az állomáson egy M47-est láttam három Ea-szerű (EAS, Eanos, & co.) kocsival. A vonalnak ez a része tehát még él, éldegél.
 
Piliscsaba    bbandi, 2012.09.12 11:28.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen (24184) látható őrházat a vasúti rekonstrukció keretében halálra ítélték, a kertben látható két hatalmas fenyőfával egyetemben.
 
Albertfalva    Adani, 2012.09.12 10:54.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az útátjáró a Budafok felőli bakterháznál a szakállas sorompóval együtt megszűnt. A szolgálat is megszűnt az állomáson, a bizt. ber-t és kellékeit (kapcsolószekrények) is elbontották, a bakterházakat is el fogják ,idő kérdése mikor.
 
Kőszeg    QQriQ, 2012.09.12 10:21.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Teljesen komolytalan és ötletszerű az újságban olvasható kezdeményezés. Ha valaki kivitelezhetné a térségben az csakis a Gysev, ők meg nem tapsolnak annyira az ilyen terveknek. Bár a kőszegi vonal hosszabbítását vizsgálják, azt sem a Sopron felé tartó nyomvonalon, hanem néhány 100 métert a városközpont felé.
 
Kőszeg    Magyarnaba, 2012.09.12 08:28.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Évek óta olvasok ilyen optimista hangvitelű cikkeket. A tény sajnos az, hogy évtizedek óta (eltekintve a őrségi vasúttól, amely fontos nemzetközi útvonal része lett) egyetlen vasúti kapcsolatot sem sikerült helyreállítani. Hovatovább, a vasúti háló felbomlása még olyan szuburbán térségekben is folytatódik, ahol komoly utasmennyiséget lehetne vonatra tenni. (pl. Pozsony környéke)

Nem szeretnék ünneprontó lenni, és tényleg jó lenne ha sikerülne, de vonalakat rajzolni a térképre sokan tudnak és az 1990-es évek közepe óta folyamatosan él a gyanú a népekben, hogy a magánkezdeményezésű infrastruktúra-fejlesztés csak egy újabb Déli Autópálya. (Érdemes elolvasni a Wikipédia Déli Autópálya cikkét, hogy a CO-NEXUS miként vett ki párszáz milliót önkormányzatok és vállalkozások zsebéből.)
 
Székelyudvarhely    KeriPetya, 2012.09.12 01:04.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és nincs mozdonyszín.
http://uh.ro/itthon/kozelet/10908-lebontottak-a-mozdonygarazst
 
Bârla pe Șieu    marczy, 2012.09.11 15:10.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A település magyar neve Berlád, de persze maga az állomás a II. vh. után épült. (Van egy Bârlad nevű település Moldvában is, melynek csángómagyar neve szintén Berlád vagy Barlád, de ez Beszterce-Naszód megyében van.)
 
Kőszeg    Sanya, 2012.09.11 13:08.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Vas Népében megjelent cikk alapján újra vasút épülhet Kőszeg - Felsőpulya, valamint Szombathely és Felsőőr között.
Úgy legyen.
 
Lakitelek    fizolt, 2012.09.10 17:24.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm!

 
Lakitelek    VT22, 2012.09.09 23:36.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Közeli: Árpádszállás az közel van :)

Vágányhálózatra, biztberre vonatkozó adatokat a hálózati üzletszabályzatból tudsz szerezni. Az egyik HÜSZ melléklet tartalmazza az öszes állomás összes vágányának leírását. Itt le tudod tölteni, zippelt pdf-ben.
http://www2.vpe.hu/hu/hatalyos-husz
 
Szováta    Tastam, 2012.09.09 18:11.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nemzetközi hírű fürdőhely állomásépületén még felfedezhetők az eredeti MÁV-szabvány stílusjegyei, bár a modernizálás erősen megváltoztatta megjelenését. Sajnálatos módon azonban a nemzetközi hírű fürdőhely vendégei az üdülőteleptől való viszonylag nagy távolság miatt jellemzően nem veszik igénybe a vasút szolgáltatásait. A felvételi épület melletti düledező raktár sem javítja az állomás összképét. [Fotó: Nagy Imre]
 
Szováta    Tastam, 2012.09.09 18:10.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekesség, hogy az állomás végpont felöli végénél található útátjárót fedező (oldalra hajtható, nem tekerős) sorompót a közlekedő vonat kalauza kezeli. A képen látható trepni nem megállóhely, hanem a vonatkísérő személyzet közlekedését szolgálja, amikor a szerelvénytől a sorompókezelő berendezéshez, illetőleg vissza közlekedik. A fotón a vonat megállására várakozó, már sárga mellényt viselő kalauz is látható.
 
Tápiógyörgye    Adani, 2012.09.09 15:37.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Reméljük az átmenő vágányokhoz is hozzányúlnak, a 30-as sebesség egy nemzetközi fővonalban égő, pláne, hogy azt a két nyamvadt vágányt azért ki lehetne pofozni, hasonló állapotok voltak Érden és ott EU meg mindenféle más csodára várás helyett egy két napos vágányzár alatt megcsinálták.
 
Újszász    ROCOman, 2012.09.09 14:53.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson pályaépítő gépek és dozátoros kocsik várakoznak a mellékvágányokon.
 
Tápiógyörgye    ROCOman, 2012.09.09 14:49.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület felújítása megrekedt. A négy hónappal ezelőtti állapothoz képest semmi változás. Jó hír viszont, hogy az állomáson nagy mennyiségű zúzottkövet halmoztak fel annak jeleként, hogy a Tápiógyörgye-Újszász szakasz munkálatai megkezdődtek..
 
Lakitelek    fizolt, 2012.09.09 13:41.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaki tud innen közelebbit mondani( vágányhálózat, bizt.ber. stb.)?
 
Mezőkövesd    Vasút, 2012.09.09 12:41.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szabad megkérdezni, kinek a kezdeményezésére újították fel , /milyen szervezet/ a gőzmozdonyt Mezőkövesden?
 
Albertfalva    Adani, 2012.09.09 09:50.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nemtudom, egyesek szerint megállóhely lesz Albertfalvából, mások szerint sima forgalmi kitérő távkezelve Az épületeket valszeg bontani fogják a két bakterházat biztos, útban vannak az épülő vágánynak. Az állomásépületet is valszeg bontják ,rossz állapotban van és már most funkcióját vesztette.
 
Gyál    fizolt, 2012.09.08 21:45.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma jártam itt. Az állomás nagyon érdekes lett: a vadonatúj oldalperonokon már hangos, és világítás is van, de se szemetes, se padok se ivóvíz nincs, a WC-ről nem is beszélve. Az állomás vonatkeresztek lebonyolítására egyenlőre alkalmatlan, mert, bár felújították a vágányhálózatot, a biztosítóberendezést még nem cserélték ki, így az első vágányra nem lehet vágányutat lezárni. Az állomásépület sem lett felújítva.
 
Hűvösvölgy    Petrás Bence, 2012.09.08 16:07.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
REMOT Mk45-2004 Hűvösvölgyben.
2012. 09. 07.
 
Albertfalva    Eugene, 2012.09.08 15:38.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Adani, azt nem tudod, hogy épül át a vágányhálózat? És a kocsiszínnel összekötő vágány megmarad?
 
Albertfalva    Adani, 2012.09.08 13:41.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A komoly dolog bejött, az átmenő vágányt már felszedték, az állomás két oldali őrházban megszűnt a szolgálat, jelenleg üresen állnak, aki még fotózni akarja őket, siessen, a 24.órában vagyunk, szerintem jövő héten már el fognak tűnni.
 
Dicsőszentmárton    Tastam, 2012.09.07 21:55.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Balázsfalva - Parajd vonalon fekvő Dicsőszentmárton állomáson ma is az egykori Kisküküllővölgyi HÉV által épített MÁV-HÉV I. osztályú indóház van használatban. Az épület innenső oldalához ragasztott bodega helyén korábban fából ácsolt, csinos fedett terasz volt.
 
Dicsőszentmárton    Tastam, 2012.09.07 21:52.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson még két raktárépület látható, melyek közül az egyik - a képen az indóház túlsó oldalára eső - a régi képeslapok tanúsága szerint a vonal építésének korából származik. A vonal személyforgalmát jelenleg a Regiotrans vasútvállalat szervezi.
 
Bánhalma-Halastó    fizolt, 2012.09.07 08:28.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még egyszer köszönöm!
 
Szombathely    sziblerg, 2012.09.07 07:35.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://vasnepe.hu/hirek/20120906_vasutvonal_vas
 
Ugyer    lassujel, 2012.09.06 23:43.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugyer egykor megállójától nem messze dacol az idővel a vonal szinte eredeti állapotban megmaradt régi átjárója.Azért nem mondhatjuk, hogy a vasúti járművek teljesen eltűntek a csemői tanyavilágból :)
Még kezdetleges,de a facebook-on elérhető a Cegléd-Hantháza vasútvonal rajongói klub, melynek célja a vicinális emlékének megőrzése, történetének kutatása
 
Előző Első    ... [ 283 ] [ 284 ] [ 285 ] [ 286 ] [ 287 ] [ 288 ] [ 289 ] [ 290 ] [ 291 ] ...   Utolsó Következő