Fertőszentmiklós
Central, 2009.01.11 15:32.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadási ideje:Győr-Sopron 1876 január 3. Kiscell-Eszterháza-Nezsider-Pándorfalu 1897 december 19.
|
|
Porpác
charlie, 2009.01.11 15:26.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Plusz tudni kell, hogy Bögöt faluhoz közelebb van a mh., de akkor miért hívják Porpácnak?
|
|
Sopron
Central, 2009.01.11 15:25.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadási ideje:Győr-Sopron 1876 január 3. Sopron-Lajtaújfalu-(Ebenfurth) 1879 október 28. Sopron-Sopron déli összekötővágány 1876 január 3. (Sopron)-Vulkapordány-Pozsony ligetfalu 1897 december 18. Sopron-Köszeg 1908 november 5. Sopron rendező pályaudvart 1976 április 6.-án adták át.
|
|
Porpác
charlie, 2009.01.11 15:24.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1982-ben építették ki a vágányhálózatot a mai formájában (mikor lefektették a második vágányt Szombathelytől).
Csorna felől is lassítás nélkül megy át az IC, így valószínű, hogy megcsinálták a váltót.
|
|
Palotabozsok
janika002, 2009.01.11 12:15.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Bozsoki M6 felüljáró szerintem egyértelmüen úgy épült meg ,hogy a vonat átférjen alatta a pilléreket úgy helyezték el!Viszont a Véméndi elkerülönél a Szebény felé menő vasút keresztnél ott mi történt azt nem tudom!Viszont nagyon érdekelne kéne már csinálni képeket ezekröl a dolgokról!Viszont én Palkonyai vagyok járok Pécsre is Mohácsra is vonattal szerintem a Pécs Mohács egy barominagy kerülő pláne Bátaszék!A 64-es vonal korrekcióval jobb lenne!Szerintem!
|
|
Monorierdő
mozdonyvezetõpeti93, 2009.01.11 11:45.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt történt 2008 októberében az az ijesztő baleset amiben 4-en meghaltak,egy személyvonat hátulról belerohant egy intercitybe budapest irányába a személyvonat vezetője volt a vétkes.
|
|
Bük
Central, 2009.01.11 10:56.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1913.szeptember 27.-én volt a vonal műtanrendőri bejárása.A teljes vonalat,1913 november 8.-án helyezték üzembe.
|
|
Tengelic
dieseles85, 2009.01.11 10:12.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Szedres volt.
|
|
Barta
csokegyorgy, 2009.01.11 09:08.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy gondolom hogy,jó lenne azon elgondolkodni az illetékes embereknek,hogy a legokosabb megoldás e a rombolás!
Vagy talán egyszerübb,mert így nem lessz vele gond,de az utókornak sem marad semmi ezen a területen.
Vagy talán szétkellene nézni tölünk
nyugatabbra hogyan is lehet egy
ilyen környezetben lévő ingatlant ésszerüen hasznositani.
Ha ez nem megy,akkor keletebbre.
Ime egy kép Erdélyből,köszönet
a köldőnek.
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 23:30.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A híd korlátjának Hőgyész felöli része hiányos.A fele le van vágva!Nagykonda felé tekintünk.
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 23:20.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Nagykonda-Dombóvár közötti vasúti híd szinte járhatatlan. A szelvénykő nehezen olvasható!
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 23:12.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dombóvár felé tekintünk.Még csoda, hogy nem bontották le!
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 22:57.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.01.06.A Hőgyész-Dombóvár közötti út fölött átívelő vasúti híd.Hőgyész felé tekintünk.
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 22:52.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.01.06. Dombóvár felé tekintünk.
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 22:34.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.01.06.A WC épülete.
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 22:29.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.01.06.Dalmand felé tekintünk.
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 22:22.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.01.06.Az épületben a volt állomásfőnök özvegye lakik.
|
|
|
Tengelic
placi, 2009.01.10 22:06.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem volt itt régebben egy nagy vasúti megállóépület, ami szerepelt egyszer a TV-ben a Rádai müsorában?
|
|
Bük
sziblerg, 2009.01.10 22:04.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútvonal Sárvár-Bük közti szakasza 1913. szeptember 27-én, a további szakasz Kőszegig 1913. november 9-én nyílt meg.
|
|
Felsőnyék
placi, 2009.01.10 22:00.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tamási 49.-49.-nek. Pontosan ott készült!Nem mi pucoltuk ki!
|
|
Badacsonytomaj
Central, 2009.01.10 21:28.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás vágányok felőli oldala.
|
|
|
Öttevény
Central, 2009.01.10 21:15.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Öttevény állomás épülete,még így is szebb,mint sok"modern"társa.
|
|
|
Keszthely
Central, 2009.01.10 20:59.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor még járt a Sopron-Keszthely közötti közvetlen vonat,2 Gysev kocsival.
|
|
|
Balatonfüred
Central, 2009.01.10 20:54.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás rendelkező tornya,a település felől.
|
|
|
Győr
Central, 2009.01.10 20:26.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kár,hogy még nem történt meg az épület teljes körű felújítása,hiszen kevés ilyen stílusú,és nagyságú állomási épületet emeltek.
|
|
|
Győr
Central, 2009.01.10 20:22.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az építési irányzat,első fázisában a klasszicizmust tekintette mintának.Ha az épületbe lépünk,még ma is mintha visszatérnénk e korszakba.
|
|
|
Győr
Central, 2009.01.10 20:17.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület a múlt század,ötvenes éveire jellemző ún.Szocialista realista stílusban épült.
|
|
|
Győr
Central, 2009.01.10 20:13.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épületet,Éhn József,és Dianóczky János építészek tervezték.A csatlakozó postaépület tömbje Vass Dénes építész munkája.
|
|
|
Győr
Central, 2009.01.10 20:07.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Győr,második világháborúban elpusztult felvételi épületének elbontása után, 1953-1958 között,új felvételi épületet emeltek annak helyén.
|
|
|
Sopron
Gery, 2009.01.10 19:43.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tehervonat halad el a régi őrház mellett, a bécsi kijáratnál.
|
|
|