Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 335 ] [ 336 ] [ 337 ] [ 338 ] [ 339 ] [ 340 ] [ 341 ] [ 342 ] [ 343 ] ...   Utolsó Következő

Edelény    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:18.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban az állomásfőnök POLLNER ZSIGMOND volt.Kéremsegítsetek a továbbiak névsorában.Köszönöm.
 
Edelény alsó    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:16.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban valószínűleg a mostani mh.-val szemben állosépület volt,FINKE elnevezéssel.Vezető:MAGYARY ÁRPÁD áll.előljáró.
 
Hídvégardó    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:13.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban ezt a szolgálati helyet BOLDVA-VENDÉGI-nek írták.Megállóhely volt.Kiadóőr:GERGELY JÁNOS
 
Tornanádaska    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:10.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban az állomást NÁDASKÁNAK nevezték.Az akkori vezetője Kaposvári Nándor áll.előljáró volt.Kik követték őt az állomás élén?.Köszönettel veszem szíves közléseteket.
 
Somodi    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:06.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban az állomás vezetője TÓTH ISTVÁN áll.előljáró volt.
 
Nagyida    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:04.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban az állomás vezetője NEUMANN HEINRIK áll.előljáró volt.
 
Szepsi    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:02.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban az állomásfőnök Barta Gábor volt.
 
Boldva    husonyiczagabor, 2012.02.04 17:00.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás vezetője 1903-ban Mocsári László áll.előljáró. Ha tudtok további neveket kérem írjátok!
 
Szendrőlád    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:58.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhelyet 1903-ban SZENDRŐ-LÁD-nak nevezték.Kiadóőr 0903-ban Bodnár János
 
Szendrő    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:55.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás főnöke 1903-ban JEZSÓ IMRE ellenőr.Aki tud segítsen a továbbiak névsorában! Köszönöm.
 
Szalonna    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:51.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás vezetője 1903-ban Tomaskó Richard áll.előljáró volt.
Aki a további névsorban segíteni tud, kérem tegye meg!
 
Bódvaszilas    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:48.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Legjobb tudomásom szerint az állomás neve 1903-ban SZILAS volt.Az állomás vezetője 1903-ban CHLUMENTZKY IMRE,GÉZA áll.előljáró.
Kérem folytassátok!
 
Jósvafő-Aggtelek    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:43.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban az állomást SZÍN-nek nevezték.1903 az állomás vezetője STROMAIER Árpád áll.előljáró volt.Aki tudja,kérem folytassa!
 
Torna    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:40.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tornai állomás vezetője 1903-ban Garbera József áll.előljáró.
 
Sajószentpéter    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:37.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajó-Szent -Péter ! állomásfőnöke 1903-ban Horváth Árpád ellenőr.Kik voltak később?! Kérem egészítsétek ki!
 
Sajóecseg    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:32.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajóecseg állomásfőnöke 1903-ban Kocsis Jenő.(Várom a névsor folytatását!)
 
Kazincbarcika    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:29.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomást 1903-ban BARCZIKÁNAK nevezték.Állomásfőnöke,egyben első állomásfőnöke László Miklós ellenőr.Állomásfőnök Husonyicza Gábor főfelügyelő 1984.márc.24 től-2007.aug.15-ig,Babik Attila 2007.aug.16-tól-?
Aki tudja folytassa,egészítse ki,pontosítsa ! Köszönöm.
 
Sajókaza    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:21.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek az állomásnak az elődjét akkor ,1903-ban még VADNÁnak nevezték.Vadna állomásfőnöke 1903-ban Hazai Artúr
 
Putnok    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:17.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Putnok állomásfőnöke 1903-ban Zajátz János(Aki csak tudja bővítse a pontos névsort! Kérem)
 
Bánréve    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:13.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gál Ferenc főtiszt 1948 01.01-től 1953.02 01.ig volt Bánréve állomásfőnöke.Megköszönném ha valakik bővítenék a névsort!
 
Bánréve    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:10.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903-ban ezen az állomáson Salamon István?vagy Imre?! volt az állomásfőnök
 
Ózd    husonyiczagabor, 2012.02.04 16:03.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1903 állomásfőnök:Honti János ellenőr
 
Budapest-Nyugati    Balazs177, 2012.02.04 16:03.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Nyugati Pályaudvar újjáépítése : http://www.youtube.com/watch?v=olCtqy7AgF4
 
Fülek    husonyiczagabor, 2012.02.04 15:54.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1944.szept.22-én Fülek és Sid között egy hidat röpítettek a levegőbe az azon haladó német katonavonat alatt.1944,.nov.21-én kisérelték meg egy szerelvény teljes kisiklatását(nem teljes sikerrel!)1944.aug.20-án 10 órakor hatalmas rajokban kb.800 méter magasságban kb.250 angolszász repülőgép húzott el a füleki állomás fölött.Az állomáson ekkor próbálták ki az "Új légiriadó" rendszert.Szenzáció volt,hogy találtak egy lezuhant 4 moros bombázót,amelynek a kiugrott személyzetét elfogták.
 
Balinka    husonyiczagabor, 2012.02.04 15:33.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás történetétől elválaszthatatlan a szénbányászat története!Lásd:Marton Károly:A Kisgyón-Balinkai szénbányászat története c.könyvet!
 
Fülek    husonyiczagabor, 2012.02.04 15:29.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zelei Barna füleki állomásfőnöksége idején történt,hogy Fülek-Gömörsid között a szlovák partizánok felrobbantották a síneket egy német katonavonat előtt.Erre vonatkozó anyagot Besztercebányán a Partizán Múzeumban lehet találni!
 
Fülek    husonyiczagabor, 2012.02.04 15:21.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Budapest-Ferencváros híres állomásfőnöke(lásd:Moldova!)erről a településről származott!A füleki állomást a II.világháború idején a román légirő 8.bombázó osztálya két ízben is bombázta.Az állomás történetével kapcsolatban anyag találhatóParti Zoltán:Fülek c.könyvében
 
Perkupa    husonyiczagabor, 2012.02.04 15:07.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hol vagytok perkupaiak?!Nem igaz,hogy Parti Pista bácsiról,Farkas Pista bácsiról vagy a többiekről senkinek nincs egy megmaradt fotója?!Nem hiszem el,hogy a teljes csapórudas sorompó előtt állva valaki ne fényképezett volna le valamikor egy vonatot ,mozdonyt stb.Bízom abban is,hogy előkerül valami irat vagy egyéb dokumentum.Természetesen abban is hiszek,hogy rajtam kívül sok-sok perkupáról elszármazott is rákattint erre az állomási képre!Őket külön is üdvözlöm.
 
Csereerdő    gyarszab, 2012.02.04 14:58.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Feltételezhetően ennél az állomásnál ágazott ki a kisvasút fancsikai szárnyvonala, amely vasbeton hídon keresztezte a mai Debrecen-Nyírábrány oh. vasútvonalat. A szárnyvonal a jelenlegi 48. számú főutat is keresztezte, kb. annak 7. számú szelvényében. A vonal műtanrendőri bejárása és az azt követő átadás 1906. október 15.-én történt. A vonalat 1908. nyarán meghosszabbították a bánki erdőségig. (Forrás: Hajdú-Bihar Megyei Levéltár Évkönyve XXIX, Simonyi Alfonz: A Debrecen-Gúti "Zsuzsi" vasút.)
 
Tokaj    husonyiczagabor, 2012.02.04 14:54.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látva a tokaji felújitott 424-est tisztelettel emlékezem Bajcsi Józsi bácsira és lelkes kollégáira,akik valamikor kezdeményezői,mozgatói voltak ennek a gőzösnek.Haláluk után is feledhetetlen érdemeket szereztek abban,hogy ez a gőzös Tokajba került.Tisztelet napjaink hagyományápolóinak!
 
Előző Első    ... [ 335 ] [ 336 ] [ 337 ] [ 338 ] [ 339 ] [ 340 ] [ 341 ] [ 342 ] [ 343 ] ...   Utolsó Következő