Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 334 ] [ 335 ] [ 336 ] [ 337 ] [ 338 ] [ 339 ] [ 340 ] [ 341 ] [ 342 ] ...   Utolsó Következő

Garadna    konrad33, 2012.02.11 13:10.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Garadna
 
Szalajka-Fátyolvízesés    konrad33, 2012.02.11 13:07.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal vége.
 
Árpádföld    Grave, 2012.02.11 09:14.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épületnek 2011 decemberben már hűlt helye.
 
Kastély (Nagycenk)    Attesz, 2012.02.09 18:50.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrend változás történt az új menetrend 2012 március 31-től érvényes.Idén lesz 40 éves a kisvasút.A menetrenddel és a díjszabással kapcsolatos kérdésekkel fodulj https://www.gysev.hu
 
Palotabozsok    karl, 2012.02.08 21:44.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai kép:
 
Barcs felső    Train Station, 2012.02.08 20:11.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnap a 8906-al haza utazva a megállóban kinézve eszméltem arra,hogy ez az épület gyakorlatilag azonos a kisdobszai és nagypeterdi épületekkel csak fordított állásban,bevakolva.Illetve a pályatestre merőleges résszel.
 
Szigetvár    Train Station, 2012.02.08 20:07.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Január végén elbontották a ránézésre is életveszélyes raktárépületet.Csak a rámpa maradt meg.
 
Fonyód    lalaba, 2012.02.08 10:37.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1907 vasuti menetrend, Kaposvár -Fonyódi fürdőtelep.
 
Kaposvár    lalaba, 2012.02.07 15:30.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Olvasom Beles Lajos Fejezetek a dombovári gazdasági vasutak történetéből cimű könyvet. A könyv egy aránylag elfogatható térképet is bemutat, merre is ment a gazdasági vasut?
Tudom, hogy volt Kaposvárnak is egy gazdasági vasútja, MIR. üzemeltette,?- de nemtalálok térképet merre is volt a vonalvezetése? Tudna esetleg valaki segiteni, hogy láthassam is a vonalvezetést?
Köszönöm a segitséget.
 
Kóny    Ódor Ferencné Kati, 2012.02.06 22:52.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kóny állomáson a jegykiadás 2002 december 31.-el szünt meg, az utolsó szolgálat
2003 február 17.-én volt.
 
Meggyespele    paligabi11, 2012.02.06 22:07.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 2011-12. évi menetrendben hétköznaponként már csak minden második vonat (azok amelyek minden nap közlekednek) áll meg a megállóhelyen. Hétvégén minden vonat megáll.
 
Középmező    Konrád, 2012.02.06 18:13.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mohács előtti megállóhely. Középmező után található egy útátjáró és az után kezdődik Mohács rendezője aztán pedig személypályaudvara. A két állomás között 2km a távolság.
 
Piszke    Konrád, 2012.02.06 18:10.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Piszke megálló-rakodóhely
 
Zichyújfalu    ROCOman, 2012.02.06 18:02.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Minden állomásleírásunk azt az állapotot örökíti meg amikor ott jártunk. Ez egyfajta kordokumentumnak is felfogható. Természetsen az időközben történt változásokról is tudomást szerzünk, hogy mást ne mondjak az oldal látogatóitól, de természetesen számos más forrásból is dolgozunk. Az újabb történések bemutatására is van egy remek eszköz: a képriport. Ám az eredetileg felkerült leírásokon és fényképeken nem változtatunk.
 
Zichyújfalu    QQriQ, 2012.02.06 12:54.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Frissíteni kéne a leírást az oldalon, mert elavult, az átépítés előtti állapotot mutatja be. Örvendetes, hogy újra életet leheltek ebbe az állomásba.
 
Enying    Garamvölgyi Ádám, 2012.02.06 08:33.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én azt hallottam, hogy az IKR tulajdonában van a megmaradt szakasz, így nekik kellene gondoskodni a pálya rendbetételéről. Ehhez azonban vagy a pénz, vagy a szándék egyelőre hiányzik... Azt még hozzátenném, hogy ahhoz képest, amilyen pályaállapotok voltak már 2010 tavaszán is, csoda, hogy eddig engedték Enyingre a közlekedést... Nem volt ritka az sem, hogy 10 talpfa közül csak az elsőn és az utolsón volt leerősítés...

 
Péterhegy-Tótkeresztúr    Barna, 2012.02.05 17:22.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nyugati irányba Muraszombat felé vezet a vágány. A képek a villamosítás előtt készültek, 2011.04.21-én.
 
Péterhegy-Tótkeresztúr    Barna, 2012.02.05 17:20.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely közelebbről, nyugati irányba tekintve.
2011.04.21.
 
Péterhegy-Tótkeresztúr    Barna, 2012.02.05 17:18.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A peron mögötti lépcső és akadálymentesített lejáró.
2011.04.21.
 
Péterhegy-Tótkeresztúr    Barna, 2012.02.05 17:16.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kelet felé Hodoš irányába vezetnek a sinek.
2011.04.21.
 
Péterhegy-Tótkeresztúr    Barna, 2012.02.05 17:13.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011.04.21-én, háttérben a településsel.
 
Péterhegy-Tótkeresztúr    Barna, 2012.02.05 17:12.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011.04.21.
 
Péterhegy-Tótkeresztúr    Barna, 2012.02.05 17:04.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A település déli részén található vasúti megállóhelyen a vágány északi oldalára épült a peron és a hozzákapcsolódó műtárgyak. A kép 2011.04.21-én készült.
 
Kazincbarcika    husonyiczagabor, 2012.02.05 16:16.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gróf Tisza István ,Magyarország miniszterelnöke rokonságban volt a sajókazai báró Radvánszky családdal, -nyaranta a kazai kastélyban tartózkodott.Szokása volt ún."Knepp kúrákat" venni,vagyis a harmatos Sajó-parti réteken mezítláb gyalogolni,átkelni a Sajón és a Barczikai áll.főnök lakásán reggelizni, majd hintón visszatérni a kastélyba.László Miklós állomásfőnök szerény ember volt sohasem élt vissza ezzel a barátsággal.
 
Kazincbarcika alsó    husonyiczagabor, 2012.02.05 16:01.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sajókazinci megállóhely ettől a megállótól kb.300-400 mérrel följebb,közvetlenül a mostani Tardona-patak hídja mellett a Sajó felőli oldalon volt.A megállóhely mögött a Sajó partján volt Sajókazinc község futballpályája,a mellette egy gesztenyefás park,amiben a falu Hősi emlékművét mindig megkoszorúzták.A Sajó gyakori áradásai a pályát tönkretették,,a parkból még látszik valami,az emlékmű a sajókazinci református templom kertjébe került.?!
 
Kazincbarcika alsó    husonyiczagabor, 2012.02.05 15:49.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mostani megállóhely előtt egy sorompókezelői szolgálati hely volt itt.Nagyon forgalmas útátjáróban teljescsapórudas sorompót kezelt a jegykiadóőr.A hajdani épületet perkupai kőművesek építették Bodnár Dezső kőművesmester irányításával.A BVK és Ózd "fénykorában" hétfőn és pénteken munkásvonatok közlekedtek az ózdi vonalon és ebben a felszállóban mindig nagyon-nagyon sok utas volt.
 
Ózd külső    husonyiczagabor, 2012.02.05 15:39.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ózd -Külsőn sokáig szolgált SPITZMÜLLER DEZSŐ forg.szolg.tevő,ezért ha valaki tudna valamit az itt történtekről,-Ő bizonyára sokat!A szolg.helyhez tartozott egy szépen rendbentartott kert is,közepén egy várnak elég nagyméretű makettjével.Az ózdi kollégisták ezt már az 1960-as években látták a vonatból,-gondolom sokan emlékeznek is rá.Nagyon sok jugoszláv kokssz al rakott vonat érkezett ide,és nagyon sok OPW-s kilépő szerelvény indult innen
 
Edelény    husonyiczagabor, 2012.02.05 11:25.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lámi Gyula főtisztet,Edelény állomásfőnökét szolgálati érdekből 1939.04.26-án Balogfalára helyezték.Helyére valószínűleg Szöghy Imre főtiszt került,akit 1939.04.28-án helyeztek helyeztek át Kisterenyéről.Őt 1940.04.10-én Kassára helyezték tovább állomásfőnök helyettesnek.Ezután Rik Géza következett főnökként,-őt Kál-Kápolnáról helyezték át 1940.05.22-én.Nagy valószínűséggel ő lte meg a II.világháborút Edelényben hiszen főintőzőként csak 1948-ban helyezté vissza szintén Ká-Kápolnára állomásfőnöknek.Onnan Egerbe került áll.főnöknek 1950.03.24-én.Edelényben 1948-ban Szalóczy Sándor intéző lett az állomásfőnök
 
Dömösi átkelés    Trendo, 2012.02.05 05:47.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Meredek hegyoldal,
komor kőfal tör az égnek.
A túlpartról dóm ősi átka les…
Mi ez az szörnyű hely?
Oly elhagyatott…
(Ja, Dömösi átkelés?)

 
Edelény    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:18.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban az állomásfőnök POLLNER ZSIGMOND volt.Kéremsegítsetek a továbbiak névsorában.Köszönöm.
 
Előző Első    ... [ 334 ] [ 335 ] [ 336 ] [ 337 ] [ 338 ] [ 339 ] [ 340 ] [ 341 ] [ 342 ] ...   Utolsó Következő