Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 338 ] [ 339 ] [ 340 ] [ 341 ] [ 342 ] [ 343 ] [ 344 ] [ 345 ] [ 346 ] ...   Utolsó Következő

Pestszentimre    prozak01, 2012.01.22 21:59.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma délutáni pillanatkép néhány perccel a Lajosmizse felől érkező vonat előtt
 
Mirhó    balogh miklos, 2012.01.22 19:43.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szomorú látvány !!én itt laktam 1962-1977-ig akkor még nagyon szép volt , ez a hely szerettem ott lakni .
 
Dunaföldvár    Bohir, 2012.01.22 18:54.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dunaföldvári \"vasutasnap\" 2011 december 14. én. A képen épp két gabonavonat keresztje látható. Vicinálison két ilyen gigantikusnak számító
gép együttállása vonat élén igen ritka!
 
Aba-Sárkeresztúr    Chris, 2012.01.22 18:29.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok
A kérdésem a következő lenne, a 45-ös vonalon, hol található még iparvágány, vagy volt iparvágány? Mert ugye itt van egy a fehérvár felé kivezető szakaszon, de nem tudom, hogy például ezt használják e?
 
Miskolc-Rendező pu.    husonyiczagabor, 2012.01.22 18:09.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1948-ban a miskolci fűtőház vezetője Pati Nagy Miklós főmérnök volt.
 
Perkupa    husonyiczagabor, 2012.01.22 18:06.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagy Tibornak köszönöm a jelentkezését és nagyra értékelem a segítő szándékát.
 
Sátoraljaújhely    husonyiczagabor, 2012.01.22 18:00.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1948-ban Szepesi Gusztáv mozdonyfelvigyázó volt a fűtőház vezetője.
 
Eger    husonyiczagabor, 2012.01.22 17:56.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egri fűtőházfőnök 1948-ban Juhász József műszaki intéző
 
Sajólénártfalva    husonyiczagabor, 2012.01.22 17:50.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Legjobb tudomásom szerint az állomás elődje rövidzárlat,vagy villámcsapás következtében teljesen kiégett.Ezt követően építették fel a jelenlegi állomást!Melyik évben történt?Javítsatok ki ha pontosabb adatokat tudtok.
 
Bánréve    husonyiczagabor, 2012.01.22 17:40.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1948-ban a bánrévei fűtőházvezető:Kalló Barna mozdonyfelvigyázó volt,mellette Kálvin István mozd.felvigyázó,Scsavniczki József és Léka János irodasegédtisztek teljesírettek szolgálatot.
 
Sávoly    Imike, 2012.01.22 15:20.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van egyáltalán ezen az állomáson szolgálat?
 
Gyulai városerdő    adamtamas, 2012.01.22 12:35.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kár hogy nem áll meg minden vonat, meg az is hogy ősztől-nyárig nem lehet ott fel- és leszállást végrehajtani.
 
József Szanatórium    adamtamas, 2012.01.22 12:33.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon jó, hogy itt ez a megállóhely mert a strandolóknak és a Szanatóriumba érkezőknek mert közel van.
 
Solt    Endre, 2012.01.21 22:10.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen.
Igen.
Bővebben megtalálod a Wikipédián.
 
Szerecseny    Albu, 2012.01.21 21:45.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt egy be nem fejezett nyomvonalkorrekciót láthatunk? http://wikimapia.org/#lat=47.4688336&lon=17.5420761&z=15&l=29&m=b
 
Solt    Albu, 2012.01.21 21:42.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://wikimapia.org/#lat=46.7932728&lon=19.0120339&z=16&l=29&m=b
A dunaföldvári vonal az állomás másik (bal) oldalára lett volna bekötve? Szintben keresztezte a dunapatajit? Bárki tud bármit?
 
Párkánynána    Albu, 2012.01.21 21:35.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az esztergom-nánai vonalon történt baleset.
http://epa.oszk.hu/00000/00030/00118/
 
Hódmezővásárhely    Magyarnaba, 2012.01.21 19:48.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És hogy ne csak a rossz dolgokat soroljam... Bár nem a MÁV-állomás szűken vett területén található, de talán beleférünk. Az állomás bejárata előtt néhány hónappal ezelőtt létesített, fedett, 68 férőhelyes B+R parkoló. Bár a 68 kerékpárhely némileg optimistának tűnik, de az autóhoz szokott magyar társadalomban az erjedés jelei mutatkoznak. Hadd hivatkozzam az elmúlt napokban a Dél-Alföldi napilapban megjelent cikket:

http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/egekben_a_benzinar_-_leteszik_az_autot_a_videkiek/2259519/

A fénykép egy téli szombat délelőttön ábrázolja a parkolót, de hétköznap, melegebb évszakokban és további sikeres benzináremelgetés esetén többen jönnek majd.
 
Igrici    én, 2012.01.21 19:35.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igazából autóbusz járat is érinti, aminek a menetrendje a következő:iskolai időben 7.25 a községházára
 
Hódmezővásárhely    Magyarnaba, 2012.01.21 19:29.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás másik jobb létre szenderült büféje előtt éjszakánként egy Kossuth cigarettát és fasírtos szendvicset kereső munkás szelleme kísért. Rendszerint kora hajnalban szokott megjelenni, majd a büfé bedeszkázott ajtaja előtti rövid téblábolás után túlvilági hangon a következőket huhogja: "Miként létezhet egy 47 000 fős megyei jogú város vasútállomása büfé nélkül??" A jelenés ezután fölszáll a 7250-es számú vonatra, amely eldöcög vele Makó irányába.

Mikor a sötétség megtörik és a gorzsai tanyákon az első hajnalt köszöntő kakasszó fölharsan, már üres a peron.
 
Sajószöged    szegedi, 2012.01.21 19:27.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajószöged állomástól van egy jó km-re egy iparvasút.
Az Ovit iparvágánya.A kiszolgálás már megszűnt.Szállítot anyag tartályban: fütőolaj.
 
Hódmezővásárhely    Magyarnaba, 2012.01.21 18:27.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utasok elfogytával elfogyott az egyik állomási büfé is. Az EXPRESS BÜFÉ megnevezés a vonatok vagy a kiszolgálás sebességére vonatkozott?
 
Hódmezővásárhely    Magyarnaba, 2012.01.21 18:22.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egyre kopottasabb épület egy napfényes téli napon.
 
Gór    egy másik fõnök, 2012.01.21 12:15.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályaőr pontos értelmezése itt olvasható:http://www.kislexikon.hu/palyaor.html 1974.ben, a szóban forgó hölgy biztos,hogy sorompókezelői,vagy jegykiadóőri szolgálatot látott el.
 
Bánhalma-Halastó    ROCOman, 2012.01.21 11:01.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az NKH ennek is megpecsételte a sorsát a UVH/VF/683/0/2012. számú hirdetményében. Néhány nap és volt, nincs. Egy GLORECO Hungary Kft. (7625 Pécs, Tettye tér 1.) nevű cég takaríthatja el ami maradt. End of mese.
 
Tab    Ailton, 2012.01.20 21:45.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Minden vasárnap utazok Tabról Budapestre, úgyhogy biztosan állítom, hogy nincsen hangosbemondás. A hangszórókat még nem figyeltem meg, de akkor az elmondottak alapján meg lenne a feltétele. Amíg a várótermet festették, addig a forgalmi irodában volt a jegykiadás, és azt láttam, hogy mikrofon van, de én amióta hetente utazok a vonalon (3 éve), soha nem volt még.
 
Ádánd    Ailton, 2012.01.20 21:37.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És ebben nem volt benne a regisztrációs jegy, mert olyan létezett a hagyományos kiadású pénztárakban. 2011-es jegykiadási statisztika még nincs meg, de beszerzése folyamatban van.
 
Ádánd    Imike, 2012.01.20 20:06.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
9414 db jegy!!!Az nem semmi,ahhoz képest,hogy ez mennyire kisforgalmú állomás!
 
Fábiánsebestyén    Adani, 2012.01.20 17:32.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma van az állomás névnapja :)
 
Szántód-Kőröshegy    Imike, 2012.01.20 17:14.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves siófok35!Egy kicsit elírtad a vágánymagyarázatodat!Bocsánat , hogy beleszó-
lok , de a harmadik az átmenő és a negyedik a kerülő vágány.
 
Előző Első    ... [ 338 ] [ 339 ] [ 340 ] [ 341 ] [ 342 ] [ 343 ] [ 344 ] [ 345 ] [ 346 ] ...   Utolsó Következő